SPECJALISTA DS. KADR I ADMINISTRACJI Gdańsk oferta pracy Szkoła Podstawowa Nr 59 w Gdańsku

Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I ADMINISTRACJI

Wynagrodzenie: do 2 100 PLN

Zakres obowiązków: Wykonywanie zadań związanych z obsługą kadrową pracowników szkoły, wykonywanie sprawozdań GUS, PFRON,SIO.

Data publikacji: 2016-04-07

Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)

Pracodawca: Szkoła Podstawowa Nr 59 w Gdańsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Modra 2, 80-736 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Wykonywanie zadań związanych z obsługą kadrową pracowników szkoły, wykonywanie sprawozdań GUS, PFRON,SIO.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 0

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 100 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Praca na zastępstwo.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR I ADMINISTRACJI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: specjalista do spraw kadr

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 07.04.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
kreatywność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, mile widziane doświadczenie, umiejętność obsługi komputera, w tym programu kadrowego, praktyczna znajomość prawa pracy, w tym kodeksu pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych, mile widziana znajomość karty nauczyciela, umiejętność organizowania pracy, kreatywność, komunikatywność , umijętność pracy w zespole. Miejsce pracy: Gdańsk. Kontakt mailowy: SEKRETARIAT (at) SP59.PL lub telefoniczny: 58 306-96-99.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 1

Nazwa pracodawcy: Szkoła Podstawowa Nr 59 w Gdańsku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku

Adres pracodawcy:
Modra 2, 80-736 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV na meila: sekretariat (at) sp59.plkontakt tel. 58 306-96-99

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Gdańsk

Gmina pracodawcy: Gdańsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Gdańsk

Adres strony pracodawcy: www.sp59.pl

Ulica pracodawcy: Modra

Numer budynku pracodawcy: 2

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr

Data dodania oferty pracy: 07.04.2016

Oferta pracy ważna do: 09.05.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 07.04.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 07.04.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 200 PLN

-pracę w biurze, -budowanie profesjonalnych i długotrwałych relacji zklientami, -ofertowanie oraz opiekę nad realizacją zlecenia, -aktywnąsprzedaż produktów realizowaną przez doradztwo rozwiązań technicznychklientom firmy, -udział w targach branżowych.
Systemy i Technologie Sp. z o.o. - 2017-06-05 - Polkowice (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA - od 2 000 PLN

obsługa klientów chińskojęzycznych, gromadzenie i przygotowywanie informacji o turystycznych usługach, prezentacja i sprzedaż ofert turystycznych, prowadzenie dokumentacji usług oferowanych, zamówionych, sprzedanych, anulowanych, realizowanych, praca od poniedziałku do piątku w godz. 9-17
POLAND BALTIC TRAVEL Sp. z o.o. - 2016-10-14 - Rybie (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY MIEDZYNARODOWEJ - od 2 000 PLN

obsluga klienta zagranicznego ze Wschodu, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowanie ofert handlowych w jęz. rosyjskim, ukrainsim, tłumaczenie dokumentów sprzedażowych, umów, nawiązywanie kontaktów biznesowych, reprezentowanie firmy na targach branżowych, praca w delegacji
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Hryniewicze (podlaskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI USŁUG GASTRONOMICZNYCH - od 15 PLN

zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie min. średnie, umiejętność pracy pod presją czasu, uprawnienia: książeczka sanitarno- epidemiologiczna, doświadczenie zawodowe: 5 lat w zarządzniu w gastronomii. Ogólny zakres obowiązków: przygotowywanie zamówień, doskonała znajomość aktualnego menu, informowanie zaopatrzeniowca o brakach. Miejsce wykonywania pracy: Lublin
RANDSTAD POLSKA SP. Z O.O. - 2016-10-25 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 000 PLN

Nawiązywanie kontaktu z klientami, przygotowywanie oferty handlowej, prowadzenie korespondencji z potencjalnymi klientami.
"Dafo Plastics"Sp.Z O.O. Nowy Targ - 2017-01-11 - Nowy Targ (małopolskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO KAT. "C+E" - od 3 000 PLN

