SPECJALISTA DS.OBSŁUGI MULTIMEDIÓW Poznań oferta pracy TEATR WIELKI im. ST. MONIUSZKI

Stanowisko: SPECJALISTA DS.OBSŁUGI MULTIMEDIÓW
Wynagrodzenie: od 2 900 PLN
Zakres obowiązków: obsługa elektroakustycznej próby i przedstawień oraz innych imprez, obsluga audiowizualnych urządzeń do projekcji, rejestarcja i emisja obrazu, konserwacji urządzeń elektroakustycznych i audioakustycznych i audiowizualnych
Data publikacji: 2018-07-20
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: TEATR WIELKI im. ST. MONIUSZKI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:A. Fredry 9, 61-701 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa elektroakustycznej próby i przedstawień oraz innych imprez, obsluga audiowizualnych urządzeń do projekcji, rejestarcja i emisja obrazu, konserwacji urządzeń elektroakustycznych i audioakustycznych i audiowizualnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 900 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS.OBSŁUGI MULTIMEDIÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw animacji multimedialnej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.07.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: samodzielność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: zaangażowanie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dyspozycyjność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
doświadczenie - 1 rok (wymagany staż - lata: 1)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
umiejętności:realizacja projekcji multimedialnych i dźwięku, obróbka i tworzenie projekcji, czytanie nut, doświadczenie i znajomość sprzętu oprogramiwania sprzętowego do tworzenia projekcji, mapping, obróbki dźwieku i wszelkich materiałów wideo (Pakiet Adobe, Final Cut, Resolumne, QLab), realizacja nagrań audio i wideo, tworzenie gotowych materiałów na potrzeby archiwum, znajomość systemów operacyjnych Windows, MacOs, iOS oraz znajomość sprzetu komputerowego w tym zagadnień sieci komupterowych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: TEATR WIELKI im. ST. MONIUSZKI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
A. Fredry 9, 61-701 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, list motywacyjny,
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: aplikacje przesłać e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: A. Fredry
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw animacji multimedialnej
Data dodania oferty pracy: 20.07.2018
Oferta pracy ważna do: 19.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 20.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 20.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-
PHU Kowalczyk Joanna - 2018-03-13 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- redagowanie ogłoszeń,- selekcja aplikacji,- udział w spotkaniach rekrutacyjnych,- wsparcie działu HR w realizacji projektu.
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Sosnowiec-Pieńki (łódzkie)
Przygotowywanie, nadzór i rozliczanie zadań konserwacyjno - remontowych, sporządzanie kosztorysów, przygotowywanie specyfikacji technicznych wykonywanie i odbiór zadań konserwacyjno - remontowych.praca w godz. 7-15
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2018-01-25 - Nowa Dęba (podkarpackie)
SAMODZIELNE ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW TECHNICZNYCH, KONSERWACJA ORAZ PRZEGLĄDY MASZYN, BIEŻĄCY MONITORING STANU TECHNICZNEGO INSTALACJI I URZĄDZEŃ ENERGETYCZNYCH, DIAGNOSTYKA I KONSERWACJA URZĄDZEŃ I SYTSEMÓW W ZAKRESIE BRANŻY AKP ORAZ ELEKTRYCZNEJ- PRACE MONTAŻOWE
NRG SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-08 - Głogów (dolnośląskie)
obsługa sprzedazy zagranicznej (kraje UE)
FROZEN FOODS SP. Z O.O. z siedzibą w Łodzi - 2017-04-04 - Grabów (łódzkie)
Praca w zakładzie produkcyjnym przy produkcji dżemów, marmolad i powideł.
ZPOM AGRO FRUCT Aneta Gazda - 2016-06-16 - Wiśniowa (podkarpackie)
prowadzenie rekrutacji i selekcji na stanowiska robotnicze i nierobotnicze
SPE Sp. z o.o. - 2015-11-27 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Obsługa w zakresie nieruchomości klientów sprzedających/ kupujących na rynku pierwotnym i wtórnym, obsługa klientów w zakresie najmu nieruchomości (klienci najmujący i wynajmujący)
HOME BROKER SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-02-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Odpowiedzialność za rozwój biznesu oraz sprzedaż odlewów żeliwnych na rynkach zagranicznych,aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych,(poprzez kontakt mailowy,telefoniczny oraz spotkania),bieżąca obsługa oraz rozwijanie dotychczasowych klientów,przygotowywanie ofert handlowych,monitorowanie oraz odpowiedź na zapytania ofertowe klientów,bieżąca analiza dynamiki i trendów na rynku odlewniczym(żeliwo szare i sferoidalne),praca w systemie CRM i ERP.
