SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Z JĘZ. NIEMIECKIM Gorzów Wielkopolski oferta pracy SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Z JĘZ. NIEMIECKIM
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych; realizacja zadań sprzedazowych, obsługa ofert
Data publikacji: 2018-07-04
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Pracodawca: SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kostrzyńska 1, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych; realizacja zadań sprzedazowych, obsługa ofert
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Z JĘZ. NIEMIECKIM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gorzów Wielkopolski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.07.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera, MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Sumienność, terminowość, zaangażowanie
Nazwa pracodawcy: SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
Kostrzyńska 1, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : kont. osobisty po kont. telefonicznym
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Gorzów Wielkopolski
Gmina pracodawcy: Gorzów Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gorzów Wielkopolski
Ulica pracodawcy: Kostrzyńska
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 04.07.2018
Oferta pracy ważna do: 31.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 04.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 04.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowych firmy, wprowadzanie do systemu dystrybucji nowego produktu, opracowywanie i prowdzenie kampanii medialnych, kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów, kontakt bezpośredni z klientami firmy.warunek konieczny : posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności , min. 1 rok stażu pracy w marketingu.
PLAST-MET SYSTEMY OGRODZENIOWE Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2018-04-17 - Trzebnica (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie min. średie, preferowane wyższe, doświadczenie zawodowe: przynajmniej półroczne, pożądane 2 letnie, umiejętności: znajomość stosu TCP/iP, net/Java, techniki manualnego/automatycznego testowania aplikacji QA, HTML, Java Script, znajomość j. rosyjskiego, angielskiego biegle. Ogólny zakres obowiązków: analiza zabezpieczeń w systemach IT, aplikacjach webowych i desktopowych oraz w warstwie protokołów sieciowych, przygotowywanie dokumenntacji technicznej, raportów i poprawek(net/Java).Obsługa kontrahentów m.in. Federacji Rosyjskiej, UE, USA, KANADY.
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Lublin (lubelskie)
Pozyskiwanie nowych klientów w Chinach w zakresie usług turystycznych oraz osób, które chcą studiować w Polsce a także inwestorów chińskich w Polsce. Rozpoznawanie, budowanie i wzmacnianie relacji biznesowych. Przygotowywanie ofert, prezentacji i raportów dla klientów. Częste wyjazdy do Chin.
King s Knight Sp. z o. o. - 2017-12-27 - Gdynia (pomorskie)
Promocja sklepu "Świat Ucznia" w placówkach szkolnych, przedszkolnych, placach zabaw.
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Kowale (pomorskie)
organizowanie i koordynowanie ogólu czynności związanych z dystrybucją produktów w tym na rynki wschodnie
WOJCIECH THIEL PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERYJNE - BUDTRANS - 2017-11-24 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
- przygotowywanie i konfigurowanie produktów do wdrożeń w bankach, - uczestnictwo we wdrożeniach systemów, również wyjazdowe, - organizacja i kierowanie projektami. Oferta dostępna w sali E, H. Kontakt z pracodawcą: tel.: 504 207 613, e-mail: gmalczak (at) gpm.net.pl
GPM SYSTEMY Sp. z o.o. - 2016-08-16 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
RESTAURACJA PODMIEJSKA KAROL WALENDOWSKI - 2016-06-01 - Piekarzew (wielkopolskie)
PROWADZENIE KADR, ROZLICZANIE WYNAGRODZEŃWYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, OBSŁUGA KOMUTERA, STAŻ PRACY 1 ROKJ
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)
zakres obowiązków – identyfikacja, analiza i weryfikacja potrzeb biznesowych, prowadzenie badań, oceny oraz dokumentacji modeli biznesowych, udoskonalanie procesów i wprowadzanie zmian, organizacyjne planowanie strategii i rozwoju firmy, rozwiazywania problemów biznesowych związanych z procedurami działania firmy
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Puławy (lubelskie)
obsługa klientów firmy
Staff Service Sp. z o.o. - 2016-10-14 - Bielsko-Biała (śląskie)
Przygotowywanie raportów i sprawozda finansowych, codzienny kontakt z klientem obcojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Kraków (małopolskie)
