SPECJALISTA DO SPRAW POZYSKIWANIA FUNDUSZY UNIJNYCH Rzeszów oferta pracy EDU-IT AUGUSTYN, NIEDBAŁA, PIEPRZYCKI SPÓŁKA JAWNA
Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW POZYSKIWANIA FUNDUSZY UNIJNYCH
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: - monitoring dostępności funduszy ,- pozyskiwanie danych niezbędnych do napisania projektu --tworzenie budżetu projektu i harmonogramu rzeczowego, -przygotowywanie wniosku aplikacyjnego w generatorze,-przygotowywanie dokumentacji formalnej i merytorycznej niezbędnej w toku składania wniosków o dofinansowanie ,-prowadzenie negocjacji z Instytucjami Ogłaszającymi Konkurs ( w toku oceny),- tworzenie dokumentacji , załaczników niezbędnych do otrzymania dofinansowania , -współpraca z kierownikiem działu oraz innymi członkami zespołu, - kontakt z Instytucjami Pośredniczącymi , klientami i partnerami projektów .
Data publikacji: 2016-02-04
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: EDU-IT AUGUSTYN, NIEDBAŁA, PIEPRZYCKI SPÓŁKA JAWNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:35-030 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- monitoring dostępności funduszy ,- pozyskiwanie danych niezbędnych do napisania projektu --tworzenie budżetu projektu i harmonogramu rzeczowego, -przygotowywanie wniosku aplikacyjnego w generatorze,-przygotowywanie dokumentacji formalnej i merytorycznej niezbędnej w toku składania wniosków o dofinansowanie ,-prowadzenie negocjacji z Instytucjami Ogłaszającymi Konkurs ( w toku oceny),- tworzenie dokumentacji , załaczników niezbędnych do otrzymania dofinansowania , -współpraca z kierownikiem działu oraz innymi członkami zespołu, - kontakt z Instytucjami Pośredniczącymi , klientami i partnerami projektów .
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + prowizja
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW POZYSKIWANIA FUNDUSZY UNIJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.02.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagana umiejętność sporządzania wniosków aplikacyjnych, doświadczenie zawodowe w przygotowywaniu wniosków o dofinansowanie (POKL, RPO, POWER) - wymóg konieczny
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
EDU-IT AUGUSTYN, NIEDBAŁA, PIEPRZYCKI SPÓŁKA JAWNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
HETMAŃSKA 120, 35-078 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: HETMAŃSKA
Numer budynku pracodawcy: 120
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Data dodania oferty pracy: 04.02.2016
Oferta pracy ważna do: 03.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 04.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 04.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
tworzenie wizerunku rynku polskiego w mediach indyjskich, prowadzenie działań zmierzających do zainteresowania inwestorów indyjskich rynkiem polskim
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Piaseczno (mazowieckie)
pisanie tekstów ze wszystkich dziedzn, prowadzenie strony internetowej, korekty, skanowanie, kserowanie, obsługa administracyjno-biurowa, wykonywanie innych poleceń pracodawcy.
ANTOMPIN - 2016-07-06 - Kielce (świętokrzyskie)
. wykonywanie zadań związanych z zatrudnieniem i polityką kadrową Muzeum w tym: sporządzanie umów, aneksówdo umowy, porozumień, wystawianie świadectw pracy i innych dokumentów związanych z zatrudnieniem' sporządzaniesprawozdań z zakresu zadań realizowanych przez Kadry,. prowadzenie statystyki zatrudnienia,' prowadzenie i kontrolaewidencji czasu pracy,. prowadzenie dokumentacji stażystów,. prowadzenie dokumentacji pracowników zatrudnionych wramach Agencji Pracy Tymczasowej,' prowadzenie samochodu kat. B.
PAŃSTWOWE MUZEUM AUSCHWITZ-BIRKENAU W OŚWIĘCIMIU - 2016-11-23 - Oświęcim (małopolskie)
- Przygotowywanie dokumentacji handlowej w języku rosyjskim i ukraińskim wyrobów spółki na potrzeby targów i imprez handlowych. Bieżąca realizacja działań promocyjnych wyrobów spółki- przygotowywanie w języku rosyjskim oraz ukraińskim katalogów, specyfikacji, kontraktów itp. na potrzeby kontrahentów rynków wschodnich. Przygotowywanie dokumentacji handlowej w języku rosyjskim oraz ukraińskim (zapytania ofertowe, oferty handlowe, i.t.p.) na potrzeby działu handlowego. Przygotowywanie treści bieżącej korespondencji handlowej z kontrahentami rynków wschodnich w języku rosyjskim i ukraińskim. Tłumaczenie dokumentacji handlowej kontrahentów rynku wschodniego.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 miesiące.
