SPECJALISTA DS. REZERWACJI I SPRZEDAŻY Kołobrzeg oferta pracy Zdrojowa Hotels Sp. z o. o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. REZERWACJI I SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 489 PLN
Zakres obowiązków: Przyjmowanie rezerwacji, tworzenie ofert, koordynowanie i wprowadzanie rezerwacji. Praca na umowę o pracę w systemie czterozmianowym: 7/8-15/16, 9/10-17/18, 13-21, 14-22
Data publikacji: 2018-04-18
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Zdrojowa Hotels Sp. z o. o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Łopuskiego 23, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przyjmowanie rezerwacji, tworzenie ofert, koordynowanie i wprowadzanie rezerwacji. Praca na umowę o pracę w systemie czterozmianowym: 7/8-15/16, 9/10-17/18, 13-21, 14-22
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 489 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: +prowizja od rezerwacji
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. REZERWACJI I SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 489 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: niemiecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie w branży turystycznej i hotelarskiej, znajomość pakietu Office, znajomość oprogramowania rezerwacyjnego.
Nazwa pracodawcy: Zdrojowa Hotels Sp. z o. o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
Łopuskiego 23, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
Gmina pracodawcy: Kołobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg
Ulica pracodawcy: Łopuskiego
Numer budynku pracodawcy: 23
Profil działalności pracodawcy: hotel
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 18.04.2018
Oferta pracy ważna do: 18.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 18.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 18.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprzedaż jako przedstawiciel handlowy, sprzedaż internetowa, marketing.
Hurtownia Kinga Tomasz Banach - 2016-10-13 - Zamość (lubelskie)
-
KARO CONCEPT S.C. - 2017-05-18 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Na początku ścieżki kariery Twoją rolą będzie kontakt z telefoniczny z przedsiębiorcami i zaproszenie ich na rozmowę z doświadczonymi specjalistami.
Sunrise System Sp. z o.o. - 2017-03-17 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie zajęć z przedszkolakami
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Radom (mazowieckie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klientów przez Internet w kwestii oferowanych usług; Analiza potrzeb klientów i rozwiązanie pojawiających się problemów; Monitorowanie klientów przez cały okres kredytowania; Wysoka i profesjonalna jakość obsługi klienta; Samodzielność oraz odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań; Kreowanie odpowiedniego wizerunku firmy na rynku usług finansowych; Weryfikacja wniosków pożyczkowych przez Internet; Praca wyłącznie w biurze!
"MAŁA POŻYCZKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-03 - Białystok (podlaskie)
Praca w biurze rachunkowym, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie umów zleceń i list płac, deklaracje ZUS. Wymagania: wykształcenie min. średnie (rachunkowość/finanse), staż pracy min. 1 rok, obsługa komputera, urządzeń biurowych, znajomość rozliczeń z ZUS oraz prawa pracy. Forma kontaktu z Pracodawcą: e-mail justyna (at) taxinfo.eu
DORADCA PODATKOWY Justyna Mielewska Wejherowo - 2016-02-08 - Wejherowo (pomorskie)
Obsługa klientów
RESULT Sławomir Lubomir Cendrowski w Ciechanowie - 2016-08-03 - Ciechanów (mazowieckie)
aktywne pozyskiwanie i utrzymanie kontaktów z klientami biznesowymi, przeprowadzanie spotkań handlowych, profesjonalna obsługa klientów, budowa pozytywnego wizerunku spółki,
REA Elektronik Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Kawczyn (wielkopolskie)
przygotowanie posiłków, ustalanie menu
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Białystok (podlaskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Wasilków (podlaskie)
sprzedaż produktówbankowych oraz ubezpieczeń: komunikacyjnych, majątkowych.Obsługa klientów oraz budowanie długotrwałych relacji z klientem. Realizacja indywidualnych celów sprzedaży. Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Ciechanów (mazowieckie)
prowadzenie procedur HACCAP, wdrażanie nowych procedur HACCAP
Gotszlik Sp. z o. o. - 2016-11-24 - Jarocin (wielkopolskie)
Prace administracyjno-biurowe, zapewnienie wsparcia dla pracowników i gości firmy, wprowadzanie danych z dokumentów do programu, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie korespondencji. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku w Bystrej. Zatrudnienie przez agencję zatrudnienia w ramach umowy o pracę tymczasową na okres 12 miesięcy.
HEADHUNTERS SP. Z O. O. - 2016-07-01 - Bystra (śląskie)
Specjalista do spraw sprzedaży - Salon Optyczny - Karuzela Września
Salon Optyczny Medi-Optic Andżelika Michalska - 2017-02-24 - Września (wielkopolskie)
Prowadzenie sekretariatu naukowego w zakresie dokumentacji naukowej, planowania i sprawozdawczości; koordynacja odbiorów prac naukowych, opracowywanie sprawozdań z działalności merytorycznej Oddziału; prowadzenie dokumentacji krajowej i zagranicznej współpracy naukowej; organizacja seminariów i wizyt naukowych w Oddziale; prowadzenie biblioteki.Praca od 7.00 do 15.00. Po okresie próbnym możliwość zatrudnienia na czas określony (3 lata).
