SPECJALISTA W BIURZE ADMINISTRACYJNYM Wrocław oferta pracy Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy Oddział we Wrocławiu
Stanowisko: SPECJALISTA W BIURZE ADMINISTRACYJNYM
Wynagrodzenie: do 3 000 PLN
Zakres obowiązków: - prowadzenie całokształtu spraw związanych z zaopatrzeniem, - przygotowywanie dokumentów do postepowania przetargowego na dostawy, - prowadzenie spraw związanych z gospodraką odpadami, magazynowaniem odpadów, - rozliaczanie zużycia paliw, emisji spalin do powietrza, emisji LZO, - zlecanie napraw samochodów i likwidacja szkód komunikacyjnych. Oferta dostępna w sali E, D. Kontakt z pracodawcą - osobiście, tel.: 71 320 01 10, e-mail: renata.lipinska (at) imgw.pl
Data publikacji: 2017-10-23
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy Oddział we Wrocławiu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Parkowa 30, 51-616 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- prowadzenie całokształtu spraw związanych z zaopatrzeniem, - przygotowywanie dokumentów do postepowania przetargowego na dostawy, - prowadzenie spraw związanych z gospodraką odpadami, magazynowaniem odpadów, - rozliaczanie zużycia paliw, emisji spalin do powietrza, emisji LZO, - zlecanie napraw samochodów i likwidacja szkód komunikacyjnych. Oferta dostępna w sali E, D. Kontakt z pracodawcą - osobiście, tel.: 71 320 01 10, e-mail: renata.lipinska (at) imgw.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA W BIURZE ADMINISTRACYJNYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista administracji publicznej
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, staż pracy - brak wymagań, obsługa komputera - pakiet Office, ogólna wiedza w zakresie ochrony środowiska, emisji do powietrza, ogólna wiedza w zakresie gospodarki odpadami, samodzielność w pracy, dobra organizacja pracy, komunikatywność, pracowitość
Nazwa pracodawcy:
Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy Oddział we Wrocławiu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Parkowa 30, 51-616 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Parkowa
Numer budynku pracodawcy: 30
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 24.10.2017
Oferta pracy ważna do: 24.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 24.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 23.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, prowadzenie ewidencji urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich z ZUS, US, GUS, PFRON, rozliczanie zajęć komorniczych i prowadzenie korespondencji w tym zakresie, tworzenie raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne
EUROCENT SPÓŁKA AKCYJNA - 2015-12-02 - Kraków (małopolskie)
Sprawdzaniepoprawności dokumentów, wypełnionych ankiet, zaświadczeńprzygotowanie kompletów dokumentów do rozliczeń kontakt z klientem(telefoniczny, mailowy) w celu uzupełnienia braków w dokumentac Praca w godzinach 8:00-16:00
TIME2WORK Sp. z o.o. - 2016-11-08 - Opole (opolskie)
Wymagane minimum wykształcenie wyższe inżynierskie w zakresie geodezji i kartografii potwierdzone stosownym dyplomem wyższej uczelni, udokumentowane doświadczenie zawodowe (np. własna działalność gospodarcza, umowy o pracę, staże w firmach, praktyki zawodowe, referencje itp.), niekaralność. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy tj. 21,82/18. Zakres obowiązków: prowadzenie ćwiczeń geodezyjnych (w terenie) z młodzieżą kształcącą się na kierunku technik geodeta. Kontakt z pracodawcą osobisty po umówieniu telefonicznym.
ZESPÓŁ SZKÓŁ BUDOWLANYCH - 2016-03-21 - Rybnik (śląskie)
prowadzenie ksiąg rachunkowych i rejestrów VAT, dekretacja dokumentów, wystawianie faktur VAT
"ALLMIZ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-03 - Leonów (lubelskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
sporządzanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Krotoszyn (wielkopolskie)
odpowiedzialność za pomoc przy organizacji spotkań z kontrahentami arabskimi, aktywne prowadzenie wielokrotnego badania arabskiego rynku gier, odpowiedzialność za budowę dobrego wizerunku platformy sprzedażowej pracodawcy na rynku arabskim
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa klienta, sprawdzanie i rozliczanie kart drogowych, prowadzenie dokumentacji szkoleniowej, prowadzenie kasy Ośrodka, sporządzanie raportów kasowych, nadzór nad praca instruktorów, porowadzenie dziennika korespondencji
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w trybach i na zasadach określonych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych;przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji postępowania o zamówienia publiczne,badanie i ocena ofert,dokonywanie czynności związanych z zawarciem umowy o zamówienie publiczne, archiwizacja dokumentacji przetargowej, planowanie i sprawozdawczość,udział w pracach komisji przetargowej, sporządzanie projektów opinii i przepisów wewnętrznych z zakresu zamówień publicznych, udział w postępowaniach odwoławczych przed Krajową Izbą Odwoławczy, występowanie przed organami kontrolującymi i audytującymi pracę jednostki w zakresie zamówień publicznych
Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/ 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2016-04-27 - Poznań (wielkopolskie)
- planowanie i realizacja dostaw wysyłek importowych i eksportowych- kontakt z dostawcami i odbiorcami- kompleksowa obsługa zamówień klientów- prowadzenie dokumentacji- kontrola terminowości dostaw- organizacja i nadzorowanie pracy kilkuosobowego zespołu pracowników
Hal-Spaw Sp. z o. o. - 2015-12-07 - Blękwit (wielkopolskie)
Obsługa partnerów handlowych.
