SPECJALISTA DS TECHNICZNYCH Wrocław oferta pracy Spółdzielnia Mieszkaniowa "Elektrociepłownik"
Stanowisko: SPECJALISTA DS TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: obsługa eksploatacyjna nieruchomości, przedmiarowanie, kosztorysowanie, przygotowywanie dokumentacjo przetargowej, przyjmowanie, rozpatrywanie, koordynowanie, zlecanie remontów i usuwania awarii, rozliczanie mediów, utrzymywanie infrastruktury technicznej nieruchomości zgodnie z wymogami technicznymi.Praca w godz. 7:45-15:45.kontakt z pracodawcą: smelektrocieplownik1 (at) wp.pl lub 713222027
Data publikacji: 2017-12-08
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Elektrociepłownik"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Trzebnicka 34-36, 50-246 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa eksploatacyjna nieruchomości, przedmiarowanie, kosztorysowanie, przygotowywanie dokumentacjo przetargowej, przyjmowanie, rozpatrywanie, koordynowanie, zlecanie remontów i usuwania awarii, rozliczanie mediów, utrzymywanie infrastruktury technicznej nieruchomości zgodnie z wymogami technicznymi.Praca w godz. 7:45-15:45.kontakt z pracodawcą: smelektrocieplownik1 (at) wp.pl lub 713222027
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik budownictwa*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: bardzo dobra znajomość rysunku technicznego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
kosztorysowanie z wykorzystaniem programów komputerowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA W SZCZEGÓŁNOŚCI WORD. EXCEL
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie zawodowe, staż pracy 5 lat, bardzo dobra znajomość rysunku technicznego, kosztorysowanie z wykorzystaniem programów komputerowych, BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA W SZCZEGÓŁNOŚCI WORD. EXCELumiejętność rozliczania mediów, prowadzenie ksiąg budowlanych, kontrola budżetu technicznego, znajomość prawa spółdzielczego, budowlanegoznajomość przygotowywania specyfikacji technicznych, umów remontowych, doświadczenie w zlecaniu remontów i usuwaniu awariidoświadczenie na stanowisku technicznym w jednostkach zarządzających nieruchomościami, znajomość przepisów i zagadnień dotyczących spraw techniczno-eksploatacyjnych w budownictwie mieszkaniowym
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Elektrociepłownik"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Trzebnicka 34-36, 50-246 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Trzebnicka
Numer budynku pracodawcy: 34-36
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik budownictwa*
Data dodania oferty pracy: 08.12.2017
Oferta pracy ważna do: 31.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 08.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 08.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
realizacja zadań słuzby BHP,prowadzenie dokumentacji BHP,współpraca z kierownictwem firmy w zakresie ciągłej poprawy warunków i bezpieczeństwa organizacji pracy, doradztwo z zakresu BHP, inicjowanie projektów, , przeprowadzanie audytów wewnętrznych w zakresie BHP
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Chorzów (śląskie)
specjalista ds. serwisu
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Wykształcenie średnie, znajomość programu EXCEL, NORMA, procedur FIDIC i ustawy o zamówieniach publicznych. Charakterystyka pracy: sporządzanie ofert przetargowych, rozliczanie kontrahentów, kosztorysowanie w programie NORMA, korespondencja z zamawiającymi na bazie procedur FIDIC. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny oraz e-mailowy biuro (at) budexim.com.pl
BUDEXIM SP. Z O.O. - 2018-08-14 - Rybnik (śląskie)
Obsługa firm w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Wodzisław Śląski (śląskie)
do uzgodnienia z pracodawcą
F P U HANDLOWA EKO REM - 2017-02-14 - Rzeszów (podkarpackie)
Pozyskiwanie nowych klientów, pozyskiwanie i analizowanie informacji dotyczących potencjalnych klientów, rynku oraz konkurencji, kontrola i analiza wyników sprzedaży dążenie do ich maksymalizacji, sporządzanie ofert dla klientów i wycen według przesłanych dokumentacji.
ZPHU ZAKŁAD MEBLOWY WBDUET WALDEMAR BOCZKOWSKI - 2017-08-29 - Kościerzyna (pomorskie)
Nawiązywanie kontaktów z kontrahentami z Maroka, dostawcami materiałówbudowlanymi na potrzeby realizacji prijektów budowlanych firmy. Język arabski niezbędnydo wykonywania obowiązkó. język angielski do komunikowania z przełożonymi.Komunikatywność, asertywność, dobra organizcja pracy.
