SPECJALISTA W WYDZIALE KSIĘGOWOŚCI, DZIALE FINANSOWYM (OGŁOSZENIE NR 22/2019) Katowice oferta pracy NARODOWY FUNDUSZ ZDROWIA
Stanowisko: SPECJALISTA W WYDZIALE KSIĘGOWOŚCI, DZIALE FINANSOWYM (OGŁOSZENIE NR 22/2019)
Wynagrodzenie: 3 400 - 3 600 PLN
Zakres obowiązków: - Informacje co do sposobu składania aplikacji oraz wymaganych dokumentach znajdują się w ogłoszeniu o naborze nr 22/2019 zamieszczonym w BIP Śląskiego OW NFZ: http://nfz.gov.pl/biuletyn-informacji-publicznej-slaskiego-ow-nfz/rekrutacja/- Główne obowiązki:1. Prowadzenie windykacji należności Oddziału,2. Wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych,3. Monitorowanie postępowań egzekucyjnych i współpraca z organami egzekucyjnymi,4. Sporządzanie sprawozdawczości dotyczącej wykonywanych zadań.- Wynagrodzenie: od 3400 do 3600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 4 miesiące z możliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie lub wyższe (preferowane wykształcenie w zakresie finansów, ekonomii lub prawa). Wymagane doświadczenie zawodowe minimum 3 lata stażu pracy przy wykształceniu wyższym, minimum 5 lat stażu pracy przy wykształceniu średnim. Wymagania konieczne:1. Znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1510 z późn. zm.),2. znajomość przepisów Ustawy z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji(t. j. Dz.U. z 2018 r. 1314 z późn. zm.),3. Umiejętność obsługi komputera (m. in. programy Word, Excel, Outlook),4. Umiejętność obsługi urządzeń biurowych.Predyspozycje osobowościowe oraz umiejętności interpersonalne: umiejętność planowania i organizowania pracy własnej,
Data publikacji: 2019-02-28
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: NARODOWY FUNDUSZ ZDROWIA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Stanisława Kossutha 13, 40-844 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Informacje co do sposobu składania aplikacji oraz wymaganych dokumentach znajdują się w ogłoszeniu o naborze nr 22/2019 zamieszczonym w BIP Śląskiego OW NFZ: http://nfz.gov.pl/biuletyn-informacji-publicznej-slaskiego-ow-nfz/rekrutacja/- Główne obowiązki:1. Prowadzenie windykacji należności Oddziału,2. Wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych,3. Monitorowanie postępowań egzekucyjnych i współpraca z organami egzekucyjnymi,4. Sporządzanie sprawozdawczości dotyczącej wykonywanych zadań.- Wynagrodzenie: od 3400 do 3600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 4 miesiące z możliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie lub wyższe (preferowane wykształcenie w zakresie finansów, ekonomii lub prawa). Wymagane doświadczenie zawodowe minimum 3 lata stażu pracy przy wykształceniu wyższym, minimum 5 lat stażu pracy przy wykształceniu średnim. Wymagania konieczne:1. Znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1510 z późn. zm.),2. znajomość przepisów Ustawy z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji(t. j. Dz.U. z 2018 r. 1314 z późn. zm.),3. Umiejętność obsługi komputera (m. in. programy Word, Excel, Outlook),4. Umiejętność obsługi urządzeń biurowych.Predyspozycje osobowościowe oraz umiejętności interpersonalne: umiejętność planowania i organizowania pracy własnej,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 400 - 3 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: od 3400 do 3600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 4 miesiące z możliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA W WYDZIALE KSIĘGOWOŚCI, DZIALE FINANSOWYM (OGŁOSZENIE NR 22/2019)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: windykator
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 400 - 3 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, kierunek: finansów, ekonomii lub prawa
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: finansów, ekonomii lub prawa
