SPECJALISTA, ASYSTENT UBEZPIECZEŃ FINANSOWYCH Rzeszów oferta pracy INTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A.
Stanowisko: SPECJALISTA, ASYSTENT UBEZPIECZEŃ FINANSOWYCH
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: ANALIZA DOKUMENTÓW FINANSOWYCH KLIENTÓW, PRZYGOTOWYWANIE OFERT ORAZ UMÓW UBEZPIECZEŃ I GWARANCJI FINANSOWYCH
Data publikacji: 2017-02-07
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: INTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:JAROSŁAWA DĄBROWSKIEGO 20, 35-959 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
ANALIZA DOKUMENTÓW FINANSOWYCH KLIENTÓW, PRZYGOTOWYWANIE OFERT ORAZ UMÓW UBEZPIECZEŃ I GWARANCJI FINANSOWYCH
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA, ASYSTENT UBEZPIECZEŃ FINANSOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw ubezpieczeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: UMIEJĘTNOŚĆ PROWADZENIA ROZMÓW HANDLOWYCH
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
BUDOWANIE TRWAŁYCH RELACJI W OBSŁUDZE I SPRZEDAŻY
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA (INTERNET,MS OFFICE)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : WYKSZTAŁCENIE; PRAWO, UBEZPIECZENIA , BANKOWOŚĆ, EKONOMIA, DOŚWIADCZENIE W BRANŻY UBEZPIECZENIOWEJ LUB BANKOWOŚCI NA STANOWISKU SPRZEDAŻOWYM LUB PRZYGOTOWYWANIA OFERT DLA KLIENTÓW BIZNESOWYCH BĘDZIE DODATKOWYM ATUTEM
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: INTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
JAROSŁAWA DĄBROWSKIEGO 20, 35-959 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: JAROSŁAWA DĄBROWSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 20
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw ubezpieczeń
Data dodania oferty pracy: 07.02.2017
Oferta pracy ważna do: 20.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 07.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 07.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Współpraca handlowa z partnerami w zakresie docelowego importu towarów z Indii
METRO ASSOCIATES Sp. z o.o. - 2017-05-31 - Jaworzno (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Rzeczniów-Kolonia (mazowieckie)
jw.
ESKOM IT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-04 - Warszawa (mazowieckie)
Przewóz rzeczy. Praca na umowę o pracę w Nowogardku w godz. 7-15.
Zakład Ogólnobudowlany "Poldróg" S.C. - 2016-09-08 - Nowogardek (zachodniopomorskie)
Wykształcenie min. zawodowe; zdolności manualne; prace pomocnicze przy montażu złącz kablowych; dwie zmiany; Miejsce pracy: Gliwice
ZPUE SILESIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-10 - Gliwice (śląskie)
Obsługa wózka widłowego. Załadunek/rozładunek transport.
kontakt przez OHP - 2017-08-01 - Łódź (łódzkie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów , prowadzenie negocjacji handlowych, budowanie dlugofalowych relacji oraz opieka nad klientami, przyjmowanie zamówień, przygotowanie ofert handlowych, przekazywanie klientom informacji dotyczących produktów wzmacnianie pozytywnego wizerunku firmy u klientów, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Grójec (mazowieckie)
windykowanie należności poprzez uruchamianie procedur przewidzianych prawem. analiza należności, obsługa interesantów itp.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Os. Zachód w Stargardzie - 2016-01-20 - Stargard (zachodniopomorskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-07-31 - Warszawa (mazowieckie)
Zakładanie, prowadzenie i archiwizacja akt osobowych zgodnie z rozporządzeniem, prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowników i zwolnień lekarskich, przygotowywanie danych do listy płac i udział w sporządzaniu listy płac, sporządzanie dokumentów z zakresu stosunku pracy, umów zlecenie i umów o dzieło, wystawianie stosownych zaświadczeń dla Pracowników i Zleceniobiorców firmy, weryfikowanie i aktualizowanie danych dotyczących badań lekarskich i szkoleń BHP,sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych do ZUS i deklaracji PIT-11 do US, przygotowywanie deklaracjiGUS, PFRON, zapewnienie właściwego obiegu informacji dokumentacji kadrowo-płacowej, współpraca z pozostałymi pracownikami działu personalnego, działem księgowości oraz z innymi działami firmy.
