SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Gnojnik oferta pracy "PAGEN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: 2 000 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Kadrowo-płacowa obsługa pracowników spółki z ograniczoną odpowiedzialnością. Obsługa zatrudnienia, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie list płac oraz raportów i deklaracji do ZUS.
Data publikacji: 2017-01-25
Lokalizacja: Gnojnik (małopolskie)
Pracodawca: "PAGEN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:- 699, 32-864 Gnojnik, powiat: brzeski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kadrowo-płacowa obsługa pracowników spółki z ograniczoną odpowiedzialnością. Obsługa zatrudnienia, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie list płac oraz raportów i deklaracji do ZUS.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gnojnik
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: brzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gnojnik
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku. Znajomość obowiązujących przepisów prawnych oraz Kodeksu Pracy. Znajomość programów kadrowo-płacowych: -Sage-Symfonia, -Płatnik -e-PFRON.
Nazwa pracodawcy:
"PAGEN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku
Adres pracodawcy:
- 699, 32-864 Gnojnik, powiat: brzeski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: Kontak osobisty: wtorek, czwartek , Godziny : 7:00 - 15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: brzeski
Gmina pracodawcy: Gnojnik
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gnojnik
Ulica pracodawcy: -
Numer budynku pracodawcy: 699
Profil działalności pracodawcy: produkcja
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 25.01.2017
Data dodania oferty pracy: 24.01.2017
Oferta pracy ważna do: 24.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 24.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 24.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
WYKONYWANIE KONTROLI I BADAŃ ZGODNIE Z FUNKCJONUJĄCYMI PROCEDURAMI I INSTRUKCJAMI WDROŻONEGO SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ; PROWADZENIE ZAPISÓW Z BADAŃ I KONTROLI ORAZ ARCHIWIZACJA ICH; NADAWANIE WŁAŚCIWYCH STATUSÓW KONTROLI I BADAŃ DLA SUROWCÓW
HTL-STREFA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-10-09 - Ozorków (łódzkie)
sprawy marketingoweprzygotowywanie promocji, projektów graficznychopieka nad wizerunkiem marki
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Poznań (wielkopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem pracy; Planowanie produkcji urządzeń reklamowych, przygotowanie kosztorysów, wycen, konstrukcji i projektów. Aktywne poszukiwanie klientów, doradzanie klientom w zakresie doboru i budowy urządzeń reklamowych. Nadzór i rozliczanie wykonywanych prac.
MAIK AGENCJA REKLAMOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-09 - Lublin (lubelskie)
praca specjlisty ds sprzedaży:bieżące zamawianie towarów na magazyn, kontrola cen zamawianych towarów, sporządzanie dokumentów przyjęcia towarów itp.
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
opracowanie dokumentacji aplikacyjnej w celu pozyskania dotacji ze środków unijnych. Miejsce pracy - miejsce zamieszkania.
UNIFUND SP. Z O.O. - 2015-12-08 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Wykształcenie wyższe; mile widziane roczne doświadczenie; komunikatywna znajomość jęz. angielskiego; zakres obowiązków: kontakt z klientem, rozwiązywanie problemów - prowadzenie analiz; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
SEOYON ELECTRONICS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-29 - Gliwice (śląskie)
Kontakt z klientem- wydawanie i odbieranie dokumentów, udzielanie informacji, obsługa urządzeń biurowych, zarządzanie dokumentacją firmową, prowadzenie korespondencji, branie udziału w akcjach promocyjnych firmy.
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z aktualnymi przepisami z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatków. Zgłaszanie pracowników do ZUS, aktualizacja ich danych oraz ich wyrejestrowywanie. Naliczanie wynagrodzeń oraz sporządzanie deklaracji: ZUS, PIT.
"Gotec Polska" Sp. z o.o. - 2017-06-22 - Jastrzębie (kujawsko-pomorskie)
Przeprowadzanie obowiązkowych szkoleń z zakresu bhp. Kontrola i wystawianie skierowań na badania wstępne, okresowe i kontrolne dla pracowników. Ocena ryzyka zawodowego. Sporządzanie dokumentacji wypadkowej. Kontakt z urządzeniami w zakresie gospodarki odpadami i ochrony środowiska.
RILETA Spółka z o.o. - 2017-10-06 - Legnica (dolnośląskie)
Obsługa programu Subiekt GT, wystawiania i przyjmowanie faktur, sprzedaż detaliczna, kontakt z klientem
CHEMP-BEST Alicja Czyżkowska - 2018-04-27 - Jasienie (opolskie)
Sprzedaż usług i produktów naszego klienta, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, dbanie o dobry wizerunek firmy, udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów.
WORK SERVICE S.A. - 2016-04-21 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego - 2017-08-28 - Warszawa (mazowieckie)
-świadczenie usług informacyjnych w tematyce Funduszy Europejskich;-organizacja i prowadzenie spotkań informacyjnych i szkoleń z zakresu Funduszy Europejskich-zbieranie oraz bieżące aktualizowanie informacji na temat dostępnych programów UE. Miejsce pracy: Inkubator Technologiczny Słupsk. Godziny pracy: 8.00- 16.00
Agencja Rozwoju Pomorza S. A. - 2018-03-29 - Słupsk (pomorskie)
- Prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów. Pomoc w tworzeniu harmonogramu realizacji projektów rekrutacyjnych. Przygotowywanie i publikacja ogłoszeń o pracę oraz selekcja napływających aplikacji. Budowanie profili osobowościowych. Systematyczne zamieszczanie ofert pracy oraz ich efektywne pozycjonowanie. Planowanie, organizacja wyjazdów opiekunek do Niemiec. Prowadzenie, organizacja biura w Katowicach. Sporządzanie umów cywilnoprawnych. Prowadzenie kursów języka niemieckiego dla kandydatów na opiekunów dla osób starszych.- Wynagrodzenie: 2500 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Wymagana znajomość obsługi komputera oraz poruszania się w środowisku internetowym. Kontakt telefoniczny (7:30-16:30) (Tel. 32-456-07-70) lub e-mail: rybnik (at) royaljob.pl
ROYAL JOB AGENCJA PRACY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-03 - Katowice (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-06 - Warszawa (mazowieckie)
- prowadzenie akt osobowych - sporządzanie umówi o pracę, umówzleceń , umów o prace tymczasową - listy płac - wystawianie rachunków- obsługa kadrowa cudzoziemców, praca w godz. 8-16
Time2work sp. z o.o. - 2017-04-03 - Opole (opolskie)
promocja wyrobów firmy, przygotowywanie materiałów reklamowych, koordynacja działań graficzno-reklamowych, kontakty i współpraca z agencjami reklamowymi, kontakty z mediami
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Biała Podlaska (lubelskie)
Współpraca z klientami i partnerami w zakresie identyfikowania ich potrzeb związanych z analizami danych; Zbieranie danych, przeprowadzanie analiz, tworzenie regularnych raportów dla kilentów i zarządu dyrektorów; Tworzenie prezentacji i dokumentacji analiz danych oraz tworzenie i rozbudowa modułów raportowych, optymalizacja wydajności, poszukiwanie nowych rozwiązań, zarządzanie jakością danych.
kontakt przez PUP - 2015-12-29 - Zabierzów (małopolskie)
weryfikacja rachunkowa dok. księgowych,sporządzanie dokumentów księgowych
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Kraków (małopolskie)
Działania związane z marketingiem, w tym pozyskiwanie nowych klientów, wyjazdy marketingowe PR, przygotowywanie ofert handlowych. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - Sylwia Herka, e-mail: sylwia.herka (at) eldos.com.pl, tel.: 71 370 51 60.
ELDOS Sp. z o.o. - 2016-12-02 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa klienta w kwiaciarni
Handel Art. Przemysłowymi Alina Sikorska - 2018-08-06 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
wyk. wyższe kier. związany z meblarstwem, 15 lat doświadczenia w branży meblarskiej , znajomość tureckiej branży meblowej, biegła znajomość j. tureckiego w mowie i piśmie, kontakty z dostawacami mebli w j. tureckim.
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Kania (wielkopolskie)
Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych, obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień, przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zdolności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej.
kontakt przez OHP - 2018-03-29 - Opole (opolskie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-03-05 - Warszawa (mazowieckie)
Rektutacja uczestników; obsługa administracyjno-organizacyjna szkoleń(rezerwacja sal, zarządzenie listą uczestników); koordynacja zajęć językowych we współpracy z zewnętrznymi dostawcami; przygotowywanie raportów oraz statysty dotyczących działań szkoleniowych.Godziny pracy 8-16
POLSKI INSTYTUT ROZWOJU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-11-02 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż produktów Orange, pozyskiwanie klientów
Orange-Retail.pl - 2016-03-10 - Kozienice (mazowieckie)
telefoniczna obsługa klientów firmy, przyjmowanie, rejestracja i realizacja zamówień, nadzór nad procesem realizacji zamówień klientów
" MEDIVET "S.A. - 2018-02-06 - Ostrołęka (mazowieckie)
Zapoznanie się z organizacją obiegu dokumentów, zasady ewidencjonowania oraz klasyfikacją dokumentówObsługa urządzeń techniki biurowejObsługa programów komputerowych integraf fakt PKSPomoc interesantom w uzupełnianiu dokumentacji potrzebnej do likwidacji szkody komunikacyjnejPrzyjmowanie i obsługa interesantów Kompletowanie dokumentacji w związku z przyjmowana szkodą
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Pępowo (pomorskie)
PRACA BIUROWA PRZY KOMPUTERZE, WPROWADZANIE DO SYSTEMU INFORMACJI DOT. WYWOZU I RODZAJU ODPADÓW, ANALIZA WYWIEZIONYCH RODZAJÓW ODPADÓW I WYSTAWIANIE KART PRZEKAZANIA ODPADÓW, PROWADZENIE KART EWIDENCJI ODPADÓW; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE - OCHRONA ŚRODOWISA, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA ŚRODOWISKO WINDOWS, PAKIET MS OFFICE I URZĄDZEŃ BIUROWYCH; CV NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-maila:w.franecki (at) plusnet.pl
TOMPOL II ZOFIA FRANECKA - 2016-11-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)