SPECJALISTA DO SPRAW OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJWYDZIAŁU KONTROLI ŚLĄSKIEGO ODDZIAŁU STRAŻY GRANICZNEJ Z SIEDZIBĄ W RACIBORZU Racibórz oferta pracy Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJWYDZIAŁU KONTROLI ŚLĄSKIEGO ODDZIAŁU STRAŻY GRANICZNEJ Z SIEDZIBĄ W RACIBORZU
Wynagrodzenie: od 1 500 PLN
Zakres obowiązków: Główne obowiązki:- przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i agregatów w Oddziale, w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej;- udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń, w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego;- prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników, w celu zapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych;- udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów, w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia;- opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale, w celu przekazania Komendantowi Oddziału oraz do Komendy Głównej Straży Granicznej;- przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej, w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożenia pożarowego;- opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej, w celu dokonania wymaganych uregulowań prawnych w Oddziale.Warunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach ustalonych z przełożonym na podstawie harmonogramu pracy;- miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na czwartym piętrze;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa lub ukończone w Szkole Głównej Służby Pożarniczej studia wyższe w zakresie inżynierii bezpieczeństwa w specjalności inżynieria bezpieczeństwa pożarowego.Wymagania niezbędne:- znajomość przepisów przeciwpożarowych;- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE".Wymagania dodatkowe:- posiadanie uprawnień specjalisty ds. bhp;- posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku związanym z ochroną przeciwpożarową.
Data publikacji: 2019-09-04
Lokalizacja: Racibórz (śląskie)
Pracodawca: Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dąbrowskiego 2, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:- przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i agregatów w Oddziale, w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej;- udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń, w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego;- prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników, w celu zapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych;- udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów, w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia;- opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale, w celu przekazania Komendantowi Oddziału oraz do Komendy Głównej Straży Granicznej;- przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej, w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożenia pożarowego;- opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej, w celu dokonania wymaganych uregulowań prawnych w Oddziale.Warunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach ustalonych z przełożonym na podstawie harmonogramu pracy;- miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na czwartym piętrze;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa lub ukończone w Szkole Głównej Służby Pożarniczej studia wyższe w zakresie inżynierii bezpieczeństwa w specjalności inżynieria bezpieczeństwa pożarowego.Wymagania niezbędne:- znajomość przepisów przeciwpożarowych;- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE".Wymagania dodatkowe:- posiadanie uprawnień specjalisty ds. bhp;- posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku związanym z ochroną przeciwpożarową.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
+ dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJWYDZIAŁU KONTROLI ŚLĄSKIEGO ODDZIAŁU STRAŻY GRANICZNEJ Z SIEDZIBĄ W RACIBORZU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: inspektor ochrony przeciwpożarowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.09.2019
Nazwa pracodawcy:
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Dąbrowskiego 2, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymogów formalnych:1. życiorys i list motywacyjny;2. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;3. oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe ;4. kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;5. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;6. kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawąz dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2018, poz. 412 ze zm.).Inne dokumenty:1. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów;2. kopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego;3. kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień specjalisty ds. BHP;4. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zartudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.Dokumenty należy składać osobiście /lub przesyłać/ od dnia:04 września 2019 r. do dnia 18 września 2019 r. pod adresem:Śląski Oddział Straży GranicznejWydział Kadr i Szkoleniaul. Dąbrowskiego 247-400 RacibórzDane osobowe - klauzula informacyjna:Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawieswobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych, nie będzie możliwy udział w naborze.- Administratorem danych jest Komendant Śląskiego Oddziału Straży Granicznej ul. Dąbrowskiego 2, 47 400 Racibórz, Tel. (32) 414 40 00; e-mail: slaski (at) strazgraniczna.pl.