SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW Marki oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW

Wynagrodzenie: do 2 600 PLN

Zakres obowiązków: Współpraca z klientami z Libii. Nawiązanie współpracy w celu organizacji zakupów i dostawy wybranych przez kontrahentów towarów polskiej produkcji. Wykształcenie wyższe handlowe. Doświadczenie zawodowe 1 rok. Znajomość języka arabskiego na poziomie komunikatywnym. Umiejętność prowadzenia negocjacji.

Data publikacji: 2016-04-26

Lokalizacja: Marki (mazowieckie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Marki, powiat: wołomiński, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Współpraca z klientami z Libii. Nawiązanie współpracy w celu organizacji zakupów i dostawy wybranych przez kontrahentów towarów polskiej produkcji. Wykształcenie wyższe handlowe. Doświadczenie zawodowe 1 rok. Znajomość języka arabskiego na poziomie komunikatywnym. Umiejętność prowadzenia negocjacji.

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie

Zmianowość pracy: nie dotyczy

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 600 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Umowa zlecenie, wymiar czasu pracy 40godz./tygodniowo.

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Marki

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wołomiński

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016

Data zakończenia pracy: 31.08.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), handlowe

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: arabski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Umiejętność prowadzenia negocjacji.

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Doświadczenie zawodowe 1 rok.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie

Adres pracodawcy:
Warszawska 5a, 05-200 Wołomin, powiat: wołomiński, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: wołomiński

Gmina pracodawcy: Wołomin

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wołomin

Ulica pracodawcy: Warszawska

Numer budynku pracodawcy: 5a

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)

Data dodania oferty pracy: 22.04.2016

Oferta pracy ważna do: 10.05.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 02.05.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 26.04.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI - nieodpłatny

Zapoznanie się z zadaniami/ zakresem działalności komórki organizacyjnej. Opracowywanie dokumentów IMO w języku angielskim i polskim. Obsługa wewnętrznej bazy dokumentów IMO/ UE.
URZĄD MORSKI W GDYNI - 2016-02-11 - Gdynia (pomorskie)

KASJER-SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

Obsługa klienta, wykładanie towaru, utrzymywanie porządku na sali sprzedażowej.Praca w godz. 7:00-15:00, 14:00-22:00.
"WEGAR" J.K. WĘGLARZ SP.J. - 2017-12-29 - Wodzisław Śląski (śląskie)

SPECJALISTA DS OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH - od 3 000 PLN

Główne obowiązki: asysta podczas audytów,przygotowywanie dokumentacji wewnątrzzakładowej,opiniowanie umów,analiza procesów przepływu danych osobowych w ramach struktur organizacyjnych,ocena poziomu zabezpieczeń organizacyjnych oraz technicznych,przeprowadzanie analizy ryzyka,współpraca z Klientami,przygotowywanie raportów, zaświadczeń, sprawozdań i analiz zgodnie z zapotrzebowaniem,przeprowadzanie szkoleń z zakresu ODO (po pełnym wdrożeniu pracownika).
Prawnie Poprawny sp. z o.o. - 2018-05-09 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA DS. MONTAŻU I KONSERWACJI URZĄDZEŃ SIŁOWNI ZEWNĘTRZNYCH - od 2 100 PLN

montaż i konserwacja urządzeń zewnętrznych
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Chrzanów (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY, E-MAIL: KADRY.LFS (at) KOELNER.PL - od 2 000 PLN

kompleksowa obsługa klientów zagranicznych od momentu złożenia zapytania po obsługę posprzedażową, aktywne wspieranie sprzedaży i strategii rynkowej firmy, rozwijanie i podtrzymywanie kontaktów z klientami, pozyskiwanie nowych klientów
"KOELNER" ŁAŃCUCKA FABRYKA ŚRUB SP. Z O.O. W ŁAŃCUCIE - 2017-01-11 - Łańcut (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA I WSPARCIA SPRZEDAŻY - do 2 500 PLN

przyjmowanie zamówień telefonicznych oraz mailowych od klientów; telefoniczne wsparcie techniczne; bieżące monitorowanie stanów magazynowych; składanie zamówień u dostawców zagranicznych; rozliczanie zwrotów towaru od kontrahentów; wsparcie magazynu w przygotowaniu zamówień wychodzących; monitorowanie stanów magazynowych u klientów drogą mailową lub telefoniczną; wprowadzenie i aktualizowanie produktów w sklepie internetowym; przygotowywanie i pakowanie materiałów i produktów na szkolenia i warsztaty; dostarczanie produktów do klientów na terenie Aglomeracji Śląskiej
3Z SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-21 - Piekary Śląskie (śląskie)

SPECJALISTA DS. OFERTOWANIA I ROZLICZEŃ PROJEKTÓW - od 3 500 PLN

Do Twoich zadań należeć będzie:Wycena pracy maszyn dla klientów zewnętrznych spółki Budimex Kolejnictwo,Rozliczenie maszyn pracujących na budowach kolejowych-przygotowanie dokumentów,-weryfikacja poprawności dokumentacji oraz sporządzanie zestawień.Praca w godz.8-16.
Budimex S.A. - 2018-07-04 - Pruszków (mazowieckie)

SPRZĄTACZKA(NR 4923) - od 2 100 PLN

sprzątanie biura
PURECO BOŻENA SITAREK - 2018-07-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. TRANSPORTU I ZAOPATRZENIA. - od 3 500 PLN

Zaopatrzenie budów w materiały budowlane. Koordynacja transportu i sprzętu na budowach.
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 700 PLN

obsługa telefoniczna klientów i dłużników, prowadzenie windykacji, obsługa biura, prowadzenie dokumentacji związanej z wynajmem samochodów
HADES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-26 - Lubin (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 2 000 PLN

Obsługa programu Płatnik, kadrowo płacowego; obsługa akt osobowych pracowników.
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Głogówek (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY (NR 0507) - 2 100 - 3 500 PLN

obsługa klientów krajowych i zagranicznych, prowadzenie korespondencji, wyjazdy na targi, przygotowywanie ofert, negocjacje handlowe
BM GRUPA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-01-22 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA ZASOBAMI NIERUCHOMOŚCI I TURYSTYKI - od 2 050 PLN

prezentacja nieruchomości, zarządzanie nieruchomościami, prace biurowe itp
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Ronino (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. CEN TRANSFEROWYCH - od 8 000 PLN

Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej rozliczenia z podmiotami powiązanymi (z krajów OECD). Interpretacja regulacji dotyczących cen transferowych w poszczególnych krajach OECD. Analiza danych finansowych podmiotów.
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KONTRAHENTA - od 1 800 PLN

tworzenie ofert handlowych dla klientów wietnamskich, spotkania i rozmowy z klientami wietnamskimi, prowadzenie działań usprawniających sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

BRUKARZ - od 16 PLN

układanie kostki brukowej, obrzeża, krawężniki
ZPIB Lipowiec Krzysztof Florysiak - 2017-07-21 - Lipowiec Kościelny (mazowieckie)

SPECJALISTA DS PROJEKTÓW UNIJNYCH/PRACOWNIK BIUROWY - od 2 000 PLN

wyszukiwanie informacji o konkursach w ramach funduszy europejskich, pomoc w sporządzaniu wniosków, biznesplanów, załączników do dokumentacji aplikacyjnej, rozmowa z klientem, pomoc przy realizacji projektów, sporządzanie pism urzędowych, współpraca z urzędami, analiza przepisów prawa i dostosowanie do nich zapisów zawartych w dokumentacji konkursowej
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Stary Toruń (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA - od 2 500 PLN

Obsługa sekretariatu Zakładu Pielęgniarstwa, przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do prawidlowego funkcjonowania Zakladu, obsługa systemow informatycznych: USOS, CELCAT, EGERIA, prowadzenie ewidencji pracy dyplomowych, archiwizowanie dokumantacji Wydziały, protokołowanie i przygotowywanie porzedzeń Rad Wydziału.
Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza - 2018-12-11 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA DS. EXPORTU NA RYNKI AZJATYCKIE - od 18 PLN

odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DS KOMPLEMENTOWANIA SPRZĘTU IT(NR 8868) - od 2 500 PLN

