SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU ZAWODOWEGO Bolesławiec oferta pracy Dolnośląska Wojewódzka Komenda OHP we Wrocławiu
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU ZAWODOWEGO
Wynagrodzenie: od 2 365 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie szkoleniowej działalności kursowej umożliwiającej młodzieży zdobycie kwalifikacji zawodowych, doskonalenie zawodowe, reorientację zawodową oraz ukształtowania aktywnych postaw na ryku pracy; przygotowywanie planu szkoleń; pozyskiwanie oferty szkoleń dla młodzieży; pośrednictwo między młodzieżą zainteresowaną szkoleniami a zakładami pracy gotowymi do przeprowadzenia szkoleń; koordynacja szkoleń realizowanych przez podmioty zewnętrzne. Praca w systemie jednozmianowym w godzinach 07:45 15:45. Miejsce wykonywania pracy: Młodzieżowe Centrum Kariery OHP w Bolesławcu Al. Tysiąclecia 51. Data rozpoczęcia zatrudnienia październik 2018.
Data publikacji: 2018-09-11
Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)
Pracodawca: Dolnośląska Wojewódzka Komenda OHP we Wrocławiu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:1000 Lecia 51, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie szkoleniowej działalności kursowej umożliwiającej młodzieży zdobycie kwalifikacji zawodowych, doskonalenie zawodowe, reorientację zawodową oraz ukształtowania aktywnych postaw na ryku pracy; przygotowywanie planu szkoleń; pozyskiwanie oferty szkoleń dla młodzieży; pośrednictwo między młodzieżą zainteresowaną szkoleniami a zakładami pracy gotowymi do przeprowadzenia szkoleń; koordynacja szkoleń realizowanych przez podmioty zewnętrzne. Praca w systemie jednozmianowym w godzinach 07:45 15:45. Miejsce wykonywania pracy: Młodzieżowe Centrum Kariery OHP w Bolesławcu Al. Tysiąclecia 51. Data rozpoczęcia zatrudnienia październik 2018.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 365 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU ZAWODOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rozwoju zawodowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 365 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe - specjalność pedagogika, doradztwo zawodowe; 1 rok doświadczenia zawodowego, komunikatywność, otwartość, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, praca pod presją czasu, obsługa komputera (Wors, Excel).
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Dolnośląska Wojewódzka Komenda OHP we Wrocławiu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Wyb. J.Słowackiego 9, 50-413 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt z pracodawca telefoniczny numer telefonu 71 71 344 65 70.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Wyb. J.Słowackiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rozwoju zawodowego
Data dodania oferty pracy: 11.09.2018
Oferta pracy ważna do: 21.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 11.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 11.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodnie ze stanowiskiem, naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac, obsługa programu kadrowo-płacowego, prowadzenie dokumentacji kadrowej, przygotowywanie zaświadczeń, ewidencjonowanie pracowników w systemach komputerowych, obsługa programu Płatnik oraz sporządzanie deklaracji ZUS, przygotowywanie raportów kadrowo-płacowych na potrzeby wewnętrzne
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Lublin (lubelskie)
optymalizacja wykorzystania posiadanych zasobów, inicjowanie działań mających na celu poprawę efektywności pracy, ścisłe i terminowe rozliczanie sie z powierzonych zadań, przestrzeganie tajemnicy służbowej, dbałość o mienie zakładu,
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Chorzów (śląskie)
1. naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, sporządzanie list płac, 2. sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych, 3. sporządzanie raportów płacowych, deklaracji rozliczeniowych, 4. rozliczanie należności z tytułu używania samochodów prywatnych, 5. prowadzenie kartotek wynagrodzeń, 6. sporządzanie wypłat ZFŚS.wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące, program płatnik, dobra znajomość ms office, praktyczna znajomość przepisów z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznychPraca na okresie próbnym 3 misiące, następnie umowa na czas określony
MUZEUM NARODOWE W SZCZECINIE - 2018-07-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
dostarczanie usług HR w zakresie benefitsów, wyrównań oraz tworzenie list płacowych dla kadry menadżerskiej
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Kraków (małopolskie)
