SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA I WERYFIKACJI Białystok oferta pracy "MAŁA POŻYCZKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA I WERYFIKACJI
Wynagrodzenie: 2 100 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klientów przez Internet w kwestii oferowanych usług; Analiza potrzeb klientów i rozwiązanie pojawiających się problemów; Monitorowanie klientów przez cały okres kredytowania; Wysoka i profesjonalna jakość obsługi klienta; Samodzielność oraz odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań; Kreowanie odpowiedniego wizerunku firmy na rynku usług finansowych; Weryfikacja wniosków pożyczkowych przez Internet; Praca wyłącznie w biurze!
Data publikacji: 2016-06-03
Lokalizacja: Białystok (podlaskie)
Pracodawca: "MAŁA POŻYCZKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Składowa 12, 15-399 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa klientów przez Internet w kwestii oferowanych usług; Analiza potrzeb klientów i rozwiązanie pojawiających się problemów; Monitorowanie klientów przez cały okres kredytowania; Wysoka i profesjonalna jakość obsługi klienta; Samodzielność oraz odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań; Kreowanie odpowiedniego wizerunku firmy na rynku usług finansowych; Weryfikacja wniosków pożyczkowych przez Internet; Praca wyłącznie w biurze!
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA I WERYFIKACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białystok
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Białystok
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Białystok
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wyższe wykształcenie; Min. rok doświadczenia w pracy związanej z obsługą klienta;Umiejętność biegłej obsługi komputera (Office);Wysoka kultura osobista; Wytrwałość i samodzielność w osiąganiu postawionych celów. Dodatkowym atutem będzie znajomość produktów i finansowych (bankowych).Oferujemy: Atrakcyjny system wynagrodzeń zależny od wyników pracy (stałą podstawę, wysokie prowizje); Umowę o pracę; Możliwość rozwoju w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się i nowoczesnej instytucji finansowej. Możliwość awansu i rozwoju, jasną określoną ścieżkę kariery.
Nazwa pracodawcy:
"MAŁA POŻYCZKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Adres pracodawcy:
Składowa 12, 15-399 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV proszę wysyłać na adres: kariera-cv (at) wp.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Białystok
Gmina pracodawcy: Białystok
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białystok
Ulica pracodawcy: Składowa
Numer budynku pracodawcy: 12
Profil działalności pracodawcy: działalnośc finansowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
Data dodania oferty pracy: 03.06.2016
Oferta pracy ważna do: 30.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 03.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 03.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
• prowadzenie ewidencji analitycznej wkładów mieszkaniowych i budowlanychw Spółdzielni zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,• dokonywanie rozliczeń związanych z zamianą lokali, wyodrębnieniem własności oraz ustaniem prawa do lokalu,• rozliczanie inwestycji mieszkaniowych realizowanych przez Spółdzielnię,• obsługa klienta w w/w zakresie,• weryfikacja, klasyfikacja, dekretowanie i księgowanie dokumentów źródłowych w systemie księgowym ze szczególnym uwzględnieniem faktur zakupowych,• uzgadnianie sald kontrahentów.
FORDOŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2018-03-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Branża reklamowa - Monter reklam.Montaż konstrukcji reklamowych z różnego rodzaju elementów lub prefabrykatów.
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Łódź (łódzkie)
Wykonywanie ekspertyz o tematyce leśnej, dendrologicznej, zoologicznej, inwentaryzacje zieleni i inwentaryzacje lasów. Praca zdalna (w domu) w biurze lub w terenie (w tym ponad jednotygodniowe delegacje).
Prohabitat Rafał Bodzioch - 2016-10-25 - Kraków (małopolskie)
poszukiwanie klientów na terenie 3 województw: podlaskiego, warmińsko - mazurskiego i mazowieckiego
FADBET Spółka Akcyjna - 2016-03-08 - Białystok (podlaskie)
wykonywanie procesów logistycznych, analiza i ocena kosztówlogistycznych , kontakt z odbiorcami towaru, zapewnienie terminowości dostaw do klienta, fakturowanie dostaw
NAVIN TECH 2 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-09 - Kowary (dolnośląskie)
1. Obsługa administracyjna biura;2. Ewidencja dokumentów oraz korespondencji.
Łukasz Ajchsztet P.P.H.U. "LAMPEX BIS" - 2016-06-15 - Budzyń (wielkopolskie)
Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowanych bądź kwalifikujących się do II profilu pomocy.Wykształcenie niepełne wyższe lub wyższe; obsługa komputera oraz urządzeń biurowych; komunikatywność; Zakres obowiązków: telefoniczny kontakt z klientem; przygotowywanie ofert szkoleniowych; reprezentowanie firmy na szkoleniach; przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Knurów (śląskie)
Udział w przyjmowaniu i rozpatrywaniu wniosków oraz skarg odbiorców usług telekomunikacyjnych i pocztowych, obsługa interesantów, udział w kampaniach edukacyjnych dzieci i dorosłych konsumentówkorzystających z usług , udział w prowadzeniu postępowań administracyjnych w zakresie egzekucji obowiązków o charakterze niepieniężnym.
