SPECJALISTA DS. OBSŁUGI FINANSOWEJ PROJEKTÓW UNIJNYCH Kościerzyna oferta pracy PRYWATNE CENTRUM EDUKACJI MARMOŁOWSKI S.C
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI FINANSOWEJ PROJEKTÓW UNIJNYCH
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: - monitoring realizacji projektów
Data publikacji: 2016-05-24
Lokalizacja: Kościerzyna (pomorskie)
Pracodawca: PRYWATNE CENTRUM EDUKACJI MARMOŁOWSKI S.C
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:83-400 Kościerzyna, powiat: kościerski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: - monitoring realizacji projektów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI FINANSOWEJ PROJEKTÓW UNIJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kościerzyna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kościerski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kościerzyna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: koordynator projektów unijnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: PRYWATNE CENTRUM EDUKACJI MARMOŁOWSKI S.C
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kościerzynie
Adres pracodawcy:
11 Listopada 1, 77-100 Bytów, powiat: bytowski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: bytowski
Gmina pracodawcy: Bytów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bytów
Ulica pracodawcy: 11 Listopada
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kościerzynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: koordynator projektów unijnych
Data dodania oferty pracy: 24.05.2016
Oferta pracy ważna do: 31.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 24.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 24.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
w/g stanowiska
DS Smith Polska Sp z o.o.w Kielcach - 2017-05-23 - Kielce (świętokrzyskie)
obsługa zamówień klientów, wspólpraca za działem produkcji, planowania i logistyka w celu kontroli procesu realizacji zamówienia klienta, prowadzenie codziennej komunikacji z klientami, tworzenie indywidualnych ofert handlowych
"DALIAN TALENT POLAND" Sp. z o. o. - 2017-01-27 - Żabno (małopolskie)
obsługa wypożyczalni samochodów
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Łagów (dolnośląskie)
dbanie o dobry wizerunek wśród klientów , poszukiwanie nowych partnerów do współpracy w aspekcie dystrybucji oraz promowanie firmy, pomoc przy reklamacji projektu marketingowegoz platformą sprzedażową pracodawcy
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa oświetleniowa spektakli artystycznych, współpraca z pracownikami technicznymi w zakresie montażu sceny i scenografii
Pałac Młodzieży im. Obrońców Poczty Polskiej - 2017-10-23 - Gdańsk (pomorskie)
sprzedaż hurtowa, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Research i wdrażanie nowych produktów z branży chemii budowlanej i przemysłowej, współpraca z laboratorium i działem handlowym.
ALPINUS CHEMIA Sp. z o.o. - 2016-02-04 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Rozliczanie wynagrodzeń, sporządzanie deklaracji do ZUS, GUS, US. Praca w Modlnicy
KANCELARIA PRAWNA VIGGEN SPÓŁKA JAWNA MARIUSZ MIĄSKO, MAŁGORZATA MIĄSKO - 2017-03-10 - Modlnica (małopolskie)
Wykształcenie min. średnie techniczne, pref. w kierunkach energetycznych, BHP; doświadczenie zawodowe: min. 3 lata, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży elektrotechnicznej lub podstawowa wiedza z zakresu elektryki; bardzo dobra znajomość rynku lokalnego; prawo jazdy kat. B; umiejętność posługiwania się komputerem, biegła znajomość pakietu MS Office, umiejętność posługiwania się poprawną polszczyzną, doskonalenia um. planowania, organizacji pracy oraz pracy w zespole; um. Interpersonalne, komunikatywność; zakres obowiązków: aktywny udział w rozwoju biznesu i poszerzanie grup odbiorców na rynku lokalnym, przyg. i prezentowanie ofert handlowych, doradztwo w zakresie oferowanych produktów, analiza rynku pod kątem potencjału rozwoju sprzedaży, obsługa klienta oraz zamówień, wystawianie dok. Sprzedażowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów/ Gliwice KSSE;
CENTRUM TECHNICZNE GRZEGORZ ZIÓŁKOWSKI - 2017-02-16 - Knurów (śląskie)
poznanie struktury ubezpieczeniowej, obsługa klienta, przedsprzedażowa analiza potrzeb klienta, wybór rodzaju ubezpieczenia i złożenie oferty, gromadzenie dokumentów niezbędnych do zawarcia ubezpieczenia, wystawianie wniosków i polis przy pomocy urządzeń elektronicznych w biurze;
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
- kompletowanie, aktualizowanie i upowszechnianie aktów prawnych dotyczących zagadnień ochrony środowiska,- prowadzenie dokumentacji wynikającej z przepisów ochrony środowiska przez przedsiębiorstwa lub jednostki administracyjne,- organizowanie i nadzorowanie działalności przedsiębiorstwa związanej z ochroną środowiska m.in. ochrona aerosanitarna, gospodarka odpadami, gospodarka wodno-ściekowa,- przygotowywanie dokumentacji na potrzeby wydawania decyzji/pozwoleń związanych z ochroną środowiska,- planowanie, organizowanie i kierowanie pracą zespół pracowników zgodnie z zasadami i przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej oraz ochrony środowiska,- współpraca z poszczególnymi działami w przedsiębiorstwie w zakresie realizowania zadań i celów ochrony środowiska.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Strzałkowo (wielkopolskie)
- Wykonywanie zleconych prac, weryfikacja sprawozdań finansowych, analiza danych finansowych, przygotowywani analiz biznesowych.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 4100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek pierwsza umowa o pracę na okres pięciu miesięcy, docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: od zaraz. Do uzgodnienia (preferowane jak najszybciej).- Praca: 8:00-16:30 (z przerwą na obiad). Wymagane wykształcenie wyższe: ukończone studia, preferowane na kierunku ekonomicznym (rachunkowość, finanse, administracja) lub pokrewne, filologicznym (angielska, węgierska). Doświadczenie zawodowe w obszarze finansów i/lub audytu finansowego w firmie działającej w sektorze SSC/BPO będzie dodatkowym atutem. Wymagane umiejętności: znajomość pakietu MS OFFICE, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. Wymagana znajomość języka angielskiego w mowie w stopniu dobrym, w piśmie w stopniu dobrym. Wymagana znajomość języka węgierskiego w mowie w stopniu dobrym, w piśmie w stopniu dobrym.
PRICEWATERHOUSECOOPERS SERVICE DELIVERY CENTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-14 - Katowice (śląskie)
Realizacja projektów rekrutacyjnych. Wyszukiwanie i identyfikacja kandydatów zgodnie z wymogami stanowiska. Prowadzenie rozmów z kandydatami. Selekcja aplikacji. Tworzenie rekomendacji dotyczących kandydatów. Nawiązanie długotrwałych relacji z kandydatami.Umowa zlecenie, 160h w m-cu
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Wrocław (dolnośląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Warszawa (mazowieckie)
Montaż ścian działowych z płyt gipsowo-kartonowych, szpachlowanie płyt, montaż izolacji akustycznych.
ALEKSANDER WIERZBICKI "REMONT" - 2017-03-30 - Chwaszczyno (pomorskie)
aktywna sprzedaż i obsługa klientów biznesowych B2B, aktywne doradztwo w obszarze należności, badanie potrzeb klientów, doradztwo i wdrażanie odpowiednich rozwiązań, budowanie długofalowych relacji z klientami
PPT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-14 - Katowice (śląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Jabłonowo (mazowieckie)
wykonywanie projektów graficznych na potrzeby promocji (katalogi, ulotki, banery, cenniki, oferty handlowej), obsługa aukcji allegro,obsługa stron www
Extreme Ride - Andrzej Szczypiński - 2017-11-09 - Łęczyca (łódzkie)
prowadzenie ksiąg firmy z różnych branż gospodarczych, prowadzenie rozliczeń podatkowych,analiza otrzymanych dokumentów,bezpośredni kontakt z prowadzącymi działalność gospodarczą, rzetelność, sumienność, odpowiedzialność, poufność
kontakt przez PUP - 2017-12-29 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
pozyskiwanie klientów; nawiązywanie i podtrzymywanie biznesowych relacji z klientami krajowymi i zagranicznymi
POLBILDING Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2018-01-19 - Zielona Góra (lubuskie)
Przygotowanie potraw kuchni ukraińskiej ,ocena wyrobów gotowych i właściwe gospodarowanie nimi, obróbka surowców.
MAłA GASTRONOMIA ZBIGNIEW MIROSŁAW - 2017-07-12 - Bogucin (lubelskie)
Samodzielna realizacja i koordynacja projektów rekrutacyjnych dlaKlientów austriackich - utrzymywanie dobrych relacji z Klientami iKandydatami do pracy - prowadzenie wymaganej dokumentacji -pozyskiwanie Kandydatów przy wykorzystaniu różnych metod inarzędzi rekrutacyjnych. Praca w godz.8-16
DIWA PERSONALSERVICE AGENCJA PRACY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-15 - Prószków (opolskie)
Umowy cywilnoprawne, umowy o pracęNadzór nad terminowym przeprowadzaniem szkoleń z zakresu BHP dla PracownikówSporządzanie zaświadczeń do celów mieszkaniowych, MOPS-u, UP, kredytów i pożyczek, sądu, ZUS i innych na prośbę PracownikaObsługa dofinansowań PFRONwyliczanie kwot do odpisu PFRONPrzyjmowanie stron w sprawach pracowniczych w zakresie w/w pracWprowadzanie danych do systemu komputerowego zakresie w/w prac
MAXUS CLEANING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-20 - Kraków (małopolskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - samodzielne i bieżące prowadzenie ewidencji środków trwałych w bazie programu komputerowego FT_ST dla wszystkich grup GUS łącznie dla grupy jawnej i niejawnej. Dokonywanie analizy dostarczonych dokumentów, sprawdzanie ich kompletności, prawidłowości celem przedstawienia ich przełożonemu a następnie do podpisu Komendantowi oddziału bądź innej uprawnionej osobie,- wspomaganie pracowników służb merytorycznych odpowiedzialnych za prowadzenie w komórkach merytorycznych środków trwałych w programie GMAT. Efektem końcowym pracy pracownika jest przekazanie komórce finansowej rzetelnej informacji na temat środków trwałych celem ujęcia w księgach rachunkowych,- prowadzenie rejestru szkód wyrządzonych przez osoby prawne lub fizyczne w mieniu W-MOSG, rejestrowanie wystawianych przez służby merytoryczne protokołów szkód, sprawdzanie zgodności i poprawności klasyfikacji budżetowej celem dostarczenia aktualnej informacji o stanie faktycznym uszkodzonego mienia i monitorowanie przebiegu końcowego efektu prac związanych z postępowaniami szkodowymi,- prowadzenie gospodarki mandatowej w zakresie przyjmowania i rozliczania otrzymywanych zestawień mandatów karnych kredytowanych i gotówkowych celem wystawienia zlecenia przyjęcia wpłaty gotówkowej do kasy lub sporządzanie polecenia księgowania na przelew do Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie, a następnie sporządzanie sprawozdawczości w tym zakresie,- uzgadnianie na bieżąco kont analitycznych celem zapewnienia kompletności i aktualności bazy środków trwałych,- archiwizowanie dokumentacji księgowej i innej celem przekazania jej do Archiwum Zakładowego Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej.Warunki pracy Stanowisko pracy stałej zlokalizowane na II piętrze budynku wielokondygnacyjnego kompleksu koszarowego komendy oddziału. Dojścia i dojazdy utwardzone, budynek nie przystosowany dla osób ze stopniem niepełnosprawności, brak wind oraz pomieszczeń higieniczno-sanitarnych przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.Praca z komputerem maksymalnie 8 godzin na dobę. Kontakty telefoniczne raz w roku z pracownikami Urzędu Statystycznego w sprawie sprawozdań ze środków trwałych.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2016-06-09 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
dbanie o dobry wizerunek firmy , obsługa kluczowych klientów rynku rosyjskojęzycznego
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Rzeszów (podkarpackie)
Organizacja pracy zespołem, pracownik obsługi administracji budynkami i obiektami. Prowadzenie procedur z zakresu prawa zamówień publicznych.
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego Dobrocinie - 2018-03-27 - Dobrocin (warmińsko-mazurskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-09-26 - Gorzewo (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
obsługa kadrowo-płacowa klientów biura
Abak S.A. - 2017-03-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
•Podnoszenie jakości usług, wynajdywanie rozbieżności faktur w celu ich rozwiazywania•Koordynacja zakupów z wewnętrznym Klientem•Rozwiązanie nietechnicznych zadań klientów wewnętrznych•Monitorowanie i odpowiadanie na maile, zapytania na portalu internetowym, poczcie głosowej i faksach•Dbanie o to, aby wszystkie pytania / wnioski / zobowiązania klienta zostały zrealizowane lub rozwiązane zgodnie z oczekiwaniami klienta.•Sprawdzanie i analizowanie dokładności, kompletności odpowiedniego zapotrzebowania na zamówienia •Tworzenie zleceń kupna (w systemie PO) w umowach o usługi przy wykorzystaniu programu SAP •Kontrola wszystkich zamówień i zapytań o zamówienia.•Kontrola wszystkich oszczędności, takich jak: kredyty, negocjowane rabaty, obniżone lub wyeliminowane koszty podróży i
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Kraków (małopolskie)