SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU Szczecin oferta pracy PROFFMAN BROKER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: AKTWYNE POSZUKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW DO UBEZPIECZENIA, POSZERZENIE RYNKU POPRZEZ WŁĄCZENIE DO WSPÓŁPRACY NOWYCH PARTNERÓW BIZNESOWYCH (POŚREDNIKÓW), PODTRZYMYWANIE RELACJI Z ISTNIEJĄCYMI KLIENTAMI FIRMY, DORADZTWO W ZAKRESIE GAMY PRODUKTÓW/USŁUG FIRMY (BROKERSKIE BIURO UBEZPIECZENIOWE), REALIZACJA CELÓW SPRZEDAŻOWYCH, ARCHIWIZACJA I RAPORTOWANIE BIEŻĄCYCH WYNIKÓW PRACY;WYMAGANIA: WYKSZTAŁĆENIE WYŻSZE, DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY BEZPOŚREDNIEJ, UMIEJĘTNOŚCI HANDLOWE I ZNAJOMOŚĆ TECHNIK SPRZEDAŻY, SUKCESY W POZYSKIWANIU NOWYCH KLIENTÓW, UMIEJĘTNOŚCI NAWIĄZYWANIA KONTAKTÓW I BUDOWANIA DŁUGOFALOWYCH RELACJI, KOMUNIKATYWNA, OTWARTA OSOBOWOŚĆ, MILE WIDZIANE: ZNAJOMOŚĆ BRANŻY UBEZPIECZENIOWEJ, ZNAJOMOŚĆ PRODUKTÓW UBEZPIECZENIOWYCH, KOMUNIKATYWNA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO LUB J.NIEMIECKIEGO, PRAWO JAZDY KAT.B, MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL malgorzata.glueck (at) proffman.pl
Data publikacji: 2016-09-26
Lokalizacja: Szczecin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: PROFFMAN BROKER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:00-000 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
AKTWYNE POSZUKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW DO UBEZPIECZENIA, POSZERZENIE RYNKU POPRZEZ WŁĄCZENIE DO WSPÓŁPRACY NOWYCH PARTNERÓW BIZNESOWYCH (POŚREDNIKÓW), PODTRZYMYWANIE RELACJI Z ISTNIEJĄCYMI KLIENTAMI FIRMY, DORADZTWO W ZAKRESIE GAMY PRODUKTÓW/USŁUG FIRMY (BROKERSKIE BIURO UBEZPIECZENIOWE), REALIZACJA CELÓW SPRZEDAŻOWYCH, ARCHIWIZACJA I RAPORTOWANIE BIEŻĄCYCH WYNIKÓW PRACY;WYMAGANIA: WYKSZTAŁĆENIE WYŻSZE, DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY BEZPOŚREDNIEJ, UMIEJĘTNOŚCI HANDLOWE I ZNAJOMOŚĆ TECHNIK SPRZEDAŻY, SUKCESY W POZYSKIWANIU NOWYCH KLIENTÓW, UMIEJĘTNOŚCI NAWIĄZYWANIA KONTAKTÓW I BUDOWANIA DŁUGOFALOWYCH RELACJI, KOMUNIKATYWNA, OTWARTA OSOBOWOŚĆ, MILE WIDZIANE: ZNAJOMOŚĆ BRANŻY UBEZPIECZENIOWEJ, ZNAJOMOŚĆ PRODUKTÓW UBEZPIECZENIOWYCH, KOMUNIKATYWNA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO LUB J.NIEMIECKIEGO, PRAWO JAZDY KAT.B, MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL malgorzata.glueck (at) proffman.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczecin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Szczecin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szczecin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw sprzedaży
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
KOMUNIKATYWNA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO LUB NIEMIECKIEGO
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
DOŚWIADCZENIE NA STANOWISKU (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: PRAWO JAZDY B
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
PROFFMAN BROKER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Adres pracodawcy:
00-000 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: C.V NA MAIL malgorzata.glueck (at) proffman.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczecin
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 26.09.2016
Oferta pracy ważna do: 25.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 26.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 26.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowo- płacowej;- Naliczanie wynagrodzeń o sporządzanie listy płac;- Sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, PIT i GUS;- Rozliczanie i ewidencji czasu pracy, urlopów i zwolnień lekarskich;- Kontola szkoleń BHP oraz badań lekarskich;- Tworzenie raportów i zestawień kadrowo- płacowych.
