SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI Wrocław oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI
Wynagrodzenie: od 2 938,57 PLN
Zakres obowiązków: Realizacja projektów rekrutacyjnych. Wyszukiwanie i identyfikacja kandydatów zgodnie z wymogami stanowiska. Prowadzenie rozmów z kandydatami. Selekcja aplikacji. Tworzenie rekomendacji dotyczących kandydatów. Nawiązanie długotrwałych relacji z kandydatami.Umowa zlecenie, 160h w m-cu
Data publikacji: 2017-06-26
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Realizacja projektów rekrutacyjnych. Wyszukiwanie i identyfikacja kandydatów zgodnie z wymogami stanowiska. Prowadzenie rozmów z kandydatami. Selekcja aplikacji. Tworzenie rekomendacji dotyczących kandydatów. Nawiązanie długotrwałych relacji z kandydatami.Umowa zlecenie, 160h w m-cu
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 938,57 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 160h w m-cu
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 938,57 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: rosyjski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B*
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
MINIMUM 6 MIESIĘCY DOŚWIADCZENIA W PROWADZENIU POJAZDÓW
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
redagowanie treści, tworzenie tekstów pomocniczych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, staż pracy 6 m-cy na ww. stanowisku, obsługa komputera, PRAWO JAZDY KAT. B, MINIMUM 6 MIESIĘCY DOŚWIADCZENIA W PROWADZENIU POJAZDÓW, redagowanie treści, tworzenie tekstów pomocniczych, biegła znajomośc języka rosyjskiego i ukraińskiego, bardzo dobra znajomośc języka angielskiego
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data dodania oferty pracy: 27.06.2017
Oferta pracy ważna do: 18.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 27.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 26.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
1.stosowanie technik pracy w zespole na wzór korporacji (Agile/Scrum)2.Konfigurowanie systemu operacyjnego Linux (Debian/Ubuntu/CentOS)3.Programowanie aplikacji okienkowych w nowoczesnych językach oprogramowania (C#/Java)4. Tworzenie programów w językach skryptowych (Bash/Python)5. Tworzenie oprogramowania aplikacyjnego na wzór utworzonego zlecenia (B2B)6.Programowanie w zespole przy użyciu oprogramowania kontroli wersji (GIT/Subversion)7.Przerpowadzanie testów jednostokowych utworzonego oprogramowania
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Poznań (wielkopolskie)
Główne obowiązki:- przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i agregatów w Oddziale, w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej;- udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń, w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego;- prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników, w celu zapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych;- udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów, w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia;- opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale, w celu przekazania Komendantowi Oddziału oraz do Komendy Głównej Straży Granicznej;- przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej, w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożenia pożarowego;- opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej, w celu dokonania wymaganych uregulowań prawnych w Oddziale.Warunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach ustalonych z przełożonym na podstawie harmonogramu pracy;- miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na czwartym piętrze;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa lub ukończone w Szkole Głównej Służby Pożarniczej studia wyższe w zakresie inżynierii bezpieczeństwa w specjalności inżynieria bezpieczeństwa pożarowego.Wymagania niezbędne:- znajomość przepisów przeciwpożarowych;- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE".Wymagania dodatkowe:- posiadanie uprawnień specjalisty ds. bhp;- posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku związanym z ochroną przeciwpożarową.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2019-09-04 - Racibórz (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2019-01-31 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-08 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż internetowa, kontakt z klientem, wystawianie przedmiotów na stronie internetowej,
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Mrozy (pomorskie)
weryfikacja techniczna i normalizacyjna dokumentów konstrukcyjnejopracowanie norm zakładowych oraz instrukcji ustalających
POLON - ALFA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie klientów, techniki sprzedaży, zarządzanie bazą danych, obsługa klienta, sporządzanie i przygotowywanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Janówek (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
Rozwiązanie problemów operacyjnych, wparcie pracy pracowników operacyjnych. Zgłaszanie problemów technicznych.Wymagania: wykształcenie o kierunku/specjalności - logistyka, magazyn, produkcja
"DHL EXEL SUPPLY CHAIN (POLAND)" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-16 - Głuchów (łódzkie)
- Budowanie relacji z klientami, przygotowanie ofert handlowych, obsługa zleceń, kontakt z klientami, tworzenie media planów, tworzenie csenariuszy spotów radiowych, prace kancelaryjne.- Praca w siedzibie firmy oraz na terenie woj. śląskiego.- Wynagrodzenie: 1750 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Mile widziane wykształcenie wyższe związane z reklamą. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale nie wymagane. Wymagana umiejętność budowania relacji. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: reklama (at) radio.katowice.pl
AGENCJA REKLAMY OKAY RADIA KATOWICE KUREK JANUSZ - 2015-12-02 - Katowice (śląskie)
Nawiązywanie kontaktów z kontrahentami potencjalnymi nabywcami maszyn i urządzeń rolniczych z UE w Pakistanie i Indiach.
