SPECJALISTA DS. ZATRUDNIANIA Gdańsk oferta pracy OLCOME SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZATRUDNIANIA
Wynagrodzenie: 2 300 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Ogłaszanie ofert pracy, przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych, przygotowywanie dokumentów pracownika potrzebnych do zatrudnienia, przeprowadzanie szkoleń, praca w programie komputerowym.
Data publikacji: 2017-02-13
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: OLCOME SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szafarnia 11f/8, 80-755 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Ogłaszanie ofert pracy, przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych, przygotowywanie dokumentów pracownika potrzebnych do zatrudnienia, przeprowadzanie szkoleń, praca w programie komputerowym.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 300 - 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZATRUDNIANIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 300 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.02.2017
Data zakończenia pracy: 23.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe, minimum roczne doświadczenie, prawo jazdy kat. B, znajomość baz danych SQL i programów graficznych, komunikatywna znajomość języków: angielskiego, rosyjskiego i ukraińskiego. Miejsce pracy: Gdańsk- Centrum. KOntakt telefoniczny: 731-014-500
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
OLCOME SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Górna 7, 10-040 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
Ulica pracodawcy: Górna
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data dodania oferty pracy: 13.02.2017
Oferta pracy ważna do: 20.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 13.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 13.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Tworzenie ofert handlowych, realizowanie planów sprzedaży, sporządzanie potwierdzeń zamówień
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Wadowice (małopolskie)
a) prowadzenie spraw osobowych pracowników,b) rozliczanie czasu pracy i kontrola dyscypliny pracy,c) sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy oraz innych dokumentów związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników, d) opracowywanie dokumentacji w celu przeprowadzenia procedury naboru na wolne stanowiska pracy,e) opracowywanie projektów aktów prawnych regulujących wewnętrzną organizację i funkcjonowanie Domu,f) prowadzenie ewidencji dokumentów przychodzących i wychodzących,g) prowadzenie sekretariatu dyrektora,h) prowadzenie spraw dotyczących odbywania praktyk szkolnych i studenckich, staży z Powiatowego Urzędu Pracy oraz prac społecznie użytecznych.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "OSTOJA" - 2017-09-27 - Gdańsk (pomorskie)
w/g potrzeb
CHEMAR ARMATURA Sp z o.o. - 2018-04-17 - Kielce (świętokrzyskie)
kompleksowa obsługa kadr i płacUmiejętności i uprawnienia: prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy; przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, także na podstawie umów cywilnoprawnych, oraz zmianami w warunkach pracy i płacy; prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz kontrolowanieaktualności obowiązkowych badań lekarskich; sporządzanie list płac sporządzanie deklaracji ZUS sporządzanie rozliczeń PFRON sporządzanie raportów i sprawozdań w zakresie spraw dotyczących zatrudnienia zgodnie zobowiązującymi przepisami i terminami; tworzenie regulaminów organizacyjnych.
JOANNA KRAJ-PLENKIEWICZ BIURO RACHUNKOWE KANCELARIA PODATKOWA KRAJ-PLENKIEWICZ JOANNA - 2018-01-26 - Kłodzko (dolnośląskie)
wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Kraków (małopolskie)
SAMODZIELNE ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW TECHNICZNYCH, KONSERWACJA ORAZ PRZEGLĄDY MASZYN, BIEŻĄCY MONITORING STANU TECHNICZNEGO INSTALACJI I URZĄDZEŃ ENERGETYCZNYCH, DIAGNOSTYKA I KONSERWACJA URZĄDZEŃ I SYTSEMÓW W ZAKRESIE BRANŻY AKP ORAZ ELEKTRYCZNEJ- PRACE MONTAŻOWE
NRG SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-05 - Głogów (dolnośląskie)
Nadawanie i administrowanie dostępami do apikacji bankowych dla pracowników banku. Obsługa telefoniczna i mailowa zapytań użytkowników. Przygotowywanie raportów kontrolnych związanych z wykonywanym procesem, udział w tworzeniu i weryfikacji procedur operacyjnych.
