SPECJALISTA DS. PROMOCJI Załęcze Małe oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PROMOCJI
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: promowanie firmy na rynku lokalnym i ogólnopolskim, zagranicznym, koordynowanie akcji marketingowychm przygotoywywanie materiałów reklamowych, organizowanie eventów
Data publikacji: 2017-04-21
Lokalizacja: Załęcze Małe (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Załęcze Małe, powiat: wieluński, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
promowanie firmy na rynku lokalnym i ogólnopolskim, zagranicznym, koordynowanie akcji marketingowychm przygotoywywanie materiałów reklamowych, organizowanie eventów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PROMOCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Załęcze Małe
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wieluński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw reklamy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.04.2017
Data zakończenia pracy: 24.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wieluniu
Adres pracodawcy:
Sieradzka 56A, 98-300 Wieluń, powiat: wieluński, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: wieluński
Gmina pracodawcy: Wieluń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wieluń
Adres strony pracodawcy: www.starawies.com.pl
Ulica pracodawcy: Sieradzka
Numer budynku pracodawcy: 56A
Profil działalności pracodawcy: obiekt noclegowe turystyczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wieluniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw reklamy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.04.2017
Data dodania oferty pracy: 20.04.2017
Oferta pracy ważna do: 19.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 20.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 29.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
realizacja procedu inwestycji
MUZEUM WSI RADOMSKIEJ - 2017-01-10 - Radom (mazowieckie)
pozyskiwanie i kompleksowa obsługa klientów, dbanie o dobre relacje z klientami i kontrahentami, o wizerunek firmy, wynajem mieszakń, ewidencja poczty, obieg dokumnetów, prowadzenie korespondencji z kontahentami
kontakt przez PUP - 2016-12-30 - Pszczyna (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-17 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych, współpraca z dziełami: marketingu, administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem.
MQX Polska Sp. z o.o. - 2016-02-25 - Leszno (wielkopolskie)
-Analiza istniejącej infrastruktury informatycznej;- Doradztwo w zakresie serwisu;- Tworzenie dokumentacji technicznej dla nowych usług;-Przedstawienie rozwiązania klientowi (demo usługi);- Koordynacja konfiguracji usług w środowisku klienta;- Wsparcie Proof of Concept dla nowych usług / technologii
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-11-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
spżądzanie dokumentacji ISO, oraz kontrola weqwntżna ISO
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Kraśnik (lubelskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
organizacja szkoleń, rekrutacja uczestników, pozyskiwanie śr. opublicznych na szkolenia, przygotowanie dokumentów szkoleniowych
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Łódź (łódzkie)
Sprzedaż produktów oferowanych przez bank, doradztwo, realizacja transakcji gotówkowych
Karolina Urbańska Pośrednictwo Finansowe - 2016-02-24 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż towarów
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Andrychów (małopolskie)
Analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi, analizowanie wyników sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Andrychów (małopolskie)
- opracowywanie receptur nowych odmian materiałów polimerowych, - prowadzenie badań związanych ze zmniejszaniem stopnia palności tworzyw,- badanie procesów modyfikacji tworzyw, - prowadzenie prac o charakterze badawczo-rozwojowym z zakresu wytwarzania, przetwarzania i recyklingu materiałów polimerowych.
INSTYTUT CIĘŻKIEJ SYNTEZY ORGANICZNEJ "BLACHOWNIA" - 2017-04-05 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z kllientami z Ukrainy, Rosji, Białorusi, tworzenie baz danych
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Rzeszów (podkarpackie)
prace biurowe
BOROWSKIE KOPALNIE GRANITU I PIASKOWCA - SKALIMEX SP. Komandytowa - 2017-05-24 - Kostrza (dolnośląskie)
Prowadzenie doradztwa ds. przedsiębiorczości obejmującego: kwestie związane z zakładaniem i prowadzeniem działalności gospodarczej (w tym: konsultacje pomysłu biznesowego, przygotowanie biznes planu, rejestracja firmy, pomoc w wyborze metod rozliczania działalności, zagadnienia księgowe), pozyskiwanie finansowania (dotacje, pożyczki, kredyty itp.), informacje na temat instytucji otoczenia biznesu, wspierających przedsiębiorczość, przygotowanie do prezentacji przed potencjalnym inwestorem, ochronę własności intelektualnej i komercjalizację wyników badań naukowych. Kształtowanie postaw przedsiębiorczych wśród uczestników projektu.
Politechnika Gdańska - 2016-06-22 - Gdańsk (pomorskie)
Nawiązywanie kontaktów biznesowych i handlowych z kontrahentami z Ukrainy oraz krajów Unii Europejskie. Rozmowy negocjacyjne z partnerami biznesowymi z Ukrainy i Włoch.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Chełm (lubelskie)
dbanie o wizerunek firmy, promocja
CENTRUM INICJATYW LOKALNYCH - 2017-06-05 - Katowice (śląskie)
- SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ U DOSTAWCÓW ORAZ KOORDYNOWANIE REALIZACJI TYCH ZAMÓWIEŃ,- UTRZYMYWANIE POZYTYWNYCH RELACJI BIZNESOWYCH Z OBECNYMI DOSTAWCAMI,- POSZUKIWANIE NOWYCH DOSTAWCÓW NA RYNKU OKREŚLONYCH TOWARÓW I USŁUG,- PROWADZENIE NEGOCJACJI Z DOSTAWCAMI.
SUNEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-25 - Racibórz (śląskie)
II. Zakres zadań, uprawnień i odpowiedzialności oraz dostępu do informacji niejawnych.1.Zarys zakresu zadań oraz czynności wykonywanych na stanowisku:a)Weryfikacja informacji przedkładanych przez WOG/JW, wstępna identyfikacja obiektów oraz przygotowanie niezbędnych danych celem zlecenia usługi - uwzględniając przepisy o zamówieniach publicznych - uzyskania pozwoleń wodno-prawnych, przeprowadzania badań wody i ścieków; przygotowanie dokumentacji będącej podstawą do dokonania rozliczeń finansowych z firmami z tytułu świadczonych usług w ww. zakresie;b)Prowadzenie nadzorów z zakresu gospodarki wodno-ściekowej w rejonie działania RZI Bydgoszcz;c)Weryfikacja danych do naliczenia opłat za korzystanie ze środowiska, w oparciu o specjalistyczny program do naliczania opłat i kierowanie ich do właściwych urzędów marszałkowskich;d)Współuczestniczenie wniosków celem pozyskiwania dotacji z funduszy proekologicznych.2.Zakres uprawnień służbowych związanych ze stanowiskiem: koordynowanie prac związanych z realizacją ww. zadań, w tym uzyskiwanie niezbędnych uzgodnień i decyzji administracyjnych.3.Szczegółowy zakres odpowiedzialności ponoszonej na stanowisku: pracownik odpowiada za terminowe wykonywanie stawianych zadań, poprawność weryfikacji danych do opłat (gospodarka wodno-ściekowa), poprawność merytoryczną opracowywanych dokumentów i prowadzonej dokumentacji.4.Dostęp do informacji niejawnych i danych osobowych: pracownik w zakresie wykonywanych zadań będzie miał dostęp do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE" i POUFNE".
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-05-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wspieranie procesów biznesowych. Wspieranie bieżącej komunikacji między zespołami. Wspieranie menadżerów projektów w wykonywaniu codziennych zadań. Zarządzanie specyfikacją wymagań oraz oczekiwaniami interesariuszy.
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Gdynia (pomorskie)
Prognozowanie i analizowanie sprzedaży zbieranie zamówień (także w języku rosyjskim, angielskim), przekazywanie ich działowi produkcji. Utrzymywanie kontakt z obecnymi klinetami (rosyjsko i anglojęzycznymi). Pozyskiwanie nowych klientów, kre4owanie strategii obsługi klientów kluczowych.
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Łódź (łódzkie)
Obsługa komputera, urządzeń biurowych, Klienta, kontakt telefoniczny, osobisty i mailowy z Klientem, obsługa systemów rezerwacyjnych, sprzedaż stacjonarna i internetowa.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Rumia (pomorskie)
obsługa wpływających do firm zamówień sprzedaży, potwierdzanie klientom terminów realizacji, obsługa baz klientów, fakturowanie sprzedaży, sporządzanie protokołów dostawy
TELZAS Sp. z o.o. - 2016-01-19 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
rozliczanie płac, prowadzenie dokumentacji kadrowej
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Wynagrodzenie 1850,00 brutto do uzgodnienia. Produkcja gotowych wyrobów tekstylnych. Rozliczaie faktur eksportowych.
Przewoźniak Leszek ELSTITCH - 2016-08-30 - Andrychów (małopolskie)
Bieżący monitoring płatności klientów, telefoniczny i mailowy kontakt z klientami w sprawach dotyczących należności, uzgadnianie rozrachunków (kojarzenie płatności z fakturami, tworzenie kompensat, potwierdzenia sald), windykacja należności, współpraca z działem sprzedaży, księgowanie faktoringów. Wymagania: wykształcenie wyższe (w tym licencjat), dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza arkusza kalkulacyjnego Excel), doświadczenie w księgowości/ dziale finansowym, j. angielski (słaby).
PERFECT CONSULTING - 2016-07-11 - Gdynia (pomorskie)
bieżąca obsługa, sprzedaż produktów bankowych i ubezpieczeniowych, realizacja planów sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie klientów
ADAMCZUK-SERWIS FINANSOWY Grzegorz Adamczuk - 2017-03-15 - Łuków (lubelskie)
rozwiązywanie kompleksowych próśb dot. zarządzania zasobami ludzkimi dla wewnętrznych klientów firmy, utrzymywanie SAP pod kątem danych personalnych zgodnie z wewnętrznymi i zewnętrznymi procedurami, raportowanie i analiza danych personalnych, ciągłe szukanie usprawnień związanych z danym stanowiskiem pracy, tłumaczenie komunikacji wewnętrznych firmy, zapewnienie ciągłości wiedzy w zespole, współpraca z managerami i liderami w kwestiach identyfikacji możliwości usprawnienia procesów
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Kraków (małopolskie)
Realizowanie programu stażowego z zakresu szkolenia praktycznego w rolnictwie i turystyce. Praca od poniedziałku do piątku.
J.D. MERCURY SP. Z O.O. ODDZIAŁ W PRUSZKOWIE - 2016-08-29 - Pruszków (mazowieckie)