w/g potrzeb
PRETORIUS Sp. z.o.o. w Kielcach - 2015-11-25 - Kielce (świętokrzyskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Praca polega na: wprowadzaniu danych do systemu opartego na rozwiązaniach klasy GIS (danych graficznych sieci oraz atrybutów poszczególnych obiektów na podstawie dokumentacji technicznej udostępnionej przez gestora sieci); weryfikacji wprowadzanych danych. Wymagamy podstawowej znajomości infrastruktury sieciowej - wiedza dotycząca sieci energetycznej oraz umiejętność czytania dokumentacji (w tym rysunku technicznego elektrycznego) będzie dodatkowym atutem. Oferujemy:- pracę w młodym dynamicznie rozwijającym się zespole- możliwość zdobycia szerokiej wiedzy o budowie oraz funkcjonowaniu systemów elektroenergetycznych- bezpłatne szkolenia- wynagrodzenie uzależnione od wyników
CADEXPERT Sp z o.o. - 2016-09-09 - Łódź (łódzkie)
kontakt z dostawcami, analiza potrzeb zakupowych, negocjacje zakupowe, zamówienia, udział w targach branżowych, przygotowywanie raportów i analiz, uczestnictwo w projektach wdrożenia produktu
SUMIN D. Czabańska, W. Czabański i Wspólnicy - 2017-07-14 - Świerkówki (wielkopolskie)
j/w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
Wg programu stażuFP
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Trzebicz (lubuskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-06 - Warszawa (mazowieckie)
Praca jako operator urządzeń cukierniczych. Ks. sanitarno-epidemiologiczna.Praca: 3 zmiany
" MIESZKO BIS " Sp. z o. o. - 2016-09-21 - Racibórz (śląskie)
prowdzenie kadr
AMIR Ciastkarnia-Cukiernia Adam Majchrzak - 2018-09-11 - Ryki (lubelskie)
Rozpoznanie i analiza potrzeb klientów oraz ich zaspokojenie
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Sosnowiec (śląskie)
• Nawiązywanie i utrzymywanie profesjonalnych relacji biznesowych z Klientem (głównie z zagranicznym)• Prowadzenie dokumentacji handlowej • Budowanie pozytywnego wizerunku Spółki • Śledzenie i analiza informacji rynkowych z Polski i zagranicy i poszerzanie asortymentu zgodnie z potrzebami klientów
POLEXPORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-17 - Zawiercie (śląskie)
wprowadzenie dokumenntów księgowych, wystawianie faktur sprzedażowych,bieżąca weryfikacja i uzgadnianie sald kont księgowych, przygotowanie raportów finansowo księgowych zgodnie ze standardami, sporządznie deklaracji CIT, VAT, PCC 1
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Tychy (śląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klient w siedzibie firmy i w terenie, wystawianie dowodów sprzedaży w postaci paragonów oraz faktur, skanowanie, kserowanie dokumantów, reprezentowanie firmy na targach i wydarzeniach branżowych, przedstawianie ofert, odbieranie i wysyłanie poczty
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
organizacja transportu na rynku wschodnim, kierowanie flotą firmy, planowanie finansowe i prognozowanie realizacji wskaźników biznesowych, pozyskiwanie klientów
POM-TRANS-LOGISTIC SP. Z O.O.* - 2016-02-02 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych, obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień, przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej
kontakt przez OHP - 2018-06-18 - Opole (opolskie)
Dokonywani zakupów w imieniu klienta, konsultowanie transakcji, poszukiwanie nowych producentów. Bezpośredni kontakt z klientem hiszpańskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Łódź (łódzkie)
•obsługa i nadzorowanie zamówień od ich złożenia, aż po weryfikację jakości dostarczonego towaru oraz ewentualne składanie reklamacji•poszukiwanie nowych źródeł zaopatrzenia na rynku, negocjowanie warunków zakupowych z dostawcami•przyjmowanie, wydawanie i kontrola dostaw•prace związane z logistyką wysyłek, zamawianie, organizacja transportu•inwentaryzowanie oraz aktualizowanie stanu magazynowego w programie magazynowo-księgowym•ewidencja elektronarzędzi, kontrola kompletności i stanu technicznego urządzeń, kontrola terminu zwrotu i wymiany urządzeń w ramach umowy flotowej oraz zamawianie nowych w systemie•organizacja zaplecza budowlanego (kontenery socjalne, kontenery na śmieci) oraz sprzętu budowlanego (podnośniki, zgrzewarki)•przygotowywanie dok. odbiorowej inwestycji; godz. pracy 7-15; okres zatrudnienia 12 m-cy - przedłużenie na czas nieokreślony
IGNACZAK TECHNIKA GRZEWCZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-17 - Słupsk (pomorskie)
Opracowanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych, rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów oraz ustalanie ich hierarchi, analizowanie czynników wywierających wpływ na poziomie sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)