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Marianki (mazowieckie)
Wykształcenie min. średnie, 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane w firmie produkcyjnej), komunikatywna znajomość języka angielskiego, bardzo dobra organizacja pracy oraz samodzielność, asertywność i komunikatywność. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za zaopatrywanie firmy produkcyjnej w materiały niezbędne do funkcjonowania, terminowa realizacja zakupów materiałowych (produkcyjnych i nieprodukcyjnych) na podstawie zleceń poszczególnych komórek, badanie rynku pod kątem potrzeb organizacyjnych i wyszukiwanie potencjalnych dostawców oraz wykonawców, kontakty i relacje z dostawcami, stała poprawa warunków współpracy, zapytanie handlowe, negocjowanie cen i warunków zamówienia, składanie zamówień przygotowywanie umów, wybór najkorzystniejszych ofert, kontrola cen zamawianych towarów i usług, prowadzenie działań mających na celu zagospodarowanie materiałów zbędnych i nadmiernych, przeprowadzanie inwentaryzacji, obsługa floty samochodowej przedstawicieli handlowych ( ubezpieczenia, przeglądy itp.). Kontakt z pracodawcą osobisty, telefoniczny bądź e-mailowy: monika.huk (at) adanex.pl.
ADANEX SP. Z O.O. - 2017-01-18 - Radlin (śląskie)
Wysyłanie ofert handlowych, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Warka (mazowieckie)
Wymagane wykształcenie min. średnie, doświadczenie w ww. zawodzie min. pół roku, znajomość systemów do rezerwacji wycieczek. Charakterystyka pracy: sprzedaż wycieczek, biletów autokarowych, obsługa klientów. Wynagrodzenie + prowizja. Kontakt telefoniczny podania składać emailem: olabrzoska (at) nawyjazdy.pl.
VIKTORIA TRAVEL BIURO PODRÓŻY BRZOSKA ALEKSANDRA - 2016-11-03 - Czerwionka-Leszczyny (śląskie)
Prowadzenie spraw pracowniczych - kadry i płace dla firmy zatrudniającej ok. 50 osób. Praca na samodzielnym stanowisku.
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Nadzór nad zabezpieczeniami akcyzowymi, prowadzenie dokumentacji, kontakty z organami celnymi, sporządzanie raportów.
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Brzesko (małopolskie)
- Księgowanie źródłowych dokumentów księgowych - w tym: faktur kosztowych, bieżąca analiza kosztów. Sprawdzanie i podpisywanie dokumentów księgowych pod względem formalno- rachunkowym. Weryfikacje i księgowanie rozliczeń delegacji służbowych pracowników. Przygotowywanie danych do sprawozdań GUS, deklaracji i zeznań podatkowych, wniosków kredytowych. Sporządzanie wyników finansowych Spółki. Kontrola i uzgadnianie kont. Bieżące uzgadnianie zobowiązań od dostawców, wyjaśnianie płatności. Wykonywanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca. Sporządzanie i sprawdzanie rejestru VAT naliczonego za dany miesiąc. Sporządzanie Poleceń Księgowania (PK)Znajomość zasad rozliczania projektów unijnych. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, Banki itp.)- Wynagrodzenie: od 2300 do 2900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie zawodowe, preferowane wyższe. Min 3- letnie doświadczenie w obszarze rachunkowości. Znajomość zasad rachunkowości (pełna księgowość), znajomość przepisów z zakresu prawa podatkowego, umiejętność prowadzenia ksiąg rachunkowych, dokonywania rozliczeń podatkowych sporządzania sprawozdań finansowych w oparciu o obowiązujące przepisy, zdolność do samodzielnego, analitycznego myślenia, znajomość obsługi komputera w zakresie programów FK, dobra znajomość pakietu MS, umiejętność pracy w zespole. Kontakt e-mail: organizacyjny (at) oswiata.slask.pl
OŚWIATA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-22 - Katowice (śląskie)
