SPECJALISTA DS. WDROŻEŃ Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. WDROŻEŃ
Wynagrodzenie: od 4 800 PLN
Zakres obowiązków: Koordynowanie pracy personelu
Data publikacji: 2016-05-04
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Koordynowanie pracy personelu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 4800zł brutto/mc + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. WDROŻEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: rosyjski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa pakietu MS OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa urządzeń biurowych
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość procedur legalizacji pracy i pobytu cudzoziemców w Polsce
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.05.2016
Data dodania oferty pracy: 04.05.2016
Oferta pracy ważna do: 18.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 04.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 04.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- przygotowywanie ofert w branży elektrotechnicznej;- sporządzanie wycen i kosztorysów dla klientów.
TELEKTRIM S.A. - 2018-01-16 - Chełm (lubelskie)
sprzedaż wyrobów węglowych, wystawianie faktur, pozyskiwanie i obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Sosnowiec (śląskie)
Obsługa magazynu, surowca, wyrobów gotowych i materiałów technicznych, organizacja i nadzór nad przepływem materiałów i dokumentów materiałowych w spółce, obsługa modułu MN i WM w systemie SAP, wdrażanie projektów usprawniających prace magazynu, przepływ materiałów.
Gerresheimer Bolesławiec S.A. - 2016-11-14 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych, uczestnictwo w przetargach, analiza rynku i ofert konkurencji, tworzenie dobrego wuzerunku firmy.
F.H. "System", Sklep Spożywczy "Gargamel", Krzysztof Mliczek - 2018-05-14 - Nowy Sącz (małopolskie)
Wymagane wykształcenie średnie,minimum dwa lata stażu pracy na podobnym stanowisku, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie, obsługa komputera. Charakterystyka pracy: przyjmowanie i potwierdzanie zamówień oraz bieżące informowanie klienta o stanie realizacji zleceń, udział w przygotowywaniu ofert handlowych, kontrola realizacji zamówień, nadzór nad właściwą realizacją przebiegu zamówień składanych przez klientów, prowadzenie negocjacji z klientem, kontakt z dostawcami krajowymi i zagranicznymi, współpraca z pozostałymi działami w firmie. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: praca (at) adegis.com.
ADEGIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-04-04 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych,-Realizowanie założonych planów sprzedażowych,-Pozyskiwanie nowych członków Kasy,-Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, -Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
SKOK " Piast" - 2017-07-18 - Opole (opolskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Świdnica (dolnośląskie)
Specjalista ds. reklamy / nabór staż do 30 r. ż.
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Dobroń (łódzkie)
Kontrola przestrzegania stosowania przepisów prawa budowlanego. Prowadzenie czynności kontrolnych, przygotowywanie projektów, decyzji i postanowień z zakresu właściwości powiatowego inspektora nadzoru budowlanego. Opracowywanie sprawozdań z zakresu pracy inspektoratu.
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Kościerzynie - 2017-04-20 - Kościerzyna (pomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie gospodarki magazynowej Dobra znajomość procedurcelnych Doświadczenie w obszarze importowanych i eksportowanychodpraw celnych Komunikatywna znajomość języka angielskiego Znajomość zagadnień związanych z przygotowaniem deklaracji Intrastat Prawo jazdy kat. B Zdolność analitycznego myślenia Komunikatywnośći umiejętność pracy w zespole Co Oferujemy: ciekawą, pełną wyzwańpracę w profesjonalnym zespole pracę w dynamicznie rozwijającej sięfirmie o ugruntowanej pozycji na rynku umowa o pracę na zastępstwo pracę w systemie 5 dniowym, jednozmianowym pakiet socjalny - kartaMultisport, praca w godz.8-16
Atrium Centrum ploterowe Sp. z o.o. - 2016-09-28 - Opole (opolskie)
Brak danych
CKWB Beata Kącka - 2017-09-04 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Warszawa (mazowieckie)
kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa elektroakustycznej próby i przedstawień oraz innych imprez, obsluga audiowizualnych urządzeń do projekcji, rejestarcja i emisja obrazu, konserwacji urządzeń elektroakustycznych i audioakustycznych i audiowizualnych
TEATR WIELKI im. ST. MONIUSZKI - 2018-07-20 - Poznań (wielkopolskie)
uruchamianie i serwisowanie maszyn na terenie kraju