BENECKE-KALIKO SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-11-10 - Wągrowiec (wielkopolskie)
zapoznanie się z rysunkiem technicznym, składanie mebli według projektu, montaż wykonanych mebli u klienta, obsługa maszyn stolarskich zgodnie z ich przeznaczeniem: frezarka, szlifierka, okleiniarka:obróbka płyt wiórowych, utrzymanie czystości i porządku w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Sędziszów (świętokrzyskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Kościerzyna (pomorskie)
Wprowadzanie polis ubezpieczeniowch do systemu, obsługa klienta w zakresie sprzedaży ubezpieczeń.
"Boro" Ubezpieczenia-Finanse Łukasz Borowicz - 2017-03-01 - Dynów (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-03 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie funduszy unijnych poprzez pisanie wniosków o dofinansowanie, rozliczanie projektów, kontakt z potencjalnym klientem
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Białystok (podlaskie)
Odpowiedzialność za powierzone czynności (zamówienia i kosztorysy). Wymagane umiejętności negocjacyjne, solidność i kreatywność, uczciwość i rzetelność w wykonywanych czynnościach służbowych oraz wysoki poziom kultury osobistej. Wymagana b. dobra znajomość programu kosztorysowego NORMA oraz programu do projektowania, obsługi plotera.
ZAKŁAD PROJEKTOWO-BUDOWLANY PROJEKTOBUD ANDRZEJ POŁOMSKI - 2018-03-01 - Myjomice (wielkopolskie)
Wsparcie użytkownika 1 poziomu w dziale IT, rejestracja problemów i aktualizacja ich przebiegu w dedykowanej aplikacji IT, Eskalacja problemów do dalszych grup wsparcia, Diagnoza, wymiana i wysyłanie do serwisów zewnętrznych uszkodzonych urzadzeń typu komputer, monitor, drukarka, smartphone, terminal, Podstawowa konfiguracja drukarek, telefonów typu smartphone, Rozwiązywanie problemów użytkownika z komputeramii aplikacjami na bazie istniejącej bazy wiedzy oraz jej aktualizacja, Szkolenie użytkowników z podstaw obsługi komputera i urządzeń peryferyjnych zgodnie z istniejącymi procedurami wewnętrznymi
PEOPLE Sp. z o.o. w Warszawie - 2016-08-11 - Augustów (podlaskie)
obsługa klientów, ogsługa bazy rezerwacyjnych
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Kraków (małopolskie)
Kontrola podległego zespołu, wprowadzanie standardów i ich kontrola, wyznaczanie kierunków rozwoju, opieka i organizacja przyjęć okolicznościowych i cateringowych, prowadzenie kalendarza rezerwacji, prezentowanie ofert klientom.
GRANATOIL GRANISZEWSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-09-21 - Zagórze (mazowieckie)
Obsługa sprzedaży internetowej(allegro/e-sklep/e-mail),przygotowywanie oferty,paczek,realizacja wysyłek,wystawianie dokumentów sprzedaży,edycja zdjęć pod kątem allegro/e-shop,informowanie o statusie zamówienia(e-mail/tel).
ZEMAX SP ZO.O. - 2016-08-18 - Kielce (świętokrzyskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Zwoleń (mazowieckie)
1. Kontrola kwalifikacji zdarzeń gospodarczych oraz dokumentów pod kątem prawidłowości rozliczeń podatkowych, 2. Prowadzenie dokumentacji podatkowej dla transakcji pomiędzy podmiotami powiązanymi, 3. Znajomość przepisów podatkowych polskich i zagranicznych, nadzorowanie dokumentacji eksportowej, importowej oraz celnej,4. Wprowadzanie i księgowanie dokumentów kosztowych,5. Analiza i uzgadnianie kont księgowych,6. Kontrolowanie prawidłowości transakcji i sald rozrachunkowych,7. Przygotowanie raportów i zestawień księgowych na potrzeby Zarządu oraz bieżącej działalności,8. Współpraca z działem kontraktów zagranicznych,9. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi.- Miejsce wykonywania pracy: ul. Żelazna 9, 40-851 Katowice - Wynagrodzenie: od 2400 zł brutto. (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa o pracę na czas określony do 33 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe kierunek - rachunkowość i finanse (wymagane). Wymagane min. 2-letnie doświadczenie w dziale księgowości. Praktyczna wiedza z zakresu stosowania przepisów podatkowych, umiejętności organizacyjne, dokładność, terminowość, bardzo dobra znajomość pakietu Office, umiejętność obsługi programów ERP. Mile widziana znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego w mowie w stopniu komunikatywnym, w piśmie w stopniu średniozaawansowanym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl -->WAŻNE! W TEMACIE MAILA PROSZĘ O WPISANIE NAZWY STANOWISKA, NA KTÓRE WYSYŁANA JEST APLIKACJA
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-25 - Katowice (śląskie)
- Obsługa sklepu internetowego. Wystawianie faktur sprzedaży. Przyjmowanie i realizowanie zamówień.- Firma oferuje: Pracę w dynamicznym zespole, atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od wyników pracy, etat, stałe wynagrodzenie + premia wg. uznania.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracą na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie w branży NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenia. Wymagane dobre umiejętności komunikacyjne.
