SPECJALISTA DS KSIĘGOWOŚCI Sopot oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Pełna księgowość.
Data publikacji: 2016-07-26
Lokalizacja: Sopot (pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Sopot, powiat: m. Sopot, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Pełna księgowość.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 2800 zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sopot
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Sopot
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.07.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 5)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Pełna znajomość zakresu księgowości, podatku VAT, koszty sprzedaży.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Kołłątaja 8, 81-332 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Cv, świadectwo pracy, zaświadczenie o dodatkowych kursach i szkoleniach.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: Kołłątaja
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 26.07.2016
Data dodania oferty pracy: 25.07.2016
Oferta pracy ważna do: 25.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 25.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 25.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Warszawa (mazowieckie)
obsluga kasy fiskalnej, dbanie o wizerunek działu, obsługa klientów
kontakt przez OHP - 2016-05-20 - Warszawa (mazowieckie)
Wyszukiwanie lokalizacji w terenie w celu umieszczenia reklam, kontakt z klientem, załatwianie spraw w urzędach, negocjacja cen. Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: monika.rudolf (at) arwfocus.pl
A.R.W. FOCUS KRZYSZTOF WOJTIUK SPÓŁKA JAWNA - 2017-06-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofertoraz kalkulacji obsługi, podtrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami itp
KM OKNO S.C. KLESZCZ BOGUSŁAW, KLESZCZ-WÓJCIK EWA - 2017-04-20 - Borowa (podkarpackie)
Przystosowanie firmy do bieżących wymogów prawnych w zakresie BHP oraz ochrony środowiska. Utrzymanie ciągłości procesu produkcji poprzez zapewnienie pełnej sprawności technicznej urządzeń technologicznych. Przeprowadzanie szkoleń pracowników w wymienionym zakresie obowiązków. Tworzenie wewnętrznych regulaminów BHP.
KFM-FURNITURE SP. Z O.O. - 2017-07-10 - Kolbuszowa (podkarpackie)
rekrutacja pracowników, wystawianie ogłoszeń na portale,
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Kielce (świętokrzyskie)
praca w biurze oraz w terenie dotycxąca kontaktów z pracownikami na terenie miasta Wrocławia i Łodzi, rekrutacja pracowników i obsługa kadrowa pracownikówpraca na umowe na czas nieokreślony, praca jednozmianowaoferta dostepna w sali E
CLEANING COMPANY Piotr Studniarek - 2018-02-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Obliczanie i sporządzanie list płac nauczycieli i pracowników niepadagogicznych, prowadzenie dokumentacji ZUS, zasiłków chorobowych, macierzyńskich, opiekuńczych, wychowawczych, sporządzanie deklaracji ZUS, raportów imiennych, miesięcznych. Obsługa programu Płatnik, sporządzanie sprawozdań o wynagrodzeniu i zatrudnieniu, ewidencja i rozliczanie podatku dochodowego pracowników oraz sporządzanie deklaracji do Urzędu Skarbowego, przygotowywanie danych i wprowadzanie ich do programu SIO. Wynagfrodzenie zgodnie z Regulaminem wynagradzania i kwalifikacjami.
Centrum Kształcenia Praktycznego - 2016-07-29 - Siedlce (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-09-07 - Warszawa (mazowieckie)
Montaż i demontaż izolacji przemysłowych, transport materiału.
MULTISERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-18 - Krapkowice (opolskie)
wg Karty Nauczyciela
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Radom (mazowieckie)
• kontakt telefoniczny i e-mailowy z Klientami• opieka nad sprawną realizacją zamówień
Gino Rossi S.A. - 2016-10-27 - Słupsk (pomorskie)
Brak danych
GLOBSPED SP.Z O.O - 2018-02-15 - Skierniewice (łódzkie)
Gromadzenie, opracowanie i udostępnianie informacji podatkowych, dokonywanie analiz prawno-podatkowych i ekonomicznych
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Łódź (łódzkie)
Wprowadzanie polis ubezpieczeniowych do systemu,obsługa klienta w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych i innych.