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie min. średnie lub wyższe (preferowane wykształcenie w zakresie finansów, ekonomii lub prawa). Wymagane doświadczenie zawodowe minimum 3 lata stażu pracy przy wykształceniu wyższym, minimum 5 lat stażu pracy przy wykształceniu średnim. Wymagania konieczne:1. Znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1510 z późn. zm.),2. znajomość przepisów Ustawy z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji(t. j. Dz.U. z 2018 r. 1314 z późn. zm.),3. Umiejętność obsługi komputera (m. in. programy Word, Excel, Outlook),4. Umiejętność obsługi urządzeń biurowych.Predyspozycje osobowościowe oraz umiejętności interpersonalne: umiejętność planowania i organizowania pracy własnej, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność, poprawnego formułowania pism, samodzielność, dokładność, odporność na stres.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: NARODOWY FUNDUSZ ZDROWIA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Stanisława Kossutha 13, 40-844 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:- list motywacyjny i życiorys (CV) opatrzone własnoręcznym podpisem,- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,- kwestionariusz osobowy *wzór do pobrania,- kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy, w tym świadectwo/a pracy (a w przypadku pozostawania w zatrudnieniu aktualne zaświadczenie o zatrudnieniu), zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej lub zaświadczenie o wykonywaniu umów cywilno-prawnych,- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartychw ofercie pracy w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji; *wzór do pobrania.Termin i miejsce składania dokumentów:Aplikacje należy przesłać pocztą na adres:Śląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia40-844 Katowice, ul. Kossutha 13Wydział Organizacyjny, Kadr i Szkoleń, p. 5.21 aOferta pracy nr 22/2019lub złożyć w biurze podawczym na parterze z dopiskiem na kopercie oferta pracy nr 22/2019w terminie do 08.03.2019 r. decyduje data wpływu do Oddziału.Warunkiem zatrudnienia w Narodowym Funduszu Zdrowia jest spełnianie wymogów określonychw art. 112 Ustawy z 27 sierpnia 2004 roku o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanychze środków publicznych (t. j. Dz.U. z 2018 roku, poz. 1510 z późn. zm.).Ważne informacje:- aplikacje niekompletne, niezgodne z wymogami zawartymi w ogłoszeniu oraz złożone po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane,- informacja o terminie kolejnego etapu postępowania kwalifikacyjnego zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Śląskiego OW NFZ www.nfz.gov.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Oddziału Katowice, ul. Kossutha 13 wraz z listą kandydatów spełniających wymagania formalne,- kandydaci nie będą informowani indywidualnie o terminie spotkania rekrutacyjnego,- dokumentów aplikacyjnych nie zwracamy,- wyniki naboru zostaną umieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Śląskiego OW NFZ www.nfz.gov.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Oddziału Katowice, ul. Kossutha 13 w terminie do 14 dni od daty zatrudnienia wybranego kandydata lub zakończenia naboru,- informacje telefoniczne pod numerem: 32 735 15 68
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta, Termin: Termin składania dokumentów do 08.03.2019 r, Godziny : 8:00-16:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Ulica pracodawcy: Stanisława Kossutha
Numer budynku pracodawcy: 13
Profil działalności pracodawcy: OBOWIĄZKOWE ZABEZPIECZENIA SPOŁECZNE
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: windykator
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 28.02.2019
Data dodania oferty pracy: 27.02.2019
Oferta pracy ważna do: 08.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 28.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 28.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wyliczenie wysokości odszkodowań w specjalistycznym systemie informatycznym. Praca w godzinach 8-16.
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych "TUW" - 2016-11-03 - Płock (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-11-07 - Warszawa (mazowieckie)
Wspieranie zagranicznych lokalizacji banku w analizie decyzji dotyczących ryzyka kredytowegoWykonywanie analiz kredytowychPrzygotowywanie raportówObliczanie funduszyAktualizowanie i zarządzanie bazą danych funduszy
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Zabierzów (małopolskie)
prace w dziennym oddziale rehabilitacyjnym dla amazonek.
