SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ADMINISTRACJI SZKOLEŃ Olsztyn oferta pracy POLSKI INSTYTUT ROZWOJU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ADMINISTRACJI SZKOLEŃ
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Rektutacja uczestników; obsługa administracyjno-organizacyjna szkoleń(rezerwacja sal, zarządzenie listą uczestników); koordynacja zajęć językowych we współpracy z zewnętrznymi dostawcami; przygotowywanie raportów oraz statysty dotyczących działań szkoleniowych.Godziny pracy 8-16
Data publikacji: 2018-11-02
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: POLSKI INSTYTUT ROZWOJU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Stare Miasto 29/32, 10-026 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Rektutacja uczestników; obsługa administracyjno-organizacyjna szkoleń(rezerwacja sal, zarządzenie listą uczestników); koordynacja zajęć językowych we współpracy z zewnętrznymi dostawcami; przygotowywanie raportów oraz statysty dotyczących działań szkoleniowych.Godziny pracy 8-16
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ADMINISTRACJI SZKOLEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw szkoleń
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja/prawo/ekonomia
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Preferowane kierunki wykształcenia: administracja/prawo/ekonomia/informatyka, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, doświadczenie zawodwe przy realizacji projektów szkoleniowych, komunikatywność
Nazwa pracodawcy:
POLSKI INSTYTUT ROZWOJU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
TWARDA 18, 00-105 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: TWARDA
Numer budynku pracodawcy: 18
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw szkoleń
Data dodania oferty pracy: 09.11.2018
Oferta pracy ważna do: 30.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 09.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 02.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa sprzedaży mebli biurowych, tworzenie ofert handlowych.
P.H. "STEMA" STEFAN BOCZYŁO - 2017-03-29 - Świdnica (dolnośląskie)
Pozyskiwanie i obsługa klienta, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich i zagranicznych, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
kontakt przez PUP - 2015-11-25 - Grójec (mazowieckie)
Analizowanie rynku pracy i ofert konkurencji. Pozyskiwanie nowych klientów w tym z Ukrainy oraz Rosji. Utrzymywanie kontaktów z obecnymi Klientami. Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami BHP.
ARS BENE STUDIO Samanta Kakiet - 2017-05-30 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
prace przy zbrojeniu i szalowaniu;
PHU BUDOMEX SC D, Z, R Zarzycki - 2016-07-14 - Raszów (dolnośląskie)
- prowadzenie sprzedaży internetowej, obsługa aukcji oraz kampanii, obsługa strony internetowej oraz marketing internetowy
Firma Handlowa "DAWIKA" Dariusz Suwalski - 2016-04-25 - Koteże (pomorskie)
1. Dokonuje podziału i przypisania kosztów, wg miesięcznych obciążeń wynikających z faktur, na poszczególne budynki, lokale mieszkalne, użytkowe, miejsca postojowe w garażach halowych, garaże indywidualne, wykonawców obcych z tytułu świadczeń medialnych tj. energii cieplnej, gazu, wywozu nieczystości komunalnych, konserwacji domofonów i inst. AZART, konserwacji dźwigów, konserwacji i dzierżawy węzłów cieplnych, konserwacji bram garażowych, inst. sygnalizacji SAP, monitoringu itp.2. Dokonuje podziału i przypisania zafakturowanych obciążeń za dostawę energii elektrycznej, zw /przy pomocy arkusza kalkulacyjnego/ na budynki i poszczególne grupy odbiorców, przenosi podział do systemu Dom 5 /Noty kosztowe/.3. Opisuje faktury za dostarczane media i usługi konserwacyjne tworzy specyfikację kosztów, sprawdza poprawność wykonanych rozliczeń, przekazuje faktury i specyfikację służbom księgowym.4. Analizuje dokonane podziały kosztów, uzgadnia i definiuje algorytmy podziału kosztów.5. Wystawia i przygotowuje faktury dla miejsc postojowych, lokali użytkowych w oparciu o zawarte umowy najmu, dzierżawy oraz umowy za nośniki reklamowe itp. z uwzględnieniem obowiązujących stawek, kompletuje dokumenty do wysyłki lub dostarczenia przez gospodarzy domu, przekazuje służbom księgowym potwierdzone kopie.6. Aktualizuje wysokość stawek opłat dla lokali użytkowych, miejsc postojowych, aktualizuje bazę danych systemu Dom 5.7. Uaktualnia i uzupełnia parametry cennika, algorytmy rozliczeń, itp..8. Wystawia faktury kontrachentom zewnętrznym za zużyte media /woda, en. elektryczna/, zakup specyfikacji, refaktutuje obciążenia za wykonane usługi na rzecz mieszkańców oraz na inne jednostki zewnętrzne /Kogeneracja, ArC-2 itp./.9. Rozlicza cw u, zw w oparciu o zarejestrowane zużycie wody, wykonuje rozliczenia wody dla poszczególnych lokali użytkowych w ustalonych okresach, sprawdza poprawność rozliczeń, wystawia faktury dla użytkowników lokali.10. Rozlicza nadpłaty i niedopłaty za co wystawia faktury korygujące dla lokali użytkowych /w wartościach nieprzekraczających obciążenia za co/.11. Prowadzi