SPECJALISTA DS. TRANSKRYPCJI Z JĘZYKIEM FRANCUSKIM Gdańsk oferta pracy "ADECCO POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: SPECJALISTA DS. TRANSKRYPCJI Z JĘZYKIEM FRANCUSKIM
Wynagrodzenie: do 4 200 PLN
Zakres obowiązków: odsłuchiwanie obcojęzycznych nagrań oraz tworzenie ich transkrypcji praca w nowoczesnym biurowcu z mnóstwem udogodnień (darmowe napoje, strefa relaksu, sala dla zwierząt)praca przy innowacyjnym, międzynarodowym projekciemożliwość elastycznego czasu pracydodatkowe benefity (opieka medyczna, karta sportowa)możliwość rozwoju zawodowegomożliwość zatrudnienia bezpośrednio u Klienta po kilku miesiącach pracy
Data publikacji: 2017-08-07
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: "ADECCO POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:80-309 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
odsłuchiwanie obcojęzycznych nagrań oraz tworzenie ich transkrypcji praca w nowoczesnym biurowcu z mnóstwem udogodnień (darmowe napoje, strefa relaksu, sala dla zwierząt)praca przy innowacyjnym, międzynarodowym projekciemożliwość elastycznego czasu pracydodatkowe benefity (opieka medyczna, karta sportowa)możliwość rozwoju zawodowegomożliwość zatrudnienia bezpośrednio u Klienta po kilku miesiącach pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 4 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. TRANSKRYPCJI Z JĘZYKIEM FRANCUSKIM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 4 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: francuski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie, zaawansowana znajomość języka francuskiego w mowie i w piśmie na poziomie co najmniej C1, umiejętność obsługi komputera i szybkiego przyswajania nowych programów, umiejętność współpracy w zespole, wymagana znajomość j. angielskiego na poziomie min. B1. Miejsce pracy: Gdańsk - Przymorze. Kontakt telefoniczny i mailowy: Marta Białecka Specjalista ds. rekrutacji, 695060943, marta.bialecka (at) adecco.com. Pracodawca zatrudni na ww. stanowisko 20 osób.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy:
"ADECCO POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
PLAC EUROPEJSKI 2, 00-844 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Adres strony pracodawcy: www.adecco.pl
Ulica pracodawcy: PLAC EUROPEJSKI
Numer budynku pracodawcy: 2
danePracodawcy_nrKraz: 364
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 07.08.2017
Oferta pracy ważna do: 07.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 07.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 07.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
udzielanie Klientom kredytów ratalnych
sprzedaż usług z oferty elektomarketu Media Expert
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dodatkowo sprzedaż sprzętu RTV/AGD/IT
Media Expert - 2016-03-31 - Poznań (wielkopolskie)
Kontrola stanów surowców, praca w systemie ER Zamawianie surowców (płyty, drewno, okucia, pianki) Poszukiwanie nowych dostawców Negocjacje cenowe Kontakt (głównie mailowy) z kontrahentami z Niemiec i Holandii Prace administracyjne Współpraca z innymi działami firmy
Agencja Pracy Vector - 2017-04-28 - Czarne (pomorskie)
PROWADZENIE STRATEGII WPROWADZANIA PRODUKTÓW Z CHIN NA RYNKI UNII EUROPEJSKIEJ, BEZPOŚREDNIE KONTAKTY Z ODBIORCAMI URZĄDZEŃ ELEKTRONICZNYCH (W SZCZEGÓLNOŚCI OŚWIETLENIA TYPU LED), ZAPEWNIENIE ROZWOJU HANDLU NA RYNKACH UNII EUROPEJSKIEJ, ZAPEWNIENIE ZWIĘKSZENIA PROWADZONEGO WOLUMENTU SPRZEDAŻY;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ J. CHIŃSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ J. ANGIELSKIEGO, OGÓLNA WIEDZA W ZAKRESIE HANDLU OŚWIETLENIEM TYPU LED, ZNAJOMOŚĆ ŚWIATOWYCH RYNKÓW PRODUKTÓW OŚWIETLENIOWYCH, DOŚWIADCZENIE W HANDLU I OBROCIE PRODUKTAMI OŚWIETLENIOWYMI NA ŚWIATOWYCH RYNKACH, W TYM RYNKU CHIŃSKIM ORAZ RYNKU UNII EUROPEJSKIEJ
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa kasy fiskalnej, obsługa klientów, wykładanie towarów na półkii,dbałość o czystość otoczenia
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Wohyń (lubelskie)
pozyskiwanie Klientów biznesowych, utrzymywanie bezpośrednich kontaktów z Klientami, budowanie bazy potencjalnych Klientów, udział w branżowych wydarzeniach targowych, kreowanie kierunków rozwoju działu, dokonywanie technicznych i logistycznych z Klientami, opracowywanie ofert dla Klientów i negocjowaniewarunków umów, badanie satysfakcji Klientów, nadzorowanie harmonogramu zlecenia.
