SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH. Konin oferta pracy FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "LUXBUD" S.C.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH.
Wynagrodzenie: do 2 900 PLN
Zakres obowiązków: Handel materiałami budowlanymi.
Data publikacji: 2017-02-16
Lokalizacja: Konin (wielkopolskie)
Pracodawca: FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "LUXBUD" S.C.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:62-510 Konin, powiat: m. Konin, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Handel materiałami budowlanymi.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH.
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Konin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Konin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Konin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.02.2017
Data zakończenia pracy: 26.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: OBSŁUGA WÓZKÓW WIDŁOWYCH
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Znajomość branży budowlanej.
Nazwa pracodawcy: FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "LUXBUD" S.C.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koninie
Adres pracodawcy:
62-510 Konin, powiat: m. Konin, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, skierowanie,
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Konin
Gmina pracodawcy: Konin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Konin
Adres strony pracodawcy: www.luxbud.konin.pl
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koninie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 16.02.2017
Oferta pracy ważna do: 16.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 16.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 16.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
– PRZEPROWADZANIE POSTĘPOWAŃ W RAMACH USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH,– KOMPLEKSOWA OBSŁUGA ZAMAWIAJĄCEGO POD WZGLĘDEM FORMALNYM I PRAWNYM (W POROZUMIENIU Z KANCELARIĄ PRAWNĄ ZAMAWIAJĄCEGO) W ZAKRESIE WYMAGANYM PRZEZ USTAWĘ PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.
PODKARPACKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ CARPATIA - 2017-10-02 - Rzeszów (podkarpackie)
praca fizyczna, budowlana
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Kielce (świętokrzyskie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta, konsultowanie transakcji poszukiwanie nowych producentów, bezposredni kontakt z klientem arabskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Łódź (łódzkie)
Szczegółowe informacje dostępne na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy"; wykształcenie: wyższe, preferowane z zakresu administracji, ekonomii, prawa bądź wyższe techniczne, 3 lata stażu pracy, doświadczenie w pracy w zakresie administracji publicznej, umiejętność redagowania pism administracyjnych, znajomość j. angielskiego na poziomie B1, umiejętność obsługi komputera; zakres obowiązków: weryfikacja wniosków oraz sprawozdań dot. dotacji na działalność statutową przekazywanych do MNiSW, weryfikacja dok. finansowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2016-03-14 - Gliwice (śląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-12-15 - Radom (mazowieckie)
zawieranie umów, pozyskiwanie klientów, archiwizacja dokumentów, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
prace księgowo-kadrowe
AP-INWEST Sp. z o.o. - 2018-03-19 - Bytom (śląskie)
Prowadzenie strony www i mediów społecznościowych, sprzedaż usług i działania promocyjne.
PHU AGROVET ANDRZEJ KONOPKA - 2018-06-25 - Śniadowo (podlaskie)
Wg zadań zawodowych zgodnie z klasyfikacją zawodów i specjalności pod nr 243190
CENTRUM OBSŁUGI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-25 - Kłodzko (dolnośląskie)
