SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Cieszyn oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: obsługa klientawystawianie ofert handlowychobsługa systemu sprzedażypakowanie przesyłek
Data publikacji: 2017-02-28
Lokalizacja: Cieszyn (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Cieszyn, powiat: cieszyński, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa klientawystawianie ofert handlowychobsługa systemu sprzedażypakowanie przesyłek
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Cieszyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: cieszyński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.04.2017
Data zakończenia pracy: 09.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: dobra znajomość pakietu OFFICE
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie
Adres pracodawcy:
Plac Wolności 6, 43-400 Cieszyn, powiat: cieszyński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: cieszyński
Gmina pracodawcy: Cieszyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Cieszyn
Ulica pracodawcy: Plac Wolności
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 04.04.2017
Oferta pracy ważna do: 30.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 04.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 28.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg programu stażustaż w godz: 9:00-17:00
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Zawiercie (śląskie)
Nadzorowanie, przygotowywanie raportów dla członków zarządu; nadzorowanie wyplat pracowników; bezpośredni kontakt z klientem anglojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2016-11-15 - Łódź (łódzkie)
obsługa zagranicznych klientów firmy, obsługa próśb kierowanych drogą mailową i telefoniczną, koordynowanie kontaktów klientów z poszczególnymi działami firmy, obsługa klientów w zakresie realizacji i stanu zamówień
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Kraków (małopolskie)
Współpraca handlowa z partnerami w zakresie docelowego importu towarów z Indii
METRO ASSOCIATES Sp. z o.o. - 2017-05-31 - Jaworzno (śląskie)
obsługa klientów, sprzedaż towarów w branży narzędziowej
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Chrzanów (małopolskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Nauczanie języka angielskiego w grupach w klasach gimnazjalnych
Gimnazjum im. A. Mickiewicza w Kaźmierzu - 2017-11-29 - Kaźmierz (wielkopolskie)
Prowadzenie akt osobowych, prowadzenie ewidencji czasu pracy, kontrolowanie aktualnosci obowiązkowych badań lekarskich, przygotowanie dok. związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, inne zlecone czynności
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ - SKUBARCZEWO - 2017-07-21 - Skubarczewo (wielkopolskie)
Zapoznanie się z systemami do rezerwacji imprez turystycznych, biletów autokarowych i lotniczych, ubezpieczeń, przygotowywanie umów, realizacja planów sprzedaży, kalkulacja imprez, pozyskiwanie klientów. Praca pn-pt 10-18, po stażu pn-pt 10-18, sob 10-14.
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Bełchatów (łódzkie)
praca z osobami niepełnosprawnymi
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Gościeradów-Folwark (lubelskie)
praca w księgowości i w administracji
"BCUBE" Sp. z o.o. - 2017-01-04 - Sosnowiec (śląskie)
opracowywanie programów i projektów w celu pozyskania dodatkowych środków na aktywizację zawodową osób bezrobotnych i poszukujących pracy,realizacja programów z rezerwy Funduszu Pracy, realizacja programów specjalnych, Programu Aktywizacja i Integracja oraz Programów Regionalnych Województwa Lubelskiego, koordynacja w zakresie prawidłowego przebiegu i realizacji programów,prowadzenie rozliczeń opracowanych programów i projektów, prowadzenie analiz okresowych skuteczności programów i projektów, monitoring programów i projektów oraz ocena ich efektywności,koordynacja działań aktywizacyjnych w powiecie opolskim w oparciu o umowę o świadczenie działań aktywizacyjnych,przygotowywanie wniosków o dofinansowanie, wniosków płatniczych, zmian do wniosków aplikacