SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC Słupsk oferta pracy Kancelaria Doradcy Podatkowego Ewa Piątak
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych); sporządzanie umów o pracę, pism rozwiązujących umowy o pracę, pism zmieniających warunki pracy i płacy, wystawianie świadectw pracy; sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców; sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie; sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego (w zakresie dotyczącym rozliczeń płacowych); rozliczanie delegacji pracowniczych; ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych; ewidencja zwolnień lekarskich, rozliczanie wynagrodzeń i zasiłków chorobowych; wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach; sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów; praca w godz. 8-16; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 9-14
Data publikacji: 2016-06-08
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Kancelaria Doradcy Podatkowego Ewa Piątak
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Żeromskiego 1, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych); sporządzanie umów o pracę, pism rozwiązujących umowy o pracę, pism zmieniających warunki pracy i płacy, wystawianie świadectw pracy; sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców; sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie; sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego (w zakresie dotyczącym rozliczeń płacowych); rozliczanie delegacji pracowniczych; ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych; ewidencja zwolnień lekarskich, rozliczanie wynagrodzeń i zasiłków chorobowych; wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach; sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów; praca w godz. 8-16; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 9-14
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw kadr
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
min. 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu rozliczeń płacowych, bardzo dobra znajomość programu Płatnik; znajomość przepisów prawa pracy oraz z zakresu ubezpieczeń społecznych
Nazwa pracodawcy: Kancelaria Doradcy Podatkowego Ewa Piątak
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Nadmorska 1, 76-270 Ustka, powiat: słupski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, Godziny : 9-14
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: słupski
Gmina pracodawcy: Ustka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ustka
Ulica pracodawcy: Nadmorska
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 08.06.2016
Oferta pracy ważna do: 08.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 08.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 08.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
według wniosku
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Szczepanów (dolnośląskie)
koordynowanie prac związanych z funkcjonowanie systemu kontroli zarządczej w jednostce wojskowej, zgodnie z obowiązującymi przepisamipełnienie funkcji administratora danych osobowych
kontakt przez PUP - 2017-12-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Rozlicznie wpłat, fakturowanie, kontakt z księgowością
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Kraków (małopolskie)
prace administracyjne związane z organizacją szkoleń, kontakt telefoniczny z klientami
Alsa - CENTRUM OBSŁUGI BIZNESU Sabina Cywka - 2016-11-08 - Świdnica (dolnośląskie)
rekrutacja i selekcja pracowników
SPE Sp. z o.o. - 2016-04-29 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
- zapoznanie się ze strukturą organizacyjną firmy oraz funkcjonowaniem sieci własnej i franczyzowej- przygotowanie ofert dla sieci handlowej- planowanie i koordynacja działań marketingowych w firmie- organizowanie spotkań handlowych- negocjacje z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2018-03-31 - Chmielno (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Warszawa (mazowieckie)
Związany ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Tczew (pomorskie)
sprzedaż samochodów
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Konin (wielkopolskie)