PEOPLE Sp. z o.o. Agencja Zatrudnienia - 2017-08-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
obsługa firm zagranicznych z zakresu ochrony środowiska (organizacja, nadzór, realizacj i kontrola działalności przedsiębiorstw związana z ochroną środowiska);
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Zgorzelec (dolnośląskie)
je.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-04 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż mięsa i wyrobów mięsnych
Zakład Przetwórczy Rolno-Spożywczy "UBOJNIA DROBIU" Andrzej Merchel, Marek Kujawski Spółka Jawna - 2018-07-23 - Uniszki-Cegielnia (mazowieckie)
- Sprzedaż towarów na targu, bazarach i w sklepie,- zaopatrzenie w hurtowniach ( Warszawa, Łódź, Częstochowa)- wystawianie faktur, rachunków,- rozliczanie się z utargów dziennych i miesięcznych.
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Wyszukiwanie informacji o przetargach, sporządzanie ofert przetargowych, prowadzenie rejestru i archiwizowanie prowadzonych postępowań , wyjazdy do klientów, aktywne pozyskiwanie nowych zleceń.
Hamacher Elektrotechnika i Rozdzielnice Sp. z o.o. - 2017-09-01 - Tychy (śląskie)
Przygotowanie kalkulacji i ofert cenowych na roboty budowlane, Analiza dokumentacji technicznej i projektowej, Sporządzanie zapytań ofertowych, zbieranie ofert, Tworzenie przedmiarów na potrzeby wyceny
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Wykształcenie min. średnie; mile widziane doświadczenie w pracy w branży finansowej; prawo jazdy kat. B; chęć pracy z ludźmi; zakres obowiązków: obsługa klienta indywidualnego oraz biznesowego w zakresie ubezpieczeń i inwestycji; pozyskiwanie i docieranie do nowych klientów; realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych; miejsce pracy: Gliwice
NATIONALE-NEDERLANDEN TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ NA ŻYCIE SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-22 - Gliwice (śląskie)
Obsługa klienta, praca z personelem, zapewnienie atmosfery w pracy, kontrola zamówiń, prawidłowa transakcja, okresowa inwentaryzacja ( branża gastronomiczna). Miejsce pracy: WrocławKontakt kandydató telefonicznyOferta znajduje się w sali: C
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie spraw i dokumentacji BHP na budowie
P.P.H.U."KAROCEZA"Cezary Luzak - 2017-11-27 - Karsy (świętokrzyskie)
1. Zapoznanie się z przepisami BHP, zasadami ochrony danych, strukturą organizacyjną i zasadami funkcjonowania Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Rzeszowie oraz trybem pracy i zakresem zadań poszczególnych wydziałów. 2. Pomoc w analizowaniu dokumentów. 3. Przygotowywanie korespondencji i dokumentów. 4. Wsparcie w wysyłce dokumentów
REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W RZESZOWIE - 2016-04-05 - Rzeszów (podkarpackie)
-
KAMIL SP. Z O.O. SZCZECIN - 2017-06-21 - Otok (zachodniopomorskie)
Aktywne poszukiwanie kandydatów, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych,wraz z weryfikacją poziomu znajomości języka niemieckiego, przygotowywanie ofert, ogłoszeń i aplikacji, również w języku niemieckim, utrzymywanie stałegokontaktu z pracownikami, prace administracyjne, dbanie o dobry wizerunek firmy.