- Inspektor ochrony danych: Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji Śląskiego Oddziału Straży Granicznej ul. Dąbrowskiego 2, 47 400 Racibórz, Tel. (32) 414 47 12; e-mail: woi.slaski (at) strazgraniczna.pl.- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej na podst. art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. 2017 r. poz. 1889 ze zm.)- Okres przechowywania danych: 3 miesiące od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru- Dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom danych, nie będą przekazywane do państwa trzeciego, jak również do organizacji międzynarodowej.- Kandydat ma prawo dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, prawo do przeniesienia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem - żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;- Kandydat ma prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jeśli stwierdzi, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO.- Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych: art. 6 ust. 1 lit. a RODO.- Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób, który spowoduje zautomatyzowane podjęcie decyzji, w tym również nie będą podlegały profilowaniu.Inne informacje:- Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).- Tylko kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o kolejnym etapie selekcji.- Oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. "Wymagane dokumenty i oświadczenia" należy uwiarygodnić własnoręcznym podpisem.- Dokumenty wskazane w pkt." Inne dokumenty" kandydat przedkłada dobrowolnie.- Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.- Proponowane wynagrodzenie brutto: 1500,00 zł oraz dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego.- Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (32) 414 41 39 lub (32) 414 43 42.Śląski Oddział Straży Granicznej w Raciborzu jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: raciborski
Gmina pracodawcy: Racibórz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Racibórz
Adres strony pracodawcy: www.sm.strazgraniczna.pl
Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy:
Bezpieczeństwo państwa, porządek i bezpieczeństwo publiczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor ochrony przeciwpożarowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.09.2019
Data dodania oferty pracy: 04.09.2019
Oferta pracy ważna do: 18.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 03.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a40e1a9343d253a0e1a42b322bc12641
Podobne oferty pracy
dbanie o dobry wizerunek wśród klientów portugalskojęzycznych i anglojęzycznych zagranicznych oraz dostarczanie klientom oraz oferowanymi produktami, odpowiedzialność za raportowanie problemów do odpowienich działóww firmie pracodawcy
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Rzeszów (podkarpackie)
prace biurowe oraz nauczanie języka angielskiego
kontakt przez PUP - 2018-12-03 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
rekrutacja pracowników z Ukrainy, Białorusi i Rosji;pomoc w legalizacji pracy w RP;organizacja przyjazdu i zakwaterowania;przeprowadzenie testów j.polskiego;tłumaczenie dokumentów z języka ukraińskiego oraz rosyjskiego na język polski/
Time2work sp. z o.o. - 2017-04-24 - Opole (opolskie)
Sprzedaż stacjonarna oraz sprzedaż w terenie, wyjazdy do klienta, fotografowanie miejsc do udekorowania oraz efektów realizacji firmy. Wprowadzanie zdjęć na stronę sklepu. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 9-17. Oferta pracy w ramach realizowanego projektu, skierowana do OSÓB BEZROBOTNYCH DO 30 ROKU ŻYCIA.
kontakt przez PUP - 2018-11-18 - Otrębusy (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie z kontrahentami klientami
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
1. rozwiązywanie incydentów (napraw) i obsługi zadań, które są przypisane do nich; 2. wykonywanie analiz konfiguracji całej SAP przypisanych procesów i punktów integracyjnych z nimi związanych; 3. rozpoznawanie wymagań biznesowych założonych przez skonfigurowane rozwiązania SAP; 4. opracowywanie specyfikacji funkcjonalnych i technicznych dla napraw, drobne usprawnienia i współpraca z organizacją rozwoju; 5. współpraca w razie potrzeby z innymi członkami zespołu SAP; 6. spełnianie lub przekraczanie ustaleń SAP SUPPORT SERVICE LEVEL AGREEMENT (SLA); 7. aktualizacja procedur, instrukcji działań i innej dokumentacji dotyczącej zmian w systemie.
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w
BUSINESS PARTNER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-02-02 - Warszawa (mazowieckie)
- Praca na stanowisku specjalisty w Zespole Serwisu (ZS) w Dziale Służby Pomiarowo Obserwacyjnej w Białymstoku -ZS odpowiedzialny jest za nadzór, utrzymanie oraz rozwój systemów pomiarowych zainstalowanych na sieci stacji pomiarowych Państwowej Służby Hydrologiczno - Meteorologicznej - Codzienna analiza sprawności i poprawności funkcjonowania systemów pomiarowych - Praca w terenie w zmiennych warunkach atmosferycznych w ciągu całego roku - Praca w aplikacjach bazodanowych, wykonywanie sprawozdań, protokółów obowiązujących na przedmiotowym stanowisku
INSTYTUT METEOROLOGII I GOSPODARKI WODNEJ - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY - 2017-11-21 - Białystok (podlaskie)
Wyszukiwanie Klientów na terenie krajów UE, przeprowadzanie negocjacji w sprawie dostaw surowców wtórnych na terytorium Ukrainy, udział w targach i wystawach. Praca w ramach umowy zlecenie (ok. 90 godzin miesięcznie - elastyczny czas pracy) we własnym domu oraz na terenie całego kraju. Proponowane wynagrodzenie 13,70 zł brutto na godzinę.
