SPECJALISTA DS. KONTAKTU Z KLIENTEM W JĘZYKU FIŃSKIM Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KONTAKTU Z KLIENTEM W JĘZYKU FIŃSKIM
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: j.w
Data publikacji: 2016-05-27
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: j.w
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. KONTAKTU Z KLIENTEM W JĘZYKU FIŃSKIM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.05.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
fiński, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie min. średnie; mile widziane doświadczenie w sprzedaży/ obsłudze klienta; znajomość j. fińskiego w mowie i piśmie na poziomie C1/C2; Obowiązki: obsługa klienta w języku fińskim, koordynacja zamówień klientów w zakresie przyjmowania, realizacji i aktualizacji zamówień; doradztwo klientom w kwestiach dopasowania oferty produktów do indywidualnych potrzeb; promowanie i sprzedaż produktów; dbanie o dobry wizerunek firmy i relacje z klientami; atrakcyjny system premiowy, benefity; godziny pracy : 8-16 lub 12-20 ( możliwość ustalenia innych godzin pracy);CV na adres mailowy: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w wiadomości nr ref. SP/FI/2016.
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 27.05.2016
Oferta pracy ważna do: 31.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 27.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 27.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
poszerzanie bazy odbiorców kontenerów, kontakt z klientem zagraniczną, nadzór nad realizacją pozyskanych zamówień, bieżąca analaiza rynku, pozyskiwanie nowym kanałów dystrybucji
Wielobranżowa Spółka Produkcyjna MIROSŁAWICE Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Mirosławice (dolnośląskie)
Sprzedaż płytek, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej i programu subiekt
INTEGRO DACH SYSTEM spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, spółka komandytowa - 2017-02-14 - Lębork (pomorskie)
jw.
E 100 POLSKA SP. Z O.O. - 2017-09-05 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista ds. handlu- profesjonalna obsługa aktualnych klientów- analiza potrzeb klienta- przygotowywanie ofert- realizowanie założonych planów sprzedaży- sporządzanie i aktualizacja dokumentacji handlowej. Umowa na 3 miesiące, z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 7.00- 15.00
Perla Polska Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2017-12-14 - Głobino (pomorskie)
kontakt z klientem, przyjmowanie zamówień, opracowywanie ofert i zamówień, wystawianie zleceń produkcyjnych, wystawianie faktur
,,PLASTMET'' Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa - 2017-10-23 - Lubasz (wielkopolskie)
Specjalista do spraw administracyjnych. Wynagrodzenie 15 zł brutto/godz. + 400 zl brutto premii.
Trenkwalder Patron Sp. z o.o. Agencja Pracy Tymczasowej - 2016-08-10 - Bolesławiec (dolnośląskie)
budowanie sieci kontaktów z potencjalnymi klientami firmy; pozyskiwanienowych klientów na podległym terenie; utrzymywanie oraz rozwójdługofalowych relacji z klientami firmy; profesjonalną obsługę inwestycjina dedykowanym terenie działania; przygotowywanie ofert handlowych;realizację założonych planów handlowych; ciągłe doskonalenie swoichumiejętności i wiedzy w zakresie oferowanego asortymentu. Praca w godz. 8-16
SPEC INSTAL MANUELA MACHURA - 2018-03-20 - Krapkowice (opolskie)
Obsługa kadr i prowadzenie akt pracowniczych, sporządzanie dokumentów kadrowych tj. zawiązywanie i rozwiązywanie stosunku pracy, umowy cywilnoprawne, ewidencja czasu pracy.(urlopy, godziny nadliczbowe, diety), kontrola aktualnych badań pracowniczych. Sporządzanie zestawień na potrzeby instytucji zewnętrznych, wystawianie zaświadczeń pracownikom, faktur; znajomość przepisów prawa transportowego
LESZEK WÓJTOWICZ - 2017-11-14 - Lublin (lubelskie)
Branża reklamowa, montaż reklam, montaż konstrukcji reklamowych i różnego rodzaju elementów.
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Łódź (łódzkie)
Opis stanowiska:
- Obsługa dokumentacyjna sklepów i składów w centrali - przetwarzanie dokumentów MM ze sklepów w systemie ERP (CDN XL) związanych z różnymi procesami (zwroty do magazynu, przesunięcia między sklepami, zwroty do dostawców, reklamacje, serwis, koszty i in.)
- Obsługa rozbieżności w dostawach do sklepów (weryfikacja zgłoszeń o brakach i nadwyżkach i ich wyjaśnianie)
- Odpowiedzialność za prawidłową gospodarkę zapasami na powierzonym składzie (systemowym) – tworzenie dokumentów korygujących stany magazynowe (PW, RW)
- Obsługa dokumentacyjna dostaw zewnętrznych do magazynu (kontrola poprawności dokumentów PZ i ich zatwierdzanie)
- Współpraca z magazynem zwrotów oraz magazynem głównym
- Przygotowanie magazynów w Centrum Dystrybucji do inwentaryzacji (od strony systemowej) i wspomaganie rozliczania inwentaryzacji
- Tworzenie zestawień i przygotowywanie raportów w Excel
Media Expert - 2016-11-07 - Wrocław (dolnośląskie)
- obsługa systemu komputerowego w zakresie kontroli, kompletacji przyjmowanych i wydawanych towarów- prowadzenie dokumentacji magazynowej- kontrola stanów- dbanie o kompletność stanów i zabezpieczanie ich przed zniszczeniem i ubytkami- wymóg: podpisywanie współodpowiedzialności
Międzychód NOWICKA Spółka Jawna (Zakład Pracy Chronionej) - 2016-02-11 - Międzychód (wielkopolskie)
Obsługa urządzeń biurowych, pozyskiwanie i obsługa klientów, przygotowywanie nowych ofert, aktualizowanie dokumentacji klientów, prezentacja produktów ubezpieczeniowych, doskonalenie technik sprzedaży, rejestracja korespondencji.
