SPECJALISTA DS SEKRETARIATU Chojna oferta pracy Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych CHOJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS SEKRETARIATU
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie sekretariatu, wydawanie zaświadczeń, redagowanie pism urzędowych.
Data publikacji: 2016-12-28
Lokalizacja: Chojna (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych CHOJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dworcowa 3, 74-500 Chojna, powiat: gryfiński, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie sekretariatu, wydawanie zaświadczeń, redagowanie pism urzędowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: pełny etat, godz. pracy 8-16,
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS SEKRETARIATU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chojna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gryfiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chojna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sekretarka
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Praca w zespole, redagowanie pism.
Nazwa pracodawcy: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych CHOJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gryfinie
Adres pracodawcy:
Dworcowa 3, 74-500 Chojna, powiat: gryfiński, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: gryfiński
Gmina pracodawcy: Chojna
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chojna
Ulica pracodawcy: Dworcowa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gryfinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka
Data dodania oferty pracy: 28.12.2016
Oferta pracy ważna do: 27.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 28.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 28.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
trasy krajowe
Firma Handlowa "KATPOL" K. Chwałek i T. Chwałek Sp. J. - 2017-06-23 - Szczucin (małopolskie)
- Gromadzenie, walidacja, konsolidacja i kontrola danych biznesowych oraz operacji biznesowych. Przygotowywanie okresowych analiz, reportów, statystyk, założeń oraz planów. Współpraca z ekspertem ds. systemu w celu rozwiązania problemów i zwiększenia wydajności. Codzienny kontakt w języku angielskim biznesowym z klientem wewnętrznym i zewnętrznym.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 5650 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min 4 lata doświadczenia w branży IT. Wymagana umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietu Office, aplikacji SAP. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Katowice (śląskie)
samodzielne prowadzenie rekrutacji,zamieszczanie ogłoszeń w prasie i internecie
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Zambrów (podlaskie)
osoba z wykształceniem chemicznym minimum średnie wykształcenie znającej tematykę "chemii polimerów"Mile widziane doświadczenie na produkcji
kontakt przez PUP - 2015-12-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
tynkowanie, murowanie, betonowanie, remont, budowa pomieszczeń gospodarczych
NOVA RATIO Sp. z o.o - 2017-01-16 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
- współpraca z Agencją celną
- współpraca z magazynem w Bostonie ( USA )
- nadzorowanie dokumentów i przesyłek z USA
- wypełnianie dokumentów odpraw celnych i dokonywanie tych odpraw
- utrzymywanie kontaktów z klientami
USBOX Sp. z o. o. Sp. kom. - 2015-12-11 - Januszowice (małopolskie)
KATALOGOWANIE PRODUKTÓWTWORZENIE GAZETEK REKLAMOWYCHWSPOMAGANIE PRZEDSTAWICIELI HANDLOWYCH POPRZEZ UZUPEŁNIANIE I DOSTARCZANIE MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH SPRZDAWANYCH PRODUKTÓWWYSYŁANIE MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH I DO KLIENTÓW UZUPEŁNIANIE O NOWE PRODUKTY STRONY INTERNETOWEJ
FHU DEKORTEX - 2017-12-11 - Rzeszów (podkarpackie)
realizacja procesów zatrudnienia,naliczanie płac, urlopów pracownikom,prowadzenie dokumentacji pracowniczej,obsługa programów kadrowo - płacowych,budowanie wewnętrznej bazy danych.
kontakt przez OHP - 2017-11-24 - Chorzów (śląskie)
- obsługa biura- sporządzanie raportów zestawień- przygotowywanie i weryfikacja umów- przyjmowanie zgłoszeń i reklamacji - wystawianie faktur Vat- telefoniczna obsługa klienta- prowadzenie szkoleń i spotkań z klientami
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Bojszowy (śląskie)
Wystawianie dokumentów, fakturowanie, wysyłanie zleceń zestawienia, obsługa klienta
WKG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-12-15 - Raciszyn (łódzkie)
•Profesjonalna obsługa Klienta w oparciu o funkcjonujące standardy•Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych•Budowanie długotrwałych relacji i zapewnianie obsługi posprzedażowej Klientom•Raportowanie efektów pracy
EURO-PHONE SP. Z O.O. - 2016-11-22 - Kościerzyna (pomorskie)
