SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI* Piotrowice oferta pracy Zakład Surowców Chemicznych i Mineralnych "PIOTROWICE II" Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI*
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie księgowości w spółce.
Data publikacji: 2016-02-10
Lokalizacja: Piotrowice (świętokrzyskie)
Pracodawca: Zakład Surowców Chemicznych i Mineralnych "PIOTROWICE II" Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piotrowice 106, 27-630 Piotrowice, powiat: sandomierski, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Prowadzenie księgowości w spółce.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI*
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piotrowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sandomierski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zawichost
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.02.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 5)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: bardzo dobra znajomość zagadnień podatkowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: bardzo dobra znajomość zasad księgowości
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: znajomość programu SYMFONIA
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie na samodzielnym stanowisku księgowego lub na stanowisku kierownika działu księgowości
Nazwa pracodawcy:
Zakład Surowców Chemicznych i Mineralnych "PIOTROWICE II" Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Adres pracodawcy:
Górnicza 7, 39-400 Tarnobrzeg, powiat: m. Tarnobrzeg, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Tarnobrzeg
Gmina pracodawcy: Tarnobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnobrzeg
Ulica pracodawcy: Górnicza
Numer budynku pracodawcy: 7
Profil działalności pracodawcy: Produkcja pozostałych wyrobów chemicznych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.02.2016
Data dodania oferty pracy: 10.02.2016
Oferta pracy ważna do: 09.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 10.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 10.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
II. Zakres zadań, uprawnień i odpowiedzialności oraz dostępu do informacji niejawnych.1.Zarys zakresu zadań oraz czynności wykonywanych na stanowisku:a)Weryfikacja informacji przedkładanych przez WOG/JW, wstępna identyfikacja obiektów oraz przygotowanie niezbędnych danych celem zlecenia usługi - uwzględniając przepisy o zamówieniach publicznych - uzyskania pozwoleń wodno-prawnych, przeprowadzania badań wody i ścieków; przygotowanie dokumentacji będącej podstawą do dokonania rozliczeń finansowych z firmami z tytułu świadczonych usług w ww. zakresie;b)Prowadzenie nadzorów z zakresu gospodarki wodno-ściekowej w rejonie działania RZI Bydgoszcz;c)Weryfikacja danych do naliczenia opłat za korzystanie ze środowiska, w oparciu o specjalistyczny program do naliczania opłat i kierowanie ich do właściwych urzędów marszałkowskich;d)Współuczestniczenie wniosków celem pozyskiwania dotacji z funduszy proekologicznych.2.Zakres uprawnień służbowych związanych ze stanowiskiem: koordynowanie prac związanych z realizacją ww. zadań, w tym uzyskiwanie niezbędnych uzgodnień i decyzji administracyjnych.3.Szczegółowy zakres odpowiedzialności ponoszonej na stanowisku: pracownik odpowiada za terminowe wykonywanie stawianych zadań, poprawność weryfikacji danych do opłat (gospodarka wodno-ściekowa), poprawność merytoryczną opracowywanych dokumentów i prowadzonej dokumentacji.4.Dostęp do informacji niejawnych i danych osobowych: pracownik w zakresie wykonywanych zadań będzie miał dostęp do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE" i POUFNE".
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-05-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa stron internetowych, obsługa sklepów internetowych, marketing internetowy, obsługa stron social media, tworzenie stron
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Jaworzno (śląskie)
operator VAVmarketingfotografowaniefilmowanie
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Buk (wielkopolskie)
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych, prowadzenie i budowanie bazy danych kandydatów do pracy tymczasowej, potwierdzenie wybranym kandydatom do pracy tymczasowej warunków oferty, podpisywanie z nimi umów oraz koordynowanie przepływu dokumentów niezbędnych dokumentów niezbędnych w dokumentacji pracowniczej, koordynowanie procesu szkoleniowego zatrudnionych, nawiązywanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami zlecającymi prowadzenie rekrutacji pracowników tymczasowych, m.in. poprzez reprezentowanie interesów klienta, dbanie o jego wizerunek oraz utrzymywanie wysokich standardów świadczonych usług. Praca na cały etat od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17.
