SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Bogucin oferta pracy Clockwork Polska Sp. z o.o.
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Praca z systemem magazynowo handlowym, przyjmowanie zamówień telefonicznych/mailowych, korespondencja z klientami
Data publikacji: 2017-12-05
Lokalizacja: Bogucin (wielkopolskie)
Pracodawca: Clockwork Polska Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gnieźnieńska 64B, 62-006 Bogucin, powiat: poznański, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca z systemem magazynowo handlowym, przyjmowanie zamówień telefonicznych/mailowych, korespondencja z klientami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 0.75
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto na 3/4 etatu
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bogucin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: poznański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Swarzędz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali pracownicy sprzedaży i pokrewni gdzie indziej niesklasyfikowani
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2018
Data zakończenia pracy: 31.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice
Nazwa pracodawcy: Clockwork Polska Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Gnieźnieńska 64B, 62-006 Bogucin, powiat: poznański, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: kontakt telefoniczny oraz e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: poznański
Gmina pracodawcy: Swarzędz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bogucin
Ulica pracodawcy: Gnieźnieńska
Numer budynku pracodawcy: 64B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy sprzedaży i pokrewni gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 05.12.2017
Oferta pracy ważna do: 31.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 05.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 05.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zdobywanie klientów dla ośrodka, opracowywanie ofert oraz pakietów pobytu.
OŚRODEK WCZASÓW RODZINNYCH UNIVERSAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-23 - Łazy (zachodniopomorskie)
Realizacja zamówień produkcyjnych pod kątem zaopatrzenia materiałowego, bieżące zakupy materiałów na potrzeby spółki, kierowanie pojazdem służbowym. Godz. pracy 7-15.
EMMAROL SP. Z O.O. - 2018-01-11 - Słupsk (pomorskie)
Zakres obowiązków:1.realizacja programów i zadań związanych z inicjowaniem i finansowaniem instrumentów wspierających zatrudnienie i aktywizację zawodową lokalnego rynku pracy finansowanych ze środków Funduszu Pracy oraz współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego;2.realizacja innych instrumentów wsparcia (m.in prac interwencyjnych, staży, bonów, robót publicznych, prac społecznie użytecznych, refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy oraz przyznania środków na podjęcie działalności gospodarczej);3.merytoryczna weryfikacja wpływajacych wniosków dotyczących sybsydiowanych form zatrudnienia, sporządzanie umów;4.weryfikacja dowodów księgowych, wypłat, faktur oraz pozostałych wydatków związanych z realizowanymi zadaniami;5.przygotowywanie okresowych sprawozdań, analiz związanych z realizowanym programami, ocena efektywności działań, w tym przygotowywanie i sporządzanie informacji dla potrzeb statystyki i rynku pracy.Praca na umowę o pracę w godz. 7:30-15:30 w Kołobrzegu.Wymagane dokumenty nalezy składać w terminie do dnia 09.05.2017 r. do godz. 15:30 w zamkniętej kopercie w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Kołobrzegu, ul. Katedralna 46-48 w pokoju nr 17- II piętro (sekretariat) z dopiskiem "dotyczy naboru na stanowisko Specjalista ds. programów - stażysta". Więcej informacji na stronie BIP www.pupkolobrzeg.finn.pl
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu - 2017-04-27 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Odpowiada za kompleksową obsługę procesu sprzedaży przez Internet; Pozyskiwanie nowych klientów internetowych poprzez prowadzone działania marketingowe, Zamawianie towarów od dostawców z Chin i dbałość o bieżące zaopatrzenie.Praca w Krakowie oraz wyjazdy służbowe na terenie kraju i za granicę.
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klienta. Ofertowanie, skaładanie zamówień.
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
murowanie ścian na budynkach mieszkalnych i biurowych
Firma Karaszkiewicz Budownictwo Sp. Z o. o. - 2016-02-12 - Blizne Jasińskiego (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-04 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie i obsługa klienta, prowadzenie negocjacji handlowych w języku obcem, przygotowanie ofert handlowych, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, udział w targach handlowych,
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Sławno (zachodniopomorskie)
kontakt zklientami z krajów arabskich i Europy
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Żyrardów (mazowieckie)
realizacja zadań BHP
BEHAPER SPÓŁKA CYWILNA A.K.DEZOR - 2017-08-08 - Ruda Śląska (śląskie)
Praca na stanowisku specjalisty ds. sprzedaży (telemarketer).
