SPECJALISTA DS KSIĘGOWOŚCI Sopot oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DS KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: od 2 800 PLN

Zakres obowiązków: Pełna księgowość.

Data publikacji: 2016-07-26

Lokalizacja: Sopot (pomorskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Sopot, powiat: m. Sopot, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: Pełna księgowość.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 2800 zł brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sopot

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Sopot

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: księgowy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 25.07.2016

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 5)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Pełna znajomość zakresu księgowości, podatku VAT, koszty sprzedaży.

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni

Adres pracodawcy:
Kołłątaja 8, 81-332 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Cv, świadectwo pracy, zaświadczenie o dodatkowych kursach i szkoleniach.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Gdynia

Gmina pracodawcy: Gdynia

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Gdynia

Ulica pracodawcy: Kołłątaja

Numer budynku pracodawcy: 8

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 26.07.2016

Data dodania oferty pracy: 25.07.2016

Oferta pracy ważna do: 25.08.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 25.07.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 25.07.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

KASJER/SPRZEDAWCA - od 15 PLN

obsluga kasy fiskalnej, dbanie o wizerunek działu, obsługa klientów
kontakt przez OHP - 2016-05-20 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI NOŚNIKAMI REKLAMOWYMI - 2 000 - 2 500 PLN

Wyszukiwanie lokalizacji w terenie w celu umieszczenia reklam, kontakt z klientem, załatwianie spraw w urzędach, negocjacja cen. Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: monika.rudolf (at) arwfocus.pl
A.R.W. FOCUS KRZYSZTOF WOJTIUK SPÓŁKA JAWNA - 2017-06-09 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW WYCEN I SPRZEDAŻY STOLARKI OKIENNEJ - od 2 400 PLN

Pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofertoraz kalkulacji obsługi, podtrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami itp
KM OKNO S.C. KLESZCZ BOGUSŁAW, KLESZCZ-WÓJCIK EWA - 2017-04-20 - Borowa (podkarpackie)

SPECJALISTA BHP/SPECJALISTA DS. UTRZYMANIA RUCHU - 4 500 - 5 500 PLN

Przystosowanie firmy do bieżących wymogów prawnych w zakresie BHP oraz ochrony środowiska. Utrzymanie ciągłości procesu produkcji poprzez zapewnienie pełnej sprawności technicznej urządzeń technologicznych. Przeprowadzanie szkoleń pracowników w wymienionym zakresie obowiązków. Tworzenie wewnętrznych regulaminów BHP.
KFM-FURNITURE SP. Z O.O. - 2017-07-10 - Kolbuszowa (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI - 997,4 PLN

rekrutacja pracowników, wystawianie ogłoszeń na portale,
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Kielce (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH - 2 500 - 3 000 PLN

praca w biurze oraz w terenie dotycxąca kontaktów z pracownikami na terenie miasta Wrocławia i Łodzi, rekrutacja pracowników i obsługa kadrowa pracownikówpraca na umowe na czas nieokreślony, praca jednozmianowaoferta dostepna w sali E
CLEANING COMPANY Piotr Studniarek - 2018-02-02 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA D/S PŁAC - od 2 000 PLN

Obliczanie i sporządzanie list płac nauczycieli i pracowników niepadagogicznych, prowadzenie dokumentacji ZUS, zasiłków chorobowych, macierzyńskich, opiekuńczych, wychowawczych, sporządzanie deklaracji ZUS, raportów imiennych, miesięcznych. Obsługa programu Płatnik, sporządzanie sprawozdań o wynagrodzeniu i zatrudnieniu, ewidencja i rozliczanie podatku dochodowego pracowników oraz sporządzanie deklaracji do Urzędu Skarbowego, przygotowywanie danych i wprowadzanie ich do programu SIO. Wynagfrodzenie zgodnie z Regulaminem wynagradzania i kwalifikacjami.
Centrum Kształcenia Praktycznego - 2016-07-29 - Siedlce (mazowieckie)

SPECJALISTA SYBASE K/M - 4 500 - 9 000 PLN

jw
kontakt przez PUP - 2018-09-07 - Warszawa (mazowieckie)

MONTER IZOLACJI PRZEMYSŁOWYCH - od 2 000 PLN

Montaż i demontaż izolacji przemysłowych, transport materiału.
MULTISERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-18 - Krapkowice (opolskie)

