SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW TECHNICZNYCH Gorzów Wielkopolski oferta pracy "ANMAR" Marian Przybył Spółka Jawna
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: przygotowanie projektów systemów oświetleniowych i systemów teletechnicznych, doradztwo techniczne, prowadzenie negocjacji
Data publikacji: 2018-04-11
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Pracodawca: "ANMAR" Marian Przybył Spółka Jawna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:ŻWIROWA 15-17, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przygotowanie projektów systemów oświetleniowych i systemów teletechnicznych, doradztwo techniczne, prowadzenie negocjacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: godziny pracy do uzgodnienia 7-15, 8-16
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gorzów Wielkopolski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, techniczne, kierunek: elektryczny
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B*
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie w branży teletechnicznej, znajomość programu Autocad, czytanie projektów inst. elektrycznej
Nazwa pracodawcy: "ANMAR" Marian Przybył Spółka Jawna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
ŻWIROWA 15-17, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv, list motywacyjny proszę przesłać na adres e-mail: anmar (at) e-anmar.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Godziny : pref.kont.mailowy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Gorzów Wielkopolski
Gmina pracodawcy: Gorzów Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gorzów Wielkopolski
Ulica pracodawcy: ŻWIROWA
Numer budynku pracodawcy: 15-17
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 11.04.2018
Oferta pracy ważna do: 15.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 11.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 11.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
1. Gwarancje finansowe (wadialne, należytego wykonania, UWiU), sporządzanie wniosków o gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe, weryfikacja projektów gwarancji, uzyskanie zatwierdzenia w zakresie projektu gwarancji wychodzące, prowadzenie rejestru gwarancji (aktywne i wygasłe), Moduł iCRM, rekomendacja najlepszej oferty, analiza kontraktów pod kątem spełniania wymagań w zakresie gwarancji.2. Weksle własne i obce: prowadzenie rejestru weksli własnych i obcych - Moduł iCRM, monitoring weksli własnych w zakresie wygaśnięcia zobowiązania i uzyskanie zwrotu weksli, nadzór nad procedurą komisyjnego zniszczenia papierów wartościowych, których termin ważności upłynął.3. Ubezpieczenia: monitoring umów ubezpieczeniowych i zapewnienie ciągłości ochrony ubezpieczeniowej, zgromadzenie, analiza i rekomendacja ofert ubezpieczeniowych, analiza kontraktów pod kątem spełniania wymagań w zakresie ubezpieczeń, rejestr aktywnych umów ubezpieczeniowych.- Wynagrodzenie: od 2500 (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie czas określony. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Wymagane umiejętności: dobra organizacja pracy, dynamika i zdecydowanie w działaniu, umiejętność pracy pod presją czasu, znajomość pakietu MS Office, wysoka kultura osobista i zdolności interpersonalne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: monika.mazur (at) energomontaz-zachod.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-03 - Katowice (śląskie)
Obsługa linii produkcyjnej. Montaż podzespołów instalacji. Obsługa maszyn produkcyjnych. Szlifowanie, nitowanie. Pomoc przy spawaniu elementów.
Progres Sp. z o.o. Sp.K. - 2016-12-14 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Administracja użytkownikami oraz rolami w systemach SAP. Przyznawanie i odbieranie dostępów. Administracja kont użytkowników.
THYSSENKRUPP GROUP SERVICES GDAŃSK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-15 - Gdańsk (pomorskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Brzeg (opolskie)
Obsługa kontrahenta włoskojęzycznego, ofertowanie.
"PAGEN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-30 - Gnojnik (małopolskie)
Specjalista d/s handlu zagranicznego-handlowiec
FHPU TRANSTAL - 2015-11-26 - Smęgorzów (małopolskie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami indyjskimi
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Pozyskiwanie reklamodawców do radia, obsługa aktualnych. Wynagrodzenie do uzgodnienia.
RADIO PARADA Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Łódź (łódzkie)
Monitorowanie źródeł pozyskiwania środków zewnętrznych na potrzeby klientów firmy, przygotowywanie dokumentów aplikacyjnych dla klientów firmy ubiegających się o wsparcie, przygotoywanie analiza, tworzenie modeli biznesowych, budżetów oraz biznesplanów w celu pozyskiwania funduszy, bieżący kontakt z instytucjami wdrażającymi środkiw pomocowe lub inwestorami.
MAGNE SUPERAT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-02-12 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
wg zakresu obowiązków
PHUP "Duet" w Człuchowie Sp. J. Jolanta Kucharska i Henryk Kaszuba - 2016-01-29 - Człuchów (pomorskie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników RON (plany urlopów, urlopy, zwolnienia lekarskie, ewidencja zwolnień lekarskich, listy obecności, aktualizacja danych w informatycznej ewidencji pracowników RON w SEW on-line, opracowywanie i wydawanie skierowań na badania profilaktyczne, organizowanie i prowadzenie szkoleń z pracownikami RON w zakresie przysługujących im uprawnień, opracowywanie i wypełnianie poleceń wyjazdu służbowego.
