SPECJALISTA DO SPRAW JAKOŚCI Nisko oferta pracy Zakład Artykułów Ściernych "Armes" Zadrużniak Sławomir
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW JAKOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Wykonywanie wszelkich obowiązków związanych z działem jakości ISO 9000.
Data publikacji: 2016-01-05
Lokalizacja: Nisko (podkarpackie)
Pracodawca: Zakład Artykułów Ściernych "Armes" Zadrużniak Sławomir
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Nowa-Boczna 4, 37-400 Nisko, powiat: niżański, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykonywanie wszelkich obowiązków związanych z działem jakości ISO 9000.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW JAKOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nisko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: niżański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nisko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista kontroli jakości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.01.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
pełnomocnik ds.systemów jakości w przedsiębiorstwie
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne, doświadczenie zawodowe mile widziane, uprawnienia - audytor ISO 9000 Pełnomocnik ISO 9000.
Nazwa pracodawcy:
Zakład Artykułów Ściernych "Armes" Zadrużniak Sławomir
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Stalowej Woli
Adres pracodawcy:
Nowa-Boczna 4, 37-400 Nisko, powiat: niżański, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne należy przesłać do pracodawcy drogą e-mail: techniczny (at) armes.com.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: niżański
Gmina pracodawcy: Nisko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nisko
Ulica pracodawcy: Nowa-Boczna
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Stalowej Woli
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_wykorzystanieOferty: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista kontroli jakości
Data dodania oferty pracy: 07.01.2016
Oferta pracy ważna do: 04.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 07.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 05.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Poznań (wielkopolskie)
przygotowywanie kalkulacji produkcyjnych, zestawień materiałowych,kalkulacja wyrobów, kontrola poprawnosci ewidencji kosztów, kontrola księgowań, wyliczanie rezerw, opracowanie zestawień i raportów miesięcznych
MICHAEL PAGE INTERNATIONAL (POLAND) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-24 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Specjalista do spraw rachunkowości
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Rzeszów (podkarpackie)
Realizacja zamówień dotyczących zakupu Polskich Norm. wystawianie faktur, wysyłka poczty.
POLSKI KOMITET NORMALIZACYJNY - 2017-11-27 - Łódź (łódzkie)
jw.
ZAKŁAD TECHNOLOGICZNY ELWIK MAKSYM KĘPA - 2018-06-13 - Warszawa (mazowieckie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: obsługiwała program komputerowy Wydziału Technicznego w zakresie: generowania i sporządzania sprawozdań okresowych. Przygotowywała i kompletowała dokumenty niezbędne do rozliczania robót, prowadziła rejestr faktur wpływających do działu, przeprowadzała kontrole wstępną faktur pod względem merytorycznym,sporządzała sprawozdania finansowo-rzeczowe w zakresie remontów i inwestycji, prowadziła bieżącą kontrolę wydawanych środków finansowych pod względem zgodności z zawartą umową, weryfikowała faktury przedkładane przez wykonawców zadań inwestycyjnych oraz prac remontowych związanych z istniejącymi obiektami, przygotowywała dokumenty związane z rozliczeniem inwestycji, współdziałała w sporządzaniu projektów rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontowych związanych z istniejącymi obiektami na podstawie wniosków jednostek organizacyjnych, współdziałała w przygotowywaniu harmonogramów i dokumentów koniecznych do rozpoczęcia realizacji inwestycji, remontów związanych z istniejącymi obiektami, archiwizowała dokumenty ww zakresie obsługiwała kontrole wewnętrzne i zewnętrzne w zakresie zleconym przez przełożonego,bieżąca współpraca z inspektorami nadzoru inwestorskiego.- Wynagrodzenie: od 2800 do 3360 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od lutego 2018r.- Praca w godz.: 7:30-15:30 - wg harmonogramu. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, inne umożliwiające wykonywanie zadań. Wymagane doświadczenie zawodowe przy średnim wykształceniu 4 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych, a przy wyższym - 2 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych (umowa o pracę , umowy cywilno-prawne). Wymagana znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Wymagana znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-01-26 - Katowice (śląskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
organizacja wycieczek zagranicznych dla grup i klientów indywidualnych, przygotowywanie ofert dla klientów i grup, przygotowywanie programów wycieczek miejsce pracy: Tychy
Dorota Jacyniak Biuro Podróży GOOD LUCK NZOZ Centrum Stomatologiczne CERAMIX Centrum Kosmetyczne LIMONKA - 2017-02-01 - Tychy (śląskie)
przygotowywanie dokumentacji przetargowej, wyszukiwanie produktów
"AKTIN" Sp. z o.o. - 2017-05-09 - Sosnowiec (śląskie)
samodzielne prowadzenie postepowań o udzielenie zamówień publicznych na rzecz Sił Zbrojnych RP
3 Regionalna Baza Logistyczna Kraków - 2018-08-03 - Kraków (małopolskie)
prace ogrodnicze i budowlane przy pomocy wielofunkcyjnej ładowarki (do przyuczenia)
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
obróbka szkła.kontakt tel.697 986 802
P.P.U.H."FORTECH"Alicja Lisowska - 2018-03-21 - Suków (świętokrzyskie)
ewidencja czasu pracy, naliczanie wynagrodzeń, rozliczenia ZUS, US; nawiązywanie/rozwiązywanie stosunku pracy
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Częstochowa (śląskie)
specjalista do spraw logistyki
DR HOHN sp z o.o Ostróda - 2015-12-01 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Zapewnienie prawidłowego procesu likwidacjiszkody (terminowość, pozyskiwanie dodatkowejdokumentacji) - utrzymanie bieżącego kontaktu zklientami - realizacja wyznaczonych celów.
