SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA ANGIELSKIEGO Wrocław oferta pracy WORK SERVICE S.A.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA ANGIELSKIEGO
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Wynagrodzenie utajnione, do ustalenia w trakcie rozmowy rekrutacyjnejZadania na stanowisku:- dokonywanie zakupów wg wyznaczonej strategii firmy,- negocjowanie umów i porozumień regionalnych w oparciu o TCO,- obsługa zamówień publicznych oraz uczestniczenie w procesie wyboru dostawców,- współpraca z innymi działami firmy oraz dostawcami w zakresie rozwiązywania problemów związanych z fakturami, towarami, dostawami,- uczestnictwo w regionalnych oraz globalnych projektach dot. pozyskiwania dostawców,raportowanie,- aktywne uczestnictwo w realizacji nowych kontraktów (komunikacja, szkolenia, itd.)- bieżąca analiza kluczowych wskaźników dot. wydajności oraz zgodności w realizacji zawartych umów,- określanie i podejmowanie działań naprawczych w celu prawidłowej realizacji umów, - dokonywanie analizy rynku i czynny udział w wyborze strategii. Oferujemy:- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową,- atrakcyjne wynagrodzenie,- prywatną opiekę medyczną,- kompleksowy pakiet szkoleńKontakt z pracodawcą: wroclaw (at) workservice.pl, 508-000-825 lub osobiście ul. Ruska 50 Wrocław.Informacja o ofercie w sali F, C, E
Data publikacji: 2016-02-25
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: WORK SERVICE S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mydlana 2, 50-079 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wynagrodzenie utajnione, do ustalenia w trakcie rozmowy rekrutacyjnejZadania na stanowisku:- dokonywanie zakupów wg wyznaczonej strategii firmy,- negocjowanie umów i porozumień regionalnych w oparciu o TCO,- obsługa zamówień publicznych oraz uczestniczenie w procesie wyboru dostawców,- współpraca z innymi działami firmy oraz dostawcami w zakresie rozwiązywania problemów związanych z fakturami, towarami, dostawami,- uczestnictwo w regionalnych oraz globalnych projektach dot. pozyskiwania dostawców,raportowanie,- aktywne uczestnictwo w realizacji nowych kontraktów (komunikacja, szkolenia, itd.)- bieżąca analiza kluczowych wskaźników dot. wydajności oraz zgodności w realizacji zawartych umów,- określanie i podejmowanie działań naprawczych w celu prawidłowej realizacji umów, - dokonywanie analizy rynku i czynny udział w wyborze strategii. Oferujemy:- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową,- atrakcyjne wynagrodzenie,- prywatną opiekę medyczną,- kompleksowy pakiet szkoleńKontakt z pracodawcą: wroclaw (at) workservice.pl, 508-000-825 lub osobiście ul. Ruska 50 Wrocław.Informacja o ofercie w sali F, C, E
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wynagrodzenie utajnione, do ustalenia w trakcie rozmowy rekrutacyjnej
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA ANGIELSKIEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: agent do spraw zakupów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.02.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Agent do spraw zakupów (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera z pakietem MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe,biegła znajomość języka angielskiego (min. poziom B2),doświadczenie na adekwatnym stanowisku pracy warunek konieczny,doskonałe umiejętności komunikacyjne,umiejętności negocjacyjne,doświadczenie w zarządzaniu projektami,umiejętność zarządzania czasem,duże zdolności analityczne,praktyczna znajomość Supply Chain Management warunek konieczny,umiejętność ustanawiania priorytetów oraz organizowania własnej pracy,bardzo dobra znajomość Ms Office: Word, Excel i PowerPoint,dokładność,sumienność,zaangażowanie
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: WORK SERVICE S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Ruska 50, 50-079 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv - koniecznie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Ruska
Numer budynku pracodawcy: 50
Profil działalności pracodawcy: RP.411-379/08
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: agent do spraw zakupów
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 25.02.2016
Data dodania oferty pracy: 25.02.2016
Oferta pracy ważna do: 09.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 25.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 24.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Ogłaszanie ofert pracy, przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych, przygotowywanie dokumentów pracownika potrzebnych do zatrudnienia, przeprowadzanie szkoleń, praca w programie komputerowym.
OLCOME SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-13 - Gdańsk (pomorskie)
organizowanie imprez dla Kujawskiego Centrum Kultury
KUJAWSKIE CENTRUM KULTURY - 2015-12-15 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Weryfikacja produktów zgodnie z dokumentacją, testy funkcjonalne produktów.
