SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Rzeszów oferta pracy HORECA24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: praca
Data publikacji: 2016-07-04
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: HORECA24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PRZY TORZE 1, 35-205 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: praca
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.07.2016
Data zakończenia pracy: 08.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSŁUGA KOMPUTERA
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
osoba zarejestrowana w PUP Rzeszów jako osoba bezrobotna z ustalonym II profilem pomocy
Nazwa pracodawcy:
HORECA24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
PRZY TORZE 1, 35-205 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: PRZY TORZE
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 04.07.2016
Oferta pracy ważna do: 31.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 04.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 04.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Dbanie o dobre relacje z kontrahentami, utrzymanie optymalnego stanu zaopatrzenia magazynu, poszukiwanie nowych dostawców na rynku, zamawianie surowców i materiałów do produkcji
KOSPEL S.A. - 2017-05-22 - Koszalin (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Warszawa (mazowieckie)
marketing i reklama instytucji kultury, działania związane z budowaniem wizerunku Instytucji, pozyskiwaniem klsietów - widzów, prowadzenie prac związanych z BHP
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Pszczyna (śląskie)
kierowanie i nadzór nad poprawną pracą Stacji Uzdatniania Wody; koordynacja spraw administracyjnych i technologicznych stacji; planowanie pracy stacji, jej przeglądów i remontów
CIECH Soda Polska s.a. - 2017-10-31 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż przez telefon pakietów winiarskich i zestawów prezentowych, rezlizacja zamówień telemarketing
M&Pavlina Sp z o.o sp.k - 2015-12-01 - Karpin (mazowieckie)
obserwowanie przy użyciu systemu telewizji przemysłowej sali ekspozycyjnej sklepu oraz terenu zewnętrzneg, w sytuacji zagrożenia informowanie właściwych służba
"CHROMEX" Sp. z o.o. - 2016-10-14 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
organizacja transportu wewnątrzakładowego oraz nadzór nag gospodarką magazynową
''EKONSTAL'' sp. z o.o. sp. komandytowa - 2016-02-25 - Anusin (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie towarów do magazyny, uczestnictwo w odbiorze ilosciowym i jakościowym,swporzadzanhie odpowiedniej dokumentacji, wydawanie towarów z magazynu,przestrzeganie terminów waznościi trwałość towarów, utrzymaie porzadku i czystosci w magazynie
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Kamińsk (warmińsko-mazurskie)
- Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami Kodeksu Pracy w tym:* prowadzenie akt osobowych pracowników,* przygotowywanie umów, aneksów oraz zaświadczeń,* naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac* prowadzenie rozliczeń w zakresie urlopów, wynagrodzeń i zasiłków chorobowych- Sporządzanie deklaracji zgodnie z obowiązującymi przepisami: ZUS, US, GUS, PFRON;- Obsługa umów cywilnoprawnych- Prowadzenie dokumentacji zgodnie z procedurami ISO 9001;- Prowadzenie bieżącego kompleksowego stanu zobowiązań i należności firmy;- Realizacja całokształtu przebiegu płatności w firmie (przygotowanie planu płatności i realizacja przelewów krajowych i zagranicznych);- Zaopatrzenie firmy w artykuły biurowe;- Wystawianie faktur;- Administracja obiegiem dokumentów w firmie;Okres zatrudnienia w przypadku pracy na podstawie umowy: umowa na zastępstwo 15 m-cyMiejsce wykonywania pracy: MikołówPraca w dniach i godzinach: pn - pt godz 8.00-16.00
SILINGEN POLSKA Sp. z o.o. - 2018-02-08 - Mikołów (śląskie)
jw
MEDI-system Sp. zo.o - 2017-05-18 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie umów, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Rudna (dolnośląskie)
organizacja stanowiska pracy, prowadzenie akt osobowych,
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Tleń (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie ofert handlowych dla klientów azersko- i angielskojęzycznych. Umowa o dzieło: 26 h/tydzień.
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Łódź (łódzkie)
- Obsługa telefoniczna klienta w zakresie przetwarzania danych dotyczących kont (potwierdzanie sald, monitorowanie spłat należności), opracowywanie planów spłaty należności i wdrażanie stosowanych rozwiązań w tym celu, rozpatrywanie skarg klienta z uwzględnieniem odpowiedniej terminowości. - Wynagrodzenie: 4000 do 4500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na jedną zmianę w elastycznym czasie pracy w godzinach: 8:00-18:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta. Wymagana znajomość obsługi komputera (pakiet Ms Office). Wymagana biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (B2). Kontakt telefoniczny (9:00-17:00) (Tel. 665-310-176) lub e-mail: joanna.gorka (at) arvato.pl
ARVATO POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ "BPO FINANCE&ACCOUNTING" W KATOWICACH - 2018-02-16 - Katowice (śląskie)
mile widziane doświadczenie w branży
F.H.U.P KARMAR WŁADYSŁAW PIETRZYK - 2016-11-04 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenie procesu reklamacyjnego poprzez przyjmowanie i rejestrację zgłoszeń, udział w identyfikacji zgłoszeń reklamacyjnych,
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Sanok (podkarpackie)
Rozliczanie podróży służbowych oraz wydatków z korporacyjnych kart kredytowych, pracowników koncernu zatrudnionych w Ameryce Południowej i Północnej; zarządzanie zespołem 5 administratorów.