Przewóz towarów na terenie kraju, załadunek i rozładunek towaru.Prawo jazdy kat. "C"+"E", świadectwo kwalifikacji zawodowej, książeczka sanitarno-epidemiologiczna, doświadczenie zawodowe.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "KILER" Piotr Katolik - 2018-03-19 - Pietrowice Wielkie (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - od 2 100 PLN

koordynowanie procesów transportowych, realizowanie procesów zaopatrzenia, produkcji, sporządzanie dokumentacji logistycznych
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Dębów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. LOGISTYKI - od 3 486 PLN

- Organizacja i dokumentowanie procesów logistycznych, stały kontakt z Klientami i Podwykonawcami, Sporządzanie zestawień, tabel, rozliczeń itp., Sporządzanie i wysyłka zleceń transportowych, upoważnień itd., Monitorowanie i kontrola realizacji zleceń transportowych, Dbanie o dobre imię i prestiż firmy.- Wynagrodzenie: 3486 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny (19-06-2018 do 18-09-2018). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie w logistyce. podstawowa znajomość obsługi Microsoft Word i Excel. Umiejętność budowania i utrzymywania relacji z klientem. Biegła znajomość j. angiellskiego w mowie i piśmie. Zaangażowanie, dyspozycyjność, odpowiedzialność, samodzielność, umiejętność logicznego myślenia. Bardzo dobra organizacja pracy, szybkie uczenie się, umiejętność pracy po presją, dynamizm i konsekwencja w działaniu, dbałość o szczegóły. Kontakt telefoniczny (730-002-870) lub e-mail: biuro (at) ecco-wood.eu
ECCO WOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-21 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

obsługa klieta, przyjmowanie dostaw, obsługa ksero, obsługa sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych z kontrahentami z terenu Ukrainy. Niezbędną umiejętnością do wykonywania tej pracy jest biegła znajomość języka ukraińskiego. Prawo jazdy jest niezbędne w związku z koniecznością wyjazdów służbowych na Ukrainę w celu nawiązywania kontaktów handlowych i prowadzenia rozmów z kontrahentami.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Jaroszki (łódzkie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 2 100 PLN

Kompleksowa obsługa sprzedaży internetowej. Realizacja zamówień i przygotowanie produktów do wysyłki. Pozyskiwanie nowych klientów.
MEBLODEX-BIS PIOTR KWIATKOWSKI - 2018-04-04 - Suchedniów (świętokrzyskie)

OPERATOR MASZYN OGRODNICZYCH - od 2 000 PLN

obsługa maszyn i urządzeń ogrodniczych jak: ciągniki ogrodnicze, glebogryzarki, kosiarki, siewniki, sadzarki, walce wibracyjne
EDEN PROJEKTOWANIE URZĄDZANIE TERENÓW ZIELONYCH MAŁGORZATA ROZWADOWSKA - 2017-07-24 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)

SPECJALIŚCI Z DZIEDZINY PRAWA GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANI - nieodpłatny

archiwizacja dokumentacji sądowej, sporządzanie projektów pism sądowych, wysyłanie korespondencji sądowej, kompletowanie akt na posiedzenie, praca z urządzeniami ewidencyjnymi, rejestrami, zarówno w wersji papierowej jak i elektronicznej;
SĄD REJONOWY W OLEŚNIE - 2016-07-11 - Olesno (opolskie)