- GK FARMACOL to jeden z największych dystrybutorów farmaceutycznych w Polsce, łączący doświadczenie i najlepsze tradycje polskiego biznesu z nowoczesnym sposobem zarządzania. Atutem naszej firmy są wysoko wykwalifikowani eksperci ściśle współpracujący na każdym stanowisku pracy. Jeśli cenisz sobie profesjonalizm, chcesz wyznaczać nowe kierunki rozwoju, lubisz podejmować nowe wyzwania i chcesz uczestniczyć w naszym sukcesie, a do każdego zadania podchodzisz indywidualnie. Dołącz do grupy fachowców, którzy zmieniają oblicze biznesu- zostańwspółtwórcą sukcesu Grupy Kapitałowej FARMACOL. - Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko: Specjalista Ds. Kadr i Płac. Miejsce pracy : Katowice. - Opis stanowiska: realizacja procesów personalnych w zakresie nawiązywania i rozwiązywania umów cywilnoprawnych. Naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, sporządzanie list płacprzygotowywanie deklaracji podatkowych. Sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS. Przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących spraw kadrowo- płacowych. Sporządzanie, prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji osobowej pracowników. Przygotowywanie dokumentów kadrowych pracowników.- Firma oferuje: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie, przyjazną atmosferę pracy.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto + 500 zł premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie minimum średnie. Wymagane dwuletnie doświadczenie w obsłudze kadrowo - płacowej dla min. 250 osób. Wymagana biegła obsługa MS Office (w szczególności Excel), bardzo dobra znajomość programu Płatnik, rozwinięte zdolności analityczne, znajomość zagadnień z zakresu kadr, dobra organizacja czasu pracy i umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, sumienność, dokładność.
FARMACOL ITB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-18 - Katowice (śląskie)
OSOBA NA TYM STANOWISKU BEDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA PRZYGOTOWANIE, KOORDYNACJE I ROZLICZANIE PROCESÓW ZAKUPOWYCH, W TYM:1) SPORZĄDZANIE ZAMÓWIEŃ ZAKUPÓW KOMPONENTÓW ZGODNYCH Z ZAPOTRZEBOWANIEM PRODUKCYJNYM.2) NADZOROWANIE I ZARZĄDZANIE STANEM MAGAZYNOWYM ZAMAWIANYCH KOMPONENTÓW.3) GROMADZENIE, ANALIZA I OPRACOWYWANIE INFORMACJI ISTOTNYCH DLA REALIZOWANYCH ZAKUPÓW.4) PROWADZENIE NEGOCJACJI Z BIEŻĄCYMI I NOWYMI DOSTAWCAMI W ZAKRESIE WARUNKÓW DOSTAW ZAMAWIANYCH TOWARÓW.5) KONTROLOWANIE I KOMPLETOWANIE DOKUMENTÓW, DBANIE O TERMINOWOŚĆ ROZLICZANIA FAKTUR ZAKUPOWYCH. 6) EWIDENCJA PROCESÓW ZAKUPOWYCH W DEDYKOWANYM SYSTEMIE. OKRES PRÓBNY 3 M-CE.PO OKRESIE PRÓBNYM 3900 ZŁ. BRUTTO. GODZ. PRACY 7.30-15.30.
P.P.H.TRIO-SKORPION E.A.MIELEWCZYK - 2018-08-07 - Słupsk (pomorskie)
przygotowywanie posiłków, wstępna obróbka warzyw, mycie naczyń, obsługa urządzeń elektrycznych, obsługa sprzętu podręcznego i pomocniczego, wydwania i sprzedaż posiłków na stołówce, dbanie o czystość i estetykę miejsca pracy
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Miechów (małopolskie)
orgaizacja spraw związanych z procesem sprzedaży opon, części zamiennych, fakturowanie, tworzenie raportów sprzedażowych, współkoordynacja działań marketningowych ( reklama, oferta), prowadzenie spraw administracyjnych, księgowych ( współpraca z biurem rachunkowym)
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA ART-POL ARTUR TOKAREWICZ - 2016-03-07 - Gryfice (zachodniopomorskie)
rekrutacja pracowników z Ukrainy, Białorusi i Rosji; pomoc w legalizacji pracy w RP;organizacja przyjazdu i zakwaterowania; przeprowadzenie testów j.polskiego;tłumaczenie dokumentów z języka ukraińskiego oraz rosyjskiego na język polski;
Time2work sp. z o.o. - 2017-05-30 - Opole (opolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-07-04 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie: techniczne; doświadczenie w pracy w biurze; obsługa komputera; zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji biurowo administracyjnej oraz technicznej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
INWROKON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-02 - Gliwice (śląskie)
Prowadzenie rozmów z kontrahentami, tłumaczenie umów i innych dokumentów
INFOSTER PROJEKT Sp. z o. o. - 2016-08-04 - Tarnów (małopolskie)
Profesjonalna obsługa klienta telefoniczna, mobilna i za pomocą poczty elektronicznej.Przygotowanie i kompletowanie dokumentacji (pozyskanie dofinansowania, pozyskanie kredytu)Prowadzenie biura.Utrzymanie stałego kontaktu z klientami.Utrzymanie dobrych relacji z klientami i dbałość o pozytywny wizerunek spółki.W zakres obowiązków nie wchodzi sprzedaż produktów i usług.
