SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI Gdynia oferta pracy URZĄD MORSKI W GDYNI
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: nieodpłatny
Zakres obowiązków: Zapoznanie się z zadaniami/ zakresem działalności komórki organizacyjnej. Opracowywanie dokumentów IMO w języku angielskim i polskim. Obsługa wewnętrznej bazy dokumentów IMO/ UE.
Data publikacji: 2016-02-11
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: URZĄD MORSKI W GDYNI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:CHRZANOWSKIEGO 10, 81-338 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapoznanie się z zadaniami/ zakresem działalności komórki organizacyjnej. Opracowywanie dokumentów IMO w języku angielskim i polskim. Obsługa wewnętrznej bazy dokumentów IMO/ UE.
Forma zatrudnienia: Praktyka studencka
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: nieodpłatny
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: bez zawodu
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: nieodpłatny
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2016
Data zakończenia pracy: 30.10.2016
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
umiejętność obsługi aplikacji biurowych MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
wszystkie kierunki Akademii Morskiej w Gdyni, oraz Akademii Marynarki Wojennej, prawo, administracja
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Informacje dotyczące realizacji praktyki studenckiej w Urzędzie Morskim w Gdyni oraz wymagane dokumenty aplikacyjne (formlularze, skierowanie, wzór porozumienia z uczelnią itp.) dostępne są na stronie http://www.umgdy.gov.pl w zakładce BIP/praktyki i staże
Nazwa pracodawcy: URZĄD MORSKI W GDYNI
Sposób aplikowania: poprzez uczelnię
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Morski w Gdyni
Adres pracodawcy:
CHRZANOWSKIEGO 10, 81-338 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Nie dotyczy. Oferta praktyki studenckiej.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: • inny: POPRZEZ UCZELNIĘ
Typ podmiotu pracodawcy: JAP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Adres strony pracodawcy: HTTP://WWW.UMGDY.GOV.PL
Ulica pracodawcy: CHRZANOWSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Urząd Morski w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: bez zawodu
Typ oferowanej pracy: (praktyka studencka)
pozostaleDane_celeEdukacyjne:
Zdobycie wiedzy w zakresie funkcjonowania jednostki administracji morskiej.
Data dodania oferty pracy: 11.02.2016
Oferta pracy ważna do: 20.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 11.02.2016
Typ oferowanej pracy: Praktyka studencka
Podobne oferty pracy
prowadzenie procesu rekrutacji
kontakt przez OHP - 2016-03-30 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
współpraca z obecnymi klientami firmy - aktywne pozyskiwanie nowych klientów - przygotowanie ofert sprzedaży - przygotowywanie umów wstępnych - realizacja celów sprzedaży
Polska Press - 2016-09-05 - Staszów (świętokrzyskie)
Fakturowanie towarów, kontrola poprawności cen towarów, czynności z zakresu administracji biurowej.
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Kamienica Polska (śląskie)
prowadzenie spraw osobowych wszystkich pracowników Uczelni zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, prowadzenie akt osobowych, naliczanie wynagrodzeń pracownikom etatowym w programie Symfonia KADRY i PŁACE, sporządzanie raportów do ZUS w programie Płatnik, sporządzanie PIT-11 dla wszystkich pracowników Uczelni, organizowanie szkoleń BHP i Ppoż. oraz badań lekarskich pracowników, kontrola formalnej dyscypliny pracy, prowadzenie wszystkich spraw związanych ze stosunkiem pracy i zatrudnianiem na podstawie umów cywilnoprawnych, prowadzenie rozliczeń finansowych z tytułu naliczania wynagrodzeń osobom zatrudnionym na podstawie umów cywilnoprawnych, prowadzenie rejestru umów cywilno- prawnych, prowadzenie rejestru zakupów bezgotówkowych
POWIŚLAŃSKA SZKOŁA WYŻSZA W KWIDZYNIE - 2018-05-14 - Kwidzyn (pomorskie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 1850 zł brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca na pełny etat. - Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-04 - Katowice (śląskie)
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało pozyskiwanie nowych kontrahentów oraz utrzymywanie dobrych relacji z aktualnymi klientami firmy ( kompletowanie zamówień, ofertowanie, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych).
