SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU X1 Toruń oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU X1
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: zgodny z programem
Data publikacji: 2017-02-23
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: zgodny z programem
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU X1
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2017
Data zakończenia pracy: 30.09.2017
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Toruńskiego
Adres pracodawcy:
Towarowa 4/6, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Ulica pracodawcy: Towarowa
Numer budynku pracodawcy: 4/6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Toruńskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 23.02.2017
Data dodania oferty pracy: 21.02.2017
Oferta pracy ważna do: 31.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 21.02.2017
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne; min. 20 lat pracy w japońskim przedsiębiorstwie produkcyjnym związanym z motoryzacją, znaj. języka japońskiego na poziomie NATIVE SPEAKER; znajomość procesu produkcji ceramicznych elem. do motoryzacji; umiejętność planowania i kontroli produkcji, opracowywanie planów produkcji na poszczególnych liniach, analiza kosztów procesów produkcyjnych, analiza wydajności i efektywności, kontakt z biurem sprzedaży w Japonii; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Gliwice (śląskie)
MONTAŻ SYSTEMÓW ELEKTRYCZNYCH, TELETECHNICZNYCH, SZEROKO POJĘTEJ AUTOMATYKI ZWIĄZANEJ Z BUDOWĄ SYSTEMÓW "INTELIGENTNEGO DOMU" W HALACH I ZAKŁADACH PRZEMYSŁOWYCH; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE ELEKTRYCZNE, MINIMUM 1 ROK DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE, BADANIA WYSOKOŚCIOWE POWYŻEJ 3 METRÓW; PRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNY;
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Szczecin (zachodniopomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Promna-Kolonia (mazowieckie)
- analizowanie rynku i ofert konkurencji- analizowanie wyników sprzedaży- tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klientów- sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedazy- promowanie działań usprawniających sprzedaż- sporządzanie potwierdzeń zamówień- asystowanie przy przygotowywaniu dokumentacji wysyłkowej do fakturowania- przyjmowanie i ewedencja zamówień- obsługa reklamacji- monitoring płatności- organizowanie transportu do klienta
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Rzeszów (podkarpackie)
Współdziałanie z organizacjami administracji rządowej i samorządowej w zakresie ochrony środowiska. Naliczanie i wnoszenie opłat za korzystanie ze środowiska do własnych urzędów. Opracowywanie analiz i sprawozdań. Przesyłanie danych o poziomie emicji gazów cieplarnianych i pyłów.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY LUBLIN - 2018-09-14 - Lublin (lubelskie)
PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA ZGODNE ZE STANDARDAMI FIRMYAKTYWNA SPRZEDAŻ SPECJALISTYCZNYCH PRODUKTÓW W OPARCIU O ZDOBYTĄ WIEDZĘBUDOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU SALONU I MARKI FIVE O`CLOCK
FIVE O'CLOCK BRZEZICKI & SIESS S.C. - 2018-03-08 - Gdańsk (pomorskie)
reprezentowanie firmy podczas pierwszego spotkania z klientem, nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami, realizacja spotkań z klientami w celu prezentacji oferty i umówienia dalszego spotkania Brokera, analizowanie rynku ubezpieczeniowego oraz monitoring działań konkurencji
kontakt przez OHP - 2015-11-19 - Warszawa (mazowieckie)
koordynacja sprzedaży, zamówienia, rozliczenia, dbałość o wizerunek firmy
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Chojnice (pomorskie)
znajomość prawa pracy, zagadnień kadrowo-płacowych, ubezpieczeń społecznych, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku z obsługą kadrowo-płacową
DĘBOWA POLSKA SPÓŁKA JAWNA JERZY MARKIEWICZ Siedlec - 2016-07-27 - Siedlec (wielkopolskie)
prowadzenie akt osobowych pracowników, naliczanie płac, obsługa PŁATNIKA, ewidencja czasu pracy, naliczanie urlopów, przygotowywanie umów o pracę i cywolnoprawnych. Praca w niepełnym wymiarze godzin pracy.
