SPECJALISTA DS. REKRUTACJI K/M (J. ANGIESLKI, J. ROSYJSKI) Warszawa oferta pracy KEYHELP POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. REKRUTACJI K/M (J. ANGIESLKI, J. ROSYJSKI)
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2016-10-27
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: KEYHELP POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Twarda 18, 00-114 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. REKRUTACJI K/M (J. ANGIESLKI, J. ROSYJSKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 31.10.2016
Data zakończenia pracy: 01.10.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie, 2 lata doświadczenia zawodowego, bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz średnia znajomość jezyka rosyjskiego, praca jednozmianowa w godz. 9-17, obowiązki: rekrutacja specjalistów IT i Engineerów na terenie Polski oraz zagranicy, komunikacja z zespołem w języku Rosyjskim bądź Angielskim. (każdy inżynier zatrudniony w firmie musi znać bardzo dobrze język angielski w celu prowadzenia dokumentacji technicznej, jak również język rosyjski, aby móc komunikować się z zespolem i z kluczowym klientem pochodzącego z Rosji), umiejętności wyróżnienia frameworka od języka oprogramowania, umięjętności prowadzenia rekrutacji w metodologii Direct Search i Head Hunter podstawowy zakres wiedzy z zakresu inżynierii budowy statków powietrznych oraz łatwe zrozumienie kompetencji wymaganych od przyszłych kandydatów.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
KEYHELP POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 27.10.2016
Oferta pracy ważna do: 03.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 27.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 27.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca na budowie, przy komputerze, czyszczenie kanałów urządzeniem, przygotowanie kanałów sanitarnych do monitorowania przy użyciu odpowiedniego sprzętu.
"EKOINSTAL" Sp.z o.o. - 2016-05-23 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
Obsługa i nadzór nad maszynami szyjącymi artykułów skórzanych i/lub PVC. Praca w branży motoryzacyjnej: szycie elementów kokpitu. Dobieranie odpowiednich igieł i nici zgodnie z przeznaczeniem, regulowanie mechanizmu oraz regulowanie długości ściegu; kontrolowanie pracy obsługiwanej maszyny, mechanizmu transportu materiału i tworzonego ściegu. Nadzór nad jakością szytych elementów. Nadzór nad pracą zespołu szwaczek oraz innych pracowników szwalni. Szkolenia szwaczek: poprawa techniki pracy, jakości szytych elementów. Odpowiedzialność za pracę zespołu. Realizacja zadań powierzonych przez przełożonego. Praca od poniedziałku do piątku, jednozmianowa.Miejsce pracy Czechy, Hodonin.
INTER.EXPERT POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-01 - Wrocław (dolnośląskie)
przeprowadzanie analiz ekonomicznych
Bel-Pol Sp. Z o.o .Świdnica - 2017-10-23 - Świdnica (dolnośląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie klientów, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi klientami. Dostarczanie towaru (dekoracje, reklamy), projektowanie, aranżacje, reklamy. Praca na terenie Wielkopolski, głównie Poznań, Śrem, Gostyń. Praca 8 godzin dziennie w godzinach do ustalenia z przez pracownika (8-16 lub 9-17 lub10-18). Okres próbny trwa 3 miesiące.
RARIO Filip Musielak - 2016-04-01 - Śrem (wielkopolskie)
Bezpośredni kontakt z klientami i kontrahentami arabskojęzycznymi. Pozyskiwanie nowych klientów (Import, Export węgla kokosowego do fajek wodnych).
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Łódź (łódzkie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-03-08 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Realizacja zamówień dotyczących zakupu Polskich Norm. wystawianie faktur, wysyłka poczty.
POLSKI KOMITET NORMALIZACYJNY - 2017-11-27 - Łódź (łódzkie)
sprzedaż szkoleń językowych
4 You Hope For Future Sp. z o.o. - 2017-04-13 - Bytom (śląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, analizowanie rynku pracy, tworzenie ofert handlowych, realizowanie planów sprzedażowych. Pełne zarzadzanie sklepem internetowym w j. rosyjskim i angielskim. Rozmowy z producentami produktów, składanie zamówienia, omawianie niuansów.
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Częstochowa (śląskie)
zaopatrzenie i sprzedaż, planowanie produkcji, kontakt z kontrahentami
Krzysztof Kisielewski Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe GICOR II, Kowale Oleckie - 2017-04-28 - Kowale Oleckie (warmińsko-mazurskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Radom (mazowieckie)
- Pomoc techniczna przy projektowaniu dróg, obiektów inżynierskich, pomoc techniczna w dziale poligraficznym przy wydruku oraz składaniu dokumentacji projektowej.-Wynagrodzenie: 2100-2600 zł brutto - wynagrodzenie uzależnione od posiadanych umiejętności i doświadczenia. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie wyższe kierunkowe (budownictwo drogowe, budownictwo inżynieryjne). Wymagana znajomość obsługi komputera (MS Office, AutoCad), umiejętność obsługi urządzeń biurowych (ksero, skaner). Mile widziana znajomość programów: Civil 3D, BestCAD, Robot, MIDAS. Podstawowa znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt osobisty (ul. Jesionowa 9a, 40-159 Katowice) w godz.: 8:00-15:00 lub e-mail: rekrutacja (at) trakt.eu
TRAKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-08-01 - Katowice (śląskie)
sprzedaż produktów ubezpieczeniowych, obsługa posprzedażowa, telefoniczna obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Biała Podlaska (lubelskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Warszawa (mazowieckie)
Import eksport węgla kokosowego do fajek wodnych- bezpośredni kontakt z klientami i kontrahentami arabskojęzycznymi- pozyskiwanie nowych klientów z branży handlowej
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Łódź (łódzkie)
działania produkcyjno - marketingowe
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Żywiec (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Puławy (lubelskie)
Przygotowanie produkcji, planowanie produkcji, rozmowa z klientem, wpisywanie zamówień do systemu.