Aquaforest sp. z o.o. sp. k. - 2017-08-28 - Brzesko (małopolskie)
dbanie o relacje z klientami z Wietnamu, wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach wietnamskich firm, wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
MONTAZ, NAPRAWA I SERWISOWANIE URZĄDZEŃ ELEKTRONICZNYCH I KOMPUTEROWAYCH, ŚWIADECTWO KWLAIFIKACYJNE W ZAKRESIE OBSŁUGI I EKSPLPATACJI URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH, KIEROWANIE POJAZDEM SERWISOWYM, STEROWANIE PODNOŚNIKIEM KOSZOWYM, PRACA NA WYSOKOŚCI, ZNAJOMOŚĆ PODSTAWOWYCH UKŁDÓW ELEKTRONICZNYCH CYFROWYCH I ANALOGICZNYCH.
P.H.U. TELSAT - 2017-03-02 - Gryfice (zachodniopomorskie)
staż
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Kraków (małopolskie)
do uzgodniena
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Radom (mazowieckie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Solec nad Wisłą (mazowieckie)
- Opis stanowiska: Opieka nad funkcjonowaniem biura : odbiór poczty, skanowanie dokumentów, prowadzenie korespondencji mailowej, odbiór połączeń telefonicznych od kontrahentów / administracji. Wspieranie klienta polskiego oraz zagranicznego w prowadzeniu transakcji międzynarodowych od strony podatkowej. Prowadzenie rejestrów dot. deklaracji VAT za pomocą programu informatycznego (wprowadzanie faktur, sporządzanie tabelek podsumowujących). - Sporządzanie deklaracji podatkowych i sprawozdań dla organów administracji państwowej (sporządzanie oraz składanie deklaracji VAT-7 / VAT-UE / Intrastat). Korespondencja telefoniczna, mailowa oraz pocztowa z Urzędem Skarbowym (składanie oraz redagowanie wniosków / pism / wyjaśnień). Drobne tłumaczenia.- Firma oferuje: Ciekawą pracę w szybko rozwijającej się firmie międzynarodowej. Pracę w młodym i dynamicznym zespole. Stały kontakt z językiem francuskim / angielskim. Wynagrodzenie adekwatne do profilu, umiejętności i doświadczenia kandydata. Odpowiednie przygotowanie / szkolenia. - Wynagrodzenie: 2770 do 4210 zł/brutto (w zależności od kompetencji, doświadczenia i znajomości języków). Praca na umowę o pracę na okres próbny do trzech miesięcy, a następnie umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: księgowość, rachunkowość, prawo, ekonomia. Mile widziane doświadczenie zawodowe. Wymagana bardzo dobra organizacja pracy. Znajomość narzędzi MS Office (Word / Excel) oraz przeglądarki internetowej. Sumienność, dokładność i zaangażowanie. Umiejętność analitycznego myślenia. Samodzielność i odpowiedzialność. umiejętność pracy w zespole. Praktyczna znajomość deklaracji VAT-7, VAT-UE, pojęcie o transakcjach wewnątrzwspólnotowych oraz doświadczenie na podobnych stanowiskach będzie bardzo cennym atutem. Wymagana znajomość języka francuskiego lub/i angielskiego w stopniu dobrym w mowie i piśmie.
A.S.D. WORLD TAX ODDZIAŁ W POLSCE - 2017-09-15 - Katowice (śląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-03-15 - Warszawa (mazowieckie)
Oferta stażu w ramach programu POWER dla osób bezrobotnych do 29 roku życia.Prowadzenie profili w mediach społecznościowych dla sklepów internetowych, współtworzenie kampanii marketingowo-sprzedażowych, tworzenie treści reklamowych, redagowanie i planowanie tekstów do mediów interaktywnych, tworzenie opisów produktów, sporządzanie analiz i raportów w zakresie prowdzonych kampanii.
