SPECJALISTA-INFORMATYK Dąbrowa Górnicza oferta pracy Pałac Kultury Zagłębia
Stanowisko: SPECJALISTA-INFORMATYK
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: - Koordynowanie pracy Działu Informatyki PKZ.- Opracowywanie planów rozwoju systemu informatycznego PKZ i określanie kosztów ich realizacji.- Współpracę przy projektowaniu i wdrażaniu systemów informatycznych w PKZ.- Prowadzenie spraw zakupów i zaopatrzenia PKZ w potrzebny sprzęt informatyczny i oprogramowanie, przygotowanie dokumentacji i procedur zamówień publicznych związanych z zakupem sprzętu, oprogramowania i usług zewnętrznych.- Zabezpieczanie łączy internetowych i usług telekomunikacyjnych (VoIP, GSM) na potrzeby PKZ.- Przygotowanie i kontrola realizacji umów w zakresie rozbudowy i utrzymania systemu teleinformatycznego PKZ.- Przygotowywanie rocznych planów finansowych w zakresie Działu Informatyki.- Opracowywanie i aktualizacja dokumentacji dot. systemu teleinformatycznego PKZ.- Zapewnienie prawidłowej pracy oraz prawidłowego wykorzystania sprzętu teleinformatycznego w PKZ poprzez: organizowanie obsługi technicznej, napraw i konserwacji sprzętu teleinformatycznego, instalację, konfigurację oraz weryfikację prawidłowej pracy oprogramowania, prowadzenie szkoleń pracowników w zakresie wykorzystywanego oprogramowania biurowego iużytkowego oraz organizację szkoleń w zakresie oprogramowania specjalistycznego.- Administrowanie infrastrukturą teleinformatyczną PKZ, a w szczególności:serwerami, infrastrukturą wirtualną, firewallami, routerami oraz innymi urządzeniami sieciowymi, hostingiem oraz witrynami WWW, oprogramowaniem.- Nadzór nad przestrzeganiem ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych w zakresie danych ipublikacji w postaci cyfrowej oraz oprogramowania komputerowego. - Zapewnienie ochrony informacji przechowywany w systemie informatycznym oraz przesyłanych przez sieć komputerową zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych.- Zabezpieczenie danych przechowywanych w systemie teleinformatycznym PKZ poprzez:dopuszczenie do dostępu do nich wyłącznie upoważnionych pracowników,zabezpieczenie systemem haseł identyfikujących pracowników i ograniczających dostęp do wybranych obszarów danych osobom nie posiadającym odpowiednich uprawnień,nadzorowanie przeprowadzania archiwacji danych oraz przechowywanie tych danych,nadzór nad aktualizacją systemów informatycznych.- Zarządzanie zakupionymi licencjami i procedurami ich dotyczącymi.- Prowadzenie profilaktyki antywirusowej, antyspamowej i antywłamaniowej sieci informatycznej PKZ.- Przeciwdziałanie próbom naruszenia bezpieczeństwa i integralności informacji w systemach informatycznych.- Testowanie sprzętu komputerowego i oprogramowania.- Przygotowywanie, wdrażanie, aktualizacja i nadzór nad procedurami bezpieczeństwa.- Nadzór nad wyposażeniem komputerowym pracowni komputerowych PKZ.- Nadzór i monitorowanie pracy ekranów LED
Data publikacji: 2017-06-05
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Pracodawca: Pałac Kultury Zagłębia
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Plac Wolności 1, 41-300 Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Koordynowanie pracy Działu Informatyki PKZ.- Opracowywanie planów rozwoju systemu informatycznego PKZ i określanie kosztów ich realizacji.- Współpracę przy projektowaniu i wdrażaniu systemów informatycznych w PKZ.- Prowadzenie spraw zakupów i zaopatrzenia PKZ w potrzebny sprzęt informatyczny i oprogramowanie, przygotowanie dokumentacji i procedur zamówień publicznych związanych z zakupem sprzętu, oprogramowania i usług zewnętrznych.- Zabezpieczanie łączy internetowych i usług telekomunikacyjnych (VoIP, GSM) na potrzeby PKZ.- Przygotowanie i kontrola realizacji umów w zakresie rozbudowy i utrzymania systemu teleinformatycznego PKZ.- Przygotowywanie rocznych planów finansowych w zakresie Działu Informatyki.- Opracowywanie i aktualizacja dokumentacji dot. systemu teleinformatycznego PKZ.- Zapewnienie prawidłowej pracy oraz prawidłowego wykorzystania sprzętu teleinformatycznego w PKZ poprzez: organizowanie obsługi technicznej, napraw i konserwacji sprzętu teleinformatycznego, instalację, konfigurację oraz weryfikację prawidłowej pracy oprogramowania, prowadzenie szkoleń pracowników w zakresie wykorzystywanego oprogramowania biurowego iużytkowego oraz organizację szkoleń w zakresie oprogramowania specjalistycznego.