Odlewnia Kutno Sp. z o.o. - 2018-01-19 - Kutno (łódzkie)
marketing usług medycznych firmy, reklama firmy, reklama produktowa, reklama usług medycznych w regionie; okres próbny 3 miesiące, godziny pracy: 8.00- 16.00, 12.00- 20.00
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Słupsk (pomorskie)
kompleksowa diagnostyka dzieci, terapia słuchu
Rafał Szpilewicz - 2017-04-11 - Wisznice (lubelskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Końskie (świętokrzyskie)
jw.
LEVEL WORK Artur Chrząszcz (Agencja zatrudnienia nr 10944) - 2016-06-08 - Warszawa (mazowieckie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Jabłonowo (mazowieckie)
praca w III Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów z siedzibą w Lesznie
Sąd Okręgowy w Poznaniu - 2016-05-09 - Leszno (wielkopolskie)
Wprowadzanie rezerwacji do systemu, sprzedaz ofert. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16, 10-18, 14-22 w Hotelu Marine w Kołobrzegu.
Zdrojowa Hotels Sp. z o.o. - 2016-08-25 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Myślenice (małopolskie)
- Bieżący monitoring oraz analiza wyników. Bieżąca kontrola kosztów, kalkulacja kosztów produktów i inwestycji, analiza ich rentowności, analiza finansowa nowych projektów, przygotowanie raportów, budżetów, prognoz, analiz.- Firma oferuje: ciekawą i stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i kwalifikacji,zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, atrakcyjny pakiet socjalny.- Wynagrodzenie: od 2100 zł brutto (do negocjacji). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny trzy miesięce. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe ekonomiczne (rachunkowość, controlling). Wiedza z zakresu rachunkowości finansowej i zarządczej. Min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku. Umiejętność tworzenia i rozliczania budżetów. Umiejętność sporządzania analiz i prognoz ekonomicznych, finansowych, statystycznych oraz raportów. Biegła obsługa MS Office, szczególnie MS Excel. Duża odpowiedzialność, samodzielność i sumienność. Kontakt telefoniczny (32-324-07-26) w godzinach: 7:30-15:00 e-mail: praca (at) wiromet.com.pl
ZAKŁADY MECHANICZNE "WIROMET" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-29 - Mikołów (śląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Jabłonowo (mazowieckie)
Kontakt z potencjalnymi pracownikami z Ukrainy, rekrutacja pracowników z Ukrainy, opieka nad zatrudnionymi pracownikami z Ukrainy, wypełnianie dokumentów, rozdysponowywanie pracowników, udzielanie informacji na temat zatrudnienia pracownikom z Ukrainy, wystawianie ofert pracy na ukraińskich portalach. Około 160 godzin pracy miesięcznie, dyspozyzcyjność w godz.: 8:00-16:00.
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
JM DATA S.C. ŻEBROWSKI JAROSŁAW, RYCIAK MACIEJ - 2018-07-06 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z charakterystyką pracy
RYBHAND Jarocin - 2017-09-19 - Jarocin (wielkopolskie)
Przyjmowanie zamówień, fakturowanie operacje kasowe
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Książenice (mazowieckie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Gdańsk (pomorskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
DATINI USŁUGI FINANSOWE PAWEŁ RUBAS - 2016-07-12 - Pleszew (wielkopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Warszawa (mazowieckie)
Organizowanie wysyłek, kontakt z klientem, współpraca z działem planowania produkcji, operacyjne zarządzanie zespołem podległych pracowników. Praca w godz. 7:00-15:00
BADER POLSKA Sp.z o.o. - 2016-11-04 - Nowa Sól (lubuskie)
Aktywna sprzedaż produktów firmy, pozyskiwanie nowych klientów, kontakt z obecnymi klientami.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Kielce (świętokrzyskie)
gospodarowanie narzędziami i maszynami budowlanymi, weryfikacja, naprawa i konserwacja narzędzi i elektronarzędzi, weryfikacja stanu technicznego maszyn i pojazdów, zapewnienie ciągłości działania maszyn budowlanych (przeglądy, kalinracje itp), transport materiałów budowlanych, bieżące naprawy na obiekcie (sanitarne, elektryczne itp) organizacja dostaw materiałów
Mazowiecki Okręgowy Zakład Gazownictwa - 2017-06-27 - Błonie (mazowieckie)
obsługa maszyny włókienniczej
KAJA INVESTMENT Spółka z o.o. - 2015-12-02 - Toruń (kujawsko-pomorskie)