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Tychy (śląskie)
Nauczyciel wychowania przedszkolnego: opieka nad dziećmi, wycieczki.
MUSZYŃSKI & PASSERAUB SP. Z O.O. / NIEPUBLICZNE PRZEDSZKOLE KROPELKA2 - 2018-07-19 - Kraków (małopolskie)
wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie mile widziane, obsługa pakietu MS OFFICE, prawo jazdy kat. B, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, komunikatywność.Firma zajmuje się optymalizacją kosztów firm w zakresie telekomunikacji w segmencie małych i średnich firm
Open Global Sp. z o.o. - 2016-03-22 - Krotoszyn (wielkopolskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Gdańsk (pomorskie)
realizowanie planów sprzedażowych, pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z klientami, nadzorowanie zakupów, składanie zapytań ofertowych, zamówień, sprawdzanie jakości towarów, obsługa zwrotów (import towarów z Turcji)
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obsługa eksploatacyjna nieruchomości, przedmiarowanie, kosztorysowanie, przygotowywanie dokumentacjo przetargowej, przyjmowanie, rozpatrywanie, koordynowanie, zlecanie remontów i usuwania awarii, rozliczanie mediów, utrzymywanie infrastruktury technicznej nieruchomości zgodnie z wymogami technicznymi.Praca w godz. 7:45-15:45.kontakt z pracodawcą: smelektrocieplownik1 (at) wp.pl lub 713222027
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Elektrociepłownik" - 2017-12-08 - Wrocław (dolnośląskie)
Specjalista ds. administracyjno- biurowych
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Szczekociny (śląskie)
dźwiganie ciężkich elementów, sprzedaż towarów
Centrum Części Samochodowych Ford Michał Goździewski - 2018-07-24 - Starogard Gdański (pomorskie)
branża budowlana
OCWB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-13 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych); sporządzanie umów o pracę, pism rozwiązujących umowy o pracę, pism zmieniających warunki pracy i płacy, wystawianie świadectw pracy; sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców; sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie; sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego (w zakresie dotyczącym rozliczeń płacowych); rozliczanie delegacji pracowniczych; ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych; ewidencja zwolnień lekarskich, rozliczanie wynagrodzeń i zasiłków chorobowych; wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach; sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów; praca w godz. 8-16; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 9-14
Kancelaria Doradcy Podatkowego Ewa Piątak - 2016-06-08 - Słupsk (pomorskie)
utrzymanie dobrych relacji z kontrahentami i innymi oddziałami firmy, prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami, opracowywanie zleceń transportowych, dbanie o wysoki poziom jakości świadczonych usług, sporządzanie analiz i raportów, kontrola kosztów, kontrolowanie terminowości dostaw i odbiorów przesyłek, wprowadzanie danych do systemu, obsługa przesyłek celnych. Praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
DACHSER SP. Z O. O. - 2017-07-18 - Moszna-Wieś (mazowieckie)
wykształcenie średnie lub wyższe z zakresu prawa pracy2-3 lata stażu pracyznajomość programu "PŁATNIK"praktyczna znajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznychdobra znajomość MS OFFICE, EXEL- naliczenie wynagrodzeń pracowników- naliczanie świadczeń ZUS, deklaracje ZUS, urzędu skarbowego- zestawienia, raporty i analizy dla zarządu1 zmianawynagrodzenie: 2800 zł bruttomiejsce pracy: Ostrzeszów
DROP S.A. - 2017-07-24 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
obsługa sprzedażowa i posprzedażowa klientów z Polski i UE, współpraca z księgowością, realizacja budżetów, sprzedaż reklam i ogłoszeń, prowadzenie mediów społecznosciowych
kontakt przez PUP - 2015-12-16 - Ząbki (mazowieckie)
1.Dbanie o higienę podopiecznych2.Przygotowywanie posiłków3.Pomaganie przy ubieraniu4.Dokonywanie opłat5.Robienie zakupów6.Załatwianie spraw urzędowych
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Chojna (zachodniopomorskie)