SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC Mikołów oferta pracy SILINGEN POLSKA Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: 3 500 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: - Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami Kodeksu Pracy w tym:* prowadzenie akt osobowych pracowników,* przygotowywanie umów, aneksów oraz zaświadczeń,* naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac* prowadzenie rozliczeń w zakresie urlopów, wynagrodzeń i zasiłków chorobowych- Sporządzanie deklaracji zgodnie z obowiązującymi przepisami: ZUS, US, GUS, PFRON;- Obsługa umów cywilnoprawnych- Prowadzenie dokumentacji zgodnie z procedurami ISO 9001;- Prowadzenie bieżącego kompleksowego stanu zobowiązań i należności firmy;- Realizacja całokształtu przebiegu płatności w firmie (przygotowanie planu płatności i realizacja przelewów krajowych i zagranicznych);- Zaopatrzenie firmy w artykuły biurowe;- Wystawianie faktur;- Administracja obiegiem dokumentów w firmie;Okres zatrudnienia w przypadku pracy na podstawie umowy: umowa na zastępstwo 15 m-cyMiejsce wykonywania pracy: MikołówPraca w dniach i godzinach: pn - pt godz 8.00-16.00
Data publikacji: 2018-02-08
Lokalizacja: Mikołów (śląskie)
Pracodawca: SILINGEN POLSKA Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami Kodeksu Pracy w tym:* prowadzenie akt osobowych pracowników,* przygotowywanie umów, aneksów oraz zaświadczeń,* naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac* prowadzenie rozliczeń w zakresie urlopów, wynagrodzeń i zasiłków chorobowych- Sporządzanie deklaracji zgodnie z obowiązującymi przepisami: ZUS, US, GUS, PFRON;- Obsługa umów cywilnoprawnych- Prowadzenie dokumentacji zgodnie z procedurami ISO 9001;- Prowadzenie bieżącego kompleksowego stanu zobowiązań i należności firmy;- Realizacja całokształtu przebiegu płatności w firmie (przygotowanie planu płatności i realizacja przelewów krajowych i zagranicznych);- Zaopatrzenie firmy w artykuły biurowe;- Wystawianie faktur;- Administracja obiegiem dokumentów w firmie;Okres zatrudnienia w przypadku pracy na podstawie umowy: umowa na zastępstwo 15 m-cyMiejsce wykonywania pracy: MikołówPraca w dniach i godzinach: pn - pt godz 8.00-16.00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 500 - 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mikołów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mikołowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mikołów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy działów kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 500 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Znajomość prawa pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
podstawowa znajomość obsługi Microsoft Word i Excel
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie, mile widziane kierunkowe z zakresu kadr i płac; min. 2 letnie doświadczenie w dziale kadr i płac; bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, PDOF oraz przepisów wykonawczych do kodeksu pracy, znajomość systemów bankowości elektronicznej, mile widziana znajomość norm ISO 9001, praktyczna znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel; znajomość j. angielskiego bedzie dodatkowym atutem
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: SILINGEN POLSKA Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Adres pracodawcy:
43-170 Łaziska Górne, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: pn-pt, Godziny : 8.30-15.30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: mikołowski
Gmina pracodawcy: Łaziska Górne
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łaziska Górne
Profil działalności pracodawcy: Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy działów kadr
Data dodania oferty pracy: 08.02.2018
Oferta pracy ważna do: 08.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 08.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 08.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie postępowań przetargowych oraz zamówień publicznych powyżej 30 tyś. euro zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
Agencja Rozwoju Regionalnego w Częstochowie S.A. - 2015-11-23 - Częstochowa (śląskie)
Obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych; realizacja zadań sprzedazowych, obsługa ofert
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-07-04 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Tapicerowanie mebli / obijanie tkaniną szkieletów/
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Moszyce (dolnośląskie)
- Analizowanie rynku i ofert konkurencji. Pozyskiwanie nowych klientów w tym z zagranicy. Utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi.- Znajomość języków jest wymagana do kontaktu z klientami z zagranicy.- Miejsce wykonywania pracy: Terytorium całej Polski w zależności od zlecenia.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: 10.12.2017 r. do 30.11.2018 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok.
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Katowice (śląskie)
prowadzenie sekretariatu firmy, obsługa klientów i spotkań biznesowych, obsługa centrali telefonicznej, tłumaczenie dokumentów z języka angielskiego, prowadzenie spraw związanych z zaganieniami prawnymi, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Łomża (podlaskie)
diagnozowanie potrzeb w zakresie pozyskiwania funduszy, przygotowanie i składanie wniosków o finansowanie
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie profesjonalnych i długofalowych relacji z już istniejącymi, przygotowywanie ofert, pozyskiwanie zamówień od Klientów, budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
P.P.H.U. " KAMPOL" - 2018-02-16 - Rusiec (łódzkie)
znajomość zasad rozpisywania projektów unijnych, zasad przyznawania, wykorzystywania i rozliczania środków.
Spółdzielnia Inwalidów "ZJEDNOCZENIE" - 2016-04-15 - Nowa Dęba (podkarpackie)
kreowanie wizerunku firmy dla rynku indyjskiego, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą indyjskich towarów i usług
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Kontakt z klientem, doradztwo w wyborze produktów, przygotowywanie ofert sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie baz danych
kontakt przez PUP - 2018-02-24 - Żarki-Letnisko (śląskie)
Planowanie produkcji i organizowanie procesów, obsługa programu WH OKNA do prowadzenie produkcji (po szkoleniu), kierowanie i nadzorowanie
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Zamość (lubelskie)
Kompleksowe sprzątanie terenu wew. szkoły, w tym sale lekcyjne, korytarze, toalety.
Szkoła Podstawowa nr 38 - 2017-12-13 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie sekretariatu, księgowanie faktur
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Głogów (dolnośląskie)
obsługa klientów stacjonarnych i internetowych; sprzedaż do obecnych i pozyskiwanie nowych klientów; realizacja celów firmy; realizacja zamówień; edycje produktów; wystawianie aukcji allegro, ebay; analiza cen konkurencji; przeceny produktów; dbanie o dobrą prezentacje produktów oraz porządek na sklepie; przestrzeganie procedur i standardów firmy
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2017-08-02 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
- prowadzenie gospodarki magazynowej- zaopatrzenie- prowadzenie gospodarki samochodowej
MOSTOSTAL MONTAŻ SP. Z O. O. - 2018-06-06 - Słupca (wielkopolskie)
wykonywanie prac biurowych, obsługa urządzń biurowych, praca związana z handlem i wyrobami, pełny etat, praca w hurtowni instalacyjnej, załadunek oraz rozładunek samochodów.
HYDROSOLAR Sp.z.o.o Dolny Śląsk s.k. - 2017-10-17 - Świdnica (dolnośląskie)
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych z kontrahentami z terenu Ukrainy. Niezbędną umiejętnością do wykonywania tej pracy jest biegła znajomość języka ukraińskiego. Prawo jazdy jest niezbędne w związku z koniecznością wyjazdów służbowych na Ukrainę w celu nawiązywania kontaktów handlowych i prowadzenia rozmów z kontrahentami.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Jaroszki (łódzkie)
Współpraca z przedstawicielami handlowymi kraj- przyjmowanie zamówień z systemu , telefonicznie i mailowo- przetwarzanie zamówień, poprawianie, sprawdzanie zgodności cen z obowiązującymi rabatami, promocjami i indywidualnymi ustaleniami,Obsługa klientów indywidualnych, , przyjmowanie zamówień telefonicznych i mailowych bezpośrednio od klientówPraca w godz. 8-16 w Ząbrowie.
Troton Sp. z o.o. - 2016-04-29 - Ząbrowo (zachodniopomorskie)
Praca w biurze lub poza nim (sporadycznie). Promowanie szkoły, pozyskiwanie słuchaczy.Praca w dniach pon.-pt w godzinach 9:00-17:00.Wysokość wynagrodzenia 2500,00 do negocjacji
CENTRUM NAUKI I BIZNESU "ŻAK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-26 - Pruszków (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Radom (mazowieckie)
Główne obowiązki: przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i agregatów w Oddziale w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej; udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego; prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników w celu zapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych; udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia; opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale w celu przekazania Komendantowi Oddziału oraz do Komendy Głównej Straży Granicznej; przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożenia pożarowego; opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej w celu dokonania wymaganych uregulowań prawnych w Oddziale.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach ustalonych z przełożonym na podstawie harmonogramu pracy; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na czwartym piętrze; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe i ukończone szkolenie specjalistów ochrony przeciwpożarowej albo wyższe na kierunku inżyniera bezpieczeństwa pożarowego lub tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów przeciwpożarowych; umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-03-08 - Racibórz (śląskie)
Specjalista do spraw rekrutacji (staż)
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Tychy (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-01-15 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie numeracji i ewidencji obiektów mostowych, przygotowywanie danych do projektów planów rocznych, ...wykształcenie średnie techniczneprawo jazdy kat. BMS Officeznajomość zagadnień prawa administracyjnegoprzepisów prawnych z zakresu ustawy o drogach publicznychKPA
Wielkopolski Zarząd Dróg Wojewódzkich Poznań - 2017-09-01 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Przygotowywanie dokumentacji z zakresu ppoż. Przeprowadzanie kontroli bezpieczeństwa pożarowego. Współpraca z organami administracji państwowej. Praca w Płocku w godz. 7-15.
Orlen Eko SP. Z O.O. - 2017-09-20 - Płock (mazowieckie)
11 zł / h - Kontakt z Klientami w celu przedstawienia oferty oraz sprzedaży ubezpieczenia (przedewszystkim ubezpieczenia komunikacyjne). Oczekujemy: -wykształcenia średniego -niekaralności -nienagannej dykcji-kreatywność -determinacji w dążeniu do postawionych sobie celów -podstawowej obsługi komputera
ARMATIS-LC POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-19 - Stalowa Wola (podkarpackie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2015-11-13 - Warszawa (mazowieckie)
opracowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia na usługi, dostawy i roboty budowlane związane z realizacją zadań ujętych w planie inwestycji budowlanych i remontach nieruchomości, opracowywanie wzorów umów i aneksów do umów na usługi, dostawy i roboty budowlane, uzyskiwanie technicznych warunków przyłączenia (TWP) do sieci i obiektów infrastruktury technicznej
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2017-10-02 - Zielona Góra (lubuskie)
Kontrola jakości detali oraz analzia wystepujących wad podzcas procesu produkcyjnego, przygotowanie dokumnetacji nowo wprowadzanych detali, przygotowanie planów jakości dla detali zgodnie z wymaganiami klientów, nadzór nad dokumentacją techniczna oraz instrukcjami wewnętrznymi, nadzór nad kartami pomiarowymi, wprowadzanie zmian. Kontakt z pracodawcą: osobiście, telefonicznie 71 382 82 32, praca (at) bikkoplast.pl
BIKKOPLAST Sp. z o.o. - 2017-12-21 - Wrocław (dolnośląskie)