SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH I OBSŁUGI BIURA Nysa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH I OBSŁUGI BIURA
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa administracyjna i logistyczna biura projektu, obsługa Beneficjentów, zarządzanie korespondencją, wsparcie w realizacji zadań zgodnie z wyznaczonymi harmonogramami w projektach, przeprowadzanie kampanii informacyjno-promocyjnych oraz rekrutacji uczestników projektu, organizacja szkoleń i obsługa szkoleń dla uczestników projektu (wynajem sal, organizacja cateringu, przygotowywanie materiałów), organizacja dodatkowych form wsparcia takich jak: doradztwa, staży, pośrednictwa pracy dla uczestników projektu, weryfikacji poprawności dokumentacji uczestników projektu, stały kontakt z uczestnikami projektów, trenerami, szkoleniowcami, doradcami zawodowymi, nadzór nad prowadzonymi formami wsparcia.
Data publikacji: 2017-05-12
Lokalizacja: Nysa (opolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Nysa, powiat: nyski, woj: opolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa administracyjna i logistyczna biura projektu, obsługa Beneficjentów, zarządzanie korespondencją, wsparcie w realizacji zadań zgodnie z wyznaczonymi harmonogramami w projektach, przeprowadzanie kampanii informacyjno-promocyjnych oraz rekrutacji uczestników projektu, organizacja szkoleń i obsługa szkoleń dla uczestników projektu (wynajem sal, organizacja cateringu, przygotowywanie materiałów), organizacja dodatkowych form wsparcia takich jak: doradztwa, staży, pośrednictwa pracy dla uczestników projektu, weryfikacji poprawności dokumentacji uczestników projektu, stały kontakt z uczestnikami projektów, trenerami, szkoleniowcami, doradcami zawodowymi, nadzór nad prowadzonymi formami wsparcia.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: ruch ciągły
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH I OBSŁUGI BIURA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nysa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nyski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista administracji publicznej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.05.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kategorii BE*
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa pakietu ms office*
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
samodzielne prowadzenie ewidencji i rozliczeń finansowych*
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
kreatywny i mobilny pracownik na nowym stanowisku pracy*
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie, wysoka kultura osobista i komunikatywność, kreatywność, dobra organizacja pracy, samodzielność oraz własna inicjatywa, dobra znajomość obsługi pakietu MS Office i Internetu, czynne prawo jazdy kat. B
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nysie
Adres pracodawcy:
Słowiańska 19, 48-300 Nysa, powiat: nyski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: nyski
Gmina pracodawcy: Nysa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nysa
Ulica pracodawcy: Słowiańska
Numer budynku pracodawcy: 19
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nysie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.05.2017
Data dodania oferty pracy: 10.05.2017
Oferta pracy ważna do: 26.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 11.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 10.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
rozliczanie czasu pracy kierowców, ustalanie tras przejazdów, prowadzenie ewidencji zużycia paliwa, nadzór nad terminowym wykonywaniem przeglądów technicznych, napraw okresowych pojazdów, legalizacji urządzeń rejestrujących czas aktywności kierowców
Przedsiębiorstwo Handlowe AGRO-TERS E.Solak & S.Solak Sp. Jawna - 2017-06-02 - Chełm (lubelskie)
przygotowywanie kanapek
Piekarnia i Cukiernia Ewa i Stanisław Konieczny S.C. - 2017-08-24 - Mielec (podkarpackie)
Specjalista do spraw sprzedaży
JERZY KOSEK MARKET BUDOWLANY JEŻYK - 2016-02-09 - Polanka Wielka (małopolskie)
Realizacja planów rekrutacyjnych i adaptacji nowo zatrudnionych pracowników. Budowanie pozytywnych relacji z pracownikami na wszystkich szczeblach organizacji. Prowadzenie programów motywacyjnych i benefitowych dla pracowników. Realizacja planów rozwoju i szkolenia pracowników. Koordynowanie procesu ocen okresowych pracowników. Prowadzenie i aktualizacja matryc kompetencji pracowników. Analiza wskaźników HR oraz ich raportowanie.
