SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA GRECKIEGO Nowy Sącz oferta pracy Linemedia Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA GRECKIEGO
Wynagrodzenie: 1 850 - 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Manager ds. sprzedaży z języskiem greckiegoFirma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka greckiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Data publikacji: 2016-05-12
Lokalizacja: Nowy Sącz (małopolskie)
Pracodawca: Linemedia Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wazów 3, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Manager ds. sprzedaży z języskiem greckiegoFirma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka greckiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 850 - 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: netto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA GRECKIEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Nowy Sącz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 850 - 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: grecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Nazwa pracodawcy: Linemedia Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Sądecki Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Wazów 3, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Nowy Sącz
Gmina pracodawcy: Nowy Sącz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowy Sącz
Ulica pracodawcy: Wazów
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Sądecki Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 12.05.2016
Oferta pracy ważna do: 12.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 12.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 12.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Handel materiałami budowlanymi.
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "LUXBUD" S.C. - 2017-02-16 - Konin (wielkopolskie)
Wprowadzanie dokumentów do syst. księgowego, księgowanie dokumentów, prowadzenie i uzgadnianie sald, prowadzenie i uzgadnianie sald - factoring
HEGELMANN TRANSPORTE SP. Z O.O. - 2018-03-21 - Częstochowa (śląskie)
-operacyjny/codzienny kontakt z przewoźnikami obsługujacymi podległe lokalizacje-realizacja zamówień na sprzedaż franko od dz. handlowego(dla wyznaczonych lokalizacji)-wytycznie tras przejazdów pojazdów ciezarowych na potrzeby ofertowania przez dz. handlowy-prowadzenie dokumentacji harmonogramowej oraz raportowej, zgodnie z PBI Logistyka, -bieżące korekty związane ze zmianami harmonogramów dostaw dla klientów, problemami na kopalniach, wytwórniach MB oraz sytuacjami drogowymi, ciągłe zwiększanie poziomu obsługi klienta.
PBI LOGISTYKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-24 - Budy (świętokrzyskie)
pozyskiwanie i obsługa klienta; prowadzenie negocjacji handlowych, przegotowywanie ofert handlowych; branża meblowa - meble biurowe;
Emi Plus sp.j. Maciej Dobrowolski i Mirosław Topolski - 2017-09-26 - Lublin (lubelskie)
Sprzedaż i obsługa beneficjentów
SUDER & SUDER Spółka zo.o. - 2016-07-06 - Żary (lubuskie)
aktywna sprzedaż produktów znajdujących się w ofercie handlowej firmy
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Białystok (podlaskie)
Jeśli chcesz: Mieć stały kontakt w ulubionym języku z krajami europejskimi, Uczestniczyć w szkoleniach doskonalących język obcy, Pracować w elastycznym wymiarze godzin, Zarabiać z miesiąca na miesiąc coraz więcej, Nie martwić się ile kosztować mnie będą dojazdy do pracy, Uprawiać systematycznie sport (biegi, grę w piłkę nożną, siatkówkę, fitness) w zorganizowanych grupach, Uczestniczyć w rozwoju innowacyjnej firmy będącej w czołówce producentów stolarki otworowej nie tylko w Polsce ale i Europie.Na co dzień Twoja praca będzie polegać na:Zdobywaniu i doskonaleniu wiedzy o takich produktach jak: okna, drzwi, rolety, bramy, produkowanych na najwyższej jakości komponentach (Aluplast, Salamander, Decco, Aliplast, Aluprof), Doskonaleniu wiedzy z zakresu wycen naszych produktów, Zdobywaniu nowych możliwości zbycia tych produktów.Masz szansę na:Zdobycie unikatowego zawodu w jednej z najsilniej rozwijających się branż na świecie, Stabilne zatrudnienie.Wymagania: Znasz język francuski na poziomie min. B2,Masz doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym, ale męczą Cię praca na zmiany i te długie procedury,Masz zmysł przestrzenny, chcesz nadal się uczyć.Nie zwlekaj, już dzisiaj wyślij do nas swoje CV!To na Ciebie właśnie czekamy!* Średnie miesięczne zarobki po 6 miesiącach zatrudnienia wynoszą 4600 zł netto ( 6506 zł brutto)
EKO-OKNA S.A. - 2017-07-26 - Kornice (śląskie)
wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami wietnamskimi, przygotowywanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Kontakty z zagranicznymi kontrahentami (Niemcy, Belgia, Holandia, Czechy, Ukraina). Obsługa komputera, programu Subiekt GT
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Prowadzenie terapii uzależnień.
