SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW UNIJNYCH.OFERTA DLA OSÓB DO 30 R. Ż. W RAMACH REFUNDACJI KOSZTÓW ZATRUDNIENIA BEZROBOTNEGO DO 30 ROKU ŻYCIA, ZAREJESTROWANYCH W PUP ŁAŃCUT. Rzeszów oferta pracy CENTRUM PROMOCJI BIZNESU PAWEŁ ZAJĄC W RZESZOWIE
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW UNIJNYCH.OFERTA DLA OSÓB DO 30 R. Ż. W RAMACH REFUNDACJI KOSZTÓW ZATRUDNIENIA BEZROBOTNEGO DO 30 ROKU ŻYCIA, ZAREJESTROWANYCH W PUP ŁAŃCUT.
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Prace biurowe, obsługa interesantów, uzupełnianie dokumentacji projektowej.Oferta dla osób do 30 r. ż. w ramach refundacji kosztów zatrudnienia bezrobotnego do 30 roku życia, zarejestrowanych w PUP Łańcut.
Data publikacji: 2017-09-07
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: CENTRUM PROMOCJI BIZNESU PAWEŁ ZAJĄC W RZESZOWIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szarych Szeregów 5, 35-114 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prace biurowe, obsługa interesantów, uzupełnianie dokumentacji projektowej.Oferta dla osób do 30 r. ż. w ramach refundacji kosztów zatrudnienia bezrobotnego do 30 roku życia, zarejestrowanych w PUP Łańcut.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW UNIJNYCH.OFERTA DLA OSÓB DO 30 R. Ż. W RAMACH REFUNDACJI KOSZTÓW ZATRUDNIENIA BEZROBOTNEGO DO 30 ROKU ŻYCIA, ZAREJESTROWANYCH W PUP ŁAŃCUT.
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2017
Data zakończenia pracy: 30.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
obsługa komputera - certyfikat informatyczny ECDL
Nazwa pracodawcy:
CENTRUM PROMOCJI BIZNESU PAWEŁ ZAJĄC W RZESZOWIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łańcucie
Adres pracodawcy:
Szarych Szeregów 5, 35-114 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny proszę kierować bezpośrednio do pracodawcy.Adres poczty elektronicznej: cpb (at) rze.plKontakt tel.17 8601479 504596979 Pani Monika Formal
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: Szarych Szeregów
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łańcucie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.09.2017
Data dodania oferty pracy: 05.09.2017
Oferta pracy ważna do: 30.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 05.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 05.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wystawianie aukcji w serwisie internetowym Ebay, Allegro. kontakt z klientami, bieżąca obsługa zapytań, przygotowywanie towaru do wysyłki.
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Krosno (podkarpackie)
Wykonywanie toalet: zmiana pampersów, kapiele itp., ubieranie mieszkańców, dbanie o higienę i czystość odzieży, roznoszenie posiłków.
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Raciborowice (łódzkie)
wprowadzanie danych do systemu SAP, kontakt z współpracownikami ze Stanów Zjednoczonych i Kanady
Kennametal Polska Sp. z o.o. - 2018-06-27 - Poznań (wielkopolskie)
zarządzanie cyklem życia pracownika na każdym etapie kariery, zarządzanie procesami transferów, zwolnień okresowych, rozwiązania umowy, promocji, zmian wynagrodzenia, kontakt z interesariuszami, przetwarzanie i analiza danych kadrowych, tworzenie raportów w zakresie cyklu życia pracowników, konsultacje z międzynarodowymi klientami w związku z cyklem życia pracownika w celu zwiększenia efektywności aktualnych procedur w oparciu o doświadczenie i informację zwrotną od klientów
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Kraków (małopolskie)
kontrola działalności kredytowej firmy, kontakt z zespołami portugalskojęzycznymi
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie klientów z Ukrainy - branża jajczarska
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Zielona Góra (lubuskie)
wprowadzanie do systemu informatycznego i nadzór nad danymi w zakresie produkcji, nadzór i kontrola stanów magazynowych, przygotowanie planów produkcyjnych
KOPEX FOUNDRY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-29 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków, ewidencja czasu pracy) Sporządzenie umów o pracę, wystawianie świadectw pracy Sporządzanie umów cywilno prawnych Sporządzenie list płac, odprowadzenie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych Rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie Sporządzenie deklaracji do ZUS , US,GUS, PFRON Sporządzenie planów urlopowych, ewidencja i rozliczenie urlopów pracowniczych Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach Sporządzenie sprawozdań i raportów wymaganych przepisami i na zlecenie Zarządu, praca Pyzdry, jedna zmiana, umowa o pracę, wynagrodzenie do uzgodnienie ok 4.500 zł brutto.
