SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA (STRATEGII I PLANOWANIA) Lublin oferta pracy kontakt przez PUP
Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA (STRATEGII I PLANOWANIA)
Wynagrodzenie: od 1 400 PLN
Zakres obowiązków: zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie średnie, preferowane wyższe, umiejętności: komunikatywność, elastyczność , umiejętność analizy trudnych sytuacji, doświadczenie zawodowe: 1 rok , znajomość j. ukraińskiego, rosyjskiego w stopniu biegłym.Ogólny zakres obowiązków: prowadzenie i nadzorowanie działań związanych z planowaniem oraz opracowywaniem strategii w poszczególnych obszarach działania organizacji, opracowywanie planów produkcji, sprzedaży.Miejsce wykonywania pracy: Lublin, Polska, UE, Europa Wschodnia.
Data publikacji: 2017-09-13
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie średnie, preferowane wyższe, umiejętności: komunikatywność, elastyczność , umiejętność analizy trudnych sytuacji, doświadczenie zawodowe: 1 rok , znajomość j. ukraińskiego, rosyjskiego w stopniu biegłym.Ogólny zakres obowiązków: prowadzenie i nadzorowanie działań związanych z planowaniem oraz opracowywaniem strategii w poszczególnych obszarach działania organizacji, opracowywanie planów produkcji, sprzedaży.Miejsce wykonywania pracy: Lublin, Polska, UE, Europa Wschodnia.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 400 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA (STRATEGII I PLANOWANIA)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik do spraw strategii i planowania
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2017
Data zakończenia pracy: 30.09.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Kierownik do spraw strategii i planowania (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: rosyjski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
ukraiński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
umiejętności: komunikatywność, elastyczność , umiejętność analizy trudnych sytuacji
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
Niecała 14, 20-080 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: Niecała
Numer budynku pracodawcy: 14
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik do spraw strategii i planowania
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.09.2017
Data dodania oferty pracy: 12.09.2017
Oferta pracy ważna do: 03.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 12.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 12.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprzedaż turnusów sanatoryjnych i rehabilitacyjnych, pobytów komercyjnych, obsługa kontraktów z NFZ. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Kołobrzegu.
Ośrodek Sanatoryjno-Wypoczynkowy "POSEJDON" Sp. z o.o. - 2016-09-30 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Współtworzenie wizerunku firmy poprzez kształtowanie relacji z otoczeniemzewnętrznym Współtworzenie i realizacja eventów promocyjnychWspółprzygotowanie materiałów informacyjno promocyjnych
Solar Place Pączek Maciej - 2018-07-03 - Kaniów (opolskie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż produktów,pozyskiwanie klientów,budowanie bazy klientów,obsługa reklamacji,promocje handlowe.
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Zambrów (podlaskie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-03-24 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż materiałów budowlanych, obsługa komputera, wystawianie faktur.
BUDULEC Sp. z o.o. - 2017-11-07 - Bolszewo (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-01-03 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa klientów sklepu, sprzedaż towarów, generowanie dokumentów sprzedażowych, obsługa kasy fiskalnej, dbanie o wystrój salonu sprzedaży, nawiązywanie stałych kontaktów z klientami.
KRYSIAK JERZY "JUREX" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLU HURTOWO-DETALICZNEGO - 2017-11-02 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
-
Vistal Ocynkownia Sp. z o.o. - 2015-11-30 - Liniewo (pomorskie)
Układanie i przygotowywanie towaru do wysyłki
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Kraków (małopolskie)
Mycie okien, czyszczenie klatek wentylacyjnych. Pranie wykładzin. Polimeryzacja podłóg. Obsługa maszyn czyszczących.