EUROSNAB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-02 - Bielsko-Biała (śląskie)
Terminowe księgowanie dokumentów z należytą starannością oraz z uwzględnieniem przepisów podatkowych; Rozwiązywanie problemów wpływających na terminową realizację płatności; Terminowe dokonywanie księgowań związanych z zamknięciem miesiąca; Terminowe uzgadnianie kont oraz sald dostawców; Archiwizacja; Efektywna komunikacja obejmująca w szczególności: przekazywanie koniecznych informacji/zapytań do odpowiednich zespołów, rzetelne informowanie dostawców oraz klienta, przekazywanie krytycznych problemów na wyższe szczeble zarządzania;
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Wrocław (dolnośląskie)
- Informacje co do sposobu składania aplikacji oraz wymaganych dokumentach znajdują się w ogłoszeniu o naborze nr 22/2019 zamieszczonym w BIP Śląskiego OW NFZ: http://nfz.gov.pl/biuletyn-informacji-publicznej-slaskiego-ow-nfz/rekrutacja/- Główne obowiązki:1. Prowadzenie windykacji należności Oddziału,2. Wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych,3. Monitorowanie postępowań egzekucyjnych i współpraca z organami egzekucyjnymi,4. Sporządzanie sprawozdawczości dotyczącej wykonywanych zadań.- Wynagrodzenie: od 3400 do 3600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 4 miesiące z możliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie lub wyższe (preferowane wykształcenie w zakresie finansów, ekonomii lub prawa). Wymagane doświadczenie zawodowe minimum 3 lata stażu pracy przy wykształceniu wyższym, minimum 5 lat stażu pracy przy wykształceniu średnim. Wymagania konieczne:1. Znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1510 z późn. zm.),2. znajomość przepisów Ustawy z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji(t. j. Dz.U. z 2018 r. 1314 z późn. zm.),3. Umiejętność obsługi komputera (m. in. programy Word, Excel, Outlook),4. Umiejętność obsługi urządzeń biurowych.Predyspozycje osobowościowe oraz umiejętności interpersonalne: umiejętność planowania i organizowania pracy własnej,
NARODOWY FUNDUSZ ZDROWIA - 2019-02-28 - Katowice (śląskie)
Kontakty z klientami, rejestracja zapytań, przygotowywanie ofert handlowych, rejestracja i obsługa zamówień, wyjazdy służbowe, negocjacje cenowe.
GJH-KOŁO H.JANIKOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-07-17 - Koło (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-09 - Warszawa (mazowieckie)
kontrola dokumentacji produkcyjnej, prowadzenie dokumentacji i zapisów jakościowych, uczestnictwo w analizach 8D, przygotowywanie firmy do auditów, realizacja auditów wewnętrznych, uczestnictwo w auditach drugiej i trzeciej strony.
FORGEX POLSKA SP. Z O.O. - 2019-10-02 - Rzeszów (podkarpackie)
Praca w księgowości. Sporządzanie list płac i dokumentów z wynagrodzeniem oraz miesięcznych deklaracji dot. podatku dochodowego od osób fizyczny i deklaracji ZUS
Centrum Edukacji Zawodowej i Turystyki w Świnoujściu - 2017-08-21 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Obsługa obecnych i pozyskiwanie nowych klientów biznesowychPozyskiwanie klientów w miejscu inwestycjiRealizacja planów sprzedażowychPrzygotowywanie ofert handlowychAnalizowanie wyników sprzedaży i wyznaczanie kierunków rozwojuBudowanie pozytywnego wizerunku firmyWspółtworzenie i realizacja strategi marketingowej
blaty.eu Stelter Karolina - 2019-02-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Praca na kuchni, zmianowa godziny od 10-24.Przygotowywanie posiłków, dbanie o stronę wizualną potraw, współpraca przy tworzeniu menu, współpraca przy doborze produktów, kontrola stanów magazynowych, kontakt z dostawcami..Miejsce pracy: Wrocław ul. Św. AntoniegoKontakt kandydatów z pracodawcą elektroniczny. Oferta w sali: G
kontakt przez PUP - 2016-11-15 - Wrocław (dolnośląskie)
AKTYWNE POZYSKIWANIE KLIENTÓW ORAZ NEGOCJOWANIE OFERT HANDLOWYCH, SAMODZIELNE PROWADZENIE PROCESÓW REKRUTACYJNYCH NA STANOWISKA RÓŻNEGO SZCZEBLAWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, OBSŁUGA MS. OFFICE, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W ZAWODZIE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO
HEADHUNTERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
szkolenia BHP, obsługa zewnętrznych firm w zakresie BHP, tworzenie dokumentacji, nadzór nad kontrolą warunków pracy, przestrzegania przepisów BHP
BEHAPER SPÓŁKA CYWILNA A.K.DEZOR - 2019-10-09 - Ruda Śląska (śląskie)
Współpraca z obecnymi dostawcami praca w środowisku międzynarodowym.Przeprowadzanie procesu zakupu towarów i usług, analiza zapasów magazynowych i npotrzeb zakupowych, poszukiwanie nowych dostawców, prowadzenie bazy dostawców towarów handlowych, prowadzenie negocjacji zakupowych, kontrola terminowości dostaw.