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie księgowości w programie Symfonia Finanse i księgowość, kadry w programie Symfonia kadry i płace
Mazury PTTK Sp. z o.o. - 2016-03-11 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
-zawieranie umów,-archiwizacja dokumentów,-ofertowanie klientów.
Enpolis Radosław Radziejewski - 2016-12-01 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
Poznawanie metod badawczych w laboratorium chemicznym - pobieranie próbek , badania terenowe , analityka
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT OCHRONY ŚRODOWISKA - 2016-04-14 - Częstochowa (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
roznoszenie ulotek reklamowych
kontakt przez OHP - 2016-07-04 - Brzeg (opolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Poznań (wielkopolskie)
-wykonywanie zleconych prac-weryfikacja sprawozdań finansowych-analiza danych finansowych-przygotowywanie analiz finansowych-przygotowywanie deklaracji podatkowych.
PRICEWATERHOUSECOOPERS SERVICE DELIVERY CENTER SP. Z O.O. - 2017-11-21 - Katowice (śląskie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-17 - Tczew (pomorskie)
pozyskiwanie danych do wystawiania faktur, wystawianie faktur sprzedaży oraz dokumentów wysyłkowych, przygotowywanie plików i zestawień dla księgowości i controllingu, monitorowanie realizacji płatności wystawionych faktur, weryfikacja danych sprzedażowych i kosztowych, analizowanie oraz uzgadnianie wybranych kont księgi głównej, ścisła współpraca z działem handlowym, księgowym i controllingowym, aktualizacja danych dotyczących kontraktów w systemie księgowym oraz bazach danych, dbałość o właściwy i płynny przepływ informacji i dokumentacji wewnątrz firmy oraz z firmami outsourcingowymi, stała współpraca z podmiotami zewnętrznymi.Kontakt z pracodawcą: j.sowinska (at) lernen.pl
LERNEN POLSKA SP. Z O.O. - 2016-06-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Montaż mebli na wymiar, kontakt oraz obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Marki (mazowieckie)
dobór środka transportu do zlecenia, nadzór zleceń transportowych, współpraca z kontrahentami, obieg korespondencji
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
składanie wniosków o wydanie dokumentów legalizacyjnych, współpraca z pracownikami zagranicznymi, kontakt z urzędami, przygotowywanie oraz wypełnianie wniosków, wizyty w urzędach
kontakt przez PUP - 2016-12-19 - Piaseczno (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie z kontrahentami klientami
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
SUDER & SUDER sp. z o.o. - 2016-01-19 - Opole (opolskie)
- Główne obowiązki: aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym.- Oferujemy: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje, samodzielne i odpowiedzialne zadania.- Wynagrodzenie: 2300 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:15-14:15. Wymagania: wykształcenie zawodowe. Dobra organizacja pracy własnej, Dobra umiejętność obsługi MS Office. Doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą Klienta, Komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, Upór i nastawienie na realizację celów. Mile widziane: Doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych. Znajomość produktów finansowych.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2018-05-18 - Katowice (śląskie)
kontaktowanie się z klientami z krajów arabskich i Europy
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Mszczonów (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem; Osoba z predyspozycjami do pracy w handlu (branża meblowa) - kontakt telefoniczny z klientem. Wykształcenie min. średnie. Umiejętności sprzedaży. Obsługa komputera. Miła aparycja, zorientowanie na klienta, dobra dykcja, upór w dążeniu do celu, umiejętność nawiązywania i podtrzymywania kontaktów.
"EMI PLUS" SPÓŁKA JAWNA, MACIEJ DOBROWOLSKI I MIROSŁAW TOPOLSKI - 2016-03-25 - Lublin (lubelskie)
Sprzedaż napoi i artykułów spożywczych, utrzymywanie porządku w miejscu pracy.
