SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Gliwice oferta pracy BIURO RACHUNKOWE DEBET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: do 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Mile widziani absolwenci po kierunku ekonomicznym adekwatnym do ww. stanowiska; zakres obowiązków: prowadzenie kadr oraz płac w dziale personalnym, wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego (OPTIMA, ERP), odpowiedzialność za terminową i kompletną realizację badań, szkoleń pracowników, przygotowywanie i wysyłanie deklaracji ZUS (Płatnik), PFRON, GUS, samodzielne przygotowywanie listy płac, umów zleceń, kontakt z zarządem obsługiwanej firmy; jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice;
Data publikacji: 2017-09-01
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: BIURO RACHUNKOWE DEBET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zwycięstwa 47, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Mile widziani absolwenci po kierunku ekonomicznym adekwatnym do ww. stanowiska; zakres obowiązków: prowadzenie kadr oraz płac w dziale personalnym, wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego (OPTIMA, ERP), odpowiedzialność za terminową i kompletną realizację badań, szkoleń pracowników, przygotowywanie i wysyłanie deklaracji ZUS (Płatnik), PFRON, GUS, samodzielne przygotowywanie listy płac, umów zleceń, kontakt z zarządem obsługiwanej firmy; jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.09.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw kadr
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy:
BIURO RACHUNKOWE DEBET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
-, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne przesyłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: -
Profil działalności pracodawcy: Działalność rachunkowo-księgowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.09.2017
Data dodania oferty pracy: 31.08.2017
Oferta pracy ważna do: 29.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 31.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 31.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Prowadzenie telefonicznego, e-mailowego marketingu firmy. Obsługa klienta w punkcie. Tworzenie ofert. Kontrolowanie swojej pracy. - Wynagrodzenie: 925 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Docelowo praca na stałe.- Praca na dwie zmiany: 9:00-17:00 - godziny pracy do uzgodnienia. Wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku lub call center. Umiejętność obsługi komputera - WORD, EXCEL. Odpowiedzialność. Otwartość na zdobywanie nowej wiedzy. Chęć do stałego rozwoju. Dyspozycyjność. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-20:00) (Tel. 728-900-176) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Ułańska 9, 40-887 Katowice ---> LOKAL EPAKA.PL) lub e-mail: phulechowski (at) gmail.com
P.H.U. Tomasz Lechowski - 2016-06-23 - Katowice (śląskie)
wyksz.średnie lub wyższe, sprzedaż rur kanalizacyjnych i wodociągowych, kształtek
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2018-03-01 - Łódź (łódzkie)
Wyksztłcenie wyższe; min. 8 lat doświadczenia w japońskim przedsiebiorstwie związanym z motoryzacją; znajomość j. japońskiego na poziomie native speaker; znajomość przepisów i procedur związanych z zakupami, zaopatrzeniem i logistyką; zakres obowiązków: kontakt z zagranicznymi dostawcami, kontrolowanie umówi i dokumentów między zakładem w Polsce a spółką-matką w Japonii; kontakt z japońskimi kontrahentami; sporządzanie raportów dla japońskich przełozonych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Gliwice (śląskie)
- Analiza umów i dokumentacji kontraktu prowadzonego w oparciu o zapisy umowy; Rozpoznawanie zmian przedmiotu umowy; Analiza i ocena odstępstw między zobowiązaniem umownym a robotami wykonanymi; Nadzór nad sporządzaniem roszczeń, ocena należności; Udział w negocjacjach, współpraca z Działem Umów; Raportowanie, nadzór na harmonogramami; Współpraca z Inwestorami. - Miejsce wykonywania pracy: ul. Żelazna 9, 40-851 Katowice + praca w delegacji - Olsztyn.- Wynagrodzenie: od 4000 zł brutto. (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa o pracę na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: Wykształcenie wyższe kierunek - Energetyka lub pokrewne (wymagane). Wymagane min. 3-letnie doświadczenie w firmach budownictwa energetycznego, przemysłowego lub konstrukcji stalowych. Wymagane umiejętności organizacyjne, planowania pracy własnej, znajomość pakietu Office. Mile widziana znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego w mowie w stopniu komunikatywnym, w piśmie w stopniu średniozaawansowanym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl -->WAŻNE! W TEMACIE MAILA PROSZĘ O WPISANIE NAZWY STANOWISKA, NA KTÓRE WYSYŁANA JEST APLIKACJA
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-07 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie kasy Filii i tworzenie raportów kasowych, rozliczenie kurierów z pobrań do paczek, fakturowanie, prowadzenie telefonicznej windykacji klientów Filii, bieżąca obsługa klientów, zadania związane z administracją oraz prace biurowe
GENERAL LOGISTICS SYSTEMS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-11 - Zielona Góra (lubuskie)
KONKURS; Szczegóły na stronie internetowej www.gliwice.so.gov.pl
SĄD OKRĘGOWY W GLIWICACH - 2017-03-09 - Racibórz (śląskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków kasy.