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Kraków (małopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Legnica (dolnośląskie)
praca specjlisty ds sprzedaży:bieżące zamawianie towarów na magazyn, kontrola cen zamawianych towarów, sporządzanie dokumentów przyjęcia towarów itp.
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Prowadzenie spraw i dokumantacji kadrowo-płacowej, ewidencja i rozliczanie czasu pracy, uporządkowanie dokumentacji do ZUS, GUS,US, PFRON, Urzą Statystyczny.Sporządzanie raportów i analiz dotyczących administracji kadrowo-płacowej oraz inne prace zlecone.
"BRZOZA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-06 - Oleśnica (dolnośląskie)
jw.
DMP Group Sp. z.o.o. - 2017-08-01 - Warszawa (mazowieckie)
administrowanie i konfiguracja bazy danych Oracle; administrowanie serwerami Windows i Red Hat Enterprise Linux; administracja aplikacjami eksploatowanymi w firmie; wykonywanie kopii bezpieczeństwa, instalacji, aktualizacji, optymalizacji bazy danych i systemów operacyjnych; utrzymanie ciągłości pracy systemów baz danych; bieżący monitoring działania baz danych i systemu ERP oraz planowanie ich rozwoju; opracowanie, kontrola i wdrażanie procedur bezpieczeństwa w zakresie baz danych i systemów operacyjnych; zarządzanie bezpieczeństwem systemów informatycznych; rozwiązywanie problemów z bazami danych oraz serwerami aplikacyjnymi w zakresie wydajności oraz dostępności; świadczenie usługi pomocy użytkownikom.
INSTAL PROJEKT GAWŁOWSCY ŚCIERZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2016-02-26 - Kruszyn (kujawsko-pomorskie)
obsługa klientów, wyceny
ORBIT ONE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-08 - Prabuty (pomorskie)
• ROZLICZANIE WYNAGRODZEŃ PRACOWNICZYCH ZARÓWNO KRAJOWYCH JAK I ZAGRANICZNYCH;• DOKONYWANIE ROZLICZEŃ I SPORZĄDZANIE DEKLARACJI W ZAKRESIE ZUS, US, PFRON, GUS;• PROWADZENIE CAŁOŚCIOWEJ DOKUMENTACJI KADROWEJ DLA PRACOWNIKÓW;• SPRAWY BIEŻĄCE ZWIĄZANE Z OBSŁUGĄ PRACOWNIKÓW;• ODPOWIADANIE NA PISMA DOTYCZĄCE SPRAW KADROWYCH: ZUS, US, ITP.
GLOBALE RESSOURCE HUMAINE SP Z O O - 2016-08-08 - Rzeszów (podkarpackie)
przygotowanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji z klientami, rozwój sprzedaży produktów poprzez pozyskiwanie nowych klientów.