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Konin (wielkopolskie)
wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie mile widziane. kurs na operatora spycharki
ZUGATO SP. Z O.O. - 2019-02-22 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Zgodny ze stanowiskiem.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "POM" W MILICZU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-18 - Sławoszowice (dolnośląskie)
Nadzór jakościowy, opracowywanie planów i prowadzenie kontroli dostaw, procesu produkcji i badań kontroli końcowej wyrobów gotowych, prowadzenie dokumentacji związanej z jakością, przeprowadzanie pomiarami i badaniami nowych uruchomień, rozpoznawanie i rozwiązywanie problemów jakościowych, udział w postępowaniu reklamacyjnym, kontakt z klientem w tematach jakościowych.
Fabryka Armatur Głuchołazy s.a. - 2017-01-20 - Głuchołazy (opolskie)
•Obsługa sekretariatu.•Odbieranie telefonów i przełączanie rozmów.•Przyjmowanie gości i kontrahentów.•Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.•Zarządzanie obiegiem dokumentów między działami.•Prowadzenie spraw administracyjno-biurowych.•Zaopatrzenie w artykuły biurowe, spożywcze, środki czystości
ZENON SP. Z O.O. - 2018-06-06 - Brusy (pomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Implementacja zasad ofertowania firmy w narzędziu NPT dla klientów firmy , Zapewnienie celów zyskowności zgodnie z polityką firmy, Współpraca z zespołami sprzedażowymi w celu przygotowania oferty, Tworzenie analizy biznesowej oraz estymacji zysku w celu przygotowania briefingu dla decydentów, Tworzenie zestawień i porównań cenowych , Proponowanie alternatywnych wycen oraz mechanizmów dyskontowania, Przygotowanie danych związanych z wyceną do celów analitycznych, W celu wsparcia ofer z całego świata, specjalista ofertowania będzie musiał pracować na zmianach .[Godzina zakończenia pracy] : 17:00[Praca na czas określony] : 15.03.2017 - 9.05.2019
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Wrocław (dolnośląskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2019-02-18 - Brzeg (opolskie)
obsluga kasy fiskalnej, obsługa komputera, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Kwidzyn (pomorskie)
Zgodnie z umową.
ZAKŁAD PRODUKCJI KONSTRUKCJI MOSTOSTAL w ROPCZYCACH Sp. z o.o. - 2016-03-14 - Ropczyce (podkarpackie)
kierowanie działem technicznym, utrzymanie ciągłości ruchu urządzeń produkcyjnych
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska MALUTA - 2016-12-08 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Obowiązki specjalisty;prowadzi sprawy płacowe pracowników w tym sporządza listy płac,prowadzi rozliczenia z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie,prowadzi rozliczenie z Urzędem Skarbowym.prowadzi zgodnie z obowiązującymi przepisami rozliczenia z PFRON.Sporządza sprawozdania do Głównego Urzędu Statystycznego w zakresie wynagrodzeń i zatrudnienia.Sporządza sprawozdania list płac oraz Polecenia Księgowania.Wprowadza do Systemu Informacji Oświatowej w zakresie wynagrodzeń,prowadzi kartoteki świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń ,rozlicza inwestycje,sporządza przelewy.
ZESPÓL SZKÓŁ ZAWODOWYCH NR 3 im.STANISŁAWA STASZICA w Kielcach - 2016-12-01 - Kielce (świętokrzyskie)
Praca przy wirujących narzędziach, precyzyjna obróbka drewna
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Niedalino (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Warszawa (mazowieckie)
Wsparcie techniczne dla działu logistycznego, przyjmowanie i wysyłka dostaw, wsparcie przy organizacji transportu, obsługa logistyki zewnętrznej, drobne zaopatrzenie dla zakadu
AP-LOGIC Sp. z o.o. - 2016-12-09 - Gorczyn (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
Przedstawianie ofert i pozyskiwanie zleceń w zakresie doradztwa gospodarczego podmiotom; analizowanie oraz doradzanie w zakresie efektywności i funkcjonowania struktur organizacyjnych podmiotu z punktu widzenia wykonywania przez niego zadań, jak i wykorzystania posiadanych zasobów ludzkich i materialnych; opracowywanie analiz, ekspertyz i strategii przydatnych do podejmowania decyzji w zakresie organizacji i funkcjonowania określonego badaniami podmiotu; analizowanie otoczenia firmy i zachodzących w nim zmian ekonomicznych, technologicznych, administracyjnych, organizacyjnych, prawnych i ekologicznych oraz ich wpływu na funkcjonowanie podmiotu; opracowywanie wniosków, wytycznych i raportów dotyczących zmian w otoczeniu firmy, a następnie przedstawienie ich zainteresowanym podmiotom.