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Nowy Sącz (małopolskie)
sprzedaz art. przemysłowych, zamówienia,
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Krzynowłoga Mała (mazowieckie)
Obsługa sprzedaży internetowej. Wystawianie i wstawianie produktów na aukcjach i w sklepie internetowym.
F.H.ORIS - 2017-06-07 - Puławy (lubelskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Warszawa (mazowieckie)
Wymagania: wykształcenie minimum średnie, znajomość branży i trendów rynkowych, umiejętność pozyskiwania zaangażowania pracowników, komunikatywność i zorientowanie na wysoki poziom obsługi klienta, nastawienie na realizację wyznaczonych zadań, gotowość do zaangażowania się w realizację strategii firmy, umiejętność wpływania na innych, negocjacji, planowania i organizacji pracy oraz skuteczność działania. Zgłoszenia wypełniać za pomocą formularza zgłoszeniowego on-line na stronie: www.kariera.tesco.pl
TESCO POLSKA SP. Z O.O. - 2016-06-13 - Rybnik (śląskie)
- Przeglądanie i procesowanie dokumentów dla klientów- Zapewnienie wsparcia doradczego przy zarządzaniu dokumentami- Sprawdzanie, czy zapisy w dokumentach odpowiadają danym w systemie- Doradztwo i wsparcie dla klientow przy wykonywaniu zadań administracyjnych
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Zabierzów (małopolskie)
Wykształcenie: średnie; znajomość języka angielskiego na poziomie B2 (średniozaawansowany); kreatywność oraz motywacja do współtworzenia nowych projektów internetowych; bardzo dobra znajomość obsługi komputera pozwalająca na swobodne przetwarzanie oraz analizowanie danych; zakres obowiązków: obsługa sklepu internetowego, aktualizacja ofert sklepu, kontakt z klientem, kontrola realizacji wysyłek; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice
KKM SYSTEM GOOD LUCK KAMIL SZCZEPAŃSKI - 2017-10-10 - Gliwice (śląskie)
Przygotowywanie ofert handlowych, wstępne ustalenia handlowe; wyszukiwanie odbiorców ze wschodu, składanie ofert na produkty zleceniodawcy (masy żelowe i hybrydowe do profesjonalnego manicure i pedicure); nawiązywanie kontaktów z dostawcami oraz urzędami,składanie ofert i zapytań; nawiązywanie współpracy z blogerkami, kosmetyczkami z działu profesjonalnego manicure i pedicure; wyszukiwanie dostawców akcesoriów kosmetycznych ze wschodu, porównywanie ofert, wyszukiwanie najbardziej korzystnych ofert dla zleceniodawcy; tłumaczenie dokumentów i pomoc w komunikacji z pracownikami ze wschodu; potwierdzanie cen wyrobów oraz udzielania innych informacji dotyczących produktów i warunków współpracy; przygotowywanie i dystrybucja próbek produktów, pozyskiwanie nowych klientów i nawiązywanie z nimi długofalowej współpracy.
Nail Center Paweł Kulesza - 2017-09-28 - Bolesławiec (dolnośląskie)
prowadzenie spraw przed i po sprzedażowych, mile widziana znajomość j. niemieckiego lub angielskiego
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE AMJADI INTERNATIONAL - POL Sp. z o.o. - SPÓŁKA KOMANDYTOWA KASZCZOR - 2016-09-14 - Kaszczor (wielkopolskie)
rozbiór, trybowanie mięsa wieprzowego i drobiowego, peklowanie mies, kręceniei nadziewanie kiełbas
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Gądki (wielkopolskie)
do uzgodnienia
RES FINANSE Marzena Czepiel-Chrobak - 2017-11-20 - Rzeszów (podkarpackie)
– PRZEPROWADZANIE POSTĘPOWAŃ W RAMACH USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, – KOMPLEKSOWA OBSŁUGA ZAMAWIAJĄCEGO POD WZGLĘDEM FORMALNYM I PRAWNYM (W POROZUMIENIU Z KANCELARIĄ PRAWNĄ ZAMAWIAJĄCEGO) W ZAKRESIE WYMAGANYM PRZEZ USTAWĘ PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.
PODKARPACKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ CARPATIA - 2017-11-06 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-18 - Warszawa (mazowieckie)