Zakup surowca drzewnego ( drewno z recyklingu, biomasa, zrzyny,zrębki, trociny) i drewna okrągłego (papierówka ) w przydzielonym muterenie. Obsługa dotychczsowej bazy dostawców i pozyskiwanienowych. Poszukiwanie nowych firm transportowych i placów w celuzmniejszenia kosztów zakupu surowca. Organizowanie transportuobcego ( prywatnych przewoźników ) i wystawiania zamówieńtransportowych Podpisywanie umów surowcowych i transportowych. Raportowanie pracy i konkurencji na przydzielonym terenie. Dbanie ostan techniczny powierzonego samochodu służbowego i innego sprzętufirmowego. Zgłaszanie i wyjaśnianie reklamacji za dostawy surowców drzewnych(jakościowe, ilościowe)
Silva Sp. z o.o. - 2016-10-19 - Mielec (podkarpackie)
weryfikacja wniosków o zawarcie umowy o refundację wynagrodzeń oraz wniosków w zakresie refundacji
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Kraków (małopolskie)
- Kontakt z klientami ( bezpośredni oraz telefoniczny ) przygotowanie bazy klientów, sprzedaż bezpośrednia ubezpieczeń. Praca w siedzibie firmy + sporadyczne wyjazdy do klienta.- Wynagrodzenie: 1000 zł/brutto + prowizja. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Kolejna umowa na 3 miesiące. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Przed rozpoczęciem pracy pracodawca zapewnia obowiązkowe szkolenie w Warszawie. Szkolenie trwa 2 i pół tygodnia i odbywa się w Warszawie. Koszty zakwaterowania w Hotelu wraz ze śniadaniami pokrywa firma.- Praca w godzinach: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia szkolenia. Wymagana niekaralność. Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (9:00-16:00) (Tel. 504-239-180) lub e-mail: opracy (at) o2.pl
FURGOŁ RYSZARD Usługi Finansowe Furgoł Ryszard - 2017-11-21 - Katowice (śląskie)
kreowanie wizerunku firmy dla rynku chinskim, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą chińskich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Jabłonowo (mazowieckie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Zielona Góra (lubuskie)
- kompletowanie i prowadzenie dokumentacji księgowo-kadrowej- prowadzenie sekretariatu- prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem produkcji i sprzedażyGodziny pracy 8-16
CSM ZBROJARNIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-21 - Wrocław (dolnośląskie)
opracowywanie planów remontowych, prowadzenie dokumentacji technicznej i budowlanej budynku
Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gorzowie Wlkp. - 2017-04-07 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Powadzenie działalności szkoleniowej, doradczej, informacyjnej i upowszechnieniowej w zakresie: ochrony dziedzictwa kulturowego, promocji twórczości ludowej i folkloru, wskazywania możliwości rozwiązywania problemów socjalno-bytowych ludności wiejskiej, promowania przedsiębiorczości na obszarach wiejskich, w tym turystyki wiejskiej, agroturystyki i zagrody edukacyjnej, kształtowania warunków pracy i życia społeczeństwa wiejskiego, odpowiadających standardom cywilizacyjnym pozwalającym mieszkańcom wsi realizować ich cele ekonomiczne, edukacyjne, kulturowe i społeczne poprzez m.in.: aktywizację społeczności lokalnych obszarów wiejskich, informowanie o możliwościach podnoszenia i zdobywania nowych kwalifikacji zawodowych przez rolników i mieszkańców obszarów wiejskich.
Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego - 2018-06-13 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
specjalista do spraw ochrony przyrody
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Zielona Góra (lubuskie)
Sprzedaż maszyn i ciągników, części i różnych akcesoriów z branży rolniczej
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "AGROMA" SPÓŁKA AKCYJNA W POZNANIU - 2015-12-10 - Bogucin (wielkopolskie)
usługi księgowe dla jednostki biznesowej w zgodzie z przepisami prawa, fakturowanie transakcji przeprowadzanych wewnątrz przedsiebiorstwa, rozliczanie sald, wsparcie podczas kontroli finansowej, prowadzenie sokumentacji tworzenie wzorów porozumień, kontakt z międzynarodowymi oddziałami Maras
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Poznań (wielkopolskie)
Rozliczanie projektów inwestycyjnych i badawczo-rozwojowych klientów firmy (Program Operacyjny Inteligentny Rozwój, Regionalne Programy Operacyjne),Przygotowywanie wniosków o płatność,Ocena kwalifikowalności wydatków według zasad programu, z którego pochodzi dofinansowanie,Kontrola prawidłowości wydatkowania środków finansowych w ramach projektów, Monitorowanie i nadzór nad prawidłowością postępowań ofertowych i przestrzeganie Zasady Konkurencyjności,Kierowanie zapytań, wniosków, korespondencji do instytucji odpowiedzialnych za weryfikację rozliczanych projektów, współpraca z instytucjami kontrolującymi projekty,Kontakt z Instytucjami udzielającymi wsparcia,Ścisła współpraca z klientem w zakresie rozliczania projektu.Praca w godz. 8-16