SUNTRANS Sp. z o.o. - 2017-04-27 - Chrząstowice (opolskie)
Wykonywanie prac związanych z bieżącym utrzymaniem czystości
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Wadowice (małopolskie)
Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientówz branży turystycznej, Wsparcie klientów podczas planowania ich podróży Interpretacja i wyjaśnianie klientom procedur związanych z podróżą Identyfikowanie potrzeb klientów, aktywnapomoc przy rozwiązywaniu ich problemówprzed, w trakcie i po ich podróży, Zapewnianie najwyższej jakości obsługi klienta Szybkie i skuteczne reagowanie na zmieniające się potrzeby klientów Upewnianie się, że wszelkie oczekiwaniaklientów są spełnione Budowanie pozytywnego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie szkoleniowej działalności kursowej umożliwiającej młodzieży zdobycie kwalifikacji zawodowych, doskonalenie zawodowe, reorientację zawodową oraz ukształtowania aktywnych postaw na ryku pracy; przygotowywanie planu szkoleń; pozyskiwanie oferty szkoleń dla młodzieży; pośrednictwo między młodzieżą zainteresowaną szkoleniami a zakładami pracy gotowymi do przeprowadzenia szkoleń; koordynacja szkoleń realizowanych przez podmioty zewnętrzne. Praca w systemie jednozmianowym w godzinach 07:45 15:45. Miejsce wykonywania pracy: Młodzieżowe Centrum Kariery OHP w Bolesławcu Al. Tysiąclecia 51. Data rozpoczęcia zatrudnienia październik 2018.
Dolnośląska Wojewódzka Komenda OHP we Wrocławiu - 2018-09-11 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Praca w dziale handlowym
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Wiechlice (lubuskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Warszawa (mazowieckie)
- prowadzenie administracji personalnej z elementami rozliczania czasu pracy, - prowadzenie spraw związanych z naliczeniem wynagrodzeń,- efektywne wsparcie pracowników firmy w zakresie zagadnień personalnych,- sporządzanie raportów i analiz dotyczących spraw personalnych i wynagrodzeń,- udział w realizacji różnorodnych zadań i projektów Działu Personalnego
SUPERDROB ZAKŁADY DROBIARSKO MIĘSNE S.A. - 2017-01-05 - Karczew (mazowieckie)
Obsługa klienta, sporządzanie ofert, pomiary.
Artur Brose "OKNO-BROS" EKSPORT-IMPORT - 2016-03-02 - Chodzież (wielkopolskie)
Obsługa programu GPE Kadr, sporządzanie dokumentacji związanej z PFRON, GUS. Sporządzanie raportów do SIO (System Informacji Oświatowej),ewidencja czasu pracy pracowników szkoły w tym obliczanie i rozliczanie urlopów, dni opieki, wystawianie i ewidencja skierowań na badania pracowników szkoły, ewidencja szkoleń BHP, prowadzenie akt osobowych oraz ewidencja w systemie kadrowym GPE Kadry,zamawianie oraz ewidencja materiałów biurowych i środków czystości dla szkoły,sporządzanie umów o pracę, oświadczeń o ich rozwiązaniu, wypełnianie świadectw pracy,przygotowanie i nadzór wykonywania umów stałych szkoły oraz umów o wynajem sal, nadzorowanie spraw związanych z remontami i naprawami w szkole, nadzorowanie pracy pracowników obsługi, ustalanie harmonogramu pracy i kontrola jej wykonywania
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Gdańsk (pomorskie)