NAUCZYCIEL JĘZYKA ANGIELSKIEGO - od 2 681 PLN

wg Karty Nauczyciela
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 2 100 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Radom (mazowieckie)

SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA W SKLEPIE INTERNETOWYM - od 2 000 PLN

• kontakt telefoniczny i e-mailowy z Klientami• opieka nad sprawną realizacją zamówień
Gino Rossi S.A. - 2016-10-27 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS RYNKU WŁOSKIEGO - od 4 900 PLN

Brak danych
GLOBSPED SP.Z O.O - 2018-02-15 - Skierniewice (łódzkie)

SPECJALISTA INFORMACJI PODATKOWEJ - od 1 900 PLN

Gromadzenie, opracowanie i udostępnianie informacji podatkowych, dokonywanie analiz prawno-podatkowych i ekonomicznych
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA D/S SPRZEDAŻY UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH I MAJĄTKOWYCH - od 1 850 PLN

Wprowadzanie polis ubezpieczeniowych do systemu,obsługa klienta w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych i innych.
Pośrednictwo Ubezpieczeniowe "DEALER" Janina Borowicz - 2016-09-13 - Przemyśl (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI - TECHNOLOG - od 3 100 PLN

- Przygotowanie dokumentacji produkcyjnej (programy: AutoCAD, Tecla, Bocad), programowanie maszyn (program: Trutops). - Wynagrodzenie: od 3100 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesiecy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne. Mile widziane doświadczenie zawodowe. Wymagana bardzo dobra znajomość rysunku technicznego, dobra znajomość programu Auto CAD, znajomość programu Tecla, Bocad lub Trutops będzie dod. atutem. Mile widziana podstawowa znajomość języka niemieckiego lub angielskiego Kontakt wyłącznie telefoniczny (tel.: 32-730-38-35) w godz.: 7:30-15:30 lub e-mail: kadry (at) sutco.pl
SUTCO-POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-04 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. ZAPEWNIENIA JAKOŚCI - od 2 000 PLN

CEL: Rolą i odpowiedzialnością osoby na stanowisku Specjalisty ds. Zapewnienia Jakości jest zapewnienie klientom bezpieczeństwa produktu, jego wysokiej jakości, a także ciągłe doskonalenie procesu zapewnienia jakości produktu.ZAKRES OBOWIĄZKÓW:1. Zarządzanie Zintegrowanym Systemem Zarządzania, a w tym m.in. - odpowiedzialność za plan i realizację audytów wewnętrznych, w tym higienicznych i jakościowych- przygotowywanie zakładu do audytów korporacyjnych - odpowiedzialność za proces reklamacyjny (w tym za działania korygujące i zapobiegawcze)- zarządzanie procesem nadzoru nad sprzętem kontrolno-pomiarowym- nadzór nad dokumentacją systemową, - nadzór nad działaniem procedur / instrukcji z zakresu bezpieczeństwa produktu i jakości.- znajomość systemów zarządzania ISO 9001, OHSAS 18001, ISO 22716, GMP, HACCP- organizacja i prowadzanie szkoleń w zakresie systemów GMP, HACCP, ISO, OHSAS- przygotowanie / koordynowanie przebiegu audytów zewnętrznych,- koordynowanie procesu zarządzania GMP, HACCP, ISO, OHSAS2. Nadzór nad zapewnieniem jakości produktu- prowadzenie procesu reklamacyjnego- udział procesie postępowania z produktem niezgodnym- nadzór nad specyfikacjami- walidacja procesu - współudział w kwalifikacji i walidacji procesów- zarządzanie bazą danych wskaźników jakościowych KPI3. Wdrażanie nowych produktów- udział w opracowaniu receptur,- koordynacja prób produkcyjnych,- przygotowywanie i wysyłanie próbek produktowych do klienta- koordynowanie projektów 4. Monitorowanie branżowych przepisów prawa w zakresie jakości, produktów kosmetycznych, REACH oraz zapewnienie zgodności procesów w fabryce z w/w przepisami, w tym organizowanie w razie konieczności szkoleń wewnętrznych w w/w zakresie.WYMAGANIA:1. Wykształcenie wyższe chemiczne2. Bardzo dobra znajomość j. angielskiego warunek konieczny 3. Znajomość systemów zarządzania jakością, środowiskiem oraz BHP, GMP, 4. Uprawnienia audytora wewnętrznego wg w/w standardów, 5. Doświadczenie zawodowe min. 2 lata w środowisku laboratoryjno-produkcyjnym6. Biegła obsługa komputera (w szczególności programu Word, Excel, Power Point)7. Znajomość programów SAP / Microsoft Dynamic będzie dodatkowych atutem8. Samodzielność, dokładność, odpowiedzialność oraz umiejętność pracy w zespoleFIRMA OFERUJE: Stabilne zatrudnienie w firmie o międzynarodowym zakresie. Atrakcyjne wynagrodzenie. Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne. Możliwość wdrażania własnych pomysłów w celu doskonalenia usług i produktów. Przyjazna atmosferę w pracy
VVF Sp. z o. o. - 2015-11-30 - Racibórz (śląskie)

SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH - od 3 200 PLN

obsługa zamówień, znajomość programu AUTOCAD , znajomość dokumentacji konstrukcyjnej, obsługa techniczna budynku
ZDT-GLIMAG Sp. z o. o. - 2016-01-20 - Mikołów (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 200 PLN

Profesjonalna obsługa klientów - doradztwo w zakresie oferowanych produktów, przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie oraz podpisywanie umów z klientami, realizowanie wyznaczonych planów sprzedażowych, raportowanie wykonanych zadań.
P.P.H.U. SOLO Marcin Sobota - 2016-06-01 - Tarnobrzeg (podkarpackie)

SPECJALISTA ADMINISTRACYJNY W DZIALE BADAŃ NAUKOWYCH POLITECHNIKI ŚLĄSKIEJ - od 2 592 PLN

Szczegółowe informacje dostępne na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy"; wykształcenie: wyższe, preferowane z zakresu administracji, ekonomii, prawa bądź wyższe techniczne, 3 lata stażu pracy, doświadczenie w pracy w zakresie administracji publicznej, umiejętność redagowania pism administracyjnych, znajomość j. angielskiego na poziomie B1, umiejętność obsługi komputera; zakres obowiązków: weryfikacja wniosków oraz sprawozdań dot. dotacji na działalność statutową przekazywanych do MNiSW, weryfikacja dok. finansowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2016-03-14 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA DOSTĘPAMI - 6 000 - 9 000 PLN

Administracja użytkownikami oraz rolami w systemach SAP. Przyznawanie i odbieranie dostępów. Administracja kont użytkowników.
THYSSENKRUPP GROUP SERVICES GDAŃSK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-15 - Gdańsk (pomorskie)

KUCHARZ - POMOC KUCHENNA - do 13,7 PLN

przygotowywanie posiłków, prace pomocnicze w kuchni
Bar Gastronomiczny Na Skarpie Anna Krawczyk-Krzemińska - 2018-04-13 - Siemiany (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU I SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

nawiązywanie nowych relacji z klientami, utrzymywanie pozytywnych kontaktów biznesowych, wdrażanie własnych pomysłów rozwijających sprzedaż, prowadzenie działań marketingowych, dbanie o pozytywny wizerunek firmy, tworzenie treści na potrzeby mediów społecznościowych, bieżąca aktualizacja strony internetowej, aktualizacja intranetu w zakresie działań marketingowych, PR oraz aktualności dotyczących rozwoju firmy, wsparcie przy bieżących działaniach organizacyjnych
ATC S.C. Wojciech Kaczmarek, Irena Kaczmarek, Daniel Kaczmarek - 2017-01-20 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI - do 1 850 PLN

obsługa urządzeń biurowych, dbałość o prawidłowy obieg pism, rejestrowanie i rozliczanie faktur
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Łęczyca (łódzkie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI - od 1 850 PLN

prowadzenie listy płac, teczek pracowniczych, kadr w zakresie ZUS itp.
FIRMA USŁUGOWA Sabrina Henisz - 2016-12-09 - Świętochłowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. NALEŻNOŚCI - od 4 400 PLN

Księgowanie dokumentów w języku angielskim i portugalskim, bieżący kontakt telefoniczny i w formie pisemnej z klientem obcojęzycznym: Portugalia, Brazylia; w języku portugalskim.
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA IT (ENG: TEAM LEAD) - do 6 263 PLN

Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzaani informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitczycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Wrocław (dolnośląskie)