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Ćmińsk (świętokrzyskie)
Pomoc kuchennaJedna zmiana:od 7-15.
F.U.H. FRESH Karkosza Hubert - 2016-09-15 - Mielec (podkarpackie)
wyksz. średnie, dobra znajomość języka angielskiego, dodatkowym atutem będzie znajomość języka niemieckiego, dobra obsługa komputera (Office);współpraca z kurierami, obsługa korespondencji, koordynowanie obiegu dokumentów, fakturowanie, dbanie o zaopatrzenie biura
MATURE POLSKA M. Rosiński, P.Stefański s.c. - 2016-04-05 - Odolanów (wielkopolskie)
Monitorowanie rynku budowlanego, poszukiwanie obiektów budowlanych - sprzdaż usług budowlanych, doradztwo. Praca na terenie Wrocławia. Jedna zmiana w godz.: 8-16.
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Wrocław (dolnośląskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych, pozyskiwanie nowych klientów, doradztwo i obsługa dotychczasowych klientów banku; WYMAGANIA: wykształcenie wyzsze - ekonomia,finanse, kierunki pokrewne; pół roku doświadczenia w instytucji finansowej, obsluga MSOffice, orientacja na klienta, umiejętność sprzedaży, komunikacja interpersonalna, samodyscyplina, gotowość do podnoszenia kwalifikacji, dobra znajomość języka angielskiego
Bank Polska Kasa Opieki S.A. - 2015-11-27 - Lubliniec (śląskie)
Wykształcenie średnie chemiczne; technik chemik, technik analityk, technik farmacji, mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku laboranta, znajomość języka obcego: angielski preferowany w stopniu dobrym, prawo jazdy kat. B, umiejętność pracy grupowej, umiejętność wykorzystania posiadanej wiedzy w rozwiązywaniu problemów, systematyczność i konsekwentność w działaniu, obsługa MS Office, komunikatywność, otwartość na rozwój. Opis stanowiksa: przyjmowanie próbek do badań, przeprowadzanie badań środków smarnych w laboratorium, pobieranie próbek oleju, nadzór nad magazynem laboratoryjnym. Szczegóły wymagań rekrutacyjnych dostępne na stronie internetowej www.ecol.com.pl, zakładka PRACA. Aplikacje składać w formie elektronicznej lub papierowej w siedzibie firmy.
ECOL SP. Z O.O. - 2015-12-01 - Rybnik (śląskie)
Rekrutacja oraz znajdowanie kontrahentów zajmujących się rekrutacją na rynkach wschodnich.Miejsce pracy: pl. Powstańców Śląskich 16-18 m. 27, 53-314 WrocławKontakt z pracodawcą: email: praca (at) leaseandwork.com, tel. 502407930Sala C
LEASE AND WORK SP Z O.O. - 2017-11-21 - Wrocław (dolnośląskie)
wspomaganie pracy ukraińskich przedstawicieli handlowych, kontakt z klientami i kontrahentami ukraińskimi, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
praca administr-biurowa, mediacje handlowe. logistyka, fakturowanie
Gorzowskie Towarzystwo Handlu Zagranicznego "GOREX" Sp.zo.o. - 2016-06-06 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Obsługa kadrowo - płacowa pracowników.
"FUNDACJA ALPHA INSTITUTE" - 2016-09-06 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa klienta, wykładanie towaru na lady, kontrola terminów przydatności towarów, przestrzeganie przepisów BHP i higieny pracy, wykładanie cen.