ewidencję mieszkańców w zakresie ilości osób, aktualizuje meldunki, informuje służby księgowe, prowadzi korespondencję z mieszkańcami i urzędami w tym zakresie, ustala adresy dłużników /informacja dla służb księgowy/.12. Sporządza dane do sprawozdań, rozliczeń i planów wynikających z prowadzonych zadań, ponosi odpowiedzialność za merytoryczne załatwianie spraw i kompetentne udzielanie odpowiedzi w zakresie prowadzonych zagadnień i posiadanych kompetencji, obowiązany jest samodzielnie kontrolować terminowość prowadzonych przez siebie spraw, analizować ich stronę merytoryczną.13. Specjalista ds. ekonomicznych zobowiązany jest wykonywać prace niezwiązane z ustalonym dla niego zakresem czynności, o ile charakter zleconych prac jest zgodny z jego kwalifikacjami oraz wynika ze stosunku pracy.14. Zobowiązany jest do zachowania tajemnicy zawodowej obejmującej wszystko czego się dowiedział w sprawach związanych z działalnością Spółdzielni. Obowiązek ten spoczywa na nim również po ustaniu wykonywanych czynności.15. Do obowiązków specjalisty ds. ekonomicznych należy informowanie przełożonego bieżącym stanie wykonywania zadań oraz o potrzebach związanych z zapewnieniem prawidłowego i sprawnego działania na powierzonym stanowisku pracy.16. Z chwilą podjęcia decyzji o przerwaniu dalszej współpracy ze Spółdzielnią, pracownik zobowiązany jest do:protokolarnego przekazania wszystkich dokumentów wynikających z pełnionej funkcji i prowadzonych prac,złożenia pisemnej informacji o prowadzonych sprawach będących w toku, sprawach terminowych, itp.sporządzenia i przedłożenia rozliczeń wymaganych w danym okresie oraz w okresie najbliższego miesiąca /po dacie zakończenia współpracy/.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa SZÓSTKA - 2017-10-09 - Wrocław (dolnośląskie)
staż
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Analiza i ocena dokumentacji przetargowej, przygotowywanie zapytań ofertowych, ofert handlowych, przygotowywanie formalno - prawnej strony umów budowlanych, umów o świadczenie usług, umów o dostawy, prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją kontraktów, kontakt z partnerami biznesowymi, negocjowanie warunków współpracy.
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT CZERPALNYCH I PODWODNYCH SP.Z O. O. - 2015-11-30 - Gdańsk (pomorskie)
Naliczanie wynagrodzeń pracowniczych oraz świadczeń zubezpieczenia społecznego i zdrowotnego;• naliczanie i odprowadzanie składek do ZUS;• naliczanie zaliczek na podatek dochodowy od wynagrodzeń;• obliczanie kwoty do wypłaty dla pracowników;• sporządzanie poleceń przelewów wynagrodzeń pracowników;• sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji z tytułuubezpieczeń społecznych i zdrowotnych;• sporządzanie rocznych deklaracji podatkowych dotyczącychwynagrodzeń;• wydawanie zaświadczeń w zakresie wynagrodzeń orazsporządzanie dokumentów emerytalno-rentowych pracowników;• gromadzenie, segregowanie i przechowywanie dokumentówpłacowychprowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy;• przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniemi rozwiązywaniem stosunku pracy,Kontakt kandydatów z pracodawcą: rekrutacja (at) graftax.pl
Graf Consulting sp. z o.o. - 2018-04-13 - Wrocław (dolnośląskie)
nawiązywanie oraz utrzymywanie kontaktów handlowych, przyjmowanie zleceń, przygotowywanie ofert, nadzór nad realizacją zleceń
DIGOOARTI KAROL DRAŚPA - 2017-03-13 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
obsługa kontrahenta zagranicznego z Chin
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
przygotowanie mebli do montażu na stolarni, montaż mebli u klienta w domu
kontakt przez PUP - 2018-10-08 - Sopot (pomorskie)
-wystawianie dokumentów magazynowych-przeprowadzanie inwentaryzacji zgodnie z planem , oraz inwentaryzacji doraźnych- ustalanie wyników inwentaryzacji -prowadzenie dokumentacji o odpowiedzialności materialnejmin. wykształcenie średnie, obsługa komputera, książeczka sanepidowska, odporność na strespraca poza firmą woj. dolnośląskie /SKLEPY FIRMOWE 50/praca w systemie równoważnym
GRZEŚ W.Szymczak Sp.J. - 2017-11-14 - Syców (dolnośląskie)
- Przygotowywanie dokumentów do biura rachunkowego. Gospodarka magazynowo - rachunkowa w komputerze.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto na okresie próbnym. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (min. licencjackie). Wymagane doświadczenie zawodowe min. 5 lata na podobnym stanowisku. Bardzo dobra znajomość komputera. Mile widziana znajomość programu SUBIEKT GT. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: intermirex (at) interia.pl
"INTER-MIREX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-01-12 - Katowice (śląskie)
Nauka wystawiania dokumentów sprzedaży i inne
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Utrzymywanie dobrych relacji handlowych z obecnymi kontrachentami oraz pozyskiwanie nowych kontrachentów
"INDECO" S.A. - 2017-05-22 - Karpin (mazowieckie)
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie obsługa klientów firmy drogą mailową oraz na portalach internetowych.