ADC Technologies s.c. - 2017-03-31 - Brzeźnica (małopolskie)
Praca przy produkcji wyrobów cukierniczych. Praca w godzinach 6.00 - 14.00. Możliwość przeszkolenia
CUKIERNIA Wanda i Jan Tylczyńscy - 2017-05-25 - Opole (opolskie)
obsługa klientów w języku niemieckim, przygotowywanie dokumentów wysyłkowych, koordynowanie wysyłek
Werth-Holz Spółka Akcyjna - Zakład Produkcyjny Pszczew - 2016-12-21 - Pszczew (lubuskie)
analiza oraz organizacja operacji magazynowych i transportu wewnętrznego w celu uzyskania podwyższenia wydajności linii montażowych, ocena efektywności procesów logistycznych orazinicjowanie działań naprawczych, regularna komunikacja i współpraca z klientami ewnętrznymi oraz partnerami biznesowymi, tworzenie stosownej dokumentacji i raportów, dobór technologii i procesu produkcyjnego do nowych produktów, aktywny udział w planowaniu izagwarantowaniu niezbędnych zasobów do realizacji zadań, zapewnienie terminowej realizacji zleceń produkcyjnych oraz utrzymanie zakładanego poziomu odpadów produkcyjnych, zapewnienie właściwej obsady personelu w celu realizacji zaplanowanych prac.
"TOTAL-CHEM" Sp. z o.o. - 2016-07-15 - Żory (śląskie)
ANALIZA DOKUMENTÓW FINANSOWYCH KLIENTÓW, PRZYGOTOWYWANIE OFERT ORAZ UMÓW UBEZPIECZEŃ I GWARANCJI FINANSOWYCH
INTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. - 2017-02-07 - Rzeszów (podkarpackie)
dostosowywanie umow abonenckich do zmian prawnych w prawie telekomunikacyjnym, kontakt z nadawcami, renegocjacje umów
S.A.V. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-22 - Białystok (podlaskie)
Weryfikacja poprawności składanych ofert, umiejętność czytania i analizowania dokumentacji. Sporządzanie szczegółowych przedmiarów robót z zakresu robót budowlanych. Sporządzanie zapytań ofertowych. Opracowanie przedmiarów i wycena robót branży budowlanej.
P.P.H.U. TERMOBUD PLUS s.c. R.Łobodziński, P.Łobodziński - 2017-07-18 - Mielec (podkarpackie)
ZGODNY Z PR. STAŻU
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Białaczów (łódzkie)
Przygotowanie i nadzorowanie prowadzonych inwestycji i remontów, prowadzenie spraw związanych z przepisami prawa budowlanego a dotyczących obiektów użyteczności publicznej (książki obiektów, przeglądy, badania, atesty itp.), przeprowadzenie procedury zamówień publicznych do 30 000 euro, prowadzenie spraw związanych z opiekunami obiektów, prowadzenie dokumentacji związanych z eksploatacją obiektów będących w zarządzaniu Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu. Praca w ramach umowy o zastępstwo - planowany okres zatrudnienia 01.07.2018 do 12.08.2019. Istniej możliwość pracy w niedziele.
Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Bolesławcu z siedzibą w Kruszynie - 2018-04-19 - Kruszyn (dolnośląskie)
Prowadzenie działań marketingowych w internecie.
F.G.H. Czajkowski Piotr - 2017-08-25 - Białogard (zachodniopomorskie)
- koordynowanie działań transportu w zakresie realizacji dostaw do Klientów krajowych i zagranicznych,- zabezpieczenie niezbędnej ilości środków transportu do realizacji,- przygotowanie dokumentacji, w tym: odbiór od spedytorów poprawnie wypełnionych dokumentów, opisanie faktur, czuwanie nad ich zgosnością ze zleceniem, zapewnienie właściwego obiegu informacji,- wprowadzenie właściwych danych do systemów komputerowych,- współpraca z magazynem wyrobów gotowych, surowców i opakowań w zakresie załadunków i rozładunków.