K2BIZNES Sp. z o.o. - 2017-06-06 - Opole (opolskie)
prace budowlane
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Żywiec (śląskie)
sporządzanie opini dla Sądu
Sąd Okręgowy w Przemyślu - 2016-05-18 - Przemyśl (podkarpackie)
kontrola jakości wyprodukowanych kotłów co, sprawdzanie materiałów w oparciu o zamówienia i dokumentację techniczną
TERMO TECH P.W.T.K. Sp. z o.o. Stąporków - 2016-02-02 - Stąporków (świętokrzyskie)
1. Prowadzenie spraw związanych z obsługą kart flotowych, obsługą ubezpieczeń, 2. Organizację i nadzór nad likwidacją szkód środków transportu Spółki, 3. Nadzorowanie terminowości badań technicznych pojazdów,4. Nadzór i realizację postanowień aktualnej polityki samochodowej /flotowej Spółki,5. Zarządzanie flotą samochodową: administracja bazą danych, analiza i optymalizacja kosztów floty, zarządzanie dokumentacją flotową,6. Reprezentowanie Spółki w sprawach transportowych przed urzędami i firmami zewnętrznymi, 7. Raportowanie na potrzeby Spółki,8. Bieżąca obsługa pracowników Spółki w zakresie korzystania z floty Spółki,9. Realizacja zadań i prowadzenie spraw dotyczących floty samochodowej spółki w tym w zakresie zakupu, leasingu/wynajmu, eksploatacji, wymiany i sprzedaży.
ORLEN Serwis S.A. - 2017-11-28 - Płock (mazowieckie)
Praca w zawodzie, praca w delegacji na Litwie.
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Litwa (Litwa)
Standaryzacja i autoamtyzacja części procesów finansowych; zapewnienie sprawozdawczości,walidacji danych i analityki; zapewnienie prawidłowych i terminowych płatności ; koordynacja działań pomiędzy dostawcami, a organizacjami firmy. Realizacja i proponowanie dalszych usprawnień w ramach procesu purchase to pay.
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Łódź (łódzkie)
pomoc w pracach pielęgnacyjnych na polach
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Okaliniec (wielkopolskie)
bieżąca obsługa klientów z rynku litewskiego, kontakt z klientami z rynku litewskiego oraz sprzedaż produktów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-07-05 - Warszawa (mazowieckie)
- GK FARMACOL to jeden z największych dystrybutorów farmaceutycznych w Polsce, łączący doświadczenie i najlepsze tradycje polskiego biznesu z nowoczesnym sposobem zarządzania. Atutem naszej firmy są wysoko wykwalifikowani eksperci ściśle współpracujący na każdym stanowisku pracy. Jeśli cenisz sobie profesjonalizm, chcesz wyznaczać nowe kierunki rozwoju, lubisz podejmować nowe wyzwania i chcesz uczestniczyć w naszym sukcesie, a do każdego zadania podchodzisz indywidualnie. Dołącz do grupy fachowców, którzy zmieniają oblicze biznesu- zostań współtwórcą sukcesu Grupy Kapitałowej FARMACOL. Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko: Specjalista ds. Kadr i Płac. Miejsce pracy : ul. Ligocka 103, 40-568 Katowice.- Opis stanowiska: realizacja procesów personalnych w zakresie nawiązywania i rozwiązywania umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, sporządzanie list płac, przygotowywanie deklaracji podatkowych, sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS, przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących spraw kadrowo- płacowych, sporządzanie, prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji osobowej pracowników, przygotowywanie dokumentów kadrowych pracowników.- Firma oferuje: zatrudnienie w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się organizacji, możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym zespole, uczestnictwo w ciekawych projektach w ramach Grupy Kapitałowej, dodatkowe benefity w postaci ubezpieczenia na życie i karty Multisport.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto wynagrodzenie zasadnicze + 500 zł premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony 2 lata. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie, min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze kadrowo - płacowej dla min. 250 osób, biegła obsługa MS Office (w szczególności Excel), bardzo dobra znajomość programu Płatnik, rozwinięte zdolności analityczne, znajomość zagadnień z zakresu kadr, dobra organizacja czasu pracy i umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, sumienność, dokładność.
FARMACOL ITB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-09 - Katowice (śląskie)