Wojewódzki Ośrodek Lecznictwa Odwykowego i Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Gorzycach - 2018-01-19 - Gorzyce (śląskie)
zgodnie z programem stazu
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Kaźmierzów (dolnośląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie rezerwacji od gości na pobyt w Domu Wczasowym WAM odział Rewita- Jurata
DW WAM SP.ZO.O. O/WDW JURATA - 2017-02-21 - Jurata (pomorskie)
stały nadzór i zarządzanie magazynem części zamiennych, fakturowanie i księgowanie zakupów części, maszyn oraz usług do maszyn prowadzonych dla Działu Utrzymania Ruchu, współpraca z Działem Księgowości, współpraca z dostawcami części zamiennych, prowadzenie analiz zużywalności i kosztów części, prowadzenie inwentaryzacji magazynu części zamiennych
QUICKPACK POLSKA Sp. z o.o. - 2017-08-11 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
kompletownie zamówień, pakowanie zamówień, skanowanie zamówień.
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Gdańsk (pomorskie)
Fachowa obsługa klienta w oparciu o program i zasady Naturhouse, prawidłowe i efektywne kierowanie funkcjonowaniem punktu Naturhouse, zdobywanie zaufania klienta, realizowanie miesięcznych planów sprzedażowych, zaangażowanie w uczestnictwo w akcjacj, konkursach i promocjach prowadzonych przez Naturhouse, przygotowywanie materiałów merytorycznych.
Centrum Dietetyczne Naturhouse - 2016-04-13 - Leżajsk (podkarpackie)
-udział w wyborze oprogramowania i jego rozwój -monitoring wszystkichsystemów IT wewnątrz korporacji -planowanie, zamawianie i utrzymaniesprzętu komputerowego (również przemysłowe drukarki, skanery i innysprzęt używany na produkcji) -Instalowanie nowych laptopów ikomputerów -Zarzadzanie i utrzymanie bazy sprzętu i oprogramowania-Administracja i utrzymanie sieci komputerowej, integracja nowychurządzeń do LAN -Zarządzanie SAP (grupy, użytkownicy, prawa). Praca w godzinach 8-16
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-12 - Opole (opolskie)
•Stworzenie bezpiecznych i komfortowych warunków pracy•Zminimalizowanie ryzyka występowania wypadków przy pracy•Przestrzeganie przepisów BHP przez pracowników•Przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, m.in. ogólnych, okresowych, •Współdziałanie z kierownictwem w zakresie tworzenia kultury bezpiecznej pracy•Prowadzenie rejestrów dot. spraw BHP wymaganych przepisami prawa,•Dokonywanie oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy,•Nadzorowanie oraz zlecanie przeprowadzenia badań czynników szkodliwych dla zdrowia, prowadzenie rejestrów,•Współpraca w zakresie przeprowadzania badań profilaktycznych pracowników,•Realizowanie zadań związanych z wypadkami przy pracy,•Gospodarka środkami ochrony indywidulanej oraz odzieżą i obuwiem roboczym,•Uzupełnianie apteczek pierwszej pomoc; system wynagradzania miesięzny premiowany; godz. pracy 7.30-15.30; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 13.30-14.30
AJ FABRYKA MEBLI SP. Z O.O. - 2017-02-10 - Redzikowo (pomorskie)
Wykształcenie: średnie; doświadczenie na w/w stanowisku; obsługa komputera; dobra znajomość programów magazynowych; mile widziane uprawnienia do obsługi wózków widłowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Przezchlebie
Śląskie Zaplecze Remontowe Sp. z o.o. - 2016-04-01 - Przezchlebie (śląskie)
Rekrutacja i selekcja pracowników. Praca w Krakowie + delegacje do innych państw (Rosja, Białoruś, Ukraina).