GRUPA INCO S.A. - 2018-02-21 - Susz (warmińsko-mazurskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Sanok (podkarpackie)
Sprzedaż biletów i usług edukacyjnych. Udzielanie informacji dot. oferty CNE. Obsługa kasy, wystawianie faktur i paragonów. Rozliczanie kasy i sporządzanie raportów kasowych.
CENTRUM NAUKI EXPERYMENT W GDYNI - 2017-03-07 - Gdynia (pomorskie)
pisanie wniosków, wypełnianie wniosków obszarowych ARiMR
Grupa Producentów "KASZTELAN" Sp. z.o.o. - 2016-10-03 - Daszyna (łódzkie)
Oferujemy:praca stacjonarna, stałe wynagrodzenie + system premiowy (motywacyjny system wynagrodzeń), możliwość zdobywania doświadczenia i poszerzania kompetencji, dobra atmosfera w pracy, dostosowanie godzin pracy do indywidualnych potrzebOsoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o wysyłanie dokumentów aplikacyjnych na adres e-mail: pracaplonsk24 (at) wp.pl lub kontakt telefoniczny 508 449 531
B & E Group Sp. Cywilna Łukasz Polit Adam Chojnacki - 2017-01-04 - Płońsk (mazowieckie)
reprezentowanie firmy oraz budowanie długofalowych relacji biznesowych z klientami, aktywne pozyskiwanie klientów i ich bieżąca obsługa: prowadzenie prezentacji i ustalanie warunków współpracy z klientami, tworzenie i zarządzanie bazą danych aktualnych i potencjalnych klientów, rozwój sprzedaży i realizacji załozonych celów, bieżące monitorowanie rynku i konkurencji
"ICOMP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-06 - Zielona Góra (lubuskie)
Obsługa zagranicznych klientów firmy, obsługa próś kierowanych drogą mailową, telefoniczną, koordynowanie kontaktów klientów z poszczególnymi działami firmy, obsługa klientów w zakresie realizacji stanu zamówień.
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Kraków (małopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Czerwin (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Warszawa (mazowieckie)
opracowywanie i wdrażanie działań marketingowych, sprawozdania
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Gdynia (pomorskie)
- WERYFIKACJA PRZEDKŁADANYCH WZORÓW UMÓW Z GESTORAMI SIECI POD KĄTEM ZGODNOŚCI Z PRAWEM POLSKIM ORAZ WARUNKAMI KONTRAKTU- WSPARCIE PODCZAS KONTAKTÓW Z GESTORAMI SIECI- RAPORTOWANIE DO PRZEŁOŻONEGO- DOBRA PRAKTYCZNA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA W ZAKRESIE MS OFFICE
MGGP S.A. - 2017-02-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta w języku portugalskim i angielskim. Biegła znajomość procesów okołopodatkowych.
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Zabierzów (małopolskie)
prace związane z zakładaniem i konserwacją automatycznego nawadniania
DANFLOR inz. Daniel Labrzycki - 2017-04-06 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
uczestnictwo w procesie rozruchu maszyn i ustawienia wszystkich procesów, nadzór nad procesem masteringu i galwanizacji, ustabilizowanie procesu tłoczenia płyty winylowej, przygotowanie instrukcji obsługi maszyn, szkolenie pracowników, przygotowanie procedur kontroli jakości płyt
Takt 24 Spółka z Ograniczoną działalnością, Spółka Komandytowa - 2016-04-20 - Bolesław (małopolskie)
Biuro sprzedaży stolarki okiennej i drzwiowej oraz osłon okiennych.Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta.
FHU LUXUS - 2017-07-04 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)