Urząd Komunikacji Elekronicznej Delegatura w Olsztynie - 2018-02-23 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
kontakt telefoniczny i mailowy z klientami
MEGAT Dariusz Branny - 2017-03-08 - Goleszów (śląskie)
Współtworzenie i wdrażanie strategii marketingowej ukierunkowanej na pozyskanie leadów (dobór odpowiednich kanałów, wdrażanie, analiza i raportowanie efektów kampanii)Współpraca przy tworzeniu serwisu firmy ukierunkowanego na e-commerce (praca nad wyglądem serwisu, zawartości merytorycznej, obsługa techniczna)Generowania pomysłów na działania o wysokiej efektywności i poszukiwanie nowych form reklamy (social media, newslettery, promocje, optymalizacja landing pages)Content marketing: tworzenie i redagowanie tekstówObsługa systemów: Google Analitics, Google Adwords, GTM, Monitorowanie trendów sprzedaży, uzyskiwanych wyników i raportowanie efektywności poszczególnych kampanii promocyjnychPraca na cms MagentoZarządzanie i optymalizacja strony www pod kątem SEO, dbanie o wygląd, bieżąca analiza wyników serwisów, współpraca z wytypowaną agencją SEO, itp.Współpraca z działami wewnątrz organizacjiUdział w imprezach branżowych i eventach firmowych
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2017-04-12 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
ewidencja i księgowanie listy płac, przygotowanie i uzgadnianie deklaracji VAT-7, VAT-UE, VAT-27, przygotowanie sprawozdań GUS, przygotowanie deklaracji INTRASTAT, ewidencja i księgowanie operacji gospodarczych dot. środków trwałych, rozliczanie i uzgadnianie inwestycji, rozliczanie inwentaryzacji ciągłychi rocznych, księgowanie, rozliczanie i uzgadnianie rozliczeń międzyokresowych czynnych i biernych, ewidencja i księgowanie faktur kosztowych, ewidencja i księgowanie leasingów, rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych, przygotowanie danych na potrzeby Zarządu, czynny udział w zamykaniu okresów obrachunkowych
GSG TOWERS SP. Z O.O. - 2017-11-02 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie rozmów handlowych, pozyskiwanie kontrahentów, sprzedaż biomasy
ŁZG Łęczyca Spółka Akcyjna - 2017-01-18 - Łęczyca (łódzkie)
Specjalista ds. inwestycji
"FABIOS" FABRYKA OSŁONEK BIAŁKOWYCH - 2016-09-28 - Białka (małopolskie)
Prowadzenie kadr i płac, obsługa sekretariart.
W.P.H. ADAMUS ANDRZEJ ADAMUS - 2016-04-21 - Głuszyna (wielkopolskie)
Wykonywanie oględzin maszyn i urządzeń, wykonywanie bieżących napraw regulacji parametrów pracy maszyn i urządzeń, wykonywanie bieżącego harmonogramu, smarowanie maszyn i urządzeń, realizowanie bieżącego planu przeglądów i remontów urządzeń i maszyn, utrzymanie maszyn i urządzeń w ciągłej sprawności, rzetelne wykonywanie prac wynikających z w/w zakresu. Proponowane wynagrodzenie - 18 zł/godz. (ok. 3000 zł ), praca w ystemie 2 zmianowym w godzinach 06.00-14.00, 14.00-22.00.
