SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO - KSIĘGOWYM Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO - KSIĘGOWYM
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: NADZOROWANIE, PRZYGOTOWYWANIE RAPORTÓW DLA CZŁONKÓW ZARZĄDU, NADZOROWANIE WYPŁAT PRACOWNIKÓW, BEZPOŚREDNI KONTAKT Z KLIENTEM PORTUGALSKOJĘZYCZNYM.
Data publikacji: 2017-10-30
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
NADZOROWANIE, PRZYGOTOWYWANIE RAPORTÓW DLA CZŁONKÓW ZARZĄDU, NADZOROWANIE WYPŁAT PRACOWNIKÓW, BEZPOŚREDNI KONTAKT Z KLIENTEM PORTUGALSKOJĘZYCZNYM.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO - KSIĘGOWYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
portugalski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 6
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 30.10.2017
Oferta pracy ważna do: 13.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 30.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 30.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zapoznanie się z celem, zadaniami i funkcjonowaniem oraz efektami działania MCIZ, metodami i narzędziami pracy doradcy, poradnictwo grupowe i indywidualne, zapoznanie się z celami, zadaniami i współpracą z partnerami rynku pracy, obsługa osób bezrobotnych, poszukujących pracy, zasady organizacji praktyk zawodowych, szkoleń, giełd pracy, EURES.
PODKARPACKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W RZESZOWIE - 2016-06-06 - Rzeszów (podkarpackie)
Pozyskiwanie klientów, pisanie ofert, reprezentowanie firmy na zewnątrz. Praca na terenie woj. wielkopolskiego.
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE KSOMAR S.C. M. SOBIERAJ, K. SOBIERAJ - 2016-07-13 - Kalisz (wielkopolskie)
skrupulatne budowanie baz kontaktów;tworzenie pierwszych relacji z potencjalnymi klientami;pozyskiwanie kontaktów handlowych w kreatywny sposób;efektywne wykorzystanie wskazanych przez nas dróg dotarcia do partnerów biznesowych;bieżące raportowanie z realizacji powierzonych zadań.
SEMCORE S.C. MARCIN STYPUŁA, PRZEMYSŁAW PRZYBYLSKI - 2016-07-14 - Konin (wielkopolskie)
specjalista do spraw zamówień publicznychstaż w godz. 7-14.35
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Nowa Dęba (podkarpackie)
- NAWIĄZYWANIE I UTRZYMYWANIE DŁUGOFALOWYCH KONTAKTÓW Z KLIENTAMI- BUDOWANIE RELACJI BIZNESOWYCH- SPORZĄDZANIE RAPORTÓW HANDLOWYCH- PRZYJMOWANIE WSTĘPNYCH ZAMÓWIEŃ OD KLIENTÓW, - ZAWIERANIE UMÓW O WSPÓŁPRACĘ Z KLIENTAMI
LEMARPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-28 - Zator (małopolskie)
Zamawianie materiału, sprzętu na budowę, tworzenie dokumentacji, kontakt z kontrahentami
STAL-SYSTEM Przemysław Buszkiewicz - 2018-02-08 - Międzyrzecz (lubuskie)
Wymagania: Wykształcenie wyższe, biegła znajomość obsługi komputera, niekaralność, umiejętność organizacji pracy na stanowisku, operatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, dyspozycyjność i zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole, dokładność, sumienność, kreatywność, wysoka kultura osobista, mile widziany staż pracy (zatrudnienie) w zakresie przygotowania, realizacji i oceniania programów rynku pracy.Do zadań podstawowych będzie należeć:1. Opracowywanie programów i projektów z zakresu promocji zatrudnienia oraz aktywizacji lokalnego rynku pracy finansowanych ze środków Funduszu Pracy (FP) oraz środków unijnych.2. Ocenianie efektów programów i projektów z zakresu promocji zatrudnienia oraz aktywizacji lokalnego rynku pracy finansowanych ze środków FP oraz unijnych.3. Realizacja ww. programów i projektów zgodnie z opracowanym harmonogramem i zakresem działań.CV wraz z listem motywacyjnym należy przesyłać w terminie do 4.07.2016r.na adres e-mail: kancelaria (at) pup-rybnik.pl
Powiatowy Urząd Pracy Rybnik - 2016-06-30 - Rybnik (śląskie)
obsługa kadrowo-płacowa klientów biura
Abak S.A. - 2017-03-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta hiszpańskojęzycznego i hiszpańskiego, usprawnienie kontaktu oraz pomoc klientom. Dbanie o dobry wizerunek firmy
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Rzeszów (podkarpackie)
Znajdowanie dostawców owoców na import do Polski z rejonów rolnych Turcji
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Grójec (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem
Agnieszka Pawłowska BIURO OCHRONY GRYF - 2017-06-07 - Gdynia (pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej. Nadzór nad terminami ważności polis. Weryfikacja oferty rynkowej w zakresie ubezpieczeń. Rozliczanie szkód komunikacyjnych. Nadzór nad przebiegiem likwidacji szkód. Zbieranie i analizowanie danych dotyczących zużycia paliw. Przygotowywanie analiz i raportów.