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Kraków (małopolskie)
oferta w ramach prac interwencyjnych: obsługa klientów w biurze podróży, przygotowanie i prezentacja ofert,
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Piła (wielkopolskie)
-kompleksowa obsługa klientów, - prowadzenie negocjacji handlowych w języku niemieckim- codzienna praca w systemie SYMFONIA HANDEL (m.in. wystawianie dokumentów magazynowych i faktur);- obsługa pakietu WORD i EXEL- odbieranie telefonów- obsługa urządzeń biurowych: ksero, fax- odbieranie i ewidencjonowanie poczty przychodzącej i wychodzącej- segregacja dokumentów- obsługa programu EAN (kody)
Profi-Styl Sp. z o.o. - 2017-08-17 - Ruda Śląska (śląskie)
1. Sprzedaż motocykli i quadów (stacjonarna i internetowa).2. Przyjmowanie zamówień telefonicznych i mailowych.3. Realizacja pełnego procesu zamówień.4. Nadzór nad poprawnością procesu realizaci zamówień.5. Obsługa dokumentów sprzedaży.6. Obsługa aukcji Allegro.7. Profesjonalna obsługa klienta zgodna ze tandardami firmy.8. Współpraca z działem serwisu.9. Wdrażanie nowych pomysłów prowadzących do zwiększenia sprzedaży.
Extreme Ride - Andrzej Szczypiński - 2017-10-11 - Łęczyca (łódzkie)
Obsługa klienta
kontakt przez OHP - 2016-07-21 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Współpraca z klientami z Libii. Nawiązanie współpracy w celu organizacji zakupów i dostawy wybranych przez kontrahentów towarów polskiej produkcji. Wykształcenie wyższe handlowe. Doświadczenie zawodowe 1 rok. Znajomość języka arabskiego na poziomie komunikatywnym. Umiejętność prowadzenia negocjacji.
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Marki (mazowieckie)
- sprzedaż- obsługa klienta- obsługa kasy fiskalnej- wykładanie towarów- utrzymywanie czystości w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Ruda Śląska (śląskie)
Dostarczanie głębokiej wiedzy fachowej w zakresie CCG BU (Jednostki Biznesowej Grupy Obliczeniowej Klientów), aby pomóc działowi EMEA w zdobyciu projektów; Usuwanie blokad technicznych klienta, co jest istotnym etapem zdobycia projektu; Zapewnianie dogłębnych szkolenia technicznych w zakresie CCG (Grupy Obliczeniowej Klientów) klientom, jak również zarejestrowanym; Przekierowywanie opinii klienta z obszaru EMEA z powrotem do CCG BU (Jednostki Biznesowej Grupy Obliczeniowej Klientów), w celu pomocy w podejmowaniu decyzji związanych z planowaniem produktów; Działanie jako regionalny lider techniczny dla całej działalności powiązanej z CCG BU (Jednostką Biznesową Grupy Obliczeniowej Klientów); Odpowiedzialność za wdrażanie i przejścia nowych technologii.
INTEL TECHNOLOGY POLAND SP. Z O.O - 2018-01-30 - Gdańsk (pomorskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Kraków (małopolskie)
Koordynowanie załadunków, wyszukiwanie przewoźników i zlecanie przewozów, nadzór nad transportem od załadunku do rozładunku
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Grójec (mazowieckie)
- sporządzanie raportów i sprawozdań z zakresu działalności marketingowej oraz zakresie sprzedaży obuwia,- realizowanie założonych celów marketingowych,- promowanie produktów i usług firmy,- realizowanie projektów marketingowych,- poszukiwanie i ocenianie potencjalnych szans rynkowych dla sprzedaży towarów,- współpraca z pracownikami firmy odpowiedzialnych za sprzedaż i obsługę klienta,- redagowanie i przygotowywanie strony graficznej, materiałów informacyjnych, promocyjnych, reklamowych,- utrzymywanie kontaktów z mediami,- koordynowanie procesów sprzedażowych,- przygotowywanie ofert handlowych i budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Słupca (wielkopolskie)