Staff Service Sp. z o.o. - 2018-03-19 - Bielsko-Biała (śląskie)
reprezentowanie firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami pochodzenia indyjskiego, budowanie i utrzymywanie długotrwałej współpracy z klientami z Indii, pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
księgowaanie, fakturowanie, dokumentów na rachunkach klientów arabs, kontakt z klientem arabskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Łódź (łódzkie)
- naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac,- prowadzenie dokumentacji kadrowej związanej z zawieraniem, kontynuacją lub rozwiązaniem stosunku pracy oraz aktualizacja danych pracowniczych w systemie,- sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS w programie PŁATNIK,- obsługa ubezpieczenia grupowego pracowników,- tworzenie wymaganych przepisami prawa sprawozdań, raportów i deklaracji do ZUS, US oraz innych instytucji zewnętrznych,- obsługa praktyk szkolnych i studenckich, - obsługa projektów z Urzędów Pracy (staże, doposażenia stanowisk pracy, prace interwencyjne itp.),- wsparcie w procesach rekrutacyjnych (przygotowywanie i wystawianie ofert pracy itp.),- bieżąca aktualizacja/zmiany w dokumentacji firmy w zakresie regulaminów, zarządzeń itp.
PREVAC Sp. z o.o. - 2016-04-07 - Rogów (śląskie)
Specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Częstochowa (śląskie)
diagnozowanie potrzeb w zakresie pozyskiwania funduszy, przygotowanie i składanie wniosków o finansowanie
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
- sprzedaż kursów językowych stacjonarnych oraz obozów językowych klientom indywidualnym, - doradztwo w sprawie wyboru kursów, - koordynacja kursów (kontakty z grupami, lektorami), - prowadzenie bazy kursantów oraz uczestników obozów w programie komputerowym (wpisywanie danych, drukowanie list uczestników), - obsługa administracyjna zgloszeń i rezerwacji, - wystawianie faktur VAT na opłaty za kursy i fiskalizacja na kasie fiskalnej. Wynagrodzenie: pensja podstawowa, bezpłatny kurs językowy, szkolenia. Godziny pracy: od poniedziałku do piątku od 10.00 do 18.00, niektóre soboty - 9:00-15:00. Forma zatrudnienia: umowa zlecenie na okres próbny (1 m-c), po sprawdzeniu się umowa o pracę (8-godzinny etat).Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą - CV wyłącznie w PDF przesyłać na adres: praca (at) lektor.com.pl
SZKOŁA JĘZYKÓW OBCYCH LEKTOR WIESŁAWA MYSZKOWSKA, ROMAN MYSZKOWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2018-01-26 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-04 - Warszawa (mazowieckie)
...
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Koło (wielkopolskie)
-Pisanie/tworzenie kodu służącego do testowania wydajności oraz analizawewnętrznej wydajności narzędzi testowych ( Jmeter/Loadrunner) inC/C++/Java/Groovy/C#-Pisanie testów jednostkowych do pomiaru wydajności interfejsu UI, DB,API( Java/C#.net)-Opracowywanie systemu pomiarowego uruchamianego ze środowiska CI-Monitorowanie aplikacji i wdrażanie infrastruktury(klient-serwer-sieć)-Profilowanie aplikacji do wykonywania analiz,-Analizy kodów, powtórzenia kodów do optymalizacji wydajności.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Zabierzów (małopolskie)
Diagnoza i naprawa maszyn, głównie tokarek numerycznych, asysta podczas wizyt serwisu, bieżąca konserwacja maszyn.
"LAWA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-15 - Częstochowa (śląskie)
Przygotowywanie projektów edukacyjno - językowych, przygotowywanie materiałów dydaktycznych dla w/w projektów, przygotowanie finansowania ze środków unijnych (europejskich)
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Łódź (łódzkie)