Specjalista do spraw kadr
PRAKTIKER POLSKA SP Z.O.O - 2016-09-21 - Nowy Sącz (małopolskie)
Specjalista ds. ochrony informacji niejawnych realizuje przedsięwzięcia związane z zapewnieniem ochrony informacji niejawnych w obszarze bezpieczeństwa osobowego: 1. Udział w prowadzeniu zwykłych postepowań sprawdzających zgodnie z nadanymi uprawnianiami przez pełnomocnika ds. OIN, 2. Opracowywanie dokumentacji i pism w zakresie zatrudnienia osób z dostępem do informacji niejawnych, 3. Prowadzenie analizy dostępu do informacji niejawnych na podstawie prowadzonych wykazów, przedstawianie kwartalnych meldunków w tym zakresie do Pełnomocnika ds. OIN, 4. Analiza potrzeb szkoleniowych, opracowanie planu szkolenia podstawowego, uzupełniającego oraz dla osób funkcjonujących z POIN. Nadzór nad terminowością ich realizacji. Wydawanie stosowanych zaświadczeń oraz archiwizowanie dokumentacji szkoleniowej zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5. Opracowanie i nadzór nad realizacją planu kontroli bieżących oraz kontroli oceny stanu zabezpieczenia informacji niejawnych, udział w przeprowadzanych kontrolach. 6. Prowadzenie dokumentacji z obszaru informacji niejawnych: Wykaz osób zatrudnionych lub pełniących służbę w 4 RBLog albo wykonujących czynności zlecone, które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych oraz osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub je cofnięto, dokumentacji szkoleniowej oraz dokumentacji kontrolnej zgodnie z obowiązującymi przepisami. 7. Prowadzenie postepowań wyjaśniających okoliczności naruszania przepisów ochronie informacji niejawnych,. 8. Przygotowanie analiz, ocen, sprawozdań oraz wniosków dotyczących przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych w zakresie sowich kompetencji. 9. Monitorowanie przestrzegania przepisów określających sposób i tryb przetwarzania informacji niejawnych oraz zapewnia bezzwłoczne wdrożenie przepisów, wytycznych, zaleceń, instrukcji itp. Dotyczących postepowania z informacjami niejawnymi. 10. Określenie potrzeb materiałowo-finansowych za zabezpieczenie zadań realizowanych przez POIN. 11. Koordynowanie działań pracowników Pionu Ochrony Informacji Niejawnych w zakresie zadań otrzymanych od Pełnomocnika ds. OIN, 12. Terminowe i rzetelne udzielanie informacji, jak również wykonywanie dokumentów sprawozdawczych i analitycznych; 13. Opracowanie pism związanych z bieżącą działalnością Pionu Ochrony Informacji niejawnych. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 651 055.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-07-05 - Wrocław (dolnośląskie)
1. Przygotowywanie raportów i analiz finansowych2. Obsługa projektów dofinansowanych z Unii Europejskiej3. Współpraca z bankami, lessingami i innymi instytucjami zewnętrznymi w zakresie bieżącej realizacji umów zawartych ze Spółką
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Racibórz (śląskie)
Zaopatrzenie zakładu w materiały
"Paged-Sklejka" Spółka Akcyjna w Morągu - 2016-09-13 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
Testowanie rozwiązń internetowych, administrowanie systemów dedykowanych i wirtualnych
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Łódź (łódzkie)
Ogólny zakres obowiązków: przygotowywanie zadań inwestycyjnych i remontowych do realizacji, szacowanie kosztów, sporządzanie opłacalności przeprowadzania inwestycji i remontów obiektów budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami w informatorze w sprawie realizacji inwestycji i remontów budowlanych w PGL LP, sporządzanie opinii dotyczącej kwalifikowania robót do inwestycji i remontów, sporządzanie planów finansowo-gospodarczych w zakresie dotyczącym utrzymania infrastruktury nadleśnictwa, remontów, nakładów na środki trwałe (inwestycje), zlecanie prac remontowych, konserwacyjnych i nadzór nad ich realizacją, prowadzenie spraw technicznego związanych z utrzymaniem i remontami budynków, budowli, dróg (przeglądy i ocena stanu), prowadzenie spraw związanych z przeglądami obiektów budowlanych, prowadzenie książek obiektów okresowymi budynków oraz przygotowanie i kompletowanie dokumentacji niezbędnej do wpisów w książki, wystawianie dokumentów PZ, RW, MM, ZW i WZ, prowadzenie centralnego rejestru umów, prowadzenie dokumentacji sprawozdawczej.
Nadleśnictwo Bydgoszcz - 2018-05-07 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
Praca w językach obcych (angielski i francuski): analizowanie i odpowiadanie na zapytania Klientów, administrowanie zamówień oraz usług serwisowych, odpowiadanie na reklamacje, przesyłanie zapytańdotyczących płatności, wystawianie faktur, podstawowe wsparcie techniczne Klienta, administrowanie pozostałej dokumentacji transakcyjnej, dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta oraz budowanie relacji biznesowych z Klientem.