REGIS sp. z o.o-Kraków - 2016-11-18 - Bochnia (małopolskie)
- Udzielanie informacji normalizacyjnej (tel., e-mail, osobisty kontakt) w oparciu o dostęp do baz bibliograficznych. Realizacja zamówień dotyczących zakupu Polskich Norm, a także wyszukiwania norm na temat podany przez klienta z zakresu hutnictwa i górnictwa. Wystawianie faktur. Wysyłka poczty. Obsługa czytelni.- Wynagrodzenie: 3300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca 8 godzin dziennie: rozpoczęcie pracy w godzinach 7:00-9:30, zakończenie pracy w godzinach: 15:00-17:30. Wymagane wykształcenie min. średnie. W przypadku posiadania wykształcenia średniego wymagane min. 4 lata doświadczenie zawodowego na podobnym stanowisku. Mile widziane wykształcenie wyższe techniczne. W przypadku posiadania wykształcenia wyższego wymagane min. 2 lata doświadczenie zawodowego na podobnym stanowisku. Wymagane umiejętności: znajomość zagadnień dotyczących obsługi klienta i prowadzenia sprzedaży, znajomość zagadnień księgowych i finansowych, znajomość zagadnień związanych z Systemem Zarządzania Jakością i Systemem Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji. Posługiwanie się oprogramowaniem komputerowym w zakresie edytorów tekstów, arkuszy kalkulacyjnych, baz danych. Dobra organizacja pracy, terminowość, rzetelność i komunikatywność. Umiejętność współpracy z klientem. Praca na podobnym stanowisku, doświadczenie w pracy. Mile widziana znajomość ustaw o normalizacji, prawie autorskim i prawach pokrewnych. Mile widziany język angielski. Mile widziana umiejętność obsługi SAP. Mile widziane kursy i szkolenia SZJ. Mile widziana obsługa klienta. Mile widziana znajomość podstawowych zagadnień normalizacji i BHP. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-15:00) (Tel. 32-251-89-04) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Henryka Dąbrowskiego 22, 40-032 Katowice) lub pocztowy (ul. Henryka Dąbrowskiego 22, 40-032 Katowice) lub e-mail: zanna.palega (at) pkn.pl
POLSKI KOMITET NORMALIZACYJNY - 2016-03-21 - Katowice (śląskie)
- Pozyskiwanie klientów, przedstawianie ofert. Praca w biurze oraz w terenie.- Wynagrodzenie: 2000 do 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane średnie techniczne. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana umiejętność obsługi pakietu MS Office. Mile widziana znajomość systemów klasy MRP. Wymagana dobra znajomość min. jednego języka obcego na przykład języka angielskiego lub innego języka obcego. Wymagane umiejętności organizacyjne, interpersonalne, negocjacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: baildonit (at) baildonit.com.pl
WĘGLIKI SPIEKANE "BAILDONIT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-09 - Katowice (śląskie)
Specjalista BHP
''PARTNER'' Usługi w Dziedzinie Bezpieczeństwa i Higieny Pracy Marian Juszczyk - 2015-11-09 - Świerże Górne (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie prac związanych z prowadzeniem kadr prac administracyjno-biurowych
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Wilków (dolnośląskie)
sporządzanie dokumentacji sprzedażowych q obcym języku; kreowanie polityki sprzedaży; praca w terenie; analiza potrzeb klientów; sprzedaż, kupno samochodów; usługi holowania, transportowania pojazdów
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Zielona Góra (lubuskie)
prowadzenie spraw kadrowych
kontakt przez PUP - 2015-12-22 - Lubin (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Kraków (małopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa składu celnego
EUROBAC Sp. z o.o. - 2017-07-03 - Trzebinia (małopolskie)
obsługa urządzeń biurowych,obsługa programu Bilon
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Parczew (lubelskie)
Poszukiwanie i rekrutacja pracowników w j. ukraińskim, tworzenie i publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych.
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Goleniów (zachodniopomorskie)
Do zdań specjalisty ds. administracyjnych będzie należało m.in. :- Przyjmowanie zleceń od klientów- Przygotowywanie wycen i pilnowanie terminów- Prowadzenie grafiku zleceń- Kontakt z klientem - Wystawianie faktur, przyjmowanie gotówki- Prowadzenie akt osobowych pracowników- Zamawianie materiałów eksploatacyjncych- Zakup materiałów biurowych- Przygotowywanie zestawień miesięcznych- Podliczanie czasu pracy pracowników- Prowadzenie kasy firmy- Przygotowywanie instrukcji do inwestycji- Wysyłanie przesyłek kurierem, pocztą
SECANS Sp. z o.o. - 2018-03-09 - Gdańsk (pomorskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28,122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Gdańsk (pomorskie)