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Kraków (małopolskie)
Prezentacja i sprzedaż sprzętu audio-video i sprzętu elektrycznego, przygotowanie ofert handlowych, prezentacja sprzętu i oferty, fakturowanie, obsługa komputera.
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Łódź (łódzkie)
Przygotowywanie ofert sprzedaży, fotografowanie produktów i obróbka zdjęć.
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
a)pozyskiwanie środków pomocowych w ramach programów realizowanych z Funduszu Pracy, Unii Europejskiej, oraz innych w zależności od potrzeb.b) opracowywanie projektów, planowanie, monitorowanie, weryfikacja, rozliczanie, promocja, zarządzanie.c) Współudział w rekrutacji uczestników projeku.d) Przygotowywanie dokumentów do refundacji kosztów.e) Sporządzanie wniosków o płatność, potwierdzenie kwalifikalności poniesionych kosztów.f) Kontrola i monitoring, korekty wniosków, raporty z realizacji projeku.g) Ocena końcowa efektó projektu, archiwizacja dokumentów.h) marketing usług urzędu pracy.i) Współpraca ze wszystkimi stanowiskami pracy w PUP.j) Wprowadzanie danych do systemu informatycznego oraz sporządzanie sprawozdań statystycznych.( Więcej informacji na temat oferty pracy znajduje się na BIP Urzędu Pracy w zakładce nabory do pracy - nabór na wolne stanowisko urzędnicze Specjalista do spraw programów- stażysta w Centrum Aktywizacji Zawodowej PUP w Wołowie lub pod numerem telefonu 071-3894810 wew 254 )
Powiatowy Urząd Pracy - 2016-08-04 - Wołów (dolnośląskie)
Weryfikacja kompletności dokumentów dot. Static data; aktualizacja polityk, procedur dotyczących procesu; przygotowywanie raportów dla managementu; praca jako SME w zakresie static data; pogłębianie wiedzy na temat derywatyw oraz papierów wartościowych. Praca jednozmianowa w godz.: 8:00-17:00.
UBS BUSINESS SOLUTIONS POLAND Sp. z o.o. - 2016-10-24 - Wrocław (dolnośląskie)
terminowe rozpatrywanie reklamacji sklepów internetowych,
przestrzeganie standardów i procedur,
współpraca ze sklepami stacjonarnymi w zakresie reklamacji, zwrotów odstąpień,
rozliczanie zwrotów zamówień internetowych i nadanie atrybutów wg przyjętych kryteriów zwrotu,
współpraca z serwisami zewnętrznymi w zakresie obsługi reklamacyjnej towaru- ustalenie statusu zgłoszenia, zamówienie braku/części lub wizyty serwisowej do Klienta,
uzupełnienie dokumentacji dla Klienta- karty gwarancyjne, faktury sprzedaży, instrukcje obsługi.
Media Expert - 2016-04-12 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
prace administracyjno biurowe,rozliczenia, ewidencje, wystawianie faktur, obsługa klienta, analizy finansowe
TACHOSERWIS ZS - Szczepaniak Zenon - 2017-09-29 - Nekla (wielkopolskie)
-edycja i porządkowanie zamówień w e-sklepie ; -kontakt z Klientami (e-mail i telefon) ; -przygotowywanie zamówień do wysyłki ; -obsługa zwrotów i reklamacji ; -bieżąca analiza stanów magazynowych
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Zielonki (małopolskie)
Sporzdząnie dokumentów w zakresie zatrudniania i zwalniania pracowników, prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymogami prawa polskiego, prowadzenie ewidencji czasu pracy, rejestrowanie i wyrejestrowanie pracowników do ZUS, praktyczna umiejętność sporządzania list płac, sporządzanie deklaracji ZUS i PIT.
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Kowale (pomorskie)