Pośrednictwo Ubezpieczeniowe "DEALER" Janina Borowicz - 2016-09-13 - Przemyśl (podkarpackie)
- Przygotowanie dokumentacji produkcyjnej (programy: AutoCAD, Tecla, Bocad), programowanie maszyn (program: Trutops). - Wynagrodzenie: od 3100 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesiecy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne. Mile widziane doświadczenie zawodowe. Wymagana bardzo dobra znajomość rysunku technicznego, dobra znajomość programu Auto CAD, znajomość programu Tecla, Bocad lub Trutops będzie dod. atutem. Mile widziana podstawowa znajomość języka niemieckiego lub angielskiego Kontakt wyłącznie telefoniczny (tel.: 32-730-38-35) w godz.: 7:30-15:30 lub e-mail: kadry (at) sutco.pl
SUTCO-POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-04 - Katowice (śląskie)
CEL: Rolą i odpowiedzialnością osoby na stanowisku Specjalisty ds. Zapewnienia Jakości jest zapewnienie klientom bezpieczeństwa produktu, jego wysokiej jakości, a także ciągłe doskonalenie procesu zapewnienia jakości produktu.ZAKRES OBOWIĄZKÓW:1. Zarządzanie Zintegrowanym Systemem Zarządzania, a w tym m.in. - odpowiedzialność za plan i realizację audytów wewnętrznych, w tym higienicznych i jakościowych- przygotowywanie zakładu do audytów korporacyjnych - odpowiedzialność za proces reklamacyjny (w tym za działania korygujące i zapobiegawcze)- zarządzanie procesem nadzoru nad sprzętem kontrolno-pomiarowym- nadzór nad dokumentacją systemową, - nadzór nad działaniem procedur / instrukcji z zakresu bezpieczeństwa produktu i jakości.- znajomość systemów zarządzania ISO 9001, OHSAS 18001, ISO 22716, GMP, HACCP- organizacja i prowadzanie szkoleń w zakresie systemów GMP, HACCP, ISO, OHSAS- przygotowanie / koordynowanie przebiegu audytów zewnętrznych,- koordynowanie procesu zarządzania GMP, HACCP, ISO, OHSAS2. Nadzór nad zapewnieniem jakości produktu- prowadzenie procesu reklamacyjnego- udział procesie postępowania z produktem niezgodnym- nadzór nad specyfikacjami- walidacja procesu - współudział w kwalifikacji i walidacji procesów- zarządzanie bazą danych wskaźników jakościowych KPI3. Wdrażanie nowych produktów- udział w opracowaniu receptur,- koordynacja prób produkcyjnych,- przygotowywanie i wysyłanie próbek produktowych do klienta- koordynowanie projektów 4. Monitorowanie branżowych przepisów prawa w zakresie jakości, produktów kosmetycznych, REACH oraz zapewnienie zgodności procesów w fabryce z w/w przepisami, w tym organizowanie w razie konieczności szkoleń wewnętrznych w w/w zakresie.WYMAGANIA:1. Wykształcenie wyższe chemiczne2. Bardzo dobra znajomość j. angielskiego warunek konieczny 3. Znajomość systemów zarządzania jakością, środowiskiem oraz BHP, GMP, 4. Uprawnienia audytora wewnętrznego wg w/w standardów, 5. Doświadczenie zawodowe min. 2 lata w środowisku laboratoryjno-produkcyjnym6. Biegła obsługa komputera (w szczególności programu Word, Excel, Power Point)7. Znajomość programów SAP / Microsoft Dynamic będzie dodatkowych atutem8. Samodzielność, dokładność, odpowiedzialność oraz umiejętność pracy w zespoleFIRMA OFERUJE: Stabilne zatrudnienie w firmie o międzynarodowym zakresie. Atrakcyjne wynagrodzenie. Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne. Możliwość wdrażania własnych pomysłów w celu doskonalenia usług i produktów. Przyjazna atmosferę w pracy
VVF Sp. z o. o. - 2015-11-30 - Racibórz (śląskie)
do uzgodnienia
POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWO-FINANSOWE "PROKER" - Edward Łuszczak - 2016-04-29 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa zamówień, znajomość programu AUTOCAD , znajomość dokumentacji konstrukcyjnej, obsługa techniczna budynku
ZDT-GLIMAG Sp. z o. o. - 2016-01-20 - Mikołów (śląskie)
Profesjonalna obsługa klientów - doradztwo w zakresie oferowanych produktów, przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie oraz podpisywanie umów z klientami, realizowanie wyznaczonych planów sprzedażowych, raportowanie wykonanych zadań.
P.P.H.U. SOLO Marcin Sobota - 2016-06-01 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Szczegółowe informacje dostępne na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy"; wykształcenie: wyższe, preferowane z zakresu administracji, ekonomii, prawa bądź wyższe techniczne, 3 lata stażu pracy, doświadczenie w pracy w zakresie administracji publicznej, umiejętność redagowania pism administracyjnych, znajomość j. angielskiego na poziomie B1, umiejętność obsługi komputera; zakres obowiązków: weryfikacja wniosków oraz sprawozdań dot. dotacji na działalność statutową przekazywanych do MNiSW, weryfikacja dok. finansowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2016-03-14 - Gliwice (śląskie)
Administracja użytkownikami oraz rolami w systemach SAP. Przyznawanie i odbieranie dostępów. Administracja kont użytkowników.
THYSSENKRUPP GROUP SERVICES GDAŃSK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-15 - Gdańsk (pomorskie)
przygotowywanie posiłków, prace pomocnicze w kuchni
Bar Gastronomiczny Na Skarpie Anna Krawczyk-Krzemińska - 2018-04-13 - Siemiany (warmińsko-mazurskie)
nawiązywanie nowych relacji z klientami, utrzymywanie pozytywnych kontaktów biznesowych, wdrażanie własnych pomysłów rozwijających sprzedaż, prowadzenie działań marketingowych, dbanie o pozytywny wizerunek firmy, tworzenie treści na potrzeby mediów społecznościowych, bieżąca aktualizacja strony internetowej, aktualizacja intranetu w zakresie działań marketingowych, PR oraz aktualności dotyczących rozwoju firmy, wsparcie przy bieżących działaniach organizacyjnych
ATC S.C. Wojciech Kaczmarek, Irena Kaczmarek, Daniel Kaczmarek - 2017-01-20 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa urządzeń biurowych, dbałość o prawidłowy obieg pism, rejestrowanie i rozliczanie faktur
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Łęczyca (łódzkie)
prowadzenie listy płac, teczek pracowniczych, kadr w zakresie ZUS itp.
FIRMA USŁUGOWA Sabrina Henisz - 2016-12-09 - Świętochłowice (śląskie)
Księgowanie dokumentów w języku angielskim i portugalskim, bieżący kontakt telefoniczny i w formie pisemnej z klientem obcojęzycznym: Portugalia, Brazylia; w języku portugalskim.
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Łódź (łódzkie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-02-06 - Warszawa (mazowieckie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzaani informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitczycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Wrocław (dolnośląskie)