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Łęczeszyce (mazowieckie)
- Prowadzenie dokumentacji kadrowej zgodne z obowiązującymi przepisami prawa.Prowadzenie rozliczeń kadrowo-płacowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wyliczenie wynagrodzeń i zobowiązań publiczno-prawnych z tytułu umów o pracę i umów cywilno-prawnych. Sporządzanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych (PFRON, SODiR, ZUS, US, GUS). Obsługa kadrowo płacowa wg w/w czynności w zakresie około 700 osób. - Wynagrodzenie: 1850 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca na pełny etat.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie kierunkowe: rachunkowość, zarządzanie zasobami ludzkimi, kadry - płace itp. Wymagane udokumentowane doświadczenie na w/w stanowisku w zakresie kadr i płac minimum 2 lata. Kontakt wyłącznie telefoniczny (7:00-15:00) (tel.: 32-729-80-47, 507-816-717) lub e-mail: biuro (at) invex.pl
"INVEX GROUP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-15 - Katowice (śląskie)
szkolenia klientów, przedstawianie oferty klientów, udział w targach branżowych
kontakt przez PUP - 2019-08-02 - Pszczyna (śląskie)
Przygotowywanie elementów meblowych do montażu na maszynie-CZOPIARKA SAOMAD UDP150/8, montaż mebli oraz załadunek i rozładunek mebli, dziwiganie elementów pow.20kg
kontakt przez PUP - 2019-05-13 - Wesółka (dolnośląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Warszawa (mazowieckie)
wprowadzanie i wystawianie faktur, obsługa klientów i dostawców, przyjmowanie reklamacji, obsługa zamówień
kontakt przez PUP - 2019-07-09 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Pozyskiwanie zamówień od potencjalnych klientów, obsługa bieżących zapytań i zamówień, odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów. Przygotowywanie ofert, prowadzenie działań marketingowych. Odpowiedzialność za rozwój powierzonej grupy asortymentowej towarów.
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ART-BUD JAN LACHOWSKI - 2019-01-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Koordynowanie wewnętrznej kontroli placówki oświatowej. Pozyskiwanie środków z funduszy zewnętrznych.
Liceum Plastyczne im.. Józefa Chełmońskiego w Nałęczowie - 2016-11-29 - Nałęczów (lubelskie)
- PRZYGOTOWYWANIE DANYCH, ANALIZ ORAZ RAPORTÓW BIEŻĄCYCH INWESTYCJI- OPRACOWYWANIE ANALIZ KOSZTOWYCH I OPŁACALNOŚCI INWESTYCJI- PRZYGOTOWYWANIE BUDŻETÓW BUDÓW- MONITOROWANIE STANU WYKONANIA BUDŻETU W CIĄGU MIESIĄCA, ROKU, ANALIZA ODCHYLEŃ
INŻYNIERIA RZESZÓW SA - 2016-11-22 - Rzeszów (podkarpackie)
Przygotowywanie kalkulacji ubezpieczeń majątkowych i obsługa klientów.
kontakt przez PUP - 2019-05-14 - Siedlce (mazowieckie)
ochrona obiektów, obszarów i urządzeń powierzonych do ochrony;ochrona osób i mienia powierzonego do ochrony;wykonywanie czynności osoby transportującej;wykonywanie czynności konwojenta;wykonywanie doraźnych czyności jako kierowca pojazdu służbowego;kotrola ruchu osobowo-materiałowego i pojazdów na terenie chronionego obiektu;podejmowanie interwencji w związku z zaistniałymi zagrożeniami;prowadzenie dokumentacji ochronnej zgodnie z obowiązującymi procedurami.Praca w Bielsku-Białej w ramach umowy o pracę na okres próbny 3 m-cy, w równoważnym systemie 2/3 zmianowym, od pn. do nd.
Poczta Polska S.A. - 2018-02-26 - Bielsko-Biała (śląskie)