Cargo Expert Group Sp. z o.o. sp.k. - 2017-06-02 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej
BEHAPER SPÓŁKA CYWILNA A.K.DEZOR - 2017-08-10 - Ruda Śląska (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
- montaż sieci światłowodowej i kabli światłowodowych- pomiary optyczne w pełnym zakresie (wymagana umiejętność interpretacji wyników)
ZAKŁAD WYKONAWSTWA SIECI ELEKTRYCZNYCH "TELMAX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-02 - Gdynia (pomorskie)
bieżące zatrudnianie personelu z rynku rosyjskiego, białoruskiego i ukraińskiego na potrzeby projektów. Praca w terenie (prawo jazdy B)
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Dębówka (mazowieckie)
1.Wykonywanie czynności związanych z zatrudnieniem pracowników, przebiegiem zatrudnienia i zwolnieniem: 1) kompletowanie dokumentacji przyjmowanych pracowników, 2) prowadzenie akt osobowych, 3) przestrzeganie terminów badań lekarskich okresowych i kontrolnych, 4) prowadzenie ewidencji obecności i absencji chorobowych zatrudnionych pracowników, 5) wydawanie świadectw pracy, 6) doręczanie pracownikom wszelkich decyzji w sprawach osobowych, 7) wydawanie zaświadczeń związanych ze stosunkiem pracy, 2. Wykonywanie wszelkich czynności związanych z wypłatami wynagrodzeń: 1) sprawdzanie kart pracy, 2) naliczanie wszelkich wynagrodzeń należnych zatrudnionym pracownikom, 3) prowadzenie dokumentacji zusowskiej i rozliczeń podatkowych, 4) prowadzenie dokumentacji związanej z wynagrodzeniem pracowników. 3. Sporządzanie wykazu pracowników, którym przysługuje dodatkowe wynagrodzenie roczne. Sporządzanie list płac. Dokonywanie potrąceń z wynagrodzenia za pracę świadczeń alimentacyjnych i innych zajęć wynagrodzenia i przekazywanie ich zgodnie ze stosownymi postanowieniami lub wyrokami sądowymi. 4. Prowadzenie rejestru urlopów pracowniczych oraz Zwolnień od pracy. 5. Wystawianie świadectw pracy dla byłych pracowników. 6. Prowadzenie rejestrów aktualnie zatrudnionych i byłych pracowników. 7. Sporządzanie sprawozdań zleconych przez GUS
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ WAŁCZ - 2017-06-01 - Wałcz (zachodniopomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie średnie, preferowane wyższe, umiejętności: komunikatywność, elastyczność , umiejętność analizy trudnych sytuacji, doświadczenie zawodowe: 1 rok , znajomość j. ukraińskiego, rosyjskiego w stopniu biegłym.Ogólny zakres obowiązków: prowadzenie i nadzorowanie działań związanych z planowaniem oraz opracowywaniem strategii w poszczególnych obszarach działania organizacji, opracowywanie planów produkcji, sprzedaży.Miejsce wykonywania pracy: Lublin, Polska, UE, Europa Wschodnia.
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Lublin (lubelskie)
kontaktowanie się z klientami z krajów arabskich i Europy
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Mszczonów (mazowieckie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-27 - Warszawa (mazowieckie)
j.w
HOMEX Sp. z o.o. - 2015-12-10 - Warszawa (mazowieckie)
Główne zadania: - obsługa beneficjantów oraz doradztwo w ramach inicjatywy LEADER, w szczególności w zakresie rozliczania projektów; - monitoring działań prowadzonych przez LGD, w tym monitoring małych projektów;- aktualizacja strony internetowej LGD w szczególności dot. informowania o zrealizowanych projektach w ramach inicjatywy LEADER; - zadania w ramach rozliczania działalności LGD w ramach inicjatywy LEADER, przygotowywanie materiałów informacyjnych, szkoleniowych, w tym także prezentacji z zakresu rozliczania i monitoringu oraz sporządzanie sprawozdań na potrzeby Instytucji Pośredniczącej; - obsługa posiedzeń Komisji Rewizyjnej, w tym protokołowanie; - pomoc w realizacji pozostałych zadań podejmowanych w ramach inicjatywy LEADER; - ocena formalna, formalno-merytoryczna, wstępna weryfikacja zgodności z PROW wniosków składanych w ramach realizacji LSR; - wykonywanie innych poleceń kierownika biura.Wymagania konieczne:- wykształcenie min. średnie;- znajomość tematyki rozwoju obszarów wiejskich i podejścia LEADER;- znajomość pakietu MS Office;- prawo jazdy kat. B oraz posiadanie samochodu w celu używania pojazdu prywatnego do celów służbowych.Wymagania pożądane:- wykształcenie wyższe;- udział w realizacji przynajmniej jednego projektu współfinansowanego ze środków UE;- dobra organizacja pracy;- odporność na stres;- umiejętność pracy w zespole;- samodzielność i dokładność w pracy.