pomoc przy negocjowaniu cen i umów, pomoc przy organizacji spotkań z kontrahentamii , poszukiwanie nowych kontraktów,wielokierunkowe rozpoznawanie międzynarodowego rynku gier , dbanie o utrzymanie pozytywnych kontaktów z partnerami
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Rzeszów (podkarpackie)
rozwiązywanie kompleksowych próśb dot. zarządzania zasobami ludzkimi dla wewnętrznych klientów firmy, utrzymywanie SAP pod kątem danych personalnych zgodnie z wewnętrznymi i zewnętrznymi procedurami, raportowanie i analiza danych personalnych, ciągłe szukanie usprawnień związanych z danym stanowiskiem pracy, tłumaczenie komunikacji wewnętrznych firmy, zapewnienie ciągłości wiedzy w zespole, współpraca z managerami i liderami w kwestiach identyfikacji możliwości usprawnienia procesów
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Kraków (małopolskie)
Rozpatrywanie wniosków o treści dla obsługiwanych rynków za pośrednictwem platformy opinii. Wspieranie lokalnych zespołów lokalnego rynku w sprawach zadańod Centralnego zespołu ds. Treści: korekta, recenzje procesów,analizy, tłumaczenia itp. Zbieranie informacji zwrotnych odagentów pomocy technicznej w celu usprawnienia procesów iprzeprowadzenia sesji dyskusyjnych w celu ustalenia, jakuwzględnić procesy. Edytowanie istniejących treści w celuuwzględnienia lokalnych aktualizacji lub ulepszeń. Tłumaczeniekomunikatów, artykułów w Centrum pomocy, przetwarzanie stronna lokalny język w razie potrzeby. Regularna weryfikacja HC wcelu terminowego zgłaszania wszelkich problemów. Obsługa zlokalnymi treściami
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Kraków (małopolskie)
odpowiedzialność za współpracę między Prezesem, a klientami i kontrahentami firmy z Indii, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku hindi, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, aktywne wspieranie przedstawicieli handlowych w ich codziennej działalności
kontakt przez PUP - 2017-12-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Stałe monitorowanie i pozyskiwanie informacji o ukazujących się postępowaniach przetargowych, terminowe składanie ofert przetargowych, weryfikacja i analiza warunków zamówienia udziału w przetargów, gromadzenie i aktualizowanie dokumentów potrzebnych do prawidłowego złożenia oferty.
Przedsiębiorstwo Usług Technicznych "INTERCOR" Sp. z o.o. - 2017-08-10 - Zawiercie (śląskie)
Samodzielne przygotowywanie projektów rekrutacyjnych.Przygotowywanie i rozwój strategii rekrutacyjnych dla poszczególnych stanowisk.Zarządzanie relacjami z klientem zewnętrznym, bezpośredni kontakt z rekuterami, managerami.Określenie potrzeb rekrutacyjnych w bliskiej współpracy z rekruterami.Wykorzystanie innowacyjnych metod i narzędzi do pozyskiwania kandydatów.Przeprowadzanie telefonicznychc rozmów rekrutacyjncych z uwzględnieniem określonych kryteriów.Praca na wewnętrznych systemach rekrutacyjnych.Opracowywanie nowoczesnych strategii sourcingowych oraz dobór odpowiednich narzędzi.
kontakt przez PUP - 2018-01-08 - Kraków (małopolskie)
obsługa programu kadrowo-płacowego PŁATNIKA, prace kadrowo- płacowe
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Lubin (dolnośląskie)
spawanie części metalowych
DK Partner Dariusz Kozik - 2018-03-05 - Rudziczka (śląskie)
wykonywanie prac magazynowych, kompletowanie towaru zgodnie z zamówieniem
kontakt przez OHP - 2016-06-01 - Szczepańcowa (podkarpackie)
Koordynowanie pracy personelu
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Łódź (łódzkie)
-Obsługa zgłoszeń Visa/VOE-Obsługa zgłoszeń pracowników Cisco poprzez różne narzędzia, min. telefon i system zarządzania złoszeniami-Wprowadzanie danych i przygotowywanie dokumentacji, takich jak listy z informacją o zwolenianiu i listów ofertowych w narzędziu HR-Współpraca z wszystkimi zainteresowanymi stronami w procesie w celu zapewnienia dokładnej i szybkiej odpowiedzi na zapytania pracowników.-Wprowadzanie danych osobowych nowo zatrudnionych pracowników w firmie Cisco przy użyciu HRMS-Badanie produktywności pracowników
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy); sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń, wystawianie świadectw pracy; sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców; sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; rozliczenie umów o dzieło i umów zlecenie; sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON; ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych; ewidencja zwolnień lekarskich; nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników; organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP; wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach; udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych; sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów.