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2016-12-23 - Bolesławiec (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Śmiłowo (wielkopolskie)
fakturowanie sprzedaży, kontakt z kilentem, przyjmowanie zamówień, przyjmowanie dokumentacji wysyłkjowej , obsługa reklamacji , współpraca z działem sprzedaży, magazynem i księgowością
P.P.H.U GRAFF S.C. JACEK ANTONOWICZ , MIROSŁAW DOLECKI - 2016-10-05 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Aktywne pozyskiwnie klientów biznesowych i profesjonalna obsługa stałych i nowych klientów, sprzedaż materiałów eksploatacyjnych - etykiet i taśm termotransferowych oraz realizowanie planów sprzedaży, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji z klientem i dostawcami, aktualizowanie informacji w systemie CRM i magazynowym, reportowanie wyników. Wymagane wykształcenie min.średnie, doświadczenie 2 lata, prawo jazdy kat. B., dobra znajomość obsługi komputera, komunikatywność, doświadczenie w sprzedaży B2B, znajomość technik sprzedaży i negocjacji, wysoka kultura osobista, zaangażowanie. Wynagrodzenie od 1750 zł - do negocjacji.
HYPROTECH POLSKA - 2016-01-22 - Łódź (łódzkie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Poznań (wielkopolskie)
przygotowanie dokumentów exportowych i importowych, tłumaczenie omów
EXPRAN Sp. z o. o. - 2015-12-03 - Morzywół (świętokrzyskie)
Bieżąca obsługa klientów; przygotowywanie ofert dla klientów; bieżąca obsługa zgłaszanych spraw ze strony klientów; nadzór nad współpracą i realizacją zamówień; poszerzanie bazy klientów; dbanie o relacje z klientami; praca w godz. 8-16; pracodawca prosi przed spotkaniem osobistym o wysyłanie CV na podany adres e-mailowy
FACH-PAK Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-06-20 - Słupsk (pomorskie)
Prowadzenie indywidualnego doradztwa zawodowego mającego na celu wsparcie w wyborze drogi rozwoju zawodowego, kierunku przekwalifikowania, analizie potencjału zawodowego studentów i absolwentów WSAiB;Prowadzenie zajęć grupowych z zakresu metod i sposobów poszukiwania zatrudnienia;Opracowywanie materiałów doradczych i edukacyjnych;Projektowanie i wdrażanie przedsięwzięć ukierunkowanych na rozwój kompetencji i wzrost zatrudnialności;Udział w opracowywaniu strategii Biura, ustalania priorytetów i wypracowania właściwych metod działania;Aktywne poszukiwanie dobrych praktyk, nowatorskich rozwiązań i potencjalnych możliwości rozwoju Biura Karier;Rozwijanie współpracy pomiędzy Biurem Karier a partnerami i specjalistami zewnętrznymi;Dbanie o wizerunek Biura Karier na Uczelni i poza nią.
WYŻSZA SZKOŁA ADMINISTRACJI I BIZNESU IM. EUGENIUSZA KWIATKOWSKIEGO W GDYNI - 2017-03-29 - Gdynia (pomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z Chin, kontakt z kontrahentami i klientami
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wprowadzanie i realizowanie zamówień, nawiązywanie relacji z klientami
FORMAPLAN KOMPONENTY Sp. z o.o. - 2017-09-15 - Mielec (podkarpackie)
Działalność związana z szeroko pojętą materią administracji i promocji w tym rozwoju sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Grębiszew (mazowieckie)
Przygotowywanie dokumentacji przetargowej, zapytań ofertowych, zamawianie materiałów na bieżące budowy. Weryfikacja dokumentacji technicznej.