ES-SYSTEM NT Sp. z o.o. - 2017-03-31 - Dobczyce (małopolskie)
Przygotowywanie i wydawanie potraw.
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Orzesze (śląskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. Możliwość udziału w szkoleniach podnoszących kwalifikacje. Kontakt z pracodawcą osobisty poprzedzony kontaktem telefonicznym bądź mailowym: rekrutacja (at) skokpiast.pl
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-07-14 - Andrychów (małopolskie)
nawiązywanie kontaktów z klientami zagranicznymi- biznesowymi, koordynacja zapytań oraz odpowiedzialność za koordynaowanie procesu realizacji zamówień
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Poznań (wielkopolskie)
PRACA W SYSTEMIE KADROWO PŁACOWYM, FINANSOWO KSIĘGOWYM, PROWADZENIE I KSIĘGOWANIE RAPORTÓW KASOWYCH, WYCIĄGÓW BANKOWYCH I POZOSTAŁYCH DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH, SPORZĄDZANIE DOKUMENTACJI ROZLICZENIOWEJ Z ZUS I US, ANALIZA KONT ANALITYCZNYCH Z GŁÓWNĄ KSIĘGOWĄ, SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAŃ (MIESIĘCZNYCH, KWARTALNYCH, ROCZNYCH), SPORZĄDZANIE PROJEKTÓW PISM WYCHODZĄCYCH NA ZEWNĄTRZ (W RAMACH ZAKRESU CZYNNOŚCI), PROWADZENIE KASY W ODDZIALE ZGODNIE Z OBOWIĄZUJACYMI ZASADAMI PROWADZENIA KASY;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (RACHUNKOWOŚĆ, FINANSE), OBSŁUGA KOMPTERA (PAKIET BIUROWY), UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, ZDOLNOŚĆ PODEJMOWANIA DECYZJI, UMIEJĘTNOŚĆ SPORZĄDZANIA DOKUMENTÓW I WYCIĄGANIA WNIOSKÓW, ZNAJOMOŚC ZAGADNIEŃ Z ZAKRESU USTAWY O REHABILITACJI ZAWODOWEJ I SPOŁECZNEJ ORAZ ZATRUDNIANIU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, USTAWY O FINANSACH PUBLICZNYCH, USTAWY O RACHUNKOWOŚCI, ORDYNACJI PODATKOWEJ, USTAWY O ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA NARUSZENIE DYSCYPLINY FINANSÓW PUBLICZNYCH, USTAWY O PODATKU DOCHODOWYM OD OSÓB FIZYCZNYCH, USTAWY O PODATKU DOCHODOWYM OD OSÓB PRAWNYCH, USTAWY O SYSTEMIE UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH I INNYCH PRZEPISÓW REGULUJĄCYCH WYPŁATĘ ŚWIADCZEŃ Z UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO, USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, STAŻ PRACY 2 LATA , 1 ROK W SEKTORZE FINANSÓW PUBLICZNYCH;WYMAGANE DOKUMENTY: C.V, LIST MOTYWACYJNY, DOKUMNETY POTWIERDZAJĄCE POZIOM I KIERUNEK WYKSZTAŁCENIA, STAŻ PRACY, DOŚWIADCZENIE WYMAGANE NA DANYM STANOWISKU PRACY, INNE DOKUMNETY, KTÓRE KANDYDAT UZNA ZA ISTOTNE NALEŻY ZŁOŻYĆ OSOBIŚCIE, PRZESŁAĆ NA ADRES MAIL szczecin (at) pfron.org.pl LUB POCZTĄ TRADYCYJNĄ NA ADRES ODDZIAŁU
PAŃSTWOWY FUNDUSZ REHABILITACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH - 2016-07-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obliczanie i sporządzanie list płac nauczycieli i pracowników niepadagogicznych, prowadzenie dokumentacji ZUS, zasiłków chorobowych, macierzyńskich, opiekuńczych, wychowawczych, sporządzanie deklaracji ZUS, raportów imiennych, miesięcznych. Obsługa programu Płatnik, sporządzanie sprawozdań o wynagrodzeniu i zatrudnieniu, ewidencja i rozliczanie podatku dochodowego pracowników oraz sporządzanie deklaracji do Urzędu Skarbowego, przygotowywanie danych i wprowadzanie ich do programu SIO. Wynagfrodzenie zgodnie z Regulaminem wynagradzania i kwalifikacjami.