SUBADOM Spółka z o.o. - 2018-07-20 - Zator (małopolskie)
Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Końskowola (lubelskie)
jw.
INSTYTUT CERAMIKI I MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH - 2017-09-28 - Warszawa (mazowieckie)
Współpraca z przy tworzeniu tablicy zadań projektów programistycznych PeP.Na podstawie tablicy zadań budowa, w kontakcie z programistami harmonogramu realizacji projektu.Monitorowania realizacji harmonogramu i eskalacja stwierdzonych opóźnień.Ewidencja zleceń wewnętrznych oraz ich przydzielanie do realizacji.Ewidencja zgłoszeń błędów i usterek oprogramowania, planowanie prac związanych z ich usuwaniem.
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-08 - Tajęcina (podkarpackie)
nauczanie przedmiotu
Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Wiechlicach - 2018-09-05 - Wiechlice (lubuskie)
dokonywanie obmiarów przyjmowanego surowca drzewnego zgodnie z przyjętymi zasadami, kontrola przyjmowanego surowca pod względem ilościowym i jakościowym, nadzór nad dokumentacją, reklamowanie niezgodności w dostawach surowca drzewnego, sporządzanie raportu reklamacyjnego, wskazanie miejsca rozładunku surowca na placu drewna oraz kontrola poprawności rozładunku, sporządzanie raportów stanów drewna na placu, kontrola poprawności składowania surowca na placu, czynny udział w inwentaryzacji surowca na placu
Toruńskie Przedsiębiorstwo Przemysłu Drzewnego S.A. - 2018-07-12 - Rytel (pomorskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Warszawa (mazowieckie)
Osoba będzie wystawiała faktury klientom firmy jak również korekty, noty korygujące i przede wszystkim będzie podejmowała wszelkie kroki do egzekwowania należności, tzn. wysyłanie wezwań, upomnień, kontakt telefoniczny. Jak również sporządzanie przeciwko dłużnikom firmy dokumentów i kierowanie ich do kancelarii prawnej.
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Chojna (zachodniopomorskie)
dbanie o relacje z klientami z Chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach chińskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-12-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
jw.
Instytut Technologii Materiałów Elektronicznych - 2017-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
a)przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,b)wprowadzanie danych do programu komputerowego,c)prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d)przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e)współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,f)przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawyo świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,g)sporządzanie sprawozdań,h)tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,i)prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2018-06-22 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Wykształcenie min. średnie; doświadczenie nie jest wymagane; b. dobra znajomośż j. angielskiego; komunikatywność; skrupulatność; dociekliwość; zaangażowanie oraz krytyczne podejście i konstruktywna krytyka; mile widziana znajomość tematyki technologii internetowych; szukanie błędów w tworzonych aplikacjach internetowych oraz opis kroków do ich reprodukcji w j. angielskim; tworzenie opisu wymagań na podstawie dostarczonej dokumentacji; koordynacja pracy pomiędzy zespołem programistów a Product Managerem; raportowanie postępu prac nad projektem; proponowanie ewentualnych ulepszeń tworzonych stron; oferta również dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności; umowa zlecenie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
MOBILEWEB PRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-09 - Gliwice (śląskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-25 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie masaży orientalnych, relaksacyjnych
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Puszczykowo (wielkopolskie)
Zapewnienie dostaw wszelkich materiałów nieprodukcyjnych, usług, negocjacje cen i warunków handlowych, prowadzenie dokumentacji zakupowej, koordynowanie uruchomień od strony zakupowej.
kontakt przez PUP - 2016-12-27 - Tychy (śląskie)