BIUROWE.COM.PL. S.C. JOANNA MICHALSKA-TRZASKA, TOMASZ TRZASKA - 2016-09-27 - Katowice (śląskie)
- Zaopatrywanie firmy w materiały budowlane - drogowe. Prowadzenie magazynu. Zakup materiałów dla firmy. Prowadzenie negocjacji cenowych. Praca w siedzibie firmy w Katowicach oraz na terenie woj. śląskiego.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku. Wymagane doświadczenie w branży drogowej. Mile widziana znajomość programu magazynowego CDN. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: malgorzata.lasek (at) drogopol.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG "DROGOPOL-ZW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-29 - Katowice (śląskie)
wykonywanie prac monterskich związanych z układaniem kabli miedzianych i światłowodowych doziemnie i w budynkach; wykonywanie prac monterskich związanych z pracami instalacyjnymi- układanie, mocowanie kabli w budynkach
SMART TELECOM Maciej Frala - 2016-06-16 - Kieźliny (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie polityki kadrowej przedsiębiorstwa, prowadzenie teczek osobowych - zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Nowosielec (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór nad kadrami i płacami w oprciu o obowiązujące przepisy
ERATO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-16 - Goleniów (zachodniopomorskie)
Obsługa pakietu MS. Office, umiejętność pracy w grupie
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Małkinia Górna (mazowieckie)
prowadzenie rozliczeń podatkowych, sporządzanie deklaracji podatkowych, prowadzenie ksiąg podatkowych
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Lipsko (mazowieckie)
wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Kraków (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Bielsko (wielkopolskie)
szczegółowe informacje na stronie www.slupsk.so.gov.pl zakładka oferty pracy
Sąd Okręgowy w Słupsku - 2017-05-26 - Słupsk (pomorskie)
przygotowanie dokumentacji szkoleniowej BHP, prowadzenie rejestrów, pomoc w obsłudze klienta, dbanie o ład i porządek w miejscu pracy, pomoc w prowadzeniu FUN PAGE'A, redagowanie artykułów
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Katowice (śląskie)
przyjęcie i analiza zbóż
"GRUPA PRODUCENTÓW ZIARNA ZBÓŻ I NASION ROŚLIN OLEISTYCH W DZIAŁYNIU" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-06 - Działyń (wielkopolskie)
Obsługa sklepu internetowego, sprzedaz poprzez serwisy aukcyjne, wprowadzanie artykułów do sprzedazy internetowej, opracowywanie opisów produktów i wstawianie do oferty sklepu.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Brzesko (małopolskie)
Realizacja projektów rekrutacyjnych na Holandię (nie zajmujesz sięsprzedażą naszych usług a wyłącznie rekrutacją na stanowiska stałe): -rekrutacja i selekcja kandydatów (zamieszczanie ogłoszeń o pracę, analizaCV, prowadzenie rozmów rekrutacyjnych, selekcja, tworzenie raportówrekrutacyjnych i prezentacja kandydatów Zleceniodawcy) - obsługasystemu rekrutacyjnego - wyszukiwanie nowych kanałów dotarcia dokandydatów - ścisła współpraca z oddziałami/siedzibą firmy i partneramifirmy - tworzenie i stosowanie standardów obsługi procesówrekrutacyjnych - reprezentowanie firmy na targach, wydarzeniachzewnętrznych - obsługa klientów w biurze Raportowanie wynikówprzełożonemu. Praca w godz.8-16
TIMETAX sp. z o.o. - 2018-02-20 - Opole (opolskie)
opracowywanie technologii napraw pojazdów,kart technologicznych,kosztorysów napraw,usuwania szkód komunikacyjnych,planowania napraw i obsługi,nadzór nad zgłaszaniem reklamacji,opracowywanie projektów umów srwisowych,analizowanie zużycia oleju,paliwa i płynów
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. - 2017-03-28 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie rozmów handlowych z klientami, badanie potrzeb klienta, przygotowywanie ofert handlowych, pomoc w rozwiązywaniu ewentualnych problemów z realizacją usług, monitorowanie sprzedaży
MSC Michał Sikorski WysylamTaniej.pl - 2016-03-02 - Leszno (wielkopolskie)