SPECJALISTA DO SPRAW FINANSÓW Smolec oferta pracy MYATU EUROPE INTELLIGENT TECHNOLOGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW FINANSÓW
Wynagrodzenie: do 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywaniem raportów i analiz finansowych, monitorowanie rozliczeń oraz optymalizacja kosztów, raportowanie wyników finansowych Członkom Zarządu Spółki.Praca na czas określony: 3 LATAGodziny pracy 8:00 - 16:00
Data publikacji: 2019-01-31
Lokalizacja: Smolec (dolnośląskie)
Pracodawca: MYATU EUROPE INTELLIGENT TECHNOLOGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wierzbowa 1, 55-080 Smolec, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowywaniem raportów i analiz finansowych, monitorowanie rozliczeń oraz optymalizacja kosztów, raportowanie wyników finansowych Członkom Zarządu Spółki.Praca na czas określony: 3 LATAGodziny pracy 8:00 - 16:00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW FINANSÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Smolec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wrocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kąty Wrocławskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe,ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA CHIŃSKIEGO DO KOMUNIKACJI Z CZŁONKAMI ZARZĄDU I W RAZIE POTRZEBY Z KONTRAHENTAMI Z CHINMILE WIDZIANE WYKSZTAŁCENIE W ZAKRESIE FINANSÓWMILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE NA PODOBNYM STANOWISKU
Nazwa pracodawcy:
MYATU EUROPE INTELLIGENT TECHNOLOGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Magazynowa 1, 55-040 Bielany Wrocławskie, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: wrocławski
Gmina pracodawcy: Kobierzyce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bielany Wrocławskie
Ulica pracodawcy: Magazynowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 31.01.2019
Data dodania oferty pracy: 31.01.2019
Oferta pracy ważna do: 21.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 31.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 30.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
współpraca z dotychczasowymi klientami, pozyskiwanie nowych klientów; sporządzanie ofert handlowych, dokumentacji spedycyjnej i transportowej.
Noris Chłodnia w Jastrowiu - 2017-10-11 - Jastrowie (wielkopolskie)
rekrutacja kandydatów, poszukiwanie pracowników, współpraca z agencjami pracy tymczasowej
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Kraków (małopolskie)
Przygotowanie przedsiębiorstwa do wdrażania ISO 14001praca w godz. 8-16
SCHOLLGLAS Polska Sp. z o.o. - 2018-02-14 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Sprzedaż towarów będących w ofercie handlowej firmy, przygotowywanie ofert, pozyskiwanie nowych klientów, negocjowanie warunków współpracy.
"Feniks" Spółka z o.o. - 2017-04-13 - Krosno (podkarpackie)
obsługa procesów związanych z zatrydnieniem pracowników, selekcja pracowników, ewidencja czasu pracy, prowadzenie dokumentacji kadrowejpraca na umowe na czas określony na okres zastępsta, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali E
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Wrocław (dolnośląskie)
tworzenie okresowych planów produkcyjnych,nadzór nad przebiegiem planowanej produkcji,tworzenie baz danych wspomagających systemy planowania produkcji i tworzenie tych systemów,koordynacja działań w zakresie kooperacji czynnej i biernej.
HYDRO-VACUUM S.A. - 2017-08-23 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie i wydawanie posiłków. Ustalanie karty dań. Dbanie o najwyższą jakość i smak przygotowanych posiłków, utrzymywanie czystości w pomieszczeniach kuchennych.
P.U.H. "ARTEX" Piotrowski Artur - 2016-10-21 - Markuszowa (podkarpackie)
Wycieranie kurzu, zamiatanie, mycie podłóg, opróżnianie koszy, sprzątanie łazienek.
A&C Chrzanowski Arkadiusz - 2017-11-09 - Płock (mazowieckie)
obsługa ubezpieczeń
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "U Kowala" Izabela Zwierzychowska - 2017-02-13 - Złotniki Kujawskie (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2019-01-14 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Kraków (małopolskie)
Sprawdzanie etykiet cenowych (uzupełnianie), kontrola cen na działach, rozkładanie transferu cen, opis i analiza brakówdbanie o porządek w miejscu pracy.
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-21 - Warszawa (mazowieckie)
-
Sąd Okręgowy w Bydgoszczy - 2016-09-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa urządzeń teleinformatycznych (faks, skaner), przygotowywanie i redagowaniedokumentacji dotyczącej prowadzenia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego.Przygotowywanie dokumentacji w celu jej archiwizacji w archiwum zakładowym.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT WETERYNARII Z SIEDZIBĄ W SIEDLCACH - 2016-05-10 - Siedlce (mazowieckie)
DORADZTWO W ZAKRESIE OFEROWANYCH PRODUKTÓW, UTRZYMANIE STANDARDÓW HANDLOWYCH, PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTÓW W SALONIE OPERATORA SIECI KOMÓRKOWEJ. PRACA W GODZ. 9.00-18.30 W RÓWNOWAŻNYM SYSTEMIE CZASU PRACY, Z MOŻLIWOŚCIĄ USTALENIA GRAFIKU.