Centrum Kształcenia Praktycznego - 2016-07-13 - Siedlce (mazowieckie)
Kluczowe obowiązki: przygotowywanie ofert oraz kalkulacji, Obsługa i utrzymywanie relacji z klientami, Prowadzenie korespondencji handlowej.Wymagania: Komunikatywna znajomość w mowie i piśmie języka holenderskiego, francuskiego, włoskiego lub niemieckiego, Dobra znajomość obsługi komputera, KomunikatywnośćFirma oferuje:Pakiet szkoleń wdrażających, Możliwość uczestniczenia i współtworzenia sukcesu i rozwoju firmy z branży budowlanej na rynku krajowym, a przede wszystkim międzynarodowym, Pracę w miłej atmosferze, Atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + prowizja, Możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy. Firma zapewnia dojazd do pracy oraz atrakcyjny pakiet socjalny (m.in prywatną opiekę medyczną)* Średnie miesięczne zarobki po 6 miesiącach zatrudnienia wynoszą 4600 zł netto ( 6506 zł brutto)
EKO-OKNA S.A. - 2016-12-07 - Kornice (śląskie)
prowadzenie spraw związanych z nasadzeniami wikliny i zadrzewień, a także wycinkami wikliny i drzew, stosownie do potrzeb eksploatacyjnych na rzekach i kanałach oraz do wymogów ochrony środowiska przyrodniczego i wymogów ochrony przeciwpowodziowej, wnioskowanie do Dyrektora o nakazanie usunięcia drzew lub krzewów, opiniowanie wniosków udział w postępowaniach dotyczących udzielania zamówień publicznych prowadzonych przez Zespół ds. Zamówień Publicznych RZGW, w zakresie ich kompetencji, w tym przygotowanie dokumentacji niezbędnej do wszczęcia postępowania realizowanego na potrzeby komórki w szczególności w zakresie robót związanych z udrożnieniem poprzez usuwanie drzew i krzewów porastających dno, udział w przygotowywaniu dokumentów merytorycznych niezbędnych do wystawiania faktur za pozyskanie wikliny, pozyskanie drewna opiniowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych dotyczących realizacji robót budowlano-montażowych w szczególności w zakresie robót związanych z usuwaniem drzew i krzewów porastających dno oraz brzegi śródlądowych wód powierzchniowych. prowadzenie spraw związanych z wydobywaniem materiałów z koryt rzecznych i zbiorników.
REGIONALNY ZARZĄD GOSPODARKI WODNEJ W POZNANIU - 2016-03-04 - Skęczniew (wielkopolskie)
jw.
BALTON Sp. z o. o. - 2015-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
zarządzanie oddziałem firmy (biura handlowego), pozyskiwanie nowych klientów, spotkania z klientami, raportowanie sprzedaży, praca w pakiecie Office (World, Excell), tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów, dbanie o dobry wizerunek firmy, praca w programie e-nova
kontakt przez PUP - 2016-11-30 - Chorzów (śląskie)
kontrola formalno-rachunkowa dokumentów księgowych oraz pozyskiwanie od upoważnionych pracowników podpisów, pieczątek, wyjaśnień w zakresie kontroli merytorycznej oraz zamówien publicznych; nadzór nad obiegiem dokumentów finansowo-księgowych pomiędzy komórkami i pracownikami; prawidłowe rozliczanie delegacji służbowych oraz zwrotów kosztów użytkowania samochodów pracownikom, prowadzenie umów i rozliczeń w tym zakresie; nadzór nad ewidencjami przebiegów pojazdów; prowadzenie pozabilansowej ewidencji zaangażowania środków; wystawianie not korygującychGodziny pracy: 7.30-15.05
Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2018-09-11 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Księgowanie dokumentów, sporządzanie sprawozdań i deklaracji, prowadzenie dokumentacji księgowej, obsługa klienta, nawiązywanie kontaktów. Wymagania: wykształcenie średnie ekonomiczne, staż pracy 2 lata, znajomość zagadnień księgowości.
Biuro "MM" Monika Wołoszyn - 2016-11-04 - Wejherowo (pomorskie)
Kontaktowanie się z klientami, wsparcie techniczneCV należy przesyłać praca (at) sitaniectech.pl
SITANIEC TECHNOLOGY - 2016-02-09 - Kielce (świętokrzyskie)
Praca dla osób rozpoczynających karierę w zawodzie konstruktor, projektant.
