SPECJALISTA DO SPRAW KADR Kraków oferta pracy EUROCENT SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, prowadzenie ewidencji urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich z ZUS, US, GUS, PFRON, rozliczanie zajęć komorniczych i prowadzenie korespondencji w tym zakresie, tworzenie raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne
Data publikacji: 2015-12-02
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: EUROCENT SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Młodzieży 9D, 30-829 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, prowadzenie ewidencji urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich z ZUS, US, GUS, PFRON, rozliczanie zajęć komorniczych i prowadzenie korespondencji w tym zakresie, tworzenie raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Data rozpoczęcia pracy: 04.12.2015
Data zakończenia pracy: 04.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku w dziale HR, znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, doświadczenie w naliczaniu wynagrodzeń z umów o pracę i umów cywilnoprawnych, dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, inicjatywa
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 02.12.2015
Data dodania oferty pracy: 01.12.2015
Oferta pracy ważna do: 01.01.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 01.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 01.12.2015
Podobne oferty pracy
j.w
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Warszawa (mazowieckie)
- Analizowanie rynku i ofert konkurencji. Pozyskiwanie nowych klientów w tym z zagranicy. Utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi. Znajomość języków jest wymagana do kontaktu z klientami z zagranicy.- Miejsce wykonywania pracy: Terytorium całej Polski w zależności od zlecenia.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: 01.12.2017 r. do 30.11.2018 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok.
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Katowice (śląskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej w firmie zatrudniajacej ok. 30 pracowników, naliczanie płac
"INVEST" Mateusz Goliszewski - 2016-11-24 - Byszwałd (warmińsko-mazurskie)
Kontroler jakości wyrobów elektronicznych
Zakłady Mechaniczne TARNÓW S.A. - 2016-09-23 - Tarnów (małopolskie)
Nadzór nad stanem technicznym pojazdów i zarządzanie procesem serwisowania, dokonywanie przeglądów technicznych pojazdów, usuwanie awarii, regeneracja, konserwacja maszyn i urządzeń, rozwiązywanie problemów z zakresu technicznych aut oraz maszyn.
P.P.H EŁPOL ŁUKASZ ŁUŹNIAK - 2016-04-07 - Osina Mała (łódzkie)
realizacja celów sprzedazowych
Fabryka Domów Mobilnych i Szkieletowych Lark Leisure Homes Sp. z o.o. - 2017-08-17 - Darłowo (zachodniopomorskie)
sprzedaż wczasów, organizacja imprez turystycznych, pozyskiwanie klientów
IBERYS SP Z O O - MediCenter - 2016-11-24 - Łowicz (łódzkie)
zgodnie z ogłoszeniem na stronie internetowej Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w zakładce BIP-oferty pracy
Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Gdańsku - 2018-08-10 - Kościerzyna (pomorskie)
1. Przygotowanie prezentacji oraz tworzenie planu wydarzeń2. obsługa korespondecji i telefonu,3. sprzedaż produktów i usług przedsiębiorstwa poprzez dostepne kanały sprzedaży,4. Negocjacje z wszelskimi podwykonawcami usług,5. utrzymywanie trwałych i pozytywnych relacji z klientem6. realizacja prac różnych i koordynowanie spraw powierzonych związanych z organizacją imprez, szkoleń i konferencji,7. wyszukiwanie zewnętrznych partnerów i sponsorów oraz zngażowanie ich we współtworzenie i organizację wydarzeń8. organizacja wydarzeń: opracowanie i monitoring budzetu, nadzór nad harmonogramem, negocjowanie i egzekwowanie umów z partnerami, rozliczanie i formalna dokumentacja,9. obecność podczas wydarzeń i nadzór nad ich prawidłowym przebiegiem.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Płochocin (mazowieckie)
Współpraca z przedstawicielami handlowymi kraj- przyjmowanie zamówień z systemu , telefonicznie i mailowo- przetwarzanie zamówień, poprawianie, sprawdzanie zgodności cen z obowiązującymi rabatami, promocjami i indywidualnymi ustaleniami,Obsługa klientów indywidualnych, , przyjmowanie zamówień telefonicznych i mailowych bezpośrednio od klientówPraca w godz. 8-16 w Ząbrowie.