GTC Chwiłowicz Sp. jawna - 2016-10-04 - Pyzdry (wielkopolskie)
prefabrykacja elementów stalowych, prace ślusarskie
H2OPTIM Sp. z o. o. Sp. K - 2016-10-27 - Koszalin (zachodniopomorskie)
prace ziemne, montażowe na budowie, inne prace pomocnicze na budowie
HURTOWNIA ARYKUŁÓW PRZEMYSŁOWYCH "MATERBUD" S.C. WOJDYŁA TADEUSZ, KOLANKO GRAŻYNA - 2017-04-07 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Samodzielen prowadzenie procesu zakupu materiałów i surowców do produkcji.
Ferroplast, Z.E.D.Rybiccy Spółka Jawna - 2017-12-14 - Świdwinek (zachodniopomorskie)
projektowanie, przygotowywanie różnych materiałów reklamowych
kontakt przez PUP - 2018-01-05 - Wałbrzych (dolnośląskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Implementacja zasad ofertowania firmy w narzędziu NPT dla klientów firmy , Zapewnienie celów zyskowności zgodnie z polityką firmy, Współpraca z zespołami sprzedażowymi w celu przygotowania oferty, Tworzenie analizy biznesowej oraz estymacji zysku w celu przygotowania briefingu dla decydentów, Tworzenie zestawień i porównań cenowych , Proponowanie alternatywnych wycen oraz mechanizmów dyskontowania, Przygotowanie danych związanych z wyceną do celów analitycznych.Praca w godz. 9-17
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Warszawa (mazowieckie)
-
HAVI TRAVEL POLSKA SP. Z O.O - 2017-12-01 - Straszków (wielkopolskie)
•PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA ORAZ BUDOWANIE POZYTYWNYCH RELACJI•DBAŁOŚĆ O WIZERUNEK FIRMY I JEJ REPREZENTOWANIE W KONTAKTACH Z KLIENTAMI•UDZIELANIE FACHOWYCH PORAD ORAZ ODPOWIEDZI NA PYTANIA I POTRZEBY KLIENTÓW•PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH•REALIZACJA ZAMÓWIEŃ KLIENTÓW
MEBLE.PL S.A. - 2016-11-28 - Rzeszów (podkarpackie)
- prowadzenie całokształtu spraw związanych z zaopatrzeniem, - przygotowywanie dokumentów do postepowania przetargowego na dostawy, - prowadzenie spraw związanych z gospodraką odpadami, magazynowaniem odpadów, - rozliaczanie zużycia paliw, emisji spalin do powietrza, emisji LZO, - zlecanie napraw samochodów i likwidacja szkód komunikacyjnych. Oferta dostępna w sali E, D. Kontakt z pracodawcą - osobiście, tel.: 71 320 01 10, e-mail: renata.lipinska (at) imgw.pl
Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy Oddział we Wrocławiu - 2017-10-23 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Ostrołęka (mazowieckie)
Prowadzenie zajęć w różnych grupach wiekowych - prowadzenie dokumentacji, napisanie programu dla danej grupy. Wykształcenie wyższe pedagogiczne - germanistyka, mile widziane doświadczenie w nauczaniu języka niemieckiego, osoba otwarta, lubiąca pracę z ludźmi, dobrze zorganizowana, biegła znajomość języka niemiecki. Wymagane przez pracodawcę dokumenty: CV oraz dokument potwierdzający ukończenie studiów wyższych. Pracodawca prosi o przesłanie CV na adres e-mail: biuro (at) karens-school.pl, natomiast kontakt tel. w godz. 10.00 - 16.00. Praca na umowę zlecenie.