Maciejczyk Tadeusz GAUF AKCENT - 2016-12-07 - Wadowice (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Warszawa (mazowieckie)
operator wózków jezdniowych (widłowych) - refundowane
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
branża telekomunikacyjna
Mateja Consulting Łukasz Mateja - 2016-04-21 - Bytom (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-08-26 - Warszawa (mazowieckie)
Aktywne poszukiwanie klientów, udział w targach międzynarodowych, przygotowywanie dokumentów, odpowiedzi na zapytania klientów, bardzo dobra znajomość języka angielskiego
LUX 1974 RUUD ERIC NIJSSEN - 2017-09-20 - Trzcinica (wielkopolskie)
Wykształcenie wyższe; min. 6 lat doświadczenia w japońskiej przedsiębiorstwie; doś. w dziale HR, administracji; znajomość języka japońskiego na poziomie NATIVE SPEAKER; znaj. spraw związanych z audytem wew., procedurami obowiązującymi w japońskiej grupie kapitałowej; gromadzenie, analizowanie danych związanych z planowaniem budżetu, opisywanie dok. związanych z korporacyjnymi wymogami prowadzenia audytów wewnętrznych, utrzymywanie kontaktów z osobami odpowiedzialnymi za współpracę między spółkami córkami, raportowanie do japońskich przełożonych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Gliwice (śląskie)
szlifowanie, palenie, spawanie MAG, czytanie rysunku technicznego
ELKOPLAST POLSKA Sp. z o. o. - 2018-03-13 - Chróścina (opolskie)
zarządzanie utrzymaniem ruchu i remontów w ramach branży AKP w powierzonym obszarze - organizowanie oraz koordynowanie całokształtu prac w celu zapewnienia realizacji zadań planowych; planowanie zadań i kosztów w obszarze utrzymania ruchu i remontów (łącznie z inwestycjami odtworzeniowymi); podejmowanie bieżących działań naprawczych i korygujących wynikających z funkcjonowania systemu jakości, a także w przypadkach stwierdzonych niezgodności; opracowywanie planów remontów instalacji technologicznych, urządzeń technicznych oraz innych obiektów dla instalacji będących w zakresie obowiązków w zgodności z obowiązującymi przepisami; zapewnienie sprawności aparatów, urządzeń i instalacji oraz ich ciągłości produkcyjno - ruchowej z zapewnieniem bezpieczeństwa eksploatacyjnego i bezpieczeństwa obsługi; nadzorowanie realizacji zadań i ich rozliczania dla powierzonego obszaru; stosowanie i ciągłe doskonalenie rozwiązań przyjętych w ramach wdrożonych i wdrażanych w firmie systemów zarządzania
CIECH Soda Polska s.a. - 2017-05-22 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Znajomość przepisów: Ustawa o Zamówieniach Publicznych i Prawo Budowlane. Sporządzanie kosztorysów ofertowych, sporządzanie dokumentacji ofertowych do przetargów, współpraca ze zleceniodawcami w zakresie realizowanych robót.
"Maldrobud" Sp. z o. o. Spółka Komandytowa - 2018-03-09 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
- przygotowywanie i konfigurowanie produktów do wdrożeń w bankach, - uczestnictwo we wdrożeniach systemów, również wyjazdowe, - organizacja i kierowanie projektami. Oferta dostępna w sali E, H. Kontakt z pracodawcą: tel.: 504 207 613, e-mail: gmalczak (at) gpm.net.pl
GPM SYSTEMY Sp. z o.o. - 2016-12-21 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-24 - Warszawa (mazowieckie)
opracowywanie ofert, pozyskiwanie nowych klientów, opracowywanie dokumentacji technicznej
AG-POL Zakład Usługowo Produkcyjno Handlowy Dariusz Kruszyński - 2016-01-13 - Starachowice (świętokrzyskie)
Zakres obowiązków:1. Wystawianie faktur dla kontrahentów zagranicznych.2. Uczestnictwo w procesie egzekwowania należności.3. Uzgadnianie rozliczeń z kontrahentem zagranicznym.4. Opiniowanie uzgodnień projektów dotyczących międzynarodowych rozliczeń finansowych.5. Prowadzenie szkoleń specjalistycznych oraz nadzorów służbowych.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2018-06-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wystawianie faktur sprzedaży, obsługa dokumentów związanych z zakupem towarów, kontakt z kontrahentami
TMC Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-08-01 - Węgrowo (kujawsko-pomorskie)
obsluga klientów w zakresie: składania zamówień, reklamacji, zwrotów, wyjaśnień wszelkich kwestii, zarządzanie odprawami celnymi, wystawianie fsaktur, raportowanie, kontrola płatności, wspołpraca z oddziałami i fabrykami Bemis w Europie, stały nadzór nad zapasami magazynowymi
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Duchnice (mazowieckie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Wałbrzych (dolnośląskie)
telefoniczna realizacja zmówień , realizacja zamówień modemowych, sprzedaż promocji.
kontakt przez OHP - 2016-02-17 - Dywity (warmińsko-mazurskie)
utrzymywanie oraz rozwój sprzedażypoprzez telefoniczny kontakt z obecnymi kontachentami,nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami
P.P.H. "KONEKT" Artur Chrabąszcz - 2016-06-03 - Piekoszów (świętokrzyskie)