SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU, HANDLU, INTERNETU I ZARZĄDZANIA INFORMACJĄ Białystok oferta pracy kontakt przez PUP
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU, HANDLU, INTERNETU I ZARZĄDZANIA INFORMACJĄ
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: x
Data publikacji: 2016-04-19
Lokalizacja: Białystok (podlaskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: x
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU, HANDLU, INTERNETU I ZARZĄDZANIA INFORMACJĄ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białystok
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Białystok
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Adres pracodawcy:
Pogodna 63/1, 15-365 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Białystok
Gmina pracodawcy: Białystok
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białystok
Adres strony pracodawcy: www.kajasport.pl
Ulica pracodawcy: Pogodna
Numer budynku pracodawcy: 63/1
Profil działalności pracodawcy: Sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 19.04.2016
Oferta pracy ważna do: 19.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 19.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 19.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wystawianie dokumentów sprzedaży, obsługa klienta
WKG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-09-18 - Raciszyn (łódzkie)
Staż w Opolu; w Biurze Rachunkowym
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Opole (opolskie)
Opracowywanie kosztorysów, katalogów rzeczowych, dokumentacji projektowej, wykonywanie obmiarów na budowie i tworzenie na ich podstawie kosztorysów, rozliczanie wykonywanych prac, sporządzanie harmonogramów prac, posługiwanie się programem komputerowym office, NORMA.
Przedsiębiorstwo Produkcyjne- Handlowo- Usługowe" ELBA" Jan Bańcyrowski - 2016-06-16 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
monitorowanie rynku w poszukiwaniu zagranicznych kontrahentów, analizowanie wyników finansowych rynku, składanie raportów, współpraca z urzędem celnym
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ŁUKPOL Sp. z o.o. - 2018-03-27 - Łuków (lubelskie)
Zgodnie z umową.
ZAKŁAD PRODUKCJI KONSTRUKCJI MOSTOSTAL w ROPCZYCACH Sp. z o.o. - 2016-05-20 - Ropczyce (podkarpackie)
1. Weryfikowanie dokumentacji dodatkowejdostarczonej przez Klienta z najwyższądokładnością oraz terminowością okresloną wewłaściwych dla danego serwisu Standardachpoziomu obsługi oraz zakresie odpowiedzialności.2. Postępowanie zgodnie ze wszystkimi zasadami,procedurami oraz regulacjami Citi podczasprocesowania zleceń.3. Bieżące zapoznawanie się z nowymi regulacjami lub ze zmianami w obowiązujących regulacjach wewnętrznych,procedurach i zarządzeniach.4. Identyfikacja oraz zgłaszanie przełożonemu wszelkich problemów, spostrzeżeń dotyczących ryzyk operacyjnych w przebiegu procesw lub pracy zespołu.5.Rozwiązywanie problemw związanych zcodziennym procesowaniem i wykraczającychpoza nie (awarie systemw/aplikacji,procesowanie instrukcji wysokiego ryzyka itp.).6.Analiza błędów operacyjnych.7. Wspłpraca z Oddziałami, innymi jednostkami Citi, partnerami biznesowymi w zakresie wykraczającym poza obszar obsługiwanego procesu np. budowanierelacji z Klientami, aktywny udział w telekonferencjach z Klientami, Technologią i pozostałymi partnerami biznesowymi.8.Koordynowanie oraz udział w tworzeniu i weryfikacji procedur operacyjnych, innych regulacji, opisów procesw, map procesu icapacity planw.9. Przygotowanie działań przed i po testowych np. przygotowanie scenariuszy testowych, planów testów, dokumentacji testowej, pomysłów na usprawnienie oraz optymalizację procesu itp.
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Mile widziani absolwenci po kierunku ekonomicznym adekwatnym do ww. stanowiska; zakres obowiązków: prowadzenie kadr oraz płac w dziale personalnym, wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego (OPTIMA, ERP), odpowiedzialność za terminową i kompletną realizację badań, szkoleń pracowników, przygotowywanie i wysyłanie deklaracji ZUS (Płatnik), PFRON, GUS, samodzielne przygotowywanie listy płac, umów zleceń, kontakt z zarządem obsługiwanej firmy; jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice;
BIURO RACHUNKOWE DEBET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-01 - Gliwice (śląskie)
Przygotowywanie posiłków kuchni ukraińskiej
ADKL-GOLD AGNIESZKA WŁODARCZYK -RYBAK - 2017-06-29 - Słubice (lubuskie)
Realizowanie poprzez placówki detaliczne założonych planów zakupu, analizowanie ofert, organizowanie akcji promocyjnej, konkursów, analiza otoczenia rynkowego. Wymagane: wykształcenie min. średnie, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność obsługi programów biurowych, min. 6 - miesięczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Tel.: 95 783 61 26 Anna Polańska-Bosiacka.