KMB Poland Strzelecki Bartosz - 2017-11-16 - Wejherowo (pomorskie)
Kursy transportowe na terenie Polski i pozostałych krajów UE.
PHENIX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-01-24 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Adros Sp. z o.o. - 2017-05-31 - Dobrzyca (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem; praca w godz. 8-16;
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Słupsk (pomorskie)
- Prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych; prowadzenie i budowanie bazy danych kandydatów do pracy tymczasowej; potwierdzanie wybranym kandydatom do pracy tymczasowej warunków oferty, podpisywanie z nimi umów oraz koordynowanie przepływu dokumentów niezbędnych w dokumentacji pracowniczej; prowadzenie obsługi administracyjno-kadrowej pracowników tymczasowych, w tym m. in.: rozliczanie czasu pracy oraz informowanie o obowiązujących przepisach prawa pracy i regulacjach prawnych wynikających z ustawy o zatrudnianiu pracowników tymczasowych; koordynowanie procesu szkoleniowego zatrudnionych pracowników tymczasowych; wprowadzanie pracowników tymczasowych do realizacji zadań oraz zapoznawanie ich z obowiązującymi regulacjami wewnętrznymi w firmie w zakresie organizacji pracy; nadzorowanie i kontrolowanie pracowników tymczasowych z wykorzystaniem systemów mierzących kluczowe wskaźniki jakości, efektywności, produktywności i bezpieczeństwa pracy oraz przestrzegania obowiązujących procedur; zapewnianie odpowiedniego przepływu informacji oraz zarządzanie relacjami pomiędzy pracownikami tymczasowymi a klientem; sporządzanie raportów zgodnie z wytycznymi klienta, obejmujących m.in. analizę danych na poziomie jakościowym i ilościowym w kategoriach: terminowość, ilość oraz jakość realizowanych zadań w stosunku do założonego planu oraz produktywność pracowników tymczasowych; nawiązywanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami zlecającymi prowadzenie rekrutacji pracowników tymczasowych, m.in. poprzez reprezentowanie interesów klienta, dbanie o jego wizerunek oraz utrzymywanie wysokich standardów świadczonych usług. Dodatkowe zadania zawodowe: reprezentowanie firmy na targach pracy i innych imprezach branżowych mające na celu pozyskanie klientów. poszukiwanie mieszkań dla zatrudnionych pracowników .- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę tymczasową na 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na stanowisku specjalista do spraw czasowego zatrudniania pracowników.
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Katowice (śląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2019-01-23 - Zielona Góra (lubuskie)
Przygotowywaniem raportów i analiz finansowych, monitorowanie rozliczeń oraz optymalizacja kosztów, raportowanie wyników finansowych Członkom Zarządu Spółki.Praca na czas określony: 3 LATAGodziny pracy 8:00 - 16:00
MYATU EUROPE INTELLIGENT TECHNOLOGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-31 - Smolec (dolnośląskie)
j.w
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-10-10 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór nad eksploatacją urządzeń i instalacji elektroenergetycznych w zakresie branży elektrycznej.
PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna SA Oddział Elektrociepłownia Gorzów - 2018-03-30 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIEI WYŻSZE, DOŚWIADCZENIE MILE WIDZIANE
J WITKOWSKI, P WITKOWSKI P.H LODIMEX SPÓŁKA JAWNA - 2017-08-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prace biurowe, sprawy w urzędach, prowadzenie kasy, sprzedaż ofertowanie, obsługa klienta bezpośrednia i telefonicznie.
JCK SP. Z O. O. - 2016-02-11 - Świdnica (dolnośląskie)