Kluczowym celem osób zatrudnionych na tym stanowisku jest :• Przyjmowanie produktów od zewnętrznych dostawców (prowadzenie ewidencji, PZ/PW)• Komplementacja produktów zamówionych przez klientów wg dostarczonej specyfikacji• Bezpośredni kontakt logistyczny z firmami logistycznymi, klientem itd.• Przygotowanie gotowego produktu do wysyłek• Serwis polegający na usuwaniu prostych usterek (wymiana kondensatorów i innych podstawowych elementów)[System czasu pracy] : praca w godzinach 8-16 lub 9-17
RIPE.PL KRZYSZTOF SIEG - 2016-12-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

REFERENDARZ W KOMÓRCE KONTROLI PODATKOWEJ(NR 0800) - 2 187 - 2 500 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- analiza pod nadzorem inspektora dokumentów i ewidencji podmiotów kontrolowanych, w celu sprawdzenia prawidłowości ich sporządzenia i kompletności ujęcia w urządzeniach ewidencyjnych kontrolowanego;- uczestniczenie pod nadzorem inspektora w postępowaniu dowodowym prowadzonym, w celu dokładnego wyjaśnienia stanu faktycznego sprawy;- udział w analizie zgromadzonego materiału dowodowego, w celu dokładnego przedstawienia propozycji oceny;- zbieranie pod nadzorem inspektora danych i informacji dotyczących majątku podatnika, w celu dokonania zabezpieczenia majątku na poczet przyszłych należności budżetowych;- udział w realizowanych przez inspektora czynnościach zleconych przez inne organy, w celu zgromadzenia i przekazania informacji;- prowadzenie wraz z inspektorem działań, w celu zapobiegania powstawaniu nieprawidłowości w ewidencjonowaniu obrotów przy zastosowaniu kas fiskalnych;- przekazywanie inspektorowi skompletowanych i uporządkowanych materiałów z kontroli, w celu właściwego udokumentowania postępowania kontrolnego.Warunki pracyWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- praca w budynku urzędu oraz w siedzibach podmiotów kontrolowanych na terenie właściwości terytorialnej urzędu;- obciążenie stresem i zagrożeniami związanymi z prowadzeniem kontroli;- czas pracy - zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:- praca przy komputerze;- budynek uwzględnia potrzeby osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich;- podczas pracy w terenie mogą wystąpić bariery architektoniczne.
Urząd Kontroli Skarbowej w Bydgoszczy - 2016-02-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. REKRUTACJI I ADMINISTRACJI PERSONALNEJ - od 3 200 PLN

Wyszukiwanie potencjalnych kandydatów do pracy, ocena predyspozycji oraz stopnia zgodności z wymaganiami na stanowiskach, dokonywanie selekcji pracowników, nadzorowanie procesu adaptacji i wdrożenia do pracy.
kontakt przez PUP - 2019-04-05 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PODATKÓW - od 5 500 PLN

Wykonywanie wszelkich czynności dotyczących księgowości w zakresie podatków pośrednich, na której oparte są zeznania dotyczące podatków pośrednich, w tym sprawdzanie danych transakcyjnych w celu identyfikacji wszelkich błędów lub anomalii.Praca z Zespołami ds. Transakcji Finansowych w celu zapewniania właściwej korekty błędów oraz podejmowania działań naprawczych w celu maksymalnego ograniczenia prawdopodobieństwa wystąpienia podobnych błędów w przyszłości.Zapewnianie poprawnego wprowadzania wszelkich korekt i poprawek dotyczących podatków pośrednich.Uzgadnianie podatków VAT, podatku akcyzowego oraz wszelkich innych podatków pośrednich.Sporządzanie oraz punktualne przedkładanie odpowiednich zeznań dotyczących podatków pośrednich do organów zajmujących się podatkami pośrednimi.Opracowywanie sprawozdań.Wsparcie w zakresie weryfikacji podatków pośrednich i ustawowych badań ksiąg.
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI - STAŻ - 1 017,4 PLN

wprowadzanie faktur do systemu, sprawdzanie statusów transprtów, kontakt z klientem, segregacja dokumentów, przygotowanie poczty
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Pogorzyce (małopolskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 1 850 PLN

Sprzedaż elektroniki użytkowej RTV, AGD) oraz artykułów BHP
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MCOMM MARIUSZ MUCHA - 2016-03-21 - Tarnobrzeg (podkarpackie)


Wybierz powiat