ETP SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-04-21 - Bierawa (opolskie)
Obsługa fanpage Facebook - uaktualnianie informacji oraz dokumentówna stronie www - obsługa istniejących już kampanii AdWords (powcześniejszym szkoleniu) - dbanie o infrastrukturę sprzętu komputerowegow firmie.
TIMETAX sp. z o.o. - 2016-01-05 - Opole (opolskie)
Zarządzanie inwestycjami technicznymi zakładu.Koordynowanie pprac między działami związanymi z realizacją inwestyxcji technicznych. Sporządzanie raportów. Prowadzenie pełnej dokumentacji technicznej prowadzonych inwestycji. Udział w audytach. Negocjowanie kontraktów związanych z inwestycjami.
NESTLE POLSKA S.A. - 2016-04-27 - Namysłów (opolskie)
-Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-05-31 - Łódź (łódzkie)
wydawanie i przygotowywanie posiłkowpraca 2 zmianowa 8-16,15 i 14-22,15
NORTH FOOD POLSKA S.A - 2016-05-16 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
umiejętność pracy z uczniem o szczególnych potrzebach edukacyjnych, zagrożonych niedostosowaniem społecznym, wymagana socjoterapia
Szkoła Podstawowa Specjalna nr 106 - 2018-08-23 - Poznań (wielkopolskie)
OBSŁUGA KLIENTÓW KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH (OFERTOWANIE, PRZYJMOWANIE, EWIDENCJA I ROZPISYWANIE ZAMÓWIEŃ, FAKTUROWANIE). ODPOWIADANIE NA BIEŻĄCE POTRZEBY ODBIORCÓW, WINDYKACJA NALEŻNOŚCI, NADZÓR NA PRAWIDŁOWYM OBIEGIEM REKLAMACJI. MILE WIDZIANE ZAINTERESOWANIE TEMATYKĄ MODY I WZORNICTWA, OFERUJEMY STABILNE ZATRUDNIENIE W FIRMIE Z KILKUNASTOLETNIĄ TRADYCJĄ ORAZ MOŻLIWOŚĆ REALIZACJI WŁASNYCH AMBICJI. Wynagrodzenie 2500.00 zł brutto, 2200,00 podstawa + 300,00 premia; praca w godz. 7-15; kontakt osobisty i tel. z pracodawcą w godz. 7-15
TRIO SKORPION Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe - 2016-05-16 - Słupsk (pomorskie)
- przygotowywanie dokumentacji i materiałów związanych z procedurą konkursową o udzielenie świadczeń zdrowotnych w Szpitalu,- przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z zawieraniem umów cywilnoprawnych,-prowadzenie ewidencji i sporządzanie sprawozdań oraz zestawień wynikających z umów cywilnoprawnych,- opracowywanie zbiorczych sprawozdań wynikających z zakresu działania Działu Kadr; praca w godz. 7.25-15.00; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7.25-15.00;
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o. - 2016-01-28 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa klientów, promowanie i doradztwo w zakresie produktów oferowanych przez portal FinansowySupermarket.pl, udział w realizacji kampanii sprzedażowych, udzielanie informacji o aktualnej ofercie produktów i usług, sprzedaż telefoniczna produktów bankowych
FINANSOWYSUPERMARKET.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-09 - Częstochowa (śląskie)
Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych, współpraca z dziełami: marketingu, administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem.
MQX Polska Sp. z o.o. - 2016-02-25 - Leszno (wielkopolskie)
praca na stanowisku, prowadzi badania i gromadzi informacje rynkowe, planuje i wdraża strategie i metody promocji, analizowanie czynników wywierajacych znaczący wpływ na poziom sprzedaży i prognozowanie popytu rynkowego na produkty i usługi, sporządzanie raportów i sprawozdań z zakresu działalności marketingowej oraz statystyk sprzedazowych, nawiązywanie bezposrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi, negocjowanie warunków wspólpracy,nadzorowanie podejmowanych działan marketingowych, budowanie pozytywnego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Kraków (małopolskie)
- Wprowadzanie faktur. Weryfikacja rozliczeń kont między dostawcami a odbiorcami. Sporządzanie wyciągów bankowych. Wprowadzanie dokumentów do programu księgowego. Prowadzenie pełnej księgowości.- Wynagrodzenie: od 1850 zł/brutto - dokładne wynagrodzenie do uzgodnienia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:25-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek RACUNKOWOŚĆ I FINANSE. Wymagane min. 3 lata doświadczenia zawodowego w dziale księgowości. Biegła umiejętność obsługi komputera. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: cichyb (at) spzla-katowice.pl
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD LECZNICTWA AMBULATORYJNEGO W KATOWICACH "MOJA PRZYCHODNIA" - 2016-10-21 - Katowice (śląskie)
Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-01-02 - Łódź (łódzkie)
Przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów, stosowanie właściwych technik instrumentów oraz procedur wyboru i doboru pracowników, tworzenie raportów i analiz na potrzeby rekrutacji pracownika z Ukrainy. Pracownik ds. rekrutacji będziebędzie odpowiedzialny za komunikacę z przacownikami z Ukrainy, ich rekrutacę oraz przydzielanie do odpowiednich stanowisk w związku z czym niezbędna jest znajomość języka rosyjskiego. Ważne żeby pracownik swobodnie władał językiem rosyjskim. Ze względu na zatrudnianie pracowników m. in. z Ukrainy, mile widziana będzie znajomość j. ukraińskiego.