Andrex-Dąbrowski Spółka Jawna - 2016-02-22 - Brzyście (podkarpackie)
-Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-08-01 - Łódź (łódzkie)
Staż dla os. do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Gromadzenie archiwalnych zbiorów historycznych, opracowywanie zbiorów IR, prowadzenie dokumentacji, znakowanie zbiorów zgodnie z przepisami IR, wykonywanie podstawowych opisów muzealiów: wymiar-format, waga, rodzaj materiału, autor, tytuł, rok wydania, miejsce przechowywania, archiwizowanie i przechochywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, obsługa zwiedzających, inicjowanie i organizowanie wydarzeń muzealnych i imprez, popularyzacja wiedzy o gminie Zielonki na bazie wystaw czasowych i staolych, pomoc przy digitalizacji-cyfryzacji zbiorów oraz rejestrowanie wywiadów z mieszkańcami, bieżące pisanie tekstów i zamieszczanie foto-relacji, zaproszeń na stronę www i portal społecznościowy, pomoc w przygotowywaniu dokumentacji aplikacyjnej na pozyskiwanie dodatkowych środków oraz sponsorów na działalność IR.
Biblioteka Publiczna w Zielonkach - 2017-10-03 - Zielonki (małopolskie)
- Prowadzenie dokukentacji związanej z administacją. Oraganizacja i realizacja poziomu zakupów. Prowadzenie spraw związanych z mieniem przedsiębiorstwa. Zarządzanie majątkiem ruchomym i nieruchomym.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto premia do 50%. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 07:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe: finanse, prawo. Biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych. Bardzo dobra znajomość Pakietu Office. Doświadczenie min. 3 lata na pododbnym stanowisku. Prawo jazdy kat. B. Kontakt e-mail: agnieszka.szuper (at) prt.pl (CV + list motywacyjny)
KATOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT TELEKOMUNIKACYJNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-14 - Katowice (śląskie)
- praca na stanowisku specjalisty na Stacji Hydrologicznej w Radzyniu;- nadzór i utrzymanie hydrologicznej i meteorologicznej sieci stacji pomiarowych;- praca w terenie i na wodzie w zmiennych warunkach atmosferycznych w ciągu całego roku;- wykonywanie kontroli, remontów, zakładania, przenoszenia oraz likwidacji stacji hydrologicznych i meteorologicznych w obszarze działania SH Radzyń;- kontrole i inspekcje przedmiotowych stacji hydrologicznych i meteorologicznych;- praca w aplikacjach bazodanowych, wykonywanie sprawozdań, protokołów obowiązujących na przedmiotowym stanowisku;- wykonywanie pomiaru natężenia przepływu;- wykonywanie konserwacji przyrządów pomiarowych;- prace geodezyjne: niwelacja techniczna, przekroje poprzeczne, podłużne itp.
Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej- Państwowy Instytut Badawczy - 2017-07-06 - Radzyń (lubuskie)
Organizacja pracy i promowanie Szkoły
CENTRUM KSZTAŁCENIA "TORUS" - EWA PIECHOWSKA; EWA PIECHOWSKA - 2017-01-23 - Zawiercie (śląskie)
Obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych, tworzenie i negocjacje ofert handlowych.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-02-23 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
rozmowy telefoniczne z obecnymi klientami
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe DRUX Sp. z o.o. - 2017-02-02 - Puszczykowo (wielkopolskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Warszawa (mazowieckie)
- Rozwój sieci sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji handlowych oraz zdobywanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert. Prowadzenie negocjacji handlowych. Doradztwo techniczno-handlowe dla klientów. Analiza rynku i działań konkurencji.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie o profilu technicznym. Min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku o profilu handlowym wymagającym umiejętności budowania relacji handlowych w branży technicznej. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej, sanitarnej, HVAC lub pokrewnej. Umiejętność pełnienia roli doradczej wobec klientów w zakresie wyboru produktów. Umiejętność budowania efektywnych relacji handlowych. Nastawienie zadaniowe. Umiejętności negocjacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-03-10 - Katowice (śląskie)
wdrażanie strategii marketingowych, udział w opracowaniu kampanii marketingowych, tworzenie materiałów graficznych, współpraca z agencjami reklamowymi
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Złotoryja (dolnośląskie)
jw.
PKP CARGO SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-16 - Warszawa (mazowieckie)