TOMALA SPÓŁKA JAWNA - 2017-11-14 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
•Prowadzenie analizy rynku w zakresie występujących rodzajów sprzętu i wyposażenia medycznego, jego walorów użytkowych, parametrów technicznych, wielkości cen i możliwości zakupu towarów•Sporządzanie pism urzędowych i dokumentacji handlowej•Prowadzenie spraw związanych z realizacją zawartych umów cywilnoprawnych
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-10-05 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa techniczna i opieka nad maszynami produkcyjnymi, nadzór nad dokumentacją techniczną maszyn i urządzeń zakładu produkcyjnego zgodnie z obowiązującymi przepisami, opracowywanie i wdrażanie instrukcji zgodnie z przepisami BHP dotyczących montażu, uruchomienia, obsługi diagnostyki maszyn i urządzeń w zakładach, udział w tworzeniu dokumentacji technicznej, udział w audytach i inspekcjach, utrzymywanie standardów pracy w celu zapewnienia wydajności i właściwej jakości pracy, utrzymanie ciągłości pracy maszyn i urządzeń produkcyjnych w linii produkcyjnej poprzez bieżący nadzór nad eksploatacją maszyn oraz zgłaszanie wszelkich uszkodzeń i nieprawidłowości, wykonywanie konserwacji zgodnie z obowiązującą dokumentacją , samodzielne uczestnictwo bądź współudział w usuwaniu awarii oraz naprawie uszkodzonych bądź zużytych elementów maszyn
BIOFEED SP. Z O.O - 2017-01-13 - Zalewo (warmińsko-mazurskie)
Szczególowe informacje znajdują się na stronie www.sko.koszalin.ibip.pl
Samorządowe Kolegium Odwoławcze - 2018-06-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Wykonywanie i konserwacja instalacji elektroenergetycznych.
kontakt przez PUP - 2017-12-06 - Święcice (mazowieckie)
DORADZTWO, OBSŁUGA KLIENTA, PROJEKTOWANIE, OBSŁUGA KOMPUTERA
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
wg
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Zielona Góra (lubuskie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Piła (wielkopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
realizacja zamówień klientów, pozyskiwanie nowych klientów
Huta Szkła Kryształowego ZAWIERCIE S.A. - 2016-07-18 - Zawiercie (śląskie)
jw.
PKP TELKOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-18 - Warszawa (mazowieckie)
Wdrażanie i koordynowanie działań marketingowych firmy w sieci (SEM i Social Media).Tworzenie kampanii reklamowych oraz badanie i analiza ich efektywności.Kreowanie i optymalizacja komunikacji z klientami firmy: newslettery i mailingi.Współtworzenie działań w sieci mających na celu pozyskiwanie nowych klientów.Inicjowanie akcji budujących znajomość marki na rynku, w oparciu o najnowsze trendy.Tworzenie grafik, banerów wykorzystywanych na stronach.
K & P Kantor Wymiany Walut Paweł Kidaj - 2017-10-27 - Biłgoraj (lubelskie)
przygotowywanie ofert, rozliczanie wykonanych robót itp.
DROMAK Spółka z O.O. - 2015-12-08 - Poręby (łódzkie)
- przyjmowanie zamówień sprzedaży;- wpisywanie przyjętych zamówień;- sprawdzanie danych z zamówienia z danymi w systemie;- potwierdzanie klientom zamówień;- wystawianie dokumentów sprzedaży;- organizacja transportów towaru do klientów;- kompletowanie i segregowanie dokumentacji;- obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Oświęcim (małopolskie)
prace związane zrealizacja programów RPO i POWER
POWIATOWY URZĄD PRACY w Opolu Lubelskim - 2016-08-10 - Opole Lubelskie (lubelskie)
według zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Kluczbork (opolskie)
- Obsługa dotychczasowych klientów i aktywne pozyskiwanie nowych klientów na rynkach bliskowschodnich, administracja zamówień klientów, monitorowanie potrzeb klientów, sporządzanie ofert i kalkulacji.- Wynagrodzenie: 6000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata udokumentowanego doświadczenia w zakresie sprzedaży środków czystości i chemii gospodarczej na rynkach bliskowschodnich. Wymagana bardzo dobra znajomość procedur eksportowych.
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Katowice (śląskie)
Wykonywanie zabiegów rehabilitacyjnych
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Solec-Zdrój (świętokrzyskie)
Koordynacja, nadzór nad realizacją inwestycji, rozliczanie kosztów inwestycji na środki trwałe, organizacja oraz realizacja przeglądów, konserwacji i napraw, dekretacja faktur ( SAP- WORFLOW), realizacja zakupów materiałów, urządzeń, usług, nadzór nad realizacją umów na dostawy mediów.
ORLEN PALIWA SP. Z O.O. - 2016-02-11 - Płock (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-18 - Warszawa (mazowieckie)