PerkinElmer Shared Services sp. z o.o. - 2016-07-18 - Kraków (małopolskie)
przygotowanie projektów systemów oświetleniowych i systemów teletechnicznych, doradztwo techniczne, prowadzenie negocjacji
"ANMAR" Marian Przybył Spółka Jawna - 2018-04-11 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
-WYKONYWANIE PRAC BUDOWLANYCH I INSTALACYJNYCH- OBSŁUGA MASZYN BUDOWLANYCH I PROWADZENIE POJAZDÓW W RAMACH POSIADANYCH UPRAWNIEŃ- PRZYJMOWANIE MATERIAŁÓW, SPRAWDZANIE ZGODNOŚCI DOSTAWY I PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI MAGAZYNOWEJ
kontakt przez OHP - 2018-04-16 - Warszawa (mazowieckie)
– PRZEPROWADZANIE POSTĘPOWAŃ W RAMACH USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH,– KOMPLEKSOWA OBSŁUGA ZAMAWIAJĄCEGO POD WZGLĘDEM FORMALNYM I PRAWNYM (W POROZUMIENIU Z KANCELARIĄ PRAWNĄ ZAMAWIAJĄCEGO) W ZAKRESIE WYMAGANYM PRZEZ USTAWĘ PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.
PODKARPACKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ CARPATIA - 2017-10-20 - Rzeszów (podkarpackie)
monitorowanie wykonania planu, pozyskiwanie danych z podległych jednostek, opracowywanie analiz i sprawozdań; dokonywanie zakupów zgodnie z przyznanym planem finansowym np. prenumerata prasy, artykuły reklamowe, opracowanie i wydruk ulotek, przygotowywanie opisów przedmiotu zamówień i zapytań o cenę, koordynowanie prowadzonych szkoleń
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2018-07-24 - Poznań (wielkopolskie)
Przygotowywanie oferty, pozyskiwania nowych klientów,obsługa telefoniczna klienta.
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Lublin (lubelskie)
AKTWYNE POSZUKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW DO UBEZPIECZENIA, POSZERZENIE RYNKU POPRZEZ WŁĄCZENIE DO WSPÓŁPRACY NOWYCH PARTNERÓW BIZNESOWYCH (POŚREDNIKÓW), PODTRZYMYWANIE RELACJI Z ISTNIEJĄCYMI KLIENTAMI FIRMY, DORADZTWO W ZAKRESIE GAMY PRODUKTÓW/USŁUG FIRMY (BROKERSKIE BIURO UBEZPIECZENIOWE), REALIZACJA CELÓW SPRZEDAŻOWYCH, ARCHIWIZACJA I RAPORTOWANIE BIEŻĄCYCH WYNIKÓW PRACY;WYMAGANIA: WYKSZTAŁĆENIE WYŻSZE, DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY BEZPOŚREDNIEJ, UMIEJĘTNOŚCI HANDLOWE I ZNAJOMOŚĆ TECHNIK SPRZEDAŻY, SUKCESY W POZYSKIWANIU NOWYCH KLIENTÓW, UMIEJĘTNOŚCI NAWIĄZYWANIA KONTAKTÓW I BUDOWANIA DŁUGOFALOWYCH RELACJI, KOMUNIKATYWNA, OTWARTA OSOBOWOŚĆ, MILE WIDZIANE: ZNAJOMOŚĆ BRANŻY UBEZPIECZENIOWEJ, ZNAJOMOŚĆ PRODUKTÓW UBEZPIECZENIOWYCH, KOMUNIKATYWNA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO LUB J.NIEMIECKIEGO, PRAWO JAZDY KAT.B, MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL malgorzata.glueck (at) proffman.pl
PROFFMAN BROKER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)
praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Legnica (dolnośląskie)
Zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
- obsługa klientów niemieckich dokonujących zakupów na eBay.
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Poznań (wielkopolskie)
Planowanie zakupów surowców pod produkcję i sprzedaż za pomocą MRP, potwierdzanie dostępności materiałów i surowców według SO od klientów, przygotowywanie i drukowanie zleceń produkcyjnych, planowanie i zarządzanie planem produkcyjnym, kontrolowanie stoków materiałów w systemie i fizycznie na magazynie (stock corrections) , przygotowywanie zestawienia list załadunkowych (loading list), rozliczanie zużycia surowców po zakończonej produkcji (Consumption), pilnowanie terminów przydatności materiałów do zużycia produkcyjnego, pilnowanie stanów magazynowych Safety Stock oraz korygowanie ich według potrzeby, przygotowywanie raportów:- raport ze zużycia wszystkich materiałów, (consumption)- raport z kosztów transportów ( transport cost), - raport z rotacji surowców na magazynie (rotation of items), - raport ze stoków wszystkich materiałów (stock report), - raport z materiałów z mała rotacją na magazynie (slow moving item),
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Żarów (dolnośląskie)
Kontakt i współpraca z partnerami logistycznymi, firmami spedycyjnymi, dostawcami produktów, organizacja transportu, realizacja, monitoring i awizacja dostaw, nadzór nad przepływem dokumentacji i terminowością zadań, monitoring jakości usług transportowych, komunikacja i współpraca z innymi działami.
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Gdańsk (pomorskie)
Przygotowywanie projektów nadruku. Obsługa maszyn drukarskich. Przygotowywanie zleconej poligrafii. Pozyskiwanie klientów na usługi poligraficzne.
Przedsiębiorstwo Usługowe Joanna Pruś - 2017-10-06 - Gdynia (pomorskie)