- Administrowanie infrastrukturą teleinformatyczną PKZ, a w szczególności:serwerami, infrastrukturą wirtualną, firewallami, routerami oraz innymi urządzeniami sieciowymi, hostingiem oraz witrynami WWW, oprogramowaniem.- Nadzór nad przestrzeganiem ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych w zakresie danych ipublikacji w postaci cyfrowej oraz oprogramowania komputerowego. - Zapewnienie ochrony informacji przechowywany w systemie informatycznym oraz przesyłanych przez sieć komputerową zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych.- Zabezpieczenie danych przechowywanych w systemie teleinformatycznym PKZ poprzez:dopuszczenie do dostępu do nich wyłącznie upoważnionych pracowników,zabezpieczenie systemem haseł identyfikujących pracowników i ograniczających dostęp do wybranych obszarów danych osobom nie posiadającym odpowiednich uprawnień,nadzorowanie przeprowadzania archiwacji danych oraz przechowywanie tych danych,nadzór nad aktualizacją systemów informatycznych.- Zarządzanie zakupionymi licencjami i procedurami ich dotyczącymi.- Prowadzenie profilaktyki antywirusowej, antyspamowej i antywłamaniowej sieci informatycznej PKZ.- Przeciwdziałanie próbom naruszenia bezpieczeństwa i integralności informacji w systemach informatycznych.- Testowanie sprzętu komputerowego i oprogramowania.- Przygotowywanie, wdrażanie, aktualizacja i nadzór nad procedurami bezpieczeństwa.- Nadzór nad wyposażeniem komputerowym pracowni komputerowych PKZ.- Nadzór i monitorowanie pracy ekranów LED
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: kwota brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA-INFORMATYK
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dąbrowa Górnicza
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Dąbrowa Górnicza
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dąbrowa Górnicza
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik informatyk*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Technik informatyk* (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
znajomość przepisów prawa z zakresu informatyzacji podmiotów publicznych, dostępu do informacji publicznej, ochrony danych osobowych, prawa autorskiego
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), informatyczne
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: prawo jazdy kategorii B
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: bardzo dobra organizacja czasu pracy
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2: umiejętnośc pracy w zespole
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3: rzetelność
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4: sumienność
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5: odpowiedzialność
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6: komunikatywność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- wykształcenie wyższe lub średnie umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku informatyka- znajomość języka angielskiego w stopniu zapewniającym umiejętność czytania dokumentacji informatycznej i technicznej- posiadać wiedzę i doświadczenie zapewniające biegłą obsługę informatyczną i utrzymanie ciągłości pracy oraz rozwój systemów informatycznych, a w szczególności umiejętności: zarządzania sieciami LAN i WAN, VPN, sieciami bezprzewodowymi, zarządzania urządzeniami klasy UTM (znajomość zagadnień dot. ochrony antywirusowej, antyspamowej i antywłamaniowej), zarządzania serwerami Microsoft Windows Server (SBS, AD, Exchange, SharePoint), Linux, Microsoft Windows, zarządzania środowiskiem wirtualnym XenServer, zarządzania bazami danych MSSQL, Pervasive, zarządzania systemami CMS (Drupal, WordPress), znajomość technologii VoIP, NAS, infrastruktury PKI, znajomość pakietu biurowego MS Office
Nazwa pracodawcy: Pałac Kultury Zagłębia
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Adres pracodawcy:
Plac Wolności 1, 41-300 Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Zgłoszenie winno obejmować CV oraz kopie dokumentów poświadczających istotne dla procesu rekrutacji kwalifikacje i kompetencje, na jakie powołuje się kandydat.Ponadto kandydat winien dołączyć do aplikacji pisemną zgodę na przetwarzanie danych osobowych.Kandydaci, których aplikacje spełnią wymogi formalne zostaną zaproszenie telefonicznie lub mailowo do udziału w dalszym procesie naboru.Kandydaci winni złożyć swoje aplikacje w formie pisemnej w terminie do dnia 30.06.2017r. przesyłając zgłoszenie na adres:PAŁAC KULTURY ZAGŁĘBIAPlac Wolności 141-300 Dąbrowa GórniczaZ dopiskiem Rekrutacja