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania "PARTNERSTWO DLA ROZWOJU" - 2016-05-31 - Pietrowice Wielkie (śląskie)
obsługa klienta zagranicznego; koordynacja poczty przychodzącej i wychodzącej
PROGRES Sp. z o.o. Sp. k. - 2016-01-12 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
tworzenie polityki sprzedaży, usługi w zakresie holowania pojazdów w kraju i Europie, sprzedaż i kupno samochodów, praca w terenie, poszukiwanie nowych rynków zbytu, analiza potrzeb klientów, sporządzanie dokumentów sprzedażowych w obcym języku
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Zielona Góra (lubuskie)
brak
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Otwock (mazowieckie)
- Udział i doradztwo w sprawach przygotowania, realizacji i rozliczania wniosków o dofinansowanie projektów realizowanych/dofinansowanych z funduszy zewnętrznych,utrzymywanie kontaktów z instytucjami pośredniczącymi i zarządzającymi w zakresie projektów planowanych do złożenia i realizowanych, współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie pozyskiwania i realizowania projektów, udział w kontrolach prowadzonych przez instytucje finansujące lub przez nie zleconych, weryfikacja dokumentacji wymaganej przy pozyskiwaniu, realizowaniu i rozliczeniu projektu, koordynacja realizowanych projektów (weryfikacja zakresu projektów, uczestniczenie w tworzeniu budżetów projektów, kontrola i nadzór nad jakością dokumentacji), monitorowanie i nadzór nad prawidłowością prowadzonych postępowań ofertowych i procesów zakupowych, obsługa systemu ewidencyjnego projektów (tworzenie bazy danych projektów ukończonych i w realizacji, monitorowanie realizacji projektów, rejestracja, sprawozdawczość i archiwizowanie dokumentacji projektów), prowadzenie i aktualizacja strony internetowej Biura.- Wynagrodzenie: od 2100 zł/brutto do ustalenia na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Niezbędne wymagania: minimum 5-letnie doświadczenie w zakresie przygotowywania, zarządzania i rozliczania projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych (krajowych i unijnych), wykształcenie wyższe, znajomość programów operacyjnych z perspektywy finansowej 2014-2020, znajomość Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020, bardzo dobra obsługa pakietu MS Office, umiejętność nadzorowania wielu projektów równocześnie, umiejętność analizy dokumentów dotyczących przygotowania, realizacji i rozliczania projektów.Wymagania dodatkowe: znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym będzie dodatkowym atutem.
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach (dawniej AKADEMIA EKONOMICZNA) - 2018-06-21 - Katowice (śląskie)
x
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Białystok (podlaskie)
Sprzedaż paliwa
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Słupia pod Bralinem (wielkopolskie)
CV proszę przesłać na adres: bartosz.lancucki (at) agroartim.pl Zakres obowiązków: prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej ( teczki personalne, karty wynagodzeń, zasiłki chorobowe, ewidencja czasu pracy), sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy, sporządzanie umów cywilnoprawnych ( umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców, sporządzanie i księgowanie list płac, naliczanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych, weryfikacja i uzgadnianie kont księgowych dotyczących wynagrodzeń, udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych, przygotowywanie zestawień, analiz i raportów dotyczących kwestii kadrowo-płacowych, rozliczanie umów zleceń i umów o dzieło, sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS i PFRON, sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych, ewidencja zwolnień lekarskich, prowadzenie selekcji wstępnej rekrutacji pracowników,wpółpraca z innymi działami w zakresie kadrowym.
AGRO ARTIM Sp.zo.o - 2017-03-03 - Stawiec (pomorskie)
zarządzanie magazynem, planowanie zakupów, analiza kosztowa, nadzór i optymalizacja kosztów transportowych
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2017-09-22 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)