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo Kredytowa PIAST - 2017-06-14 - Starachowice (świętokrzyskie)
kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa, prowadzenie akt oraz dokumentacji
KONECKE SPÓŁKA Z O.O. - 2017-01-26 - Słubice (lubuskie)
odsłuchiwanie obcojęzycznych nagrań oraz tworzenie ich transkrypcji praca w nowoczesnym biurowcu z mnóstwem udogodnień (darmowe napoje, strefa relaksu, sala dla zwierząt)praca przy innowacyjnym, międzynarodowym projekciemożliwość elastycznego czasu pracydodatkowe benefity (opieka medyczna, karta sportowa)możliwość rozwoju zawodowegomożliwość zatrudnienia bezpośrednio u Klienta po kilku miesiącach pracy
"ADECCO POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-07 - Gdańsk (pomorskie)
praca biurowa, obsługa klientawykształcenie średnie lub wyższe (mile widziane zarządzanie i marketing)subiekt GTprofil II
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Kontakty z kontrahentami z Europy Wschodniej, poszukiwanie dostawców, prowadzenie spraw biurowych, obsługa komputera.
NATURA Sp. j. - 2017-05-18 - Bełżec (lubelskie)
Pomoc w prowadzeniu księgowości w referacie finansowo-podatkowym, pomoc w rozliczaniu inwentaryzacji, pomoc w przygotowywaniu sprawozdań finansowych, pomoc w prowadzeniu księgowości w zakresie dochodwó i wydatków budżetowych.
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Susiec (lubelskie)
Wykształcenie min. średnie; doświadczenie zawodowe w sprzedaży; umiejętność obsługi komputera; zakres obowiązków: obsługa sprzedaży bezpośredniej w sklepie, obsługa zamówień składanych w sklepie internetowym, przygotowywanie ofert dla klientów, wprowadzenienowych produktów do oferty, opieka magazynowa, nawiązywanie i podtrzymywanie pozytywnych relacji handlowych z kontrahentami, pozytywne nastawienie i chęć rozwoju; jedna zmiana; 3/4 etatu; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Gliwice (śląskie)
organizowanie wieczorów tematycznych, pokazów artystycznych, teleturnieji, gier, obsługa imprez plenerowych
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Poświętne (mazowieckie)
Kontrola poszczególnych etapów procesu technologicznego; Kontrola jakości wyrobów gotowych; Opracowanie, weryfikacja, aktualizacja, wdrażanie i nadzór nad dokumentacją systemową; Szkolenia z zakresu GHP/GMP/HACCP/BRC/IFS dla pracowników oraz podejmujących zatrudnienie.
"ZAKŁADY MIĘSNE POLONUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-02-02 - Uniszki-Cegielnia (mazowieckie)
obsługa klienta, pozyskiwanie nowego klienta
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Suwałki (podlaskie)
systematyczne prowadzenie zagadnień eksploatacyjnych i remontowych, planowanie, nadzór oraz koordynowanie pracy konserwatorów, pozyskiwanie ofert na materiały i usługi remontowe i budowlane, sporządzanie kosztorysów i opiniowanie kosztorysów firm zewnętrznych, analiza techniczna i proponowanie technologii wykonywania remontów, kompleksowy nadzór nad pracami wykonywanymi przez firmy zewnętrzne, przygotowywanie i realizacja planów remontów, proponowanie rozwiązań technicznych i organizacyjnych w celu obniżenia kosztów, administrowanie dokumentacją techniczną, dokonywanie wpisów do książek obiektów, prowadzenie ewidencji i rozliczeń, prowadzenie spraw dotyczących bhp
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "ZRZESZENI " - 2018-06-12 - Poznań (wielkopolskie)
pozyskiwanie i analizowanie ofert, negocjowanie warunków zakupu i dostaw, poszukiwanie najbardziej optymalnych źródeł, dostaw, realizacja celów oszczędnościowych
Hertz Systems Ltd Sp. z o.o. - 2016-02-17 - Zielona Góra (lubuskie)
branża telekomunikacyjna
Mateja Consulting Łukasz Mateja - 2016-04-21 - Bytom (śląskie)
sprzedaż produktów firmy (materiały do produkcji rolnej), wystawianie faktur, przyjmowanie zleceń.
Rolmix Mirosław Gwóźdź - 2017-03-03 - Psary Witowskie (łódzkie)
Realizacja strategii marketingowej firmy
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Łabuńki Pierwsze (lubelskie)
wg stanowiska
USŁUGI TRANSPORTOWE ALEKSANDER GAWLIK - 2016-05-09 - Płoty (lubuskie)
sporządzanie i prowadzenie dokumentacji personalnej, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS, naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac rozliczanie oraz ewidencja czasu pracy- listy obecności, urlopy, zwolnienia, obsługa systemu kadrowo-płacowego, sporządzanie raportów na potrzeby klientów
PODKARPACKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ CARPATIA - 2017-10-12 - Rzeszów (podkarpackie)
-analiza i ocena projektów inwestycyjnych pod kątem możliwości dofinansowania w ramach funduszy UE-opracowywanie dokumentacji aplikacyjnych o dotacji UE zgodnie z wytycznymi-rozliczanie projektów finansowych z funduszy UE-współpraca z bankami w zakresie finansowania inwestycji.Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Polska Żegluga Bałtycka S. A. - 2017-06-20 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Zgodnie z ogłoszeniem zamieszczonym na stronie www.gizycko.cos.pl
Centralny Ośrodek Sportu Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Giżycku - 2017-11-03 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
W ZAWODZIE
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
realizacja zadań z obszaru BHP, prowadzenie dokumentacji, prowadzenie szkoleń z BHP
TORUŃSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁU DRZEWNEGO S.A. - 2016-08-29 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów ze stałymi klientami, doradztwo handlowe, przygotowywanie ofert.
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Dobrodzień (opolskie)