Troton Sp. z o.o. - 2016-04-29 - Ząbrowo (zachodniopomorskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. Oferujemy: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy. Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje. Samodzielne i odpowiedzialne zadania.
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-10-02 - Lublin (lubelskie)
• prowadzenie ewidencji analitycznej wkładów mieszkaniowych i budowlanychw Spółdzielni zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,• dokonywanie rozliczeń związanych z zamianą lokali, wyodrębnieniem własności oraz ustaniem prawa do lokalu,• rozliczanie inwestycji mieszkaniowych realizowanych przez Spółdzielnię,• obsługa klienta w w/w zakresie,• weryfikacja, klasyfikacja, dekretowanie i księgowanie dokumentów źródłowych w systemie księgowym ze szczególnym uwzględnieniem faktur zakupowych,• uzgadnianie sald kontrahentów.
FORDOŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2018-03-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Naprawa softowa oraz sprzętowa telefonów komórkowych, kontrola jakości towaru.Praca w godzinach od 7:00-15:00
EUROWICHER Wicher Piotr - 2016-03-18 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Ulepszanie cieplne odkówek, obsługa pieców do obróbki cieplnej. Zatrudnienie od zaraz, po wykonaniu badań lekarskich.
LFE POLAND Sp. z o.o. - 2017-03-07 - Barlinek (zachodniopomorskie)
Zarządzanie przedsiębiorstwem, nadzorowanie, koordynowanie działań, kierowanie zespołem, organizowanie pracy
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Podole (mazowieckie)
Kontrola oraz zapewnienie poprawności danych niezbędnych do naliczenia wynagrodzeń, rozliczanie czasu pracy (np. nieobecności, zasiłków chorobowych), przygotowywanie dokumentów z zakresu administracji personalnej i płac: umowy, zaświadczenia, deklaracje, rozliczanie składek ZUS oraz obsługa dokumentów zgłoszeniowych ZUS, bieżąca obsługa pracowników, przygotowywanie dokumentacji dla zewnętrznych organów kontrolujących, ewidencja i rozliczanie benefitów pozapłacowych, sporządzanie deklaracji PFRON, GUS.
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowogrodźcu - 2018-07-25 - Nowogrodziec (dolnośląskie)
obsługa reklamacji
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Puławy (lubelskie)
j/w
PRP Polska Spółka - 2016-06-17 - Warszawa (mazowieckie)
Wyszukiwanie ogłoszeń o przetargach i opracowywanie dokumentacji przetargowej, opracowywanie harmonogramów robót ogólnobudowlanych, opracowywanie kosztorysów i wycen w zakresie ofertowania. Praca w systemie jednozmianowym w godzinach 07:30 - 15:30. Miejsce wykonywnaia pracy Bolesławiec/Wrocław.
Inżynieria Budowlana Paweł Młynek - 2018-08-21 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników podległych działów. Prowadzenie spraw związanych z zatrudnianiem pracowników przydzielonych firm tymczasowych, rozliczanie czasu pracy. Przyjmowanie i obsługa pracowników (również telefoniczna). Wprowadzanie absencji pracowników do systemu kadrowo-płacowego. Raportowanie danych dotyczących zatrudnienia do przełożonego oraz do Koordynatora HR na produkcji.
SUPERDROB ZAKŁADY DROBIARSKO-MIĘSNE S.A. - 2018-04-04 - Karczew (mazowieckie)
Sprzedaż produktów i usług spółki.