1 PODLASKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ W BIAŁYMSTOKU - 2017-10-30 - Białystok (podlaskie)
wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,mile widziane doswiadczenie w branży,znajomość środowiska internetu,znajomość narzędzi Adwords, Google Analitics,znajomość zasad reklamy internetowej,budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez inicjowanie działań marketingowych oraz współpracę z partnerami firmy,praca w dynamicznie rozwijającej się firmie, mozliwość rozwoju zawodowego, doskonalenia i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Moderator Konrad Piechota - 2015-12-08 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Specjalista ds. opracowywania projektów planistycznych i dokumentacji aplikacyjnej do Funduszy Zewnętrznych: opracowywanie dokumentów strategii dzialania dla firm i samorządów terytorialnych, przygotowywanie prezentacji mulitimedialnych, współpraca z partnerami zewnętrznymi, samorzadami terytorialnymi, firmami, organizacjami pozarządowymi, opracowywanie biznes planów, studiów wykonalności, raportow, ekspertyz, przygotowywanie, opracowywanie i zarżadzanie projaktami, przygotowywanie wniosków aplikacyjnych do funduszy strukuralnych UE i innych zagranicznych środkow publicznych i komercyjnych.
INSTYTUT STRATEGII I WSPÓŁPRACY INTERCHARRETTE Sp. z o.o. - 2016-09-27 - Tarnów (małopolskie)
Przyjmowanie dostaw towarów, obsługa wysyłek paczek zgodnie z zamówieniami internetowymi, sprawdzanie dokumentacji przewozowej, przygotowywanie dokumentacji wysyłek oraz dokumentacji zdjęciowej.
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Wejherowo (pomorskie)
Przygotowywanie materiałów niezbędnych do pracy Dyrektora; planowanie kalendarza spotkań dyraektora; zbieranie potrzebnych informacji z poszczególnych komórek organizacyjnych; dekretacja korespondencji i przygotowywanie dokumentacji wychodzacej.
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Poznań (wielkopolskie)
prace biurowe, kontakt z klientem
HADES FINANSE SP. Z O.O. - 2015-11-27 - Lubin (dolnośląskie)
Obsługa logistyczna firmy, wypisywanie zleceń, prowadzenie dokumentacji logistycznej. Mile widziane doświadczenie zawodowe
Z.P.H.U. ELTAP LESZEK DWORAK - 2017-10-27 - Mroczeń (wielkopolskie)
współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych, współpraca z działem marketingu, współpraca z działami: administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem
MQX POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-26 - Zielona Góra (lubuskie)
Kontrola jakości produkowanych elementów, nadzór i monitorowanie czynności kontrolnych ma poszczególnych etapach produkcji, prowadzenie bieżącej dokumentacji związanejz ZKP, kontrola realizacji procedur utrzymania jakości, przygotowanie dokumentacji podwykonawczej
MOSTOSTAL ZABRZE REALIZACJE PRZEMYSŁOWE SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-09-09 - Częstochowa (śląskie)
Sprzedaż produktów betoniarni na podległym terenieAktywne pozyskiwanie nowych klientówPrzygotowywanie ofert handlowych, zbieranie zamówień, systematyczna obsługa klientów w zakresie sprzedaży betonuPoszukiwanie i pozyskiwanie nowych partnerów handlowychRealizacja planu sprzedażyDoradztwo techniczneDbanie o wizerunek firmyKontrola należności
INSTALBUD - RZESZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-17 - Rzeszów (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Osiedle Poznańskie (lubuskie)
Odbiór dokumentów księgowych od klienta, ewidencja i rozliczenie.
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Dąbrowa (wielkopolskie)
wysłanie zapytań ofertowych dla materiałów z zaopatrzenia firmy do dostawców, - tworzenie cenowych analiz porównawczych do zebranych ofert, - komunikatywność, - współpraca z dostawcami krajowymi oraz zagranicznymi oraz poszukiwanie nowych; - prowadzenie negocjacji handlowych; - kontrola stanów magazynowych; - kontrola dokumentacji związanej z dostawą oraz wysyłką materiałów w złożonych zamówieniach; -organizowanie oraz nadzór nad realizacją transportu materiałów; - dobra organizacja pracy; - znajomość wiedzy elektryczne , technicznej, metalurgicznej.
ENERGOMONTAŻ- PÓŁNOC BEŁCHATÓW Sp z o.o. - 2018-02-22 - Rogowiec (łódzkie)
koordynowanie prac związanych z funkcjonowanie systemu kontroli zarządczej w jednostce wojskowej, zgodnie z obowiązującymi przepisamipełnienie funkcji administratora danych osobowych
kontakt przez PUP - 2017-12-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych z kontrahentami z Rosji i rynku wschodniego
Naturomed Sp. z o. o. - 2017-12-29 - Gdynia (pomorskie)
Księgowanie dokumentów firmy, prowadzenie spraw kadrowych pracowników, naliczanie płac
STAMA STAL I BUDOWA MASZYN SP. Z.O.O - 2018-06-19 - Ruda Śląska (śląskie)
Główne obowiązki- Prowadzenie bieżącej obsługi klientów Centrum Handlowego- Ścisła współpraca z Dyrekcją Centrum Handlowego- Obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej- Prowadzenie programu lojalnościowego (sprzedaż kart podarunkowych)- Wykonywanie prac biurowych, składanie zamówieńWymagania- Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,- Dobra organizacja czasu pracy- Bardzo dobra obsługa MS Office i urządzeń biurowych- Komunikatywna znajomość języka angielskiego ( mile widziana )- Kreatywność i inicjatywa w działaniu
SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)