Bader Polska Spółka z o.o. - 2018-06-21 - Bolesławiec (dolnośląskie)
udzielanie indywidualnych i grupowych porad zawodowych ułatwiających wybór zawodu, zmianę kwalifikacji, podjęcie zatrudnienia- prowadzenie działalności na rzecz młodzieży uczącej się, absolwentów oraz młodzieży poszukującej pracy- opracowywanie ocen przydatności zawodowej na podstawie zebranego własnego materiału badawczego- gromadzenie, opracowywanie i aktualizowanie informacji o zawodach, drogach uzyskiwania kwalifikacji zawodowych na potrzebach rynku pracy
OPOLSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY - 2016-02-17 - Opole (opolskie)
Zaopatrzenie Zakładu w opakowania i surowce;Sporządzanie planów zakupów opakowań i surowców w oparciu o otrzymane plany produkcyjne;Analizowanie ilościowe i wartościowe zamawianych opakowań i surowców;Dokumentacja pracy, w tym opisywanie faktur, czuwanie nad ich zgodnością z zamówieniem, zapewnienie właściwego obiegu informacji dotyczącego przepływu materiałów, fakturowanie sprzedaży materiałów;Analiza opakowań i surowaców względem rotacji. Zgłaszanie materiałów zbędnych;Przygotowanie niezbędnej dokumentacji do składanych reklamacji jakościowych i ilościowych;Ścisła wspólpraca z działami wewnętrznymi w firmie w zakresie wdrożeń nowych produktów.
GRUPA INCO S.A. - 2017-01-04 - Susz (warmińsko-mazurskie)
Sporządzanie faktur, odprawy celne. Nadzór ogólny nad przyjmowaniem, wydawaniem wyrobów z magazynu.
Zakład Przemysłu Odzieżowego "CORA-TEX" S.A. w Krasnymstawie - 2018-06-12 - Krasnystaw (lubelskie)
Nauczyciel
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych N r.2 - 2015-08-28 - Gniezno (wielkopolskie)
układanie sztaplowanie, desek, bali, odbiór materiału
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Rychłowice (łódzkie)
Redagowanie treści tekstów, korespondencja i kontakt tekefoniczny z klientami, obsługa urządzeń biurowych, prace administracyjno- biurowe.
ENVIRO Robert Wojdyn - 2016-04-04 - Łódź (łódzkie)
Doradztwo techniczno-handlowe przygotowywanie ofert, dobór urządzeń.Budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy.Obsługa klientów w siedzibie firmy plus spotkania u klientów.Praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2017-07-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Odpowiedzialność za wykonywanie bieżących zleceń produkcyjnych, zapewnienie ciągłości produkcji i rozwiązywanie bieżących problemów, odpowiedzialność za prawidłowe wykorzystywanie materiałów i narzędzi podczas pracy i kontrolowanie ich zużycia, nadzór nad bieżącym przestrzeganiem norm jakościowych, nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy i zasad BHP, raportowanie przełożonym bieżących problemów.
Z.P.H. Siatex - 2017-09-05 - Zamość (lubelskie)
tworznie ofert turystycznych, robienie kalkulacji imprez turystycznych, obsługa klienta internetowego, opracowanie cenników
TRADE & TRAVEL COMPANY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-31 - Warszawa (mazowieckie)
mile widziane doświadczenie współpracy z Urzędem Celnym
MIVINO SP. Z O.O. - 2016-03-15 - Stargard (zachodniopomorskie)
obsługa e-mailowa klientów w zakresie reklamacji, nadzór nad procesami reklamacyjnymi i obiegiem dokumentów reklamacyjnych wewnątrz firmy
HIGHER MONIKA GODLEWSKA - 2018-08-14 - Żarów (dolnośląskie)
Godziny pracy od 07 00 do 15 00; kadry i płace
IZOLER SP. Z O.O. SP.K. SZCZECIN - 2018-04-24 - Stargard (zachodniopomorskie)
Kontrola półproduktów i wyrobów gotowych - wspieranie działu jakości w rozwiązywaniu problemów jakościowych - nadzór nad przestrzeganiem zasad GMP/GHP
CLOVIN SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-30 - Czyżew (podlaskie)
- Nadzorowanie dokumentów dotyczących legalności pracy i pobytu pracowników, podtrzymywanie stałego kontaktu z klientami. Prowadzenie i uzupełnianie bazy danych, pozyskiwanie klientów. Samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów na rożne stanowiska.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 2 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagana sumienność i dokładność, umiejętność pracy zespołowej i partnerskiej, zaangażowanie, komunikatywność, otwartość, umiejętności analityczne, radzenie sobie ze stresem, znajomość obsługi komputera.
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Katowice (śląskie)
kontakt z potencjalnymi Klientami, przygotowywanie ofert handlowych, umów, dokumentów, prezentacja produktów firmy, negocjowanie warunków współpracy, pozyskiwanie Klientów B2B
Ad-Interacticve Sp. z o.o. - 2016-04-05 - Warszawa (mazowieckie)