SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW Marki oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW
Wynagrodzenie: do 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Współpraca z klientami z Libii. Nawiązanie współpracy w celu organizacji zakupów i dostawy wybranych przez kontrahentów towarów polskiej produkcji. Wykształcenie wyższe handlowe. Doświadczenie zawodowe 1 rok. Znajomość języka arabskiego na poziomie komunikatywnym. Umiejętność prowadzenia negocjacji.
Data publikacji: 2016-04-26
Lokalizacja: Marki (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Marki, powiat: wołomiński, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Współpraca z klientami z Libii. Nawiązanie współpracy w celu organizacji zakupów i dostawy wybranych przez kontrahentów towarów polskiej produkcji. Wykształcenie wyższe handlowe. Doświadczenie zawodowe 1 rok. Znajomość języka arabskiego na poziomie komunikatywnym. Umiejętność prowadzenia negocjacji.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Umowa zlecenie, wymiar czasu pracy 40godz./tygodniowo.
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Marki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wołomiński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016
Data zakończenia pracy: 31.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), handlowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: arabski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Umiejętność prowadzenia negocjacji.
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Doświadczenie zawodowe 1 rok.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie
Adres pracodawcy:
Warszawska 5a, 05-200 Wołomin, powiat: wołomiński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: wołomiński
Gmina pracodawcy: Wołomin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wołomin
Ulica pracodawcy: Warszawska
Numer budynku pracodawcy: 5a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Data dodania oferty pracy: 22.04.2016
Oferta pracy ważna do: 10.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 02.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 26.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zapoznanie się z zadaniami/ zakresem działalności komórki organizacyjnej. Opracowywanie dokumentów IMO w języku angielskim i polskim. Obsługa wewnętrznej bazy dokumentów IMO/ UE.
URZĄD MORSKI W GDYNI - 2016-02-11 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa klienta, wykładanie towaru, utrzymywanie porządku na sali sprzedażowej.Praca w godz. 7:00-15:00, 14:00-22:00.
"WEGAR" J.K. WĘGLARZ SP.J. - 2017-12-29 - Wodzisław Śląski (śląskie)
x
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Białystok (podlaskie)
Główne obowiązki: asysta podczas audytów,przygotowywanie dokumentacji wewnątrzzakładowej,opiniowanie umów,analiza procesów przepływu danych osobowych w ramach struktur organizacyjnych,ocena poziomu zabezpieczeń organizacyjnych oraz technicznych,przeprowadzanie analizy ryzyka,współpraca z Klientami,przygotowywanie raportów, zaświadczeń, sprawozdań i analiz zgodnie z zapotrzebowaniem,przeprowadzanie szkoleń z zakresu ODO (po pełnym wdrożeniu pracownika).
Prawnie Poprawny sp. z o.o. - 2018-05-09 - Częstochowa (śląskie)
montaż i konserwacja urządzeń zewnętrznych
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Chrzanów (małopolskie)
kompleksowa obsługa klientów zagranicznych od momentu złożenia zapytania po obsługę posprzedażową, aktywne wspieranie sprzedaży i strategii rynkowej firmy, rozwijanie i podtrzymywanie kontaktów z klientami, pozyskiwanie nowych klientów
"KOELNER" ŁAŃCUCKA FABRYKA ŚRUB SP. Z O.O. W ŁAŃCUCIE - 2017-01-11 - Łańcut (podkarpackie)
Praca w hotelu
ŁUKASZ TERESZCZYK DYNAMICO - 2017-04-03 - Międzyzdroje (zachodniopomorskie)
przyjmowanie zamówień telefonicznych oraz mailowych od klientów; telefoniczne wsparcie techniczne; bieżące monitorowanie stanów magazynowych; składanie zamówień u dostawców zagranicznych; rozliczanie zwrotów towaru od kontrahentów; wsparcie magazynu w przygotowaniu zamówień wychodzących; monitorowanie stanów magazynowych u klientów drogą mailową lub telefoniczną; wprowadzenie i aktualizowanie produktów w sklepie internetowym; przygotowywanie i pakowanie materiałów i produktów na szkolenia i warsztaty; dostarczanie produktów do klientów na terenie Aglomeracji Śląskiej
3Z SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-21 - Piekary Śląskie (śląskie)
praca w dziale marketingu
RENEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-09-26 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Do Twoich zadań należeć będzie:Wycena pracy maszyn dla klientów zewnętrznych spółki Budimex Kolejnictwo,Rozliczenie maszyn pracujących na budowach kolejowych-przygotowanie dokumentów,-weryfikacja poprawności dokumentacji oraz sporządzanie zestawień.Praca w godz.8-16.
Budimex S.A. - 2018-07-04 - Pruszków (mazowieckie)
sprzątanie biura
PURECO BOŻENA SITAREK - 2018-07-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zaopatrzenie budów w materiały budowlane. Koordynacja transportu i sprzętu na budowach.
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Gdynia (pomorskie)
obsługa telefoniczna klientów i dłużników, prowadzenie windykacji, obsługa biura, prowadzenie dokumentacji związanej z wynajmem samochodów
HADES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-26 - Lubin (dolnośląskie)
Obsługa programu Płatnik, kadrowo płacowego; obsługa akt osobowych pracowników.
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Głogówek (opolskie)
obsługa klientów krajowych i zagranicznych, prowadzenie korespondencji, wyjazdy na targi, przygotowywanie ofert, negocjacje handlowe
BM GRUPA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-01-22 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
prezentacja nieruchomości, zarządzanie nieruchomościami, prace biurowe itp
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Ronino (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej rozliczenia z podmiotami powiązanymi (z krajów OECD). Interpretacja regulacji dotyczących cen transferowych w poszczególnych krajach OECD. Analiza danych finansowych podmiotów.
