SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: 3 500 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: praca na stanowisku, prowadzi badania i gromadzi informacje rynkowe, planuje i wdraża strategie i metody promocji, analizowanie czynników wywierajacych znaczący wpływ na poziom sprzedaży i prognozowanie popytu rynkowego na produkty i usługi, sporządzanie raportów i sprawozdań z zakresu działalności marketingowej oraz statystyk sprzedazowych, nawiązywanie bezposrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi, negocjowanie warunków wspólpracy,nadzorowanie podejmowanych działan marketingowych, budowanie pozytywnego wizerunku firmy
Data publikacji: 2017-01-27
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
praca na stanowisku, prowadzi badania i gromadzi informacje rynkowe, planuje i wdraża strategie i metody promocji, analizowanie czynników wywierajacych znaczący wpływ na poziom sprzedaży i prognozowanie popytu rynkowego na produkty i usługi, sporządzanie raportów i sprawozdań z zakresu działalności marketingowej oraz statystyk sprzedazowych, nawiązywanie bezposrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi, negocjowanie warunków wspólpracy,nadzorowanie podejmowanych działan marketingowych, budowanie pozytywnego wizerunku firmy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 500 - 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017
Data zakończenia pracy: 31.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
kreatywność, znajomość technik sprzedaży i negocjacji znajomość zagadnień reklamy w internecie, e-commerce, MS Office, Adobe Photoshop lub innych graficznych, Google Analytics
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.01.2017
Data dodania oferty pracy: 26.01.2017
Oferta pracy ważna do: 26.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 26.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 26.01.2017
Podobne oferty pracy
wyksz. min. średnie techniczne po kierunkach: elektrotechnika, energetyka, automatyka, pneumatyka,umiejętność pracy z dokumentacją techniczną, umiejętność prowadzenia rozmów- negocjacje handlowe,umiejętność prowadzenia aktywnej sprzedaży,obsługa komputera,mile widziana znajomość języków obcych,prawo jazdy kat. B;przygotowywanie ofert dla potencjalnych nabywców, rozwiązywanie problemów technicznych;wynagrodzenie podstawowe+premia
ROMAN BARTOSZEWSKI P.H.U. APARATEX - 2017-11-17 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
zgodny z programem
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Kierowca samochodu ciężarowego, praca na terenie Tarnobrzega
"TERBET" S.C. J.Tereszkiewicz, H.Żyła - 2016-07-11 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
analiza rynku pracy, organizacja i realizacja szkoleń, przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej
LUBUSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY - 2017-03-13 - Żagań (lubuskie)
prowadzenie postępowań w zakresie zamówień publicznych zgodnie z przepisami prawa, w tym m.in. sporządzanie SIWZ, umów, odpowiednich druków niezbędnych do prac komisji ZP, ogłaszanie konkursów, nadzór nad prawidłowością realizacji zamówień do kwoty 30 tys. euro, przygotowywanie rocznego planu zamówień Ośrodka na podstawie danych przekazywanych z komórek organizacyjnych, kompleksowe przygotowywanie zamówień dot. dostaw lub usług na podstawie danych przekazanych z komórek org., realizacja potrzeb sprzętowych i materiałowych, m.in. zaopatrzenie w materiały biurowe, środki czystości, itp., zapewnienie w Ośrodku usług, m.in. obsługi informatycznej, telekomunikacyjnej, prawnej, w zakresie bhp, prowadzenie dokumentacji i spraw zw. z umowami na zakup materiałów i usług
Białołęcki Ośrodek Sportu - 2018-07-12 - Warszawa (mazowieckie)
- przygotowywanie dokumentacji i materiałów związanych z procedurą konkursową o udzielenie świadczeń zdrowotnych w Szpitalu,- przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z zawieraniem umów cywilnoprawnych,-prowadzenie ewidencji i sporządzanie sprawozdań oraz zestawień wynikających z umów cywilnoprawnych,- opracowywanie zbiorczych sprawozdań wynikających z zakresu działania Działu Kadr; praca w godz. 7.25-15.00; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7.25-15.00;
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o. - 2016-01-28 - Słupsk (pomorskie)
pozyskiwanie klientów w branży zabezpieczeń technicznych. Praca na jedną zmianę
MWS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-16 - Kraków (małopolskie)
- monitoring dostępności funduszy ,- pozyskiwanie danych niezbędnych do napisania projektu --tworzenie budżetu projektu i harmonogramu rzeczowego, -przygotowywanie wniosku aplikacyjnego w generatorze,-przygotowywanie dokumentacji formalnej i merytorycznej niezbędnej w toku składania wniosków o dofinansowanie ,-prowadzenie negocjacji z Instytucjami Ogłaszającymi Konkurs ( w toku oceny),- tworzenie dokumentacji , załaczników niezbędnych do otrzymania dofinansowania , -współpraca z kierownikiem działu oraz innymi członkami zespołu, - kontakt z Instytucjami Pośredniczącymi , klientami i partnerami projektów .