SPOŁEM SULĘCIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-05 - Sulęcin (lubuskie)
e-mail: marzena.kolibowska (at) zarmenfpa.pl
ZARMEN FPA SP.Z O.O. - 2016-03-15 - Zdzieszowice (opolskie)
OSOBA NA TYM STANOWISKU ODPOWIEDZIALNA BĘDZIE ZA SPRZEDAŻ DETALICZNĄ ROŚLIN OZDOBNYCH, DORADZTWO W ICH DOBORZE I PIELĘGNACJI.ZAKRES ZADAŃ:- SPRZEDAŻ ROŚLIN I AKCESORIÓW OGRODNICZYCH- DORADZANIE KLIENTOM W DOBORZE ROŚLIN I ICH PIELEGNACJI- PIELĘGNACJA SPRZEDAWANYCH ROŚLIN ZE SZCZEGÓLNĄ DBAŁOŚCIĄ O ICH WYSOKOĄ JAKOŚĆ- OBSŁUGA KOMPUTERA I KASY FISKALNEJSZCZEGÓŁOWE DANE O FIRMIE I OFERCIE ZNAJDUJĄ SIĘ NA STRONACH: HOMAROSLINY.PL/PRACA
Małgorzata Homa - 2017-06-27 - Rzeszów (podkarpackie)
Specjalista do spraw rachunkowości.
COMPANY SOLO Maciej Kizior - 2018-02-13 - Radomyśl Wielki (podkarpackie)
rozpoznawanie potrzeb szkoleniowych potencjalnych beneficjentów i lokalnego rynku pracy, i opracowanie na ich podstawie ofert szkoleniowych, przygotowywanie planów szkoleń zgodnie z trybem przewidzianym w OHP, promowanie oferty szkoleniowej OHP, prowadzenie akcji promocyjno - informacyjnej kursów i szkoleń w środowisku lokalnym, oferowanie kursów i szkoleń podnoszących i uzupełniających kwalifikacje zawodowe młodzieży w zawodach i specjalnościach poszukiwanych na lokalnym rynku pracy, organizowanie szkoleń zawodowych dla beneficjentów projektu mających na celu nabycie lub podniesienie umiejętności, kwalifikacji i wiedzy, koordynowanie procesu przygotowania i realizacji szkolenia ich organizację, przebieg i rozliczenie, zapewnienie wewnętrznego nadzoru, w tym pedagogicznego, wykonywanie zadań logistycznych dotyczących organizacji kursów, które zapewniają ich sprawne i efektywne przeprowadzenie, samodzielne prowadzenie szkoleń dla klientów kierowanych z innych jednostek OHP w miarę posiadanych możliwości i uprawnień specjalistów ds. szkoleń, podejmowanie współpracy z oferującymi szkolenia specjalistyczne jednostkami szkoleniowymi działającymi w strukturach OHP, organizowanie warsztatów w siedzibie MCK mających na celu nabycie przez młodych ludzi umiejętności dodatkowych, które stanowią dodatkowe wyposażenie podnoszące ich atrakcyjność na rynku pracy, prowadzenie banku informacji o ofercie edukacyjnej OHP i na lokalnym rynku pracy, prowadzenie niezbędnej dokumentacji dotyczącej realizowanej oferty szkoleniowej i na potrzeby projektu, rozliczanie kursów pod względem merytorycznym i finansowym, rekrutacja i realizacja projektu unijnego
Ochotnicze Hufce Pracy Zachodniopomorska Wojewódzka Komenda w Szczecinie - 2016-10-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Tłumaczenie korespondencji, rozmowy telefoniczne w języku rosyjskim, ukraińskim. Prowadzenie negocjacji handlowych, pozyskiwanie nowych kontrahentów. Reprezentacja firmy na rynkach wschodnich.
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Płock (mazowieckie)
telefoniczny i mailowy kontakt z klientem, doradztwo i zawieranie umów ubezpieczenia, obsługa posprzedażowa klienta
FIX FORUM LIDER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-17 - Kraczkowa (podkarpackie)
Utrzymanie systemu informatycznego - instalacja. Konfiguracja, upgrade, migracje, monitorowanie i poprawa wydajności Oracle Database. Testy wydajnościowe, konfiguracja w real application cluster.
"BILLENNIUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-27 - Lublin (lubelskie)
Prezentacja i sprzedaż aparatów słuchowych
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Wymiarki (lubuskie)
- prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej, - przygotowywanie dokumentacji w zakresie zatrudniania i zwalniania pracowników oraz osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych (w tym umów o prace i umów-zleceń),- prowadzenie akt osobowych i aktualizacja dokumentacji pracowniczej zgodnie ze zmianami w prawie pracy,- monitorowanie statusu szkoleń BHP oraz wystawianie skierowań na badania lekarskie (wstępne, okresowe),- prowadzenie rejestru planowanych i zrealizowanych szkoleń pracowników,- prowadzenie ewidencji czasu pracy,- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji personalnej,- wprowadzanie i analiza danych w systemie kadrowo-płacowym (urlopy, zmiany w statusie zatrudnienia),- naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac oraz naliczanie zasiłków chorobowych,- sporządzanie niezbędnych deklaracji do ZUS i US, a także informacji do GUS i PFRON,- obsługa programu kadrowo-płacowego Płatnik,- przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy,- bieżąca analiza i uzgadnianie kont rozrachunkowych,- kontrola spływu należności,- realizacja płatności,- czynności wynikające z bieżącej działalności firmy,- sporządzanie zaświadczeń dla pracowników (np. o zatrudnieniu i zarobkach),- wsparcie merytoryczne z zakresu kadr i płac dla pracowników firmy,- sporządzanie raportów kadrowych.Praca na 1/4 etatu od wtorku do soboty+dyżury w niedziele. Miejsce wykonywania pracy: Bolesławiec ul. Mickiewicza 13
Muzeum Ceramiki - 2017-12-19 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Prowadenie ewidencji pracowników, przygotowywanie umów o pracę, zlecenie, o dzieło, wystawianie świadectw pracy, rozliczanie ekwiwalentów, wynagrodzeń, sporządzanie PIT-11, prowadzenie ewidencji czasu pracy, nadzór nad badaniami wstępnymi, okresowymi, kontrolnymi, odpowiadanie na pisma urzędowe, obsługa programu płacowo-kadrowego "ENOVA"
Warmińsko-Mazurski Klaster Meblowy Sp.Z.O.O. Spółka Komandytowo-Akcyjna - 2017-11-29 - Smolniki (warmińsko-mazurskie)
wykonywania zadań kancelaryjnych, rejestracji, archiwizowanie dokumentów,prowadzenie rejestrów, przyjmowanie i nadawanie faxów,powielanie i ukladanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Radomsko (łódzkie)
-Aktywne pozyskiwanie klientów w zakresie możliwości pozyskiwania środków UE na rozpoczęcie działalności (dla osób indywidualnych) lub jej rozwój (dla firm).-Przygotowanie kompletnej dokumentacji na potrzeby realizacji konkretnego projektu w ramach funduszy UE (analizy finansowe, biznesplany, studia wykonalności, analizy branżowe, wnioski dotacyjne).-Przygotowywanie ofert usług doradczych.
PROACTIVE Centrum Wspierania Aktywnej Przedsiębiorczości Ewelina Hanus - 2015-11-17 - Rzeszów (podkarpackie)
zgodnie ze stanowiskiem.
HORIZONT PROJECT DEVELOPMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-05 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
prace fizyczne
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Lednica Górna (małopolskie)
tworzenie nowych stron www dla GSK, realizacja dodatkowych zadań, implementacja analiz, otagowanie, konfiguracja kontentu, testy QA, raportowanie postępów w projektach, współpraca z partnerami, rozwój kodów CSS i JS, współpraca z LOC
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Poznań (wielkopolskie)
PRACE BIUROWE I OFERTOWANIE
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Jakubowo Lubińskie (dolnośląskie)
obsługa dokumentów kadrowych i księgowych,zaawansowana praca w programie Excel.(dyspozycyjność)
JANAS LOGISTICS Sp. z o.o. - 2016-03-11 - Skwierzyna (lubuskie)
Reprezentowanie firmy na rynku ormiańskim, budowanie bazy klientów, monitorowanie rynku ormiańskiego, utrzymywanie relacji biznesowych z kontrahentami ormiańskimi, gotowość do odbywania zagranicznych podróży służbowych
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Łódź (łódzkie)
Tworzenie bazy klientów, wysyłanie ofert do klientów, zbieranie ofert, negocjacje z kontrahentami, uzyskiwanie pozwolenia na wywóz towaru za granice, udział w oficjalnych spotkaniach. Kontakt z kontrahentami z Mołdawii, Rosji i Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Częstochowa (śląskie)
produkcja i montaż wiązek kablowych przeznaczonych do reflektorów i lamp, łącznie z wersją LED, wiązek kablowych do układów paliw i wiązek kablowych dla przemysłu elektronicznego
KES - kabelové a elektrické systémy, spol. s r.o - 2017-07-21 - Czechy (Czechy)
prezentacja odzieży, tłumaczenie korespondencji, kontakty z klientem z Rosji i Ukrainy
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Baranowo (wielkopolskie)