INSTYTUT HODOWLI I AKLIMATYZACJI ROŚLIN - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY - 2018-08-31 - Młochów (mazowieckie)
Wykształcenie: min. średnie; doświadczenie w sprzedaży telefonicznej; obsługa MS Office; mile widziana znajomość jęz. angielskiego; umiejętność nawiązywania kontaktów telefonicznych z klientami; zakres obowiązków: telefoniczne i mailowe pozyskiwanie klientów; umowa zlecenie; praca w godz. 9:00-14:00; miejsce pracy: Gliwice;
"INTEGRA" Zofia Dolecka - 2018-04-05 - Gliwice (śląskie)
*księgowanie faktur kosztowych w programie finansowo-księgowym*miesięczne zamykanie ksiąg rachunkowych*sporządzanie w/g potrzeb cyklicznych sprawozdań finansowych i statystycznych*zapewnianie odpowiedniej autoryzacji dokumentów zgodnie z procedurami firmy
Terg S.A. - 2016-12-21 - Złotów (wielkopolskie)
jw.
KEYHELP POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-27 - Warszawa (mazowieckie)
Kompleksowa obsługa logistyczna Klientów. Ustalanie harmonogramów wysyłek dla Działu Logistyki Transportu. Tworzenie zleceń. Ciągłe doskonalenie procesu planowania. Ścisła współpracę z Działem Handlowym oraz Działem Łańcucha Dostaw. Kontrola nad przepływami towaru pomiędzy składami. Optymalizację kosztów związanych z logistyką. Danie o prawidłowe funkcjonowanie strategii transportowej Firmy.
Grupa Progres - 2016-02-02 - Łódź (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Warszawa (mazowieckie)
• organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;• sporządzanie okresowych sprawozdań, informacji i analiz;• udział i pomoc w organizacji targów edukacyjnych oraz targów pracy;• przygotowywanie ofert szkoleniowych;• koordynacja zadań wynikających ze współpracy z jednostką terenową.
kontakt przez OHP - 2017-06-13 - Gdynia (pomorskie)
Współpraca z aktualnymi dostawcami oraz pozyskiwanie nowych dostawców surowca , koordynowanie współpracy z usługodawcami w zakresie zbiórki i dostawy surowca , sporządzanie i wprowadzanie do systemu umów dotyczących zakupu surowca, weryfikacja zawartych umów.
Zakład Rolniczo-Przemysłowy FARMUTIL HS S.A. - 2016-07-21 - Leżachów (podkarpackie)
Nadzór nad prowadzeniem prac z zakresu: nasadzania drzew, krzewów, bylin, kwiatów jednorocznych i ich pielęgnacja, zakładania i utrzymywania trawników, przycinanie krzewów, formowanie żywopłotów, utrzymania czystości powierzchni utwardzonych, sporządzanie wyceny i kosztorysów prac, inne prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Kraków (małopolskie)
Osoba zatrudniona na w/w stanowisku odpowiedzialna będzie za: przyjmowanie i ewidencję zamówień, organizację dostaw/transportów, sporządzanie dokumentacji wysyłkowej, realizację zaopatrzenia spółki, zakup materiałów i usług, negocjacje cen i warunków dostaw, poszukiwanie nowych surowców i nowych dostaw, przygotowywanie kalkulacji cenowych i kosztowych. Wymagania: - znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację, - wykształcenie średnie, preferowane te
Lars Laj - 2017-12-08 - Dobra (zachodniopomorskie)
Obsługa procesu rekrutacji na studia, prowadzenie elektronicznej dokumentacji studenckiej i akt osobowych studentów, obsługa studentów zagranicznych i prowadzenie spraw stypendialnych w programie Erasmus, organizacja i obsługa obron prac magisterskich, opracowywanie planów, harmonogramów zajęć, rozliczanie pensum dydaktycznego, obsługa sekretarska dziekanów, prodziekanów, komisji wydziałowych, rad wydziałów.
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Kraków (małopolskie)
specjalista ds pozyskiwania funduszy, praca biurowa, cały etat, 8-17, brutto 3200-możliwe dodatkowo wynagrodzenie prowizyjne, prace interwencyjne
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie spraw kadrowo-płacowych, obsługa sekretariatu
F. H. U. DIPOL Piotr Kogut - 2018-03-29 - Sandomierz (świętokrzyskie)
osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Gliwice (śląskie)
Zarządzanie oraz administrowanie oprogramowaniem stosowanym w firmie, w tym programami do gospodarki magazynowej oraz księgowości. Programowanie SQL, PHP, HTML.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁOWO-HANDLOWE "STANDARD" SP. Z O. O. - 2017-07-26 - Lublin (lubelskie)