EDU-IT AUGUSTYN, NIEDBAŁA, PIEPRZYCKI SPÓŁKA JAWNA - 2016-02-04 - Rzeszów (podkarpackie)
gromadzenie, rejestrowanie, przetwarzanie dokumentów oraz dekretowanie icjh wg planu kont,księgowanie w systemie informatycznym,prowadzenie rozliczeń i uzgodnień dotyczących realizowanych projektów
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Kielce (świętokrzyskie)
FLORYSTA
HANDEL KWIATAMI Robert Ratkuń - 2017-06-02 - Gryfice (zachodniopomorskie)
NAUKA: OBSŁUGI SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ, OBSŁUGI KASY FISKALNEJ. ZAPOZNANIE SIĘ Z BAZĄ TOWARÓW, ZE SPOSOBAMI KOMUNIKACJI KLIENTA, ZE SPOSOBAMI WYSYŁKI .
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Lubomyśle (wielkopolskie)
przygotowywanie i uaktualnianie dokumentacji związanej z procesami kontroli;- tworzenie komponentów oraz funkcji aplikacji; samodzielne rozwiązywanie problemów, testowanie oraz debugowanie; praca z innymi członkami zespołu w celu sprawdzenia i implementacji decyzji; budowanie długotrwałych relacji z klientem opartych na zaufaniu.
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Wrocław (dolnośląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Grabowo (mazowieckie)
realizacja prac Back Office, realizacja cesji klinta, zajmowanie się zleceniami i reklamacjami klienta, kontakt z klientem w sprawie zleceń i reklamacji
IMAR SERVICE GROUP Biernat Iwona - 2017-11-10 - Pszczyna (śląskie)
Odbieranie telefonów od klientów w jęz. macedońskim rozwiazywanie problemów przesłanych przez klienta w jęz macedońskim
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Łódź (łódzkie)
Obsługa klienta, sprzedaż oferty własnej i obcej, obsługa księgowości w tym zakresie.Praca w Bielsku-Białej w ramach umowy o pracę na okres probny 3 m-ce,w godzinach 8-17. od pn. do pt.
Biuro Turystyczne SPORT-CENTRUM Piotr Gałuszka - 2018-03-07 - Bielsko-Biała (śląskie)
Wsparcie Klienta za pośrednictwem forum internetowych, pomoc w rozwiązywaniu problemów z produktem.
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Kraków (małopolskie)
-
Przedsiębiorstwo Montażowe KOTŁOMONTAŻ Sp. z o. o. - 2017-08-24 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Obsługa sklepu internetowego. prowadzenie marketingu, organizacja sklepu, wyszukiwanie odbiorców. Praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-17.
ZPUH Paweł Łukasiak i s-ka Spółka Komandytowa - 2017-01-18 - Piastów (mazowieckie)
proweadzenie dokumentacji kadrowej ,płacowej
PALAZZI OSK sp.z o o - 2016-01-21 - Przasnysz (mazowieckie)
sortowanie i kontrola jakości produktów, wprowadzanie towaru na stan magazynowy i przygotowanie towaru do wysyłki, obsługa programu Return Client
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Świebodzin (lubuskie)
Załadunek i rozładunek towarów zgodnie z instrukcjami, wewnętrzne i zewnętrzne wydawanie oraz przyjmowanie towaru zgodnie z dokumentacją, prowadzenie dokumentacji magazynowej zgodnie z instrukcjami wewnętrznymi, kooperacja z produkcją zapewniająca dostarczenie materiałów na produkcję w odpowiednim czasie, prasowanie odpadów zgodnie z instrukcjami.
NOELKEN Sp. z o.o. - 2017-10-18 - Nowogrodziec (dolnośląskie)
tworzenie baz danych informacji o środowisku, prowadzenie spotkań i rozmów z klientami firmy.
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Prowadzenie sekretariatu, wydawanie zaświadczeń, redagowanie pism urzędowych.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych CHOJNA - 2016-12-28 - Chojna (zachodniopomorskie)
w/g potrzeb
PP-U "Kiel-Tech" Sp. z o.o. w Kielcach - 2016-01-04 - Kielce (świętokrzyskie)
koordynacja i nadzór nad pracą podległego zespołu
POLIMERC Sp. z o.o. - 2018-07-27 - Dobczyce (małopolskie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
SUDER & SUDER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-19 - Zielonka (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie analiz, prowadzenie ewidencji wyposażenia, prowadzenie magazynów środków czystości, materiałów biurowych, prowadzenie dokumentacji dot. eksploatacji samochodów służbowych, wydawanie odzieży ochronnej
Kujawsko-Pomorska Wojewódzka Komenda OHP - 2018-03-15 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- Wykonywanie prac związanych z obsługą magazynu części zamiennych, obsługa dostaw części, przyjęcie i wydanie towaru z magazynu, obsługa programów komputerowych do odbioru i zamawiania części, obsługa programów serwisu, przygotowanie dokumentów FV, OZ, WZ, Obsługa programów Outlook, Excel. Bezpośredni kontakt z klientem w zakresie zamawiania i sprzedaży części zamiennych.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00, 10:00-18:00. Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne kierunkowe: Mechanik Samochodowy lub Elektromechanik Samochodowy lub pokrewne. Doświadczenie NIE jest wymagane (mogą być absolwenci). Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (10:00-15:00) (Tel. 32-754-00-41) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. 73 - go Pułku Piechoty 1, 40-496 Katowice) lub e-mail: k.brodowicz (at) eurokas.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO "EURO-KAS"SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-01 - Katowice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Warszawa (mazowieckie)