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Katowice (śląskie)
Sprzedaż internetowa, obróbka graficzna produktów w programie komputerowym, reklama.
"POLONTEX" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-09-05 - Częstochowa (śląskie)
bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach, ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy i innym nadużyciom, SLA, szczególnych procedur w stosunku do PEP, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami, zapewnianie profesjonalnego wsparcia i dążenie do udoskonalania już obowiązujących w Spółce procedur.
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Kraków (małopolskie)
samodzielna obróbka tokarska elelmentów na podst. dokumentacji, wykonywanie częsci zamiennych do maszyn i urządzeń, regeneracja zużytych części zamiennych, dbanie o należyty stan maszyn, modernizacja istniejących urządzeń na liniach
CAN-PACK S.A. w Krakowie Fabryka Puszek Napojowych w Bydgoszczy - 2017-09-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
kompleksowa obsługa kadr i płacUmiejętności i uprawnienia: prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy; przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, także na podstawie umów cywilnoprawnych, oraz zmianami w warunkach pracy i płacy; prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz kontrolowanieaktualności obowiązkowych badań lekarskich; sporządzanie list płac sporządzanie deklaracji ZUS sporządzanie rozliczeń PFRON sporządzanie raportów i sprawozdań w zakresie spraw dotyczących zatrudnienia zgodnie zobowiązującymi przepisami i terminami; tworzenie regulaminów organizacyjnych.
JOANNA KRAJ-PLENKIEWICZ BIURO RACHUNKOWE KANCELARIA PODATKOWA KRAJ-PLENKIEWICZ JOANNA - 2018-01-26 - Kłodzko (dolnośląskie)
Manager ds. sprzedaży z języskiem greckiegoFirma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka greckiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Linemedia Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Nowy Sącz (małopolskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Gdańsk (pomorskie)
Kompletowanie i archiwizacja dokumentów, wystawianie faktur zbiorczych
BAKOMA S.A. - 2017-10-10 - Łódź (łódzkie)
osiąganie założonych celów sprzedażowych oraz zadań indywidualnychprzygotowywanie ofert oraz finalizowanie sprzedażywspółpraca z klientami polskimi i zagranicznymi,nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowychmonitorowanie rynku i analiza konkurencjizapewnienie sprawnej i profesjonalnej obsługi klientówbudowanie pozytywnego wizerunku firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWE ROBEX SP. Z O.O. - 2016-12-02 - Lębork (pomorskie)
1. Realizowanie zadań wynikających z ustawy Prawo Zamówień Publicznych,2. Nadzór techniczny nad przygotowywaniem i zabezpieczaniem imprez kulturalnych,3. Organizowanie okresowych przeglądów stanu technicznego urządzeń i instalacji w budynku CKiS,4. Zarządzanie budynkiem i zabezpieczenie posiadanego mienia,5. Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem sprzętu komputerowego oraz biurowego,6. Możliwość przedłużenia umowy,7. Kontakt telefoniczny 58-531-07-078. Kontakt e-mail: ckis (at) ckis.tczew.pl
CENTRUM KULTURY I SZTUKI - 2017-03-31 - Tczew (pomorskie)
ZADANIA PRZEWIDZIANE DLA SŁUŻBY PARKÓW KRAJOBRAZOWYCH (ZGODNIE Z USTAWĄ Z DNIA 16 KWIETNIA 2014 R O OCHRONIE PRZYRODY), W TYM PROWADZENIE ZAJĘĆ EDUKACYJNYCH Z DZIEĆMI I MŁODZIEŻĄ DOLNEGO ŚLĄSKA NA TERENIE PRZEMKOWSKIEGO PARKU KRAJOBRAZOWEGO. CZYNNA OCHRONA PRZYRODY.