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Częstochowa (śląskie)
jw.
CHZ ARS POLONA S. A. - 2018-04-05 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa sprzedaży w serwisie internetowym
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Nowa Sól (lubuskie)
Pozyskiwanie klientów i budowanie relacji biznesowych.
kontakt przez OHP - 2018-08-03 - Rzeszów (podkarpackie)
Zakres obowiązków:1. przygotowywanie i przeprowadzanie we współpracy z zakładami/wydziałami Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Chełmie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z przepisami dotyczącymi zamówień publicznych oraz przepisami wewnętrznymi normującymi powyższe zagadnienia, w tym przygotowanie ustawowych i sektorowych dokumentów przetargowych i projektów umów;2. przygotowywanie i zamieszczanie ogłoszeń o postępowaniach na urzędowych publikatorach krajowych i europejskich;3. współpraca z komórkami organizacyjnymi MPGK w celu prawidłowego przygotowania dokumentacji niezbędnej do wszczęcia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie merytorycznym oraz przygotowywanie dokumentacji od strony formalno-prawnej, również w zakresie realizacji zamówień do 30 tys. euro;4. sporządzanie oraz wprowadzanie zmian do planu zamówień publicznych w oparciu o plany sporządzone przez zakłady/wydziały MPGK;5. obsługa techniczno-organizacyjna i sekretarska komisji przetargowych;6. sporządzanie rocznego sprawozdania z udzielonych zamówień publicznych;7. prowadzenie rejestrów postępowań i umów o wykonanie zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane;8. przygotowanie informacji o udzielonych zamówieniach publicznych;9. współpraca z pozostałymi pracownikami działu, w zakresie wspólnych przedsięwzięć, zastępstw.
MPGK Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. - 2018-06-29 - Chełm (lubelskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Warszawa (mazowieckie)
praca w sklepie koszykarskim w Toruniu
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2017-01-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Działania związane z systemem jakości oraz certyfikacją wyrobów medycznych zgodnie z MDD oraz ISO 13485, w tym: dokumentacja systemu zarządzania jakością, dokumentacja techniczna dla wyrobów medycznych, wymagania prawne i normatywne dla wyrobów medycznych, kontakt z organami nadzoru, przeprowadzanie audytów wewnętrznych.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "Cerkamed" Wojciech Pawłowski - 2017-08-18 - Stalowa Wola (podkarpackie)
zgodny z zakresem zadań
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
-wsparcie klientów,-utrzymanie systemu,-wdrażanie systemu.
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Kraków (małopolskie)
Osoby z ustalonym odpowiednim profilem zgłaszają się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Wymagane min. średnie wykształcenie, komunikatywność.
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Rybnik (śląskie)
Wykonywanie testow funkcjonalnych, integracyjnych, akceptacyjnych oraz wydolnosciowych tworzonego oprogramowania,-odbieranie zgłoszeń dotyczących wsparcia technicznego, -identyfikowanie problemu oraz dostarczanie adekwatnych informacji, znajomość globalnych procedur fimy i stosowanie ich adkewatnie do sytuacji,
EPAM Systems Poland - 2016-03-15 - Kraków (małopolskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-04-21 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych dostawców i współpraca z nimi, pozyskiwanie i kontakt z klientem, tworzenie zamówień, negocjacja cen
Zielone Ogrody- Wioletta Miodowicz-Jakubowska - 2016-11-07 - Jerzmanowa (dolnośląskie)
1. Opiniowanie pod względem prawnym prawidłowości wykonywania czynności w batalionie,2. Udzielanie informacji,3. Sporządzanie pism i dokumentów.
Jednostka Wojskowa Nr 4393 - 2018-04-03 - Leźnica Wielka (łódzkie)