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. - 2017-05-05 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU ODPOWIEDZIALNA BĘDZIE MIĘDZY INNYMI ZA:•SPORZĄDZANIE I OPINIOWANIE UMÓW •IDENTYFIKACJĘ I ANALIZĘ RYZYK FORMALNO-PRAWNYCH W ZAWIERANYCH UMOWACH•NEGOCJACJE Z KONTRAHENTAMI •CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z ZAWIERANIEM UMÓW•ANALIZY I RAPORTOWANIE W ZAKRESIE UMÓWWYMAGANIA:•STUDENT LUB ABSOLWENT PRAWA LUB ADMINISTRACJI LUB FINANSÓW•PRAKTYCZNA ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW PRAWA HANDLOWEGO, KC , PZP•BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA (MS OFFICE)•DOBRA ORGANIZACJA PRACY ORAZ SAMODZIELNOŚĆ•KOMUNIKATYWNOŚĆ I UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE•ANALITYCZNY UMYSŁ I KREATYWNOŚĆ•ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO LUB NIEMIECKIEGO•PRAWO JAZDY KAT. B
Janik-Stec Małgorzata, TMS AUDIT Małgorzata Janik Stec - 2016-09-08 - Trzebownisko (podkarpackie)
Prowadzenie akt osobowych, obliczanie wynagrodzeń, prowadzenie dokumentacji BHP, ZUS.
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Rydułtowy (śląskie)
Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2016-08-03 - Łódź (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia oceny formalnej i merytorycznej wniosków o przyznanie dotacji na miejsca pracy w przedsiębiorstwie zgodnie z Regulaminem udzielania bezzwrotnego wsparcia finansowego na tworzenie nowych miejsc pracy w nowo utworzonych lub istniejących przedsiębiorstwach społecznych bądź podmiotach ekonomii społecznej, wyłącznie pod warunkiem ich przekształcenia w przedsiębiorstwo społeczne. Przygotowanie umów w zakresie przekazania środków w ramach udzielonego bezzwrotnego wsparcia zgodnie z Regulaminem udzielania dotacji. Odpowiedzialność za złożenie wszystkich niezbędnych dokumentów przez uczestników (komplet umów, zabezpieczeń, załączników w tym zebranie podpisów).Monitoring podmiotów, które otrzymały wsparcie.
Stowarzyszenie Centrum Promocji i Rozwoju Inicjatyw Obywatelskich PISOP - 2016-08-24 - Leszno (wielkopolskie)
Obsługa komputera, kontakt z klientem, tworzenie promocji
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Żywiec (śląskie)
Bieżąca obsługa klientów firmy, obsługa procesu sprzedaży tj. zamówień klientów, dokumentacji sprzedaży oraz dostaw do klienta.
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-HANDLOWY ELEKTRO-PLAST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-04 - Niedźwiady (wielkopolskie)
-koordynowanie i prowadzenie projektów dla operacji Heineken w zakresie ich procesu, zapewniając terminowe rezultaty i zarządzając wszystkimi lokalnymi i zewnętrznymi partnerami; -analizowanie i identyfikowanie możliwych udoskonaleń procesów, systemów i metod pracy w ramach procesu -prowadzenie projektów od początku do końca w uzgodnionym terminie zapewniając prawidłowe planowanie zasobów, identyfikację rozwiązań i skuteczne zarządzanie zmianami w całej organizacji -aktywne informowanie odpowiedniego działu oraz zainteresowanych stron o realizacji projektu w celu efektywnej identyfikacji ryzyka / problemów / zależności pojawiających się w trakcie projektu -zapewnienie i koordynowanie oceny wpływu proponowanych zmian -obsługiwanie migracji procesowych projektów (w ramach i poza oddziałem firmy) -wsparcie działań z zakresu zarządzania zmianą w odniesieniu do wprowadzonych zmian -zapewnia zgodności projektu z wytycznymi oraz z innymi procesami / systemami
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Kraków (małopolskie)
przygotowywanie ofert sprzedaży, korespondencja z klientami, obsługa klienta,
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Olkusz (małopolskie)