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Kraków (małopolskie)
tworzenie ofert handlowych dla klientów wietnamskich, spotkania i rozmowy z klientami wietnamskimi, prowadzenie działań usprawniających sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
układanie kostki brukowej, obrzeża, krawężniki
ZPIB Lipowiec Krzysztof Florysiak - 2017-07-21 - Lipowiec Kościelny (mazowieckie)
wyszukiwanie informacji o konkursach w ramach funduszy europejskich, pomoc w sporządzaniu wniosków, biznesplanów, załączników do dokumentacji aplikacyjnej, rozmowa z klientem, pomoc przy realizacji projektów, sporządzanie pism urzędowych, współpraca z urzędami, analiza przepisów prawa i dostosowanie do nich zapisów zawartych w dokumentacji konkursowej
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Stary Toruń (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa sekretariatu Zakładu Pielęgniarstwa, przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do prawidlowego funkcjonowania Zakladu, obsługa systemow informatycznych: USOS, CELCAT, EGERIA, prowadzenie ewidencji pracy dyplomowych, archiwizowanie dokumantacji Wydziały, protokołowanie i przygotowywanie porzedzeń Rad Wydziału.
Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza - 2018-12-11 - Częstochowa (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Kluczowym celem osób zatrudnionych na tym stanowisku jest :• Przyjmowanie produktów od zewnętrznych dostawców (prowadzenie ewidencji, PZ/PW)• Komplementacja produktów zamówionych przez klientów wg dostarczonej specyfikacji• Bezpośredni kontakt logistyczny z firmami logistycznymi, klientem itd.• Przygotowanie gotowego produktu do wysyłek• Serwis polegający na usuwaniu prostych usterek (wymiana kondensatorów i innych podstawowych elementów)[System czasu pracy] : praca w godzinach 8-16 lub 9-17
RIPE.PL KRZYSZTOF SIEG - 2016-12-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- analiza pod nadzorem inspektora dokumentów i ewidencji podmiotów kontrolowanych, w celu sprawdzenia prawidłowości ich sporządzenia i kompletności ujęcia w urządzeniach ewidencyjnych kontrolowanego;- uczestniczenie pod nadzorem inspektora w postępowaniu dowodowym prowadzonym, w celu dokładnego wyjaśnienia stanu faktycznego sprawy;- udział w analizie zgromadzonego materiału dowodowego, w celu dokładnego przedstawienia propozycji oceny;- zbieranie pod nadzorem inspektora danych i informacji dotyczących majątku podatnika, w celu dokonania zabezpieczenia majątku na poczet przyszłych należności budżetowych;- udział w realizowanych przez inspektora czynnościach zleconych przez inne organy, w celu zgromadzenia i przekazania informacji;- prowadzenie wraz z inspektorem działań, w celu zapobiegania powstawaniu nieprawidłowości w ewidencjonowaniu obrotów przy zastosowaniu kas fiskalnych;- przekazywanie inspektorowi skompletowanych i uporządkowanych materiałów z kontroli, w celu właściwego udokumentowania postępowania kontrolnego.Warunki pracyWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- praca w budynku urzędu oraz w siedzibach podmiotów kontrolowanych na terenie właściwości terytorialnej urzędu;- obciążenie stresem i zagrożeniami związanymi z prowadzeniem kontroli;- czas pracy - zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:- praca przy komputerze;- budynek uwzględnia potrzeby osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich;- podczas pracy w terenie mogą wystąpić bariery architektoniczne.
Urząd Kontroli Skarbowej w Bydgoszczy - 2016-02-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wyszukiwanie potencjalnych kandydatów do pracy, ocena predyspozycji oraz stopnia zgodności z wymaganiami na stanowiskach, dokonywanie selekcji pracowników, nadzorowanie procesu adaptacji i wdrożenia do pracy.
kontakt przez PUP - 2019-04-05 - Poznań (wielkopolskie)
Wykonywanie wszelkich czynności dotyczących księgowości w zakresie podatków pośrednich, na której oparte są zeznania dotyczące podatków pośrednich, w tym sprawdzanie danych transakcyjnych w celu identyfikacji wszelkich błędów lub anomalii.Praca z Zespołami ds. Transakcji Finansowych w celu zapewniania właściwej korekty błędów oraz podejmowania działań naprawczych w celu maksymalnego ograniczenia prawdopodobieństwa wystąpienia podobnych błędów w przyszłości.Zapewnianie poprawnego wprowadzania wszelkich korekt i poprawek dotyczących podatków pośrednich.Uzgadnianie podatków VAT, podatku akcyzowego oraz wszelkich innych podatków pośrednich.Sporządzanie oraz punktualne przedkładanie odpowiednich zeznań dotyczących podatków pośrednich do organów zajmujących się podatkami pośrednimi.Opracowywanie sprawozdań.Wsparcie w zakresie weryfikacji podatków pośrednich i ustawowych badań ksiąg.
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Kraków (małopolskie)
wprowadzanie faktur do systemu, sprawdzanie statusów transprtów, kontakt z klientem, segregacja dokumentów, przygotowanie poczty
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Pogorzyce (małopolskie)
Sprzedaż elektroniki użytkowej RTV, AGD) oraz artykułów BHP
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MCOMM MARIUSZ MUCHA - 2016-03-21 - Tarnobrzeg (podkarpackie)