Liberty Poland S.A. - 2017-02-15 - Bielsko-Biała (śląskie)
wykonywanie dokumentacji technicznych, prowadzenie uzgodnień technicznych do projektów, udział w realizacji prac rozwojowych
CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH - INOVA SP. Z O.O. - 2017-10-06 - Lubin (dolnośląskie)
Zapewnienie prawidłowej i terminowej obsługi kadrowo-płacowejpracowników spółki, w wiekszości pracownicy obywatelstwa ukraińskiego (właściwie zaprojektowane procesy, prawidłowa dokumentacja, wspólpraca z kancelarią prawną, nadzór nad jakością obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznego)
B2B PROF GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-18 - Skawina (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2015-05-27 - Supraśl (podlaskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-22 - Warszawa (pomorskie)
Wykształcenie wyższe (transport i logistyka, ekonomiczne); min. 7 lat doświadczenia w dziale transportu w firmie koreańskiej; obsługa komputera, w tym pakietu Office, znajomość programó informatycznych wspierających planowanie i logistykę transportu; biegła znajomość języka koreańskiego oraz języka angielskiego umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktów z klientami, umiejętności negocjacyjne, kreatywność, zdolności organizacyjne; zakres obowiązków: organizowanie i nadzorowanie działalności dystrybucyjno-logistycznej na podległym terenie; kontrola kosztów zbytu i eksportu; odpowiedzialność za stan floty transportowej; nadzorowanie gospodarki magazynowej, koordynowanie przepływu towarów na podległym terenie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Gliwice (śląskie)
wykonywanie zadań określonych w ustawie o finansach publicznych, prowadzenie ewidencji środkow trwałych, pozostałych środków trwałych, wart. niematerialnych i prawnych, wyposażenia PKPK, prowadzenie postepowań zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych
Park Krajobrazowy Puszczy Knyszyńskiej w Supraślu - 2018-03-02 - Supraśl (podlaskie)
Specjalista do spraw sprzedaży- aktywne pozyskiwanie nowych klientówPrzygotowywanie ofert, prowadzenie prezentacji i negocjacji handlowych Sprzedaż powierzchni reklamowej na portalu oraz w wydawnictwach Organizacja targów, seminariówPrzygotowywanie branżowych dodatków reklamowychMonitorowanie wyznaczonych sektorów rynku
Fundacja Sądecka - 2016-05-05 - Nowy Sącz (małopolskie)
Rejestracja i weryfikacja zamówień eksportowych i importowych. Działania wspomagające z zakresu importowych zgłoszeń celnych. Pomoc w tworzeniu planów i analiz działu handlu z krajami nadbałtyckimi. Monitorowanie systemu kontroli jakości. Współpraca z łotewskim biurem i pozostałymi działami firmy. Tłumaczenie dokumentów z/na j. estoński i rosyjski. Pomoc w negocjacjach, w tym w charakterze tłumacza. Monitorowanie międzynarodowego rynku paliw ciekłych.
ARGOS PETROLEUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-10 - Gdańsk (pomorskie)
-
FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o. o. - 2016-04-14 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa kadrowa pracowników, prowadzenie teczek akt osobowych, przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy, aneksów oraz innych dokumentów kadrowych, prowadzenie ewidencji czasu pracy. Godz. pracy 7.30-15.05.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2017-10-19 - Słupsk (pomorskie)
W/g zawodu.
SHL Production Sp. z o.o. - 2017-05-18 - Kielce (świętokrzyskie)
Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych. Współpraca z działem marketingu. Współpraca z działami administracji sprzedaży, obsługi klienta oraz zarządem.
MQX POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-26 - Kraków (małopolskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Implementacja zasad ofertowania firmy w narzędziu NPT dla klientów firmy , Zapewnienie celów zyskowności zgodnie z polityką firmy, Współpraca z zespołami sprzedażowymi w celu przygotowania oferty, Tworzenie analizy biznesowej oraz estymacji zysku w celu przygotowania briefingu dla decydentów, Tworzenie zestawień i porównań cenowych , Proponowanie alternatywnych wycen oraz mechanizmów dyskontowania, Przygotowanie danych związanych z wyceną do celów analitycznych.Praca w godz. 9-17
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-24 - Warszawa (mazowieckie)