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Zabrze (śląskie)
- obsługa administracyjno-finansowa projektu- przygotowywanie umów, protokołów, sprawozdań okresowych i końcowych, wniosków o płatność, kosztorysów, harmonogramów płatności zgodnie z zawartymi umowami na realizację projektów- przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówień realizowanych w projektach (zapytania ofertowe, ogłoszenia o zamówieniu, wyłonienie wykonawców, protokoły z postępowań, itp.)- bieżąca obsługa elektronicznego Systemu SL2014 (w zakresie związanej z rozliczaniem projektów- kontrola wydatkowanych środków finansowych – prowadzenie dokumentacji oraz korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznej związanej z wydatkowaniem środków- nadzór nad prawidłowym wydatkowaniem dotacji oraz analizowanie postępu finansowego realizacji projektów
Fundacja OKNO NA WSCHÓD - 2018-02-12 - Białystok (podlaskie)
realizacja POLITYKI KADROWEJ WE FIRMIE
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Kraków (małopolskie)
montaż szalunków
Roboty Ogólnobudowlane Kowalczyk Rafał - 2016-11-14 - Wrocław (dolnośląskie)
Organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą, codzienny kontakt z klientem niemieckojęzycznym
Promedica Care Team DE Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-10-18 - Konin (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-07-07 - Warszawa (mazowieckie)
-
MULTISERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-10 - Krapkowice (opolskie)
utrzymanie porządku i czystości na terenach należących do urzedu gminy
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Białaczów (łódzkie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, pozyskiwanie naowych członków kasy, realizowanie założonych planów sprzedazowych
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-06-08 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż stron internetowych prowadzenie rozmów handlowych z klientami biznesowymi prezentację oferty produktu dla klientów
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Praca przy opracowywaniu dokumentacji projektowej, uzgodnienia z urzedami i inwestorami.
Andrzej Traczykowski PROIN Projektowanie - Pozwolenia - Nadzory - 2017-08-24 - Wałbrzych (dolnośląskie)
sprzedaż
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Żywiec (śląskie)
jw.
Spóldzielnia Budowlano-Mieszkaniowa "Ateńska" - 2018-02-06 - Warszawa (mazowieckie)
Ochrona obiektów handlowych sklepów przemysłowych, odzieżowych (monitoring, linia kas).
kontakt przez OHP - 2016-06-08 - Katowice (śląskie)
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami; - kontakt z klientami telefoniczny oraz drogą elektroniczną; - szybkie reagowanie na zapytania klientów; - zabezpieczenie klientów w niezbędne informacje dotyczące statusu zamówień; - współpraca z działami wewnętrznymi.
Industrial Temps - 2016-12-14 - Wielka Brytania (Wielka Brytania)
1. Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników.2. Prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz urlopów.3. Prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej.4. Sporządzanie: list płac, deklaracji podatkowych, dokumentów rozliczeniowych i zgłoszeniowych do ZUS, deklaracji do PFRON i sprawozdań do GUS.5. Wykonywanie innych czynności oraz poleceń bezpośredniego przełożonego.
Regionalna Grupa Detaliczna Sp. z o.o. - 2018-07-10 - Tarnów (małopolskie)
Praca polega na: analizie dokumentów przetargowych, sporzadzaniu ofert branży inżynieryjnych (drogi, sieci wod.-kan.), przygotowywaniu dokumentów do przetargów, przedmiarów robót, analizie i kontroli kosztów inwestycji budowlanych, kompletowniu dokumentacji powykonawczej,Kontakt z pracodawcą: tel. 530-348-880 lub e-mail: info (at) gm-roads.pl (z dopiskiem stanowiska)Miejsce pracy: Wrocław, ul. Krzemieniecka.Oferta dostępna w sali D
GM ROADS POLSKA Sp. z o.o. - 2017-04-25 - Wrocław (dolnośląskie)
Utrzymanie sygnalizacji świetlnych i znaków aktywnych
BROSS Kusek i Sobecki spółka jawna - 2018-08-06 - Tarnów (małopolskie)
Koordynacja prac, pozyskiwanie nowych klientów, fakturowanie.
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Gdynia (pomorskie)