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Gościcino (pomorskie)
Organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą, codzienny kontakt z klientem niemieckojęzycznym. Pierwsza umowa o pracę na okres próbny 3 m-ce.
PROMEDICA24 CARE TEAM DE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-10-18 - Piła (wielkopolskie)
rekrutacja pracowników zagranicznych, organizacja spotkań z klientami ze wschodu
KRISMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-03-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
realizacja procesu zaopatrzenia materiałowego (analiza zapotrzebowania materiałowego, generowanie zamówień, kontakt z dostawcą, kontrola terminowości i jakości dostaw, obsługa procesu reklamacyjnego), utrzymanie relacji z dostawcami oraz poszukiwanie nowych dostawców, negocjacje z dostawcami, nadzór nad prawidłowością danych w systemie ERP, optymalizacja procesów w obszarze zakupów ( redukcja kosztów , zwiększenie efektywności pracy działu zakupów .
TELZAS Sp. z o.o. - 2017-09-11 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 9-17; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 9-17
Sun & Snow Sp. z o.o. - 2017-05-24 - Ustka (pomorskie)
Rozliczenia finansowe, wprowadzanie danych do bazy, dostarczanie polis do klientów.
Ubezpieczenia Piotr Zgnilec - 2018-02-21 - Zamość (lubelskie)
Rozmowy z kontrahentami z Ukrainy, dokonywanie zakupu maszyn rolniczych, sprawdzanie sprowadzonych maszyn, wyjazdy na Ukrainę, kontakty telefoniczne i osobiste z kontrahentami
Gospodarstwo Rolne Grzegorz Mielewczyk, Krępa Kaszubska 58 - 2016-10-19 - Krępa Kaszubska (pomorskie)
I. Od kandydatów wymagamy:- min. średniego wykształcenia- znajomości programów komputerowych (Kadry Optivum, Pakiet Office)- co najmniej pięcioletniego zatrudnienia w dziale kadrII. Do obowiązków pracownika należeć będzie:1. Ewidencja i przygotowanie list obecności2. Ewidencja nieobecności3. Planowanie urlopów pracowniczych4. Sprawozdania dla potrzeb GUS5. Spisywanie umów cywilnoprawnych oraz prowadzenie rejestru tych umów6. Prowadzenie rejestru, wydawanie i rozliczanie delegacji7. Obsługa programu Kadry Optivum.8. Prowadzenie rejestru kart drogowych oraz ich rozliczanie9. Sporządzanie informacji dot. nieobecności Pracowników dla potrzeb innych działów10. Monitorowanie, planowanie, prowadzenie rejestru dofinansowania doskonalenia zawodowego nauczycieli i pracowników niepedagogicznych zgodnie z regulaminem i sporządzanie protokołów z prac komisji oraz rocznego rozliczenia z Doskonalenia Zawodowego Pracowników"11. Przygotowywanie informacji dla działu księgowości do celów dodatkowego wynagrodzenia rocznego.12. Współpraca z Działem Księgowości dotycząca analizy i rozliczania godzinponadwymiarowych13. Udział lub przewodniczenie w pracach komisji inwentaryzacyjnych i kasacyjnych.14. Wykonywanie innych poleceń przełożonych wynikających z potrzeb OśrodkazynowejIII. Dokumenty niezbędne do ubiegania się o w/w stanowisko:- list motywacyjny- życiorys- kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe- zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia i braku przeciwwskazań do zajmowaniaw/w stanowiska- zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Niesłyszących i Słabosłyszących - 2017-09-19 - Racibórz (śląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Krobia (kujawsko-pomorskie)
Kreowanie spójnego i pozytywnego wizerunku firmy,budowanie relacji z otoczeniem zewnętrznym - mediami,odbiorcami indywidualnymi i firmami,władzami lokalnymi. Współpraca z pracownikami firmy,radą nadzorczą oraz udziałowcami firmy.Przygotowywanie materiałów promocyjno-komunikacyjnych,prasowych ,do mediów. Opracowywanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych,rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów,prognozowanie popytu rynkowego na produkty firmy.
REM II SPÓŁKA z o.o. - 2016-10-17 - Przemyśl (podkarpackie)
przyjmowanie zamówień, składanie zapytań ofertowych, analiza stanówmagazynowych, organizowanie transportu, kontrola realizacji zamówień,weryfikacja złożonych zapotrzebowań z komórek wewnętrznych. Praca od 6-14. Wynagrodzenie 2400zł brutto w okresie próbnym, wzrost wynagrodzenia po okresie próbnym 3000zł brutto.
Huta Małapanew Sp. z o. o. - 2018-03-08 - Ozimek (opolskie)
sprzedaż, doradca klienta w salonie łazieniek i wyposażenia wnętrz
VIVASANIT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. - 2017-04-06 - Skawina (małopolskie)