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: codziennie w dni robocze, Godziny : w godzinach pracy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Dąbrowa Górnicza
Gmina pracodawcy: Dąbrowa Górnicza
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Dąbrowa Górnicza
Adres strony pracodawcy: www.palac.art.pl
Ulica pracodawcy: Plac Wolności
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik informatyk*
Data dodania oferty pracy: 05.06.2017
Oferta pracy ważna do: 30.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 05.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 05.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa urządzeń laboratoryjnych
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Żabno (małopolskie)
Twoje główne zadania to: przygotowanie dokumentacji do podpisu zgodnie zezłożonym zapotrzebowaniem analiza przesłanych dokumentów pod kątem ichkompletności oraz poprawności wprowadzanie umów do systemuzewnętrznego i nadzór nad pełnym procesem ciągłe doskonalenie wiedzy, bybyć Oświeconym w branży ENERGETYCZNEJ dbanie o wizerunek GrupyOświecony poprzez wysoki standard świadczonych usług
SiNiS Sp. z o.o. - 2018-07-17 - Opole (opolskie)
Przygotowywanie ofert sprzedazy, realizacja założonych planów, badanie rynku zbytu, utrzymanie relazcji z klientami
Przed. Wielobranżowe Doryb Piotr Basiewicz - 2017-06-26 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Specjalista ds technicznych, nadzór i utrzymanie linii, produkcjnych w ruchu, bieżąca naprawa usterek, prowadzenie czynności konserwacyjnych, prowadzenie dokumentacji technicznej, przeprowadzanie przeglądów technicznych, szkolenie operatorów maszyn, wynagrodzenie 3000 - 4000zł brutto, dwie zmiany, praca Gutowo Małe
PANI TERESA MEDICA S. A. - 2016-11-02 - Gutowo Małe (wielkopolskie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 2100 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-27 - Katowice (śląskie)
tworzenie raportów i analiz z zakresu rachunkowości zarządzczej
CAPITAL SERVICE Spółka Akcyjna - 2016-02-03 - Ostrołęka (mazowieckie)
Wykształcenie min średnie; doświadczenie zawodowe; znajomość jęz. angielskiego, rosyjskiego i niemieckiego; znajomość MS Office + publisher, CRM; zakres obowiązków: prowadzenie negocjacji handlowych, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, realizacja polityki handlowej firmy; jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice;
"KNOR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-14 - Gliwice (śląskie)
pokrywanie pokrowcem tapicerowanym wyścielonych stelaży
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Człopa (zachodniopomorskie)
Zarządzanie sklepem internetowym, ustalanie warunków z dostawcami, dodawanie produktów na stronę, kontrola asortymentu, czuwanie nad zawartością strony, wystawianie towarów na aukcję internetową, obsługa klientów.
kontakt przez PUP - 2016-11-25 - Lublin (lubelskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
Wymagania: chęci do pracy, zainteresowanie tematyką zwierząt.
"ZOO-MAR" Sklep Zoologiczny Mirosław Machalski - 2016-08-30 - Racibórz (śląskie)
Branża meblowa. Obsługa klienta, przyjmowanie zamówień, wycena zamówień, przygotowywanie ofert.Godz. pracy 8-16, 9-17.
MIKOMAX-HURTOWNIA SP. Z O.O. - 2018-04-13 - Łódź (łódzkie)
Sporządzanie tabel, zestawień, baz danych, ofert, korespondencji, przepisywanie tekstów, sporządzanie arkuszy kalkulacyjnych, pisanie raportów, sporządzanie dokumentacji, ofert, kontakty z US, ZUS, KRS, Sądem, Urzędem Pocztowym, wykonywanie czynności sprawdzających i kontrolnych, sporządzanie analiz, wykonywanie innych poleceń zleconych przez bezpośrednich przełożonych, obsługa organizowanych szkoleń
KANCELARIA BIEGŁYCH REWIDENTÓW PRO - CONSULT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-24 - Kraków (małopolskie)
Analiza rynku pod kątem potrzeb zakładu pracy i uzyskiwanie potencjalnych dostawców.Analizowanie cen, warunków i terminów dostaw.Czuwanie nad terminową realizacją złożonych zamówień.