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Kraków (małopolskie)
przygotowaywanie ofert handlowych,zawieranie umów handlowych z odbiorcami art.ropopochodnych,pozyskiwanie nowych klientów, oraz realizacja planów sprzedażowych,
Mika-Oil Spółka z o.o. - 2016-03-15 - Przemyśl (podkarpackie)
Optymalizacja kont klientów Google Adwords.
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Kraków (małopolskie)
-realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych,-współpraca i kontakt z obecnymi klientami biznesowymi na rynkach zagranicznych,-bieżąca obsługa zamówień,-prowadzenie dokumentacji sprzedażowej,-monitorowanie płatności,-aktywne pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji handlowych,-prowadzenie prezentacji i rozmów handlowych,-wizyty u klientów,-dbałość o wizerunek marki na rynku.
INCANA S.A - 2016-02-23 - Ścinawa (dolnośląskie)
Odpowiedzialność za obieg dokumentów w oddziale. Praca w zespole odpowiedzialnym za realizację zamówień sprzedażowych.
SIG Sp. z o.o. - 2017-03-29 - Gdynia (pomorskie)
obsługa punktu kurierskiego, nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami,informowanie klientów o produktach i usługach, sprzedaż produktów/usług firmySkładanie i monitorowanie realizacji zamówień, pomoc w rozwiązywaniu problemów i przyjmowanie reklamacjiProwadzenie negocjacjiBudowanie relacji z klientemObsługa urządzeń biurowychPrzygotowanie dokumentacji i raportów
Olmado Marcin Kaleta - 2017-07-26 - Leszno (wielkopolskie)
według stanowiska
Foelsch & Fanselow Mazury Sp. z o.o. - 2017-02-06 - Jędrychowo (warmińsko-mazurskie)
..
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Budowanie długofalowej współpracy z aktualnymi, kluczowymi kontrahentami krajowymi i zagranicznymi oraz ich kompleksowa obsługa,poszukiwanie nowych klientów na rynkach zagranicznych, koordynowanie i nadzorowanie całokształtu procesów związanych z eksportem, przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie negocjacji, udział w targach branżowych (rowerowych i mleczarskich), budowanie strategii eksportowej firmy, realizacja planów sprzedaży.
PPH Simpla s.c. A. Murawski, R. Polak - 2015-11-27 - Nysa (opolskie)
Sporządzanie list płac, sporządzanie dokumentów związanych z zatrudnieniem, naliczanie i sporządzanie deklaracji podatkowych.
BUDKOM Sp. z o.o. - 2018-10-17 - Wieliczka (małopolskie)
1) przygotowywanie i przeprowadzanie zamówień publicznych oraz sporządzanie umów zawieranych przez Centrum oraz współpraca z komórkami organizacyjnymi Centrum w tym zakresie;2) opracowywanie informacji niezbędnych do sporządzania planów zamówień publicznych/planów postępowań i sprawozdań z zakresu zamówień publicznych;3) prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;4) udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno prawnego przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;5) udział w pracach komisji przetargowej - sporadycznie,6) prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zamówienia, pisma itp.),7) ocena formalno-prawna składanych ofert (weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne) - dotyczy w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;8) koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów.Forma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista w zespole ds. organizacji i monitoringu we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 19.02.2018r. do godziny 15:00 3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Dodatkowych informacji udziela: Zastępca Dyrektora Wrocławskiego Centrum Integracji p. Ewa Żmuda, tel. 71 782 35 18 w godz. 9.00:14.00.Oferta dostępna w sali E, A. Oferta skierowana także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-01-19 - Wrocław (dolnośląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Kargowa (lubuskie)