TANKPOL R. Mosio i Wspólnicy Spółka Jawna - 2016-02-26 - Szczucin (małopolskie)
praca na terenie gminy Sochocin
GMINNY ZAKŁAD KOMUNALNY W SOCHOCINIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-01-23 - Sochocin (mazowieckie)
Tworzenie ofert sprzedażowych, koordynacje procesu sprzedazy produktow, realizacja założonych planów sprzedażowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, podejmowanie działań marketingowych w celu zwiększenia sprzedaży prpduktów lub usługi
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Zduńska Wola (łódzkie)
Wykształcenie min. średnie techniczne; znajomość języka niemieckiego - warunek konieczny, znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem; min. rok doświadczenia na podobnym stanowisku, znajomość pakietu MS Office, umiejętność organizacji pracy własnej; zakres obowiązków: nadzór i organizacja systemu kontroli u klienta, opieka nad Klientem, utrzymanie wzorowych relacji z Klientem, aktualizacja i nadzór nad przestrzeganiem wymagań Klienta, ustalanie z Klientem celów jakościowych, zarządzanie reklamacjami u Klienta, sporządzanie analiz i raportów jakościowych, dbanie o przepływ informacji między Klientem, a odpowiednimi działami w firmie, prowadzenie działań korygujących i zapobiegawczych u Klienta; trzy zmiany; miejsce pracy: Niemcy;
INTERNATIONAL QUICK SERVICE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-23 - Niemcy (Niemcy)
realizacja zadań wynikających z obowiązków służby BHP, kontrolowanie stanu BHP i opracowywanie instrukcji BHP, prowadzenie kontroli warunków pracy, prowadzenie szkoleń wstępnych, prowadzenie dokumentacji BHP
SCO-PAK S.A - 2016-04-12 - Chełm (lubelskie)
1. analizowanie rynku branżowego w Wietnamie2. nawiązywnaie i podtrzymanie kontaktów handlowych z podmiotami mającymi siedzibę w Wietnamie3. budowanie korzystnego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2016-12-13 - Rzeszów (podkarpackie)
Przeprowadzanie inwentaryzacji obiektów na potrzeby przygotowywania dokumentacji projektowej w celu wykonania montażu urządzeń z zakresu odnawialnych źródeł energii na poszczególnych obiektach. Praca w ciągłych delegacjach, na terenie całej Polski
ADMAT-EKO MARTYNA PIECUCH - 2018-07-26 - Częstochowa (śląskie)
Prowadzenie, koordynowanie i komunikowanie się jako ekspert w sprawach dotyczących realizacji strategii oraz programów Total Reward, wdrażanie ich przy zapewnieniu przestrzegania wszystkich standardów obowiązujących w organizacji. Prowadzenie, koordynowanie i komunikowanie się z zainteresowanymi stronami we wszystkich aspektach dotyczących procesu Total Reward. Przeprowadzanie analiz, interpretacja wyników i przedstawienie zaleceń jako informacji zwrotnych w celu poprawy programów Total Reward dostosowanych do strategii firmy. Biegle posługiwanie się narzędziami z obszaru HR tj. SAP, Cornerstone. Wdrażanie procedur audytowych zapewniających poprawność i spójność danych zgodnie z normami i standardami bezpieczeństwa korporacyjnego.
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
organizowanie i nadzorowanie działalności dystrybucyjno-logistycznej na podległym terenie; kontrola kosztów zbytu i eksportu; odpowiedzialność za stan floty transportowej; nadzorowanie gospodarki magazynowej, a także koordynowanie przepływu towarów na podległym terenie; analizowanie, kontrolowanie i prowadzenie negocjacji z klientami
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Gliwice (śląskie)
przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń o wypadkach przy pracy rolniczej,prowadzenie postępowania dowodowego w sprawach okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy rolniczej,analizowanie przyczyn i okoliczności zaistniałych wypadków przy pracy w rolnictwie i chorób zawodowych, upowszechnianie wśród ubezpieczonych wiedzy o zagrożeniach wypadkami przy pracy rolniczej chorobami zawodowymi oraz o zasadach postępowania w razie wypadku,organizowanie szkoleń, konkursów, pokazów dotyczących zagadnień związanych z bhp w rolnictwie,prowadzenie kalendarza wydarzeń prewencyjnych.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W POZNANIU - 2017-07-13 - Konin (wielkopolskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-05-23 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie: średnie lub wyższe; min. 5 lat doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku; obsługa komputera, sumienność, zaangażowanie w wykonywaniu zleconych zadań, umiejętność koordynowania pracą zespołów, uprawnienia SEP do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacja- mile widziane; zakres obowiązków: określenie potrzeb w zakresie działalności inwestycyjnej, nadzór nad legalizacją i sprawdzaniem przyrządów pomiarowych, realizacja zakupów na bieżące potrzeby, nadzór nad pracownikami firm zewnętrznych, organizowanie i rozliczanie usług transportowych, udział w odbiorach zakończonych prac inwestycyjnych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
OŚRODEK BADAWCZO-ROZWOJOWY URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH "OBRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-09 - Gliwice (śląskie)