Premium Work Sp. z o.o - 2017-01-12 - Opole (opolskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
1) Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników2) Przygotowywanie od strony formalno- prawnej dokumentów dotyczących zatrudnienia. rozwiązywania umów o pracę, zaszeregowania, przeniesień, urlopów i innych spraw wynikających ze stosunku pracy.3) Przygotowywanie i prowadzenie spraw dotyczących awansu zawodowego nauczycieli.4) Wypisywanie zaświadczeń dla pracowników szkoły dotyczących zatrudnienia.5) Przygotowywanie, przechowywanie i prowadzenie: ewidencji zwolnień lekarskich, ewidencji nieobecności usprawiedliwionych i nieusprawiedliwionych, ewidencji czasu pracy.6) Sporządzanie dokumentów do ZUS, GUS, SIO, PEFRON7) Współpracowanie i udzielanie pomocy pracownikom w zakresie składania wniosków o renty i emerytury do organu rentowego.8) Prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych.9) Przygotowywanie umów zleceń i umów o dzieło.10) Sporządzanie wymaganych przez Urząd Miasta Legiopnowo analiz zatrudniania oraz wszelkich danych potrzebnych do sprawozdawczości.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 W LEGIONOWIE - 2018-03-02 - Legionowo (mazowieckie)
1. Zapoznanie się z organizacją, strukturą i podziałem kompetencji w urzędzie, 2. Sczegółowe zapoznanie się z zakresem zadań, kompetencji oraz dokumentacją wytwarzaną w Oddziale Paszportów , 3. Zapoznanie się z aktami prawnymi niezbędnymi w pracy oddziału, 4. Prace kancelaryjno- biurowe i pomocnicze, 5. Przygotowanie powierzonej dokumentacji do archiwizacji
OPOLSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W OPOLU - 2015-07-21 - Opole (opolskie)
1. Weryfikowanie dokumentacji dodatkowejdostarczonej przez Klienta z najwyższądokładnością oraz terminowością okresloną wewłaściwych dla danego serwisu Standardachpoziomu obsługi oraz zakresie odpowiedzialności.2. Postępowanie zgodnie ze wszystkimi zasadami,procedurami oraz regulacjami Citi podczasprocesowania zleceń.3. Bieżące zapoznawanie się z nowymi regulacjami lub ze zmianami w obowiązujących regulacjach wewnętrznych,procedurach i zarządzeniach.4. Identyfikacja oraz zgłaszanie przełożonemu wszelkich problemów, spostrzeżeń dotyczących ryzyk operacyjnych w przebiegu procesw lub pracy zespołu.5.Rozwiązywanie problemw związanych zcodziennym procesowaniem i wykraczającychpoza nie (awarie systemw/aplikacji,procesowanie instrukcji wysokiego ryzyka itp.).6.Analiza błędów operacyjnych.7. Wspłpraca z Oddziałami, innymi jednostkami Citi, partnerami biznesowymi w zakresie wykraczającym poza obszar obsługiwanego procesu np. budowanierelacji z Klientami, aktywny udział w telekonferencjach z Klientami, Technologią i pozostałymi partnerami biznesowymi.8.Koordynowanie oraz udział w tworzeniu i weryfikacji procedur operacyjnych, innych regulacji, opisów procesw, map procesu icapacity planw.9. Przygotowanie działań przed i po testowych np. przygotowanie scenariuszy testowych, planów testów, dokumentacji testowej, pomysłów na usprawnienie oraz optymalizację procesu itp.
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Sprawny zapewniający ciągłość produkcji transport surowców z miejsca składowania do kosza zasypowego
Karol Kania i Synowie Sp. z o.o. - 2017-10-06 - Żmiarki (lubelskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Poznań (wielkopolskie)
Wykształcenie zawodowe kierunkowe; min. 2 lata doświadczenia w zawodzie; aktualna książeczka sanepidu; znajomość procedur HACCP; znajomość zasad obsługi urządzeń i sprzętu kuchennego; znajomość zasad pobierania i przechowywania próbek posiłków, znajomość zasad wstępnej obróbki żywności; umiejętność utrzymania stanu sanitarno-higienicznego pomieszczeń kuchennych, sprzętów i urządzeń technicznych; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2017-11-23 - Gliwice (śląskie)
sprawdzanie poprawności otrzymanych dokumentów księgowych pod względem merytorycznym i formalnym, nadzór nad obiegiem dokumentów kosztowych, weryfikacja dokumentów kosztowych z zamówieniami, nadzorowanie obiegu dokumentów, prowadzenie dokumentacji kadrowo-placowej oraz ZUS,wystawianie faktur, przygotowanie przelewów bankowych, monitorowanie płatności należności
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie procesu reklamacyjnego do dostawców zewnętrznych; weryfikacja działań po reklamacyjnych u dostawców; zwalnianie materiałów do seryjnej produkcji PPAP; nadzór nad zapisami wyników kontroli i badań dostaw; weryfikacja dokumentów jakościowych otrzymywanych od dostawców; analiza problemów jakościowych; aktualizacja dokumentacji systemowej. Praca w systemie jednozmianowym.
Bader Polska Spółka z o.o. - 2018-03-07 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Praca biurowa poprzez obsługę internetu, strony www, kontakt bezpośredni z klientem.
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Kałuszyn (mazowieckie)
ps
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Radomsko (łódzkie)