Hombre Service sp. z o.o. - 2018-03-21 - Gdańsk (pomorskie)
marketing w firmie, obsługa urządzeń biurowych, obsługa socjal-media
Spółdzielnia Socjalna Iskra Sztumskie Pole - 2017-05-31 - Sztumskie Pole (pomorskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-07-13 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
kompleksowa obsługa kadrowo – płacowa pracowników
prowadzenie akt osobowych pracowników
rozliczanie oraz ewidencja czasu pracy
rachuba płac
sporządzanie list płac oraz umów cywilnoprawnych
przygotowywanie umów o pracę, wypowiedzeń, aneksów, zaświadczeń, itp. dla pracowników
prowadzenie rozliczeń w zakresie urlopów oraz zwolnień lekarskich
rozliczanie pracowników pod kątem ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych
Media Expert - 2016-11-14 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
wykonywanie czynności z zakresu kosmetologii
"INSPIRE BY TALENT" SALON FRYZJERSKO-KOSMETYCZNY RENATA TALENT-DOMINIAK - 2018-08-31 - Konin (wielkopolskie)
Prace murarskie
KUC KRZYSZTOF USŁUGI HYDRAULICZNO-GAZOWE - 2017-11-30 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze. Ogłoszenie Nr 4/2017 z dnia 04.05.2017. Dyrektor Żłobka Miejskiego w Katowicach, ul. Sokolska 26, 40-086 Katowice ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze Specjalista ds. płac w pełnym wymiarze czasu pracy. Liczba kandydatów do wyłonienia: 1 osoba.- Zakres wykonywanych zadań:1. Obliczanie wynagrodzeń pracowników i prowadzenie na bieżąco kart wynagrodzeń.2. Sporządzanie w określonym terminie list płac.3. Obliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich i innych świadczeń z ubezpieczenia społecznego.4. Prowadzenie kartotek zarobkowych, chorobowych i innych pozostałych płatności5. Obliczanie i potrącanie z wynagrodzeń: - stawek podatku dochodowego zgodnie z obowiązującymi przepisami o podatku dochodowym od osób fizycznych- rat miesięcznych pożyczek z ZFŚS, PKZP- innych.6. Terminowe sporządzanie deklaracji, informacji i rozliczeń podatkowych zgodnie z aktualnymi przepisami o podatku dochodowym od osób fizycznych.7. Sprawdzanie i korygowanie na bieżąco naliczeń płacowych i podatkowych dokonywanych w oparciu o program komputerowy.8. Obliczanie wynagrodzeń dla celów ustalenia podstawy wymiaru emerytury i renty oraz wypełnianie obowiązujących w tym zakresie formularzy.9. Wystawianie zaświadczeń o wysokości wynagrodzenia na wniosek pracownika.10. Terminowe sporządzanie i przekazywanie w systemie elektronicznym deklaracji rozliczeniowych ZUS za dany miesiąc.11. Terminowe sporządzanie i przekazywanie deklaracji na zaliczkę miesięczną na podatek dochodowy od łącznej kwoty wypłat i innych deklaracji podatkowych.12. Przygotowanie i sporządzanie list płac dodatkowych wypłat świadczeń z funduszu socjalnego(zapomogi, wczasy pod gruszą) oraz wyliczanie zaliczek z tytułu przyznanych świadczeń i umów zleceń.13. Sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym:- wysokości wykazanej premii przez kierowników Oddziałów dla podległego personelu,- pozostałych dokumentów stanowiących podstawę dokonywanej wypłaty.14. Sporządzanie zestawień wynagrodzeń osobowych oraz pochodnych od wynagrodzeń (w ujęciu miesięcznym) według klasyfikacji rodzajowej wypłat.15. Bieżące zapoznanie się z publikowanymi przepisami.16. Sporządzanie sprawozdawczości dot. wyżej wymienionego zakresu czynności.- Wynagrodzenie: 2800 zł/brutto + premia oraz dodatek za staż pracy. Praca na umowę o pracę na czas określony na 6 miesięcy, z możliwością podpisania kolejnej umowy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Warunki pracy:1. pełny wymiar czasu pracy,2. zatrudnienie od dnia 24 maja 2017 r.3. miejsce pracy: Żłobek Miejski, Katowice, ul. Sokolska 26, budynek dwupiętrowy,4. praca przy stanowisku komputerowym, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności.- Praca: 7:30-15:30. - Wymagania niezbędne:1. wykształcenie średnie lub wyższe,2. min. 5-letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku przy obsłudze płacowej,3. znajomość regulacji prawnych w zakresie administracji samorządowej, Kodeku Pracy, egzekucji komorniczej, przepisów ZUS odnośnie naliczania i odprowadzania składek, przepisów podatkowych4. znajomość ustawy o finansach publicznych, w szczególności z zakresu samorządowej jednostki budżetowej, 5. umiejętność sporządzanie list płac (w tym naliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego) 6. umiejętność sporządzania dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS,7. biegła znajomość obsługi programu PŁACE firmy REKORD (lub podobnego) oraz programu PŁATNIK,8. doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań do GUS,9. dobra umiejętność obsługi programów MS Office (Word, Excel).10. obywatelstwo polskie,11. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,12. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,13. zgoda na przetwarzanie danych osobowych,- Wymagania dodatkowe:1. umiejętności analityczne2. motywacja do pracy na oferowanym stanowisku3. komunikatywność4. umiejętność pracy w zespole 5. dyspozycyjność
ŻŁOBEK MIEJSKI W KATOWICACH - 2017-05-12 - Katowice (śląskie)
- monitoring realizacji projektów
PRYWATNE CENTRUM EDUKACJI MARMOŁOWSKI S.C - 2016-05-24 - Kościerzyna (pomorskie)
Specjalista do spraw kadr i płac
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Białobrzegi (mazowieckie)
realizowanie wyznaczonych planów sprzedaży produktów firmy, kompleksowa obsługa klientów, bieżąca współpraca z istniejącymi klientami, poszukiwanie nowych klientów, analiza rynku produktów, budowanie pozytywnego wizerunku firmy
Granit Strzegom Spółka Akcyjna - 2018-09-14 - Strzegom (dolnośląskie)
- przygotowywanie ofert w branży elektrotechnicznej;- sporządzanie wycen i kosztorysów dla klientów.
TELEKTRIM S.A. - 2018-01-16 - Chełm (lubelskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Obowiązki :- budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami,- planowanie i realizację celów sprzedażowych,- fachowe doradztwo techniczne,- kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy,- ofertowanie, - reprezentowanie firmy podczas targów, konferencji,- współpraca z pozostałymi działami w firmie.CV prosimy przesyłać na adres: praca (at) secespol.pl lub dostarczyć pod adres: SECESPOL Sp. z o.o. ul. Warszawska 50, 82-100 Nowy Dwór Gdański.
SECESPOL Sp. zoo - 2017-05-04 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
pozyskiwanie nowych klientów, obsługa obecnych klientów, realizacja planów sprzedaży. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Kołobrzegu i wybranych województwach.
GT CORP Sp. z o.o. - 2018-08-30 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
obsługa programu AS,obsługa portali firm ubezpieczeniowych
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Parczew (lubelskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Pewel Wielka (śląskie)
nadzór nad realizacją prac związanych z branżą sanitarno- mechaniczną. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-16:30
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Pruszków (mazowieckie)
pomoc przy obsłudze maszyn
ZAKŁAD STOLARSKI WOLBEL Józef Belica, Michał Belica Sp. J. - 2015-11-24 - Słupno (mazowieckie)
Administracyjna obsługa magazynów (systemowa i dokumentowa). Terminowe księgowanie dokumentów w systemie. Ewidencja dokumentacji logistycznej. Logistyczna obsługa wyznaczonych klientów
KILARGO Sp. z o.o. - 2017-04-03 - Kalisz (wielkopolskie)
Specjalista do spraw marketingu
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Włoszczowa (świętokrzyskie)