SPECJALISTA W DZIALE REMONTÓW - 1 ETAT - 2 800 - 3 360 PLN

- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: obsługiwała program Wydziału Technicznego w zakresie wprowadzania i rejestrowania umów, skanowania wniosków, i innych dokumentów dot. przebiegu procesu budowlanego, generowanie i sporządzanie sprawozdań okresowych; prowadziła sprawy dotyczące dokumentacji technicznej projektowo-kosztorysowej, techniczno- finansowej w zakresie realizowanych remontów; prowadziła ewidencję realizowanych przedsięwzięć oraz sprawozdawczości w zakresie remontów i inwestycji; prowadziła bieżącą kontrolę wydawanych środków finansowych pod względem zgodności z zawartą umową; weryfikowała faktury przedkładane przez wykonawców zadań inwestycyjnych oraz prac remontowych związanych z istniejącymi obiektami; przygotowywała dokumenty związane z rozliczaniem inwestycji; współdziałała w sporządzaniu projektów rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontowych związanych z istniejącymi obiektami na podstawie wniosków jednostek organizacyjnych; gromadziła i opracowywała wnioski dotyczące potrzeb inwestycji budowlanych; współdziałała w przygotowywaniu harmonogramów i dokumentów koniecznych do rozpoczęcia realizacji inwestycji, remontów związanych z istniejącymi obiektami; prowadziła sprawy związane z uzyskaniem opinii i decyzji administracyjnych; przygotowywała aneksy do umów na roboty budowlane; archiwizowała dokumenty wpływające i wytwarzane w Dziale Remontów, w tym nośników elektronicznych; obsługiwała kontrolę wewnętrzne i zewnętrzne w zakresie zleconym przez przełożonego; na bieżąco współpracowała z inspektorami nadzoru inwestorskiego. - Wynagrodzenie: od 2800 do 3360 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od stycznia 2018 r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe techniczne o profilu budownictwo ogólne lub architektura. Doświadczenie zawodowe przy średnim 6 lat pracy w jednostce samorządowej, a przy wyższym 4 lata pracy w jednostce samorządowej. Wymagane umiejętności: znajomość ustawy prawo budowlane, prawo zamówień publicznych, kodeksu cywilnego, znajomość obsługi programów Word i Excel. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw dot. realizacji remontów i inwestycji.- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-12-19 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW - 1 850 - 2 500 PLN

Dokonywanie zakupów na potrzeby produkcji
FIBRIS Spółka Akcyjna - 2016-03-24 - Przemyśl (podkarpackie)

SPECJALISTA - 2 400 - 3 000 PLN

Przyjmowanie zgłoszeń o wypadkach przy pracy rolniczej, prowadzenie postępowania dowodowego w sprawach okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy rolniczej, analizowanie przyczyn i okoliczności zaistaniałych wypadków przy pracy rolniczej i chorób zawodowych rolników, analizowanie terminowości zgłoszeń wypadków, upowszechnianie wśród rolników wiedzy o zagrożeniach wypadkami przy pracy rolniczej i rolniczymi chorobami zawodowymi, zasadach zapobiegania im oraz podstawowych zasadach postępowania w razie wypadku, współpraca z instytucjami, organizacjami i związkami zawodowymi zainteresowanymi problemami bhp w rolnictwie indywidualnym, podejmowanie regionalnych inicjatyw zorganizowania środowiskowego nadzoru nad warunkami pracy, propagowanie wśród rolników stosowania maszyn i urządzeń zwiększających bezpieczeństwo pracy oraz sprzętu i odzieży ochronnej, spełniających wymogi bhp.Szczegółowe informacje zamieszczone są na stronie www.bip.krus.gov.pl w zakładce praca w KRUS.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu - 2017-04-24 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

f
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Lipno (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW POZYSKIWANIA FUNDUSZY (FUNDRAISER) - od 1 750 PLN

pisanie i kompletowanie wniosków o dotacje unijneobsługa komputera i urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Lipsko (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU - od 3 500 PLN

Planowanie, koordynacja, kontrola działań marketingowych i sprzedażowych. Nawiązywanie kontaktów z klientami. Zarządzanie reklamą firmy. Rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klienta.
Jerzy Kosek.1.Market Budowlany JEŻYK - 2018-04-10 - Brzeźnica (małopolskie)

SPECJALISTA DS. NALEŻNOŚCI - od 5 500 PLN

Przygotowywanie raportów, nadzór nad przeliczaniem podatków portugalskich/brazylijskich w j. angielskim i portugalskim, obsługa w jęz. tureckim i angielskim, proponowanie usprawnień procesów
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Zabierzów (małopolskie)

SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ - 997,4 PLN

wg programu stażi
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Swarzędz (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI ORAZ KADR I PŁAC - od 3 200 PLN

Prowadzenie powierzonych firm w zakresie kompleksowej obsługiksięgowej (KPiR, Księgi handlowe)oraz kadrowo-płacowej. Praca od 8-16
Calendaria Biuro Rachunkowe - 2018-07-16 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY-1826/16 - 2 500 - 4 000 PLN

Pozyskiwanie klientów biznesowych. Reprezentowanie firmy na podległym terenie.
ONEFONE SA - 2016-12-29 - Namysłów (opolskie)