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Legnica (dolnośląskie)
Inżynier elektryk automatyk. Utrzymanie ruchu maszyn i urządzeń produkcyjnych, współpraca z producentami/serwisami maszyn, analiza problemów, usprawnienie procesu produkcyjnego, programowanie, diagnostyka układaów automatyki, wsparcie we wdrażaniu nowych projektów do produkcji seryjnej, opracowywanie i zarządzanie dokumentacją techniczną.
AZYMUT KARIERA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-14 - Polkowice (dolnośląskie)
Koordynowanie kampanii AdWords Koordynowanie kampanii Facebook. Tworzenie grafiki na fanpage i administrowanie stronami. Tworzenie wizualizacji oznakowania dla POK Tworzenie i modyfikowanie projektów ulotek Tworzenie ofert oraz umów o współpracy Modyfikacje oraz tworzenie kompletów dokumentów Aktualizacja kompletów na stronie.Aktualizacja informacji o usługach na stronie. Reprezentowanie firm podczas targów, konferencji itp. Redagowanie tekstów reklamowych.
TIME2WORK Sp. z o.o. - 2016-11-23 - Opole (opolskie)
tworzenie i projektowanie etykiet; nadawanie kodów kreskowych na asortymenty; konfiguracja zestawów drukujących; prowadzenie dokumentacji związanej z tworzeniem znakowania produktów
Animex Foods Spółka z o.o. Sp. k. - 2017-03-08 - Iława (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalej, wycena towarów, metkowanie, weryfikacja towarów, obsługa stoiska mięsnego.
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Aktywna Obsługa KlientaRealizacja Planów SPrzedaży
NEONET SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-11 - Wrocław (dolnośląskie)
-Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2018-02-01 - Łódź (łódzkie)
j.w
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
Biegła obsługa pragramów Treko , 1C. Charakterystyka wykonywanej pracy: rekrutacja osób rosyjsko i ukraińsko języcznych, selekcja kandydatów, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych. wynagrodzenie 13,70 zł/h brutto.
"VIZA STAFF INTERNATIONAL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-09 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
Wykonywanie analiz w laboratorium, pobór próbek, praca przy komputerze, praca na wysokości
Centrum Badań Środowiska Sorbchem Sp. z o.o. - 2018-10-10 - Ruda Śląska (śląskie)
Retusz zdjęć, korekcje kolorystyczne, szparowanie zdjęć, przygotowywanie projektów graficznych, kontrola procesu produkcyjnego, kontrola procesu produkcyjnego i jakości gotowych plików, interpretacja wiadomości pisanych, udział w konferencjach i spotkaniach.
QUAD/GRAPHICS EUROPE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-11-10 - Gdańsk (pomorskie)
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za:- dekretowanie i księgowanie dokumentów,- rozliczanie sprzedaży wewnętrznej,- prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie z kontami księgi głównej,- ewidencja środków trwałych,- kontrolę dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym,- współpraca z Głównym Księgowym w zakresie sporządzania sprawozdań finansowych, dekretacji podatkowych oraz lokalnych statystyk.- analiza rozrachunków,- wykonywanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca i roku.Miejsce pracy: RajkowyKontakt: telefon: 887-070-153 lub 887-070-135; e-mail: kadry (at) schmithpolska.plCV kandydatów nierozpatrzone w danym procesie rekrutacji są przechowywane przez okres 12 miesięcy dla potrzeb kolejnych procesów rekrutacji. Po tym okresie są usuwane, a dane osobowe kandydatów, którzy nie wyrazili na to zgody nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Aplikacji nie odsyłamy. Kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Osoby zainteresowane udziałem w kolejnych i podobnych procesach rekrutacji prosimy o zamieszczenie w swoim CV klauzuli o treści:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie przez Schmith Polska S.A. z siedzibą przy ul. Szkolnej 3 w miejscowości Kulice, 83-130 Pelplin, wpisaną w Rejestrze Przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku , VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000500233, REGON 222042370, NIP 5932596525, kapitał zakładowy: 150 000,00 zł, zawartych w CV na potrzeby obecnego(*), przyszłych procesów rekrutacji (*).
SCHMITH POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-25 - Rajkowy (pomorskie)
Utrzymanie czystości w pokojach hotelowych, uzupełnianie produktów spożywczych, umowa zlecenie około 168 h w m-cu, dyspozycyjność 8-16.Kontakt z pracodawcą: 609 528 956
MR CLEAN AJT POLSKA Sp. z o.o. Sp. k. - 2018-03-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Zapewnianie wysokiego poziomu obsługi klienta za pomocą różnych kanałów komunikacji (telefon, maile, czat). Zbieranie informacji i dokumentów od klientów w celu załatwienia ich spraw związanych z odzyskaniem podatku
kontakt przez OHP - 2018-04-17 - Czechy (Czechy)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Złotów (wielkopolskie)
specjalista ds szkolenia
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)