- Planowanie i koordynacja imprez i przedsięwzięć planowanych we wszystkich obiektach Muzeum;wspieranie sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Muzeum; budowanie wizerunku Muzeum i budowanie więzi między Muzeum a odbiorcami oferty muzealnej, rozpowszechnianie i promowanie działalności Muzeum; kontakt i współpraca z mediami; współpraca z działami Muzeum w zakresie przygotowywania materiałów prasowych Muzeum oraz treści druków promocyjnych i ich opracowywanie i wydawanie; analiza działalności Muzeum m.in. frekwencji odbiorców oferty muzealnej; koordynacja zakupu oraz innych form pozyskiwania zewnętrznej powierzchni reklamowej (reklama outdoorowa); zlecanie i produkcja materiałów promocyjnych, pamiątek i handlowej oferty muzealnej; dystrybucja materiałów reklamowych zgodnie z założeniami promocyjnymi; prowadzenie imprez wizerunkowych oraz eventów Muzeum; pozyskiwanie sponsorów i darczyńców na rzecz Muzeum nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami zewnętrznymi; koordynowanie elementów oferty komercyjnej Muzeum.- Wynagrodzenie: 2500 zł brutto, do negocjacji. Praca na umowę o pracę na czas określony do 1 roku, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku oraz jedna niedziela w miesiącu (6 godz.). Wymagania: potwierdzone wykształcenie wyższe, najlepiej o kierunku PR, marketing, dziennikarstwo lub pokrewne, doświadczenie pracy w promocji lub marketingu (preferowana znajomość specyfiki działań placówki kultury), biegłe posługiwanie się pakietem MS Office (m.in. Excel i Word); mile widziane doświadczenie w prowadzeniu i zarządzaniu profilem instytucji/marki w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter); mile widziane doświadczenie w prowadzeniu stron internetowych (system zarządzania treścią Word Press); łatwość w tworzeniu i redagowaniu tekstów, znajomość języka angielskiego lub innego języka obcego (mile widziany poziom C1); inne: zaangażowanie w powierzone zadania i kreatywność; bardzo dobra organizacja pracy; dokładność i systematyczność, samodzielność w działaniu; umiejętność pracy w zespole; umiejętność pracy pod presją czasu; zdolność ustalania, priorytetów; otwartość oraz bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne; wysoka kultura osobista oraz zdolność do motywowania innych, znajomość historii i kultury Górnego Śląska; znajomość mowy śląskiej.
MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU - 2018-07-17 - Bytom (śląskie)
nadzór nad obiegiem dokumentacji oraz jej aktualizacja , przegląd zamówień i zapytań oraz ocena możliwości ich wykonania, kosztorys ofert i zapytań.
CZEKAMET PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-09-28 - Czekanów (śląskie)
układanie jadłospisów zgodnie z normami żywienia, ustalanie diet, prowadzenie dokumentacji punktu żywienia, nadzór nad stanem higieniczno-sanitarnym
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. - 2016-07-12 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
SPECJALISTA INFORMATYKMiejsce pracy: NOWY SĄCZ I RACIBÓRZKLUCZOWE ZADANIA:- Nadzór nad prawidłowym działaniem systemów informatycznych w zakładzie produkcyjnym-Zapewnienie stałego wsparcia (Help Desk) dla użytkowników sieci komputerowej firmy-Rozwiązywanie problemów dot. infrastruktury i oprogramowania we współpracy z serwisem IT Grupy-Zarządzanie zewnętrznymi dostawcami usług IT zgodnie z obowiązującymi w Grupie SGL standardami bezpieczeństwa IT i ochrony danych-Koordynowanie działań mających na celu wybór i wdrażanie nowoczesnych rozwiązań w zakresie technologii informatycznej w obszarach produkcyjnychWYMAGANIA:-Wykształcenie wyższe o profilu informatycznym lub podobnym-Minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku-Doświadczenie w zakresie procesów i infrastruktury informatycznej oraz zarządzania projektami IT-Umiejętność przeprowadzania analiz i określania potrzeb w zakresie IT-Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie B2-Samodzielność w działaniu oraz umiejętność organizacji pracy w środowisku hybrydowym-Umiejętność przedstawiania tematów IT w sposób przyjazny i zrozumiały dla odbiorcy -Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacji i współpracy w międzynarodowym środowiskuPRaCODAWCA OFERUJE:-Pracę i możliwość wymiany doświadczeń w międzynarodowej firmie-Stabilne miejsce pracy z motywacyjnym wynagrodzeniem i możliwościami rozwoju-Wysokie standardy kultury organizacyjnej akcentujące zaangażowanie i innowacyjnośćOsoby zainteresowane proszone są o przesyłanie aplikacji (CV)w języku polskim i angielskim do dnia 12.11.2017 roku drogą e-mailową na adres:Elzbieta.Dzien (at) sglgroup.com
SGL GRAPHITE SOLUTIONS POLSKA Sp. zo.o. - 2017-10-18 - Nowy Sącz (małopolskie)
Rozliczanie transakcji ekonomicznych, analizowanie przeterminowanych należności, przygotowywanie raportów i analiz, praca w języku angielskim i tureckim.