ZAKŁAD PRODUKCYJNO HANDLOWY "CERPLAST" Sp. z o.o - 2017-10-13 - Ropczyce (podkarpackie)
opracowywanie Planów Pracy i Sprawozdań z realizacji planu pracy WK OHP; koordynowanie i przygotowanie danych statystycznych niezbędnych do sporządzania dokumentów strategicznych WK OHP; opracowywanie wewnętrznych aktów normatywnych dotyczących działalności Wojewódzkiej Komendy OHP; analiza efektywności funkcjonowania podległych jednostek organizacyjnych; opracowywanie i nadzorowanie przebiegu procesu planowania i sprawozdawczości w jednostkach organizacyjnych; prowadzenie bazy danych podległych jednostek organizacyjnych oraz potencjału organizacyjnego uczestników WK OHP; sporządzanie okresowych zestawień zbiorczych danych statystycznych, dokonywanie analiz z nich wynikających i przedstawianie wniosków Wojewódzkiemu Komendantowi OHP; współpraca z pionem finansowym WK OHP w zakresie wykorzystywania środków finansowych wg przyznanego planu finansowego; współpraca merytoryczna w zakresie realizowanych zadań z pozostałymi zespołami WK OHP; sporządzanie dokumentów i druków statystycznych zgodnie z Instrukcją o Sprawozdawczości w Ochotniczych Hufcach Pracy; prowadzenie magazynu materiałów biurowych; prowadzenie archiwum zakładowego; stałe podnoszenie kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach.Godziny pracy 7:45-15:45
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2018-08-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- przyjmowanie zamówień sprzedaży;- wpisywanie przyjętych zamówień;- sprawdzanie danych z zamówienia z danymi w systemie;- potwierdzanie klientom zamówień;- wystawianie dokumentów sprzedaży;- organizacja transportów towaru do klientów;- kompletowanie i segregowanie dokumentacji;- obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Oświęcim (małopolskie)
wykonywanie kosztorysów, opracowywanie i wykonywanie projektów, kompletowanie dokumentacji technicznej
Schneider & Dalecki Composit Technology s.c. - 2016-10-24 - Krojanty (pomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Warszawa (mazowieckie)
• przygotowanie materiałów reklamowych, • tworzenie i realizowanie polityki marketingowej, • budowanie długofalowych relacji z klientem, • budowanie pozytywnego wizerunku Kancelarii, • aktywne pozyskiwanie nowych klientów poprzez działania marketingowe.Wykształcenie wyższe. Praktyczna znajomość zagadnień z szeroko pojętego marketingu, reklamy i narzędzi z tym związanymi. Kreatywność i dobra organizacja pracy. Samodzielność otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów. Profesjonalizm w działaniach związanych z obsługą klienta, umiejętność. Obsługi komputera Ms Office. Dyspozycyjność. Roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
KANCELARIA PRAWNA LEGATIS - 2016-06-08 - Lublin (lubelskie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-04-24 - Katowice (śląskie)
Osoba do działu eksportu, kontakt z klientem, praca biurowa, obsługa klienta od przyjęcia zamówień do wysyłki towaru, mile widziane doświadczenie w branży meblowej.
MYSOFA Spółka Akcyjna - 2016-02-19 - Królewska Wola (dolnośląskie)
prace polowe oraz obsługa maszyn rolniczych
Gospodarstwo Rolne Paweł Weber - 2017-09-12 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z programem stażu. Staż realizowany w ramach programu PO WER II - dla osób do 30 r.ż.
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Dobczyce (małopolskie)
w/g stanowiska
Przedsiębiorstwo Obrotu Wyrobami Hutniczymi "CENTROSTAL" S.A. w Kielcach - 2017-06-22 - Kielce (świętokrzyskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie: wyższe techniczne, spec. elektryka, elektronika, automatyka, mechatronika lub pokrewne; doświadczenie zawodowe min. 1 rok; dobra znajomość jęz. angielskiego technicznego; umiejętność czytania i analizy polskich i zagranicznych norm; zdolności analityczne, skrupulatność; umiejętność pracy w zespole oraz efektywnej komunikacji - dobra organizacja własnej pracy, zdolności analityczne, samodyscyplina, skrupulatność oraz interdyscyplinarność w teorii i praktyce; zakres obowiązków: tworzenie dokumentacji wyrobów do celów wewnętrznych (w tym produkcji) we współpracy z kierownikiem działu kontroli jakości, tworzenie dokumentacji wyrobów do celów certyfikacji w polskich i zagranicznych laboratoriach, przygotowywanie materiałów do instrukcji montażu/obsługi oraz nadzór nad ich złożeniem w firmach zewnętrznych, przygotowywanie materiałów do kart katalogowych oraz katalogów i nadzór nad ich złożeniem w firmach zewnętrznych, utrzymywanie informacji technicznej na stronie www firmy we współpracy z konstruktorami, składanie prototypów wyrobów/półwyrobów, weryfikacja list materiałowych, tworzenie dokumentacji; jedna zmiana; miejsce pracy: Pyskowice;
Derksen Polska Sp. z o.o - 2018-09-12 - Pyskowice (śląskie)
jw
ANETA KRÓL "TEMPUS A" AGENCJA PRACY CZASOWEJ - 2017-04-25 - Warszawa (mazowieckie)