Zakład Ogólnobudowlany Jan Waz - 2015-11-24 - Nowy Sącz (małopolskie)
Rozbiór półtusz wieprzowych; praca na produkcji; obsługa maszyn np. kuter, wiek, mieszadła, ndziewarka. Praca w godzinach 6-14. Do wynagrodzenia mozliwość doliczenia premii 500zł
Masarnia Brzozowscy s.c. PPHU - 2017-05-24 - Przysiecz (opolskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
kontakt przez PUP - 2018-02-10 - Ząbki (mazowieckie)
gormadzenie informacji rynkowych, wdrożenie strategii i metod promocji, analiza potrzeb klientów , przygotowanie ofert handlowych, sprzedaż usług i kontakt z klientami
PCKK JOLANTA RATYŃSKA - 2017-06-01 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder plus sp. z o.o. - 2016-04-12 - Kościerzyna (pomorskie)
budowanie, planowanie i zarządzanie bazą klientów, pozyskiwanie nowych klientów z Azji, przygotowywanie i prowadzenie projektów sprzedażowych, przygotowywanie ofert handlowych, monitorowanie rynku, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie umów, budowanie wizerunku firmy, kontakt z klientem zagranicznym (handel wyrobami z marmuru)
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Piaseczno (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych klientów, zbieranie zamówień. Przedstawianie ofert handlowych, zbieranie przeterminowanych płatności, doradztwo dla klienta.
PHU ''LOD-KOT'' S.C. HURTOWNIA LODÓW I MROŻONEK JACEK KOTOWICZ MARTA KOTOWICZ - 2017-03-28 - Kłodzko (dolnośląskie)
Współpraca i obsługa klientów firmy w kraju i UE. Poszukiwanie nowych klientów. Realizacja określonych planów sprzedażowych. Asystowanie w negocjowaniuporozumień handlowych. Przygotowywanie ofertsprzedażowych sprzedażowych
DEGA Spółka Akcyjna - 2017-04-18 - Karnieszewice (zachodniopomorskie)
-Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2018-03-01 - Łódź (łódzkie)
kontrola stanu technicznego samochodów służbowych, kontrola wykorzystania przyznanego limitu kilometrów pojazdów, wykoywanie przeglądów technicznych, ubezpieczeń itp, dokonywanie zakupów druków, materiałów, wysposażenia dla potrzeb biura WWK OHP, przymowanie usterek dot budynku Biura WWK
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-02-10 - Poznań (wielkopolskie)
Wykształcenie wyższe; doświadczenie zawodowe mile widziane; podstawowa znajomość jęz. angielskiego; zakres obowiązków; wykonywanie dokumentacji z zakresu ochrony środowiska (wnioski o wydanie pozwoleń sektorowych, operatów wodnoprawnych, decyzje odpadowe, decyzje na wprowadzenie gazów lub pyłów), itp.; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
ZAKŁAD OCHRONY ŚRODOWISKA LESZEK ZAJĄCZKOWSKI - 2016-09-22 - Gliwice (śląskie)
- diagnozowanie i usuwanie usterek w układach pojazdu- obsługa eksploatacyjna pojazdów- naprawa silników, skrzyń biegów, układów zawieszenia i hamulców- obsługa ogumienia
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Łódź (łódzkie)
Sporządzanie wzorców nowych wyrobów; wprowadzanie danych do programu rozliczeń; obsługa urządzeń biurowych; realizacja zadań zgodnie z przepisami BHP i PPOŻ oraz Normami ISO obowiązującymi w zakładzie.
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Będzin (śląskie)
1.Znajomość i przestrzeganie w praktycznym działaniu przepisów i zarządzeń dotyczących OHP 2. Inicjowanie i podejmowanie działań w celu pozyskiwania środków pozabudżetowych, w tym pochodzących z funduszy unijnych, na realizację projektów społecznych i inwestycyjnych, opracowywanie wniosków w tym zakresie;
kontakt przez OHP - 2016-01-12 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników, obsługa programu kadrowo-płacowo oraz programu Płatnik.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Siedlce (mazowieckie)
analiza i implementacja optymalnych rozwiązań rynkowych w zakresie niezawodności utrzymania ruchu
MONDI ŚWIECIE S.A. - 2016-04-08 - Świecie (kujawsko-pomorskie)