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Kraków (małopolskie)
Specjalista sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Zielona Góra (lubuskie)
Pełna księgowość.
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Sopot (pomorskie)
Organizowanie i koordynowanie działań w oddziałe firmy. Prace administracyjno - biurowe. Konatkt i wymiana informacji z centralą firmy. Obsługa i kontakt z pracownikami zagranicznymi.
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Łódź (łódzkie)
Wymagane wykształcenie wyższe, prawo jazdy kat. B. Pracownik powinien posiadać też wiedzę z zakresu ochrony przeciwpożarowej, znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska, umiejętność pracy w systemie ISO, umiejętność opracowywania dokumentacji BHP, znajomość przepisów prawa pracy i BHP. Powinien również cechować się m.in.: rozwiniętymi umiejętnościami przywódczymi i negocjacyjnymi, odpowiedzialnością, sumiennością, samodzielnością oraz umiejętnością przekonywania, argumentowania i prowadzenia dyskusji, a także szybkim refleksem, podzielnością uwagi, zdolnością koncentrowania się i łatwością publicznego zabierania głosu, bardzo dobrą organizacją pracy i umiejętnością zarządzania zespołem pracowników. Charakterystyka pracy: Inspektor BHP to osoba, która koordynuje i nadzoruje z upoważnienia pracodawcy, całokształt poczynań związanych ze stanem bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie. Do głównych obowiązków tego pracownika należy: prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy, prowadzenie postępowań powypadkowych, kontrola oraz archiwizowanie dokumentacji BHP, przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, współdziałanie w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami, podnoszenie poziomu bezpieczeństwa pracy w firmie. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE ERGO-TECH SC - 2017-05-16 - Rybnik (śląskie)
spawanie elementów / konstrukcji
PLUS KADRA Sp. z o.o. - 2016-10-13 - Końskie (świętokrzyskie)
zapoznanie się z obiegiem dokumentów w spółce, obsługa sekretariatu i urządzeń biurowych, przygotowywanie i segregowanie dokumentów handlowych
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Zbęchy-Pole (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
rozliczanie czasu pracy kierowców,prowadzenie i kontrolowanie pojazdów przez GPS, rozliczanie paliwa, prowadzenie dokumentacji dotyczącej pojazdów
EWARO Sp. z o.o. - 2016-03-23 - Zielona Góra (lubuskie)
Codzienna obsługa klientów w szczególności rosyjskojęzycznych, pozysykiwanie nowych klientów z Rosji i Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Łódź (łódzkie)
Administrowanie bazą sprzętową i budynkiem. Organizacja pracy taboru samochodowego firmy, rozliczanie paliwa, rozliczanie kart pracy kierowców
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Bytom Sp. z o. o. - 2016-05-06 - Bytom (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-11-25 - Warszawa (mazowieckie)
zjamowanie się kadrami i płacami, korespondencja z ZUS, PIP oraz innymi instytucjami w zakresie kadrowo- płacowym
BWE-POLSKA sp. z o.o. - 2015-12-01 - Świdnica (dolnośląskie)
praca biurowa, obsługa klientawykształcenie średnie lub wyższe (mile widziane zarządzanie i marketing)subiekt GTprofil II
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-11-23 - Warszawa (mazowieckie)
Analiza rynku, wystawianie produktów w sklepie internetowym i na serwisach aukcyjnych, fotografia i obróbka zdjęć produktów, umiejętność pracy w zespole,
ACK Jacek Księżarek - 2018-06-26 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Legnica (dolnośląskie)