DOLNOŚLĄSKI ZESPÓŁ PARKÓW KRAJOBRAZOWYCH - 2017-12-14 - Przemków (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem; Umowa na 6 miesięcy z możliwością zatrudnienia na stałe; godziny pracy: 6.00- 14.00, 12.00- 20.00
ABM TOURISTIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-23 - Ustka (pomorskie)
prowadzenie dokumentacji zgodnej z PN-EN ISO/IEC 17025; wydawanie decyzji, instrukcji i dyspozycji w sprawach dotyczących kierowanego przez siebie odcinka pracy; organizowanie pracy laboratorium metalograficznego; wykształcenie średnie zawodowe 4 - letnie; wykształcenie techniczne; wykształcenie wyższe techniczne (hutnictwo, metalurgia, inzynieria materiałowa, najlepiej o specj.metaloznastwo) lub średnie techniczne (technikum hutnicze - materiałoznastwo); min. 4 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku; przeszkolenie w zakresie metod badawczych; umiejetność kierowania zasobami ludzkimi; obsługa programów - pakietu office i programów graficznych; znajomość j. angielskiego w stopniu podstawowym
WALCOWNIA RUR ANDRZEJ SP. Z O.O. - 2017-07-12 - Zawadzkie (opolskie)
w/g stanowiska
Grupa MAC S.A. - 2017-06-06 - Kielce (świętokrzyskie)
Pisanie zamówień,wykładanie towaru,obsługa klienta, doradztwo przy wyborze artykułów profesjonalnych,układanie ekspozycji sklepowej,odpisywanie na zapytania mailowe,udział w szkoleniach
F.H.U EVA - 2017-08-04 - Opole (opolskie)
Prowadzenie ewidencji wagonowej: naprawczej, eksploatacyjnej, najmu/dzierżawy. Współpraca z klientami w zakresie eksploatacji wagonów-obsługi technicznej. Wyłączanie wagonów do planowanych napraw. Zlecanie napraw okresowych i bieżących. Kontrola stanu technicznego taboru zgodnie z przepisami RID i PKP. Właściwe przygotowanie zbiorników do odbioru TDT.
DB SCHENKER RAIL SPEDKOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-18 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
d
kontakt przez PUP - 2018-11-15 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
TOCZENIE ELEMENTÓW STALOWCYH; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MINIMUM ZAWODOWE, ZNAJOMOŚĆ RYSUNKU TECHNICZNEGO, ZNAJOMOŚĆ OBRÓBKI SKRAWANIEM, UMIEJĘTNOŚĆ USTAWIENIA MASZYNY; PRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNY LUB PRZESŁANIE CV NA e-maila:a.grzegorczyk (at) agico.com.pl
APARTMENTS CONSTRUCTIONS AGICO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO AKCYJNA - 2016-03-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Odpowiedzialnośc za planowanie i kontrole pracy kierowców,kontakt z bazami na Ukrainie, koordynowanie pracy kierowców, odpowiedzialność za działanie firmy w zakresie transportu towarów na rynek wschodni.
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Sochaczew (mazowieckie)
sprzedaż towarów przez telefon,marketing internetowy
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Trzebinia (małopolskie)
przygotowywanie akt osobowych pracowników, list płac i deklaracji ZUS oraz dokumentów na potrzeby ZUS, GUS, PIP.
FACTOR SME ADVISORY GROUP SP. Z O.O. - 2018-01-05 - Starachowice (świętokrzyskie)
Kompleksowa obsługa klienta zagranicznego oraz krajowego, w tym przygotowywanie ofert handlowych, przyjmowanie, koordynowanie zamówień oraz odpowiadanie na inne zapytania klientów, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie stałej komunikacji z klientem w procesie przygotowywania ofert i realizacji zamówień. Bieżący kontakt z innymi działami firmy dla realizacji powierzonych zadań
AG TERMOPASTY GRZEGORZ GĄSOWSKI - 2017-01-26 - Sokoły (podlaskie)
zakłądanie oraz powadzenie dokumentacji personalnej zatrudnionych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadzenie eweidancji nieobecności pracowników i czasu pracy, sporządzanie niezbędnych dokumentów oraz zaświadczeń dla pracowników, systematyczne wprowadzanie danych do wewnętrznego systemu kadrowego, nadzór nad terminowością badań medycyny pracy, obsługa opieki medycznej pracowników, w tym bieżące zgłaszanie, wyrejestrowywanie pracowników, korzystających z abonamentu medycznego, rozliczanie kosztów świadczeń medycznych, wystawianie dokumentów i zaświadczeń dla pracowników, zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników oraz zleceniobiorców do/z ubezpieczeń społecznych, przygototwywanie raportów i zestawień, sporządzanie sprawozdań do GUS, bieżący nadzór nad poprawnością akt osobowych, udzielanie informacji i wyjaśnień pracownikom z zakresu podstawowych zagadnień prawa pracy
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Poznań (wielkopolskie)
promowanie produktów i usług sp-ni,poszukiwanie nowych klientów,analiza rynku
Spółdzielnia WULKAN - 2016-11-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
zapewnienie wysokiego poziomu bezpieczeństwa sieci komputerowych
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Kraków (małopolskie)
wg stanowiska
F.P.H. "JANET" - 2017-05-24 - Bolechowice (małopolskie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 2100 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-06 - Katowice (śląskie)