"CARREFOUR POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-02 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie pojazdu
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Lubaczów (podkarpackie)
obsługa klientów, pozyskiwanie nowych klientów, doradztwo techniczne, analiza podległego rejony sprzedaży
BRZESKA FABRYKA POMP I ARMATURY MEPROZET SP. Z O.O. - 2019-05-20 - Brzeg (opolskie)
Specjalista BHP i Kadr w Zakładzie Aktywności Zawodowej w szczególności będzie odpowiadał za:obsługę Kontroli Inspekcji Pracy i ZUS (odbywających się systematycznie min. raz w roku);przeprowadzanie kontroli warunków pracy;bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń;przygotowywanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy. Specjalista BHP w imieniu pracodawcy jest zobowiązany udostępnić pracownikom, do stałego korzystania, aktualne instrukcje bezpieczeństwa i higieny pracy dotyczące:- stosowanych w zakładzie procesów technologicznych oraz wykonywania prac związanych z zagrożeniami wypadkowymi lub zagrożeniami zdrowia pracowników,- obsługi maszyn i innych urządzeń technicznych,- postępowania z materiałami szkodliwymi dla zdrowia i niebezpiecznymi,- udzielania pierwszej pomocy;udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą;współpracę z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewnienia właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników;prowadzenie doradztwa w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny dla pracodawcy i pracowników;sporządzanie i przedstawianie pracodawcy co najmniej raz w roku okresowych analiz, stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy;udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia pracy, urządzeń produkcyjnych oraz innych urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników;zgłaszanie wniosków dotyczących wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w stosowanych oraz nowo wprowadzanych procesach produkcyjnych;prace w ramach zespołu badającego okoliczności i przyczyny wypadku przy pracy;prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy);sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy;sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców;sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie;sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON;rozliczanie delegacji pracowniczych;sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;ewidencja zwolnień lekarskich;nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników;organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP;wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach;udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków z Zakładowego Funduszu Aktywności;współpraca z innymi działami w zakresie rekrutacji pracowników na wakujące stanowiska (zbieranie zgłoszeń o wakatach, zgłaszanie wolnych miejsc pracy do urzędu pracy, redagowanie i zamieszczanie ofert pracy w lokalnych mediach, współuczestnictwo w procesie rekrutacji);sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów.
Stowarzyszenie „MY DLA INNYCH” - 2019-09-11 - Białystok (podlaskie)
Wykonywanie kilku z poniższych czynności na linii produkcyjnej: cięcie, obróbka i składanie/ zgrzewanie profili; obsługa zagniatarki, klamkownicy; okuwanie skrzydeł; okuwanie ram; frezowanie słupków; cięcie stali; obsługa oczyszczarki; montaż słupków; uszczelkowanie; montaż zawiasów, szyb; cięcie listew przyszybowych; zabijanie listew; naklejanie szprosów, montaż progów aluminiowych
kontakt przez OHP - 2018-06-06 - Kornice (śląskie)
Cieśla budowlany
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Praszka (opolskie)
prace administracyjne związane z organizacją szkoleń, kontakt telefoniczny z klientami
Alsa - CENTRUM OBSŁUGI BIZNESU Sabina Cywka - 2016-04-08 - Świdnica (dolnośląskie)
Brak danych
TRANS EXPERT - spółka cywilna - 2017-01-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Specjalista do spraw kadr i płac
MLEKTAR S.A. w Tarnowie - 2018-03-01 - Tarnów (małopolskie)
Utrzymanie oraz pozyskiwanie nowych klientów biznesowych,detalicznych ,budowanie struktury doradczej w zakresieobsługiwanego rynku, kontakty zagraniczne, rozbudowa portfeladostawców/odbiorców, monitoring rynku branżowego , bieżącesporządzanie ofert, kompleksowa obsługa handlowa klientów,cyklicznie raportowanie wyników, dążenie do osiąganiawyznaczonych celów, praca w godzinach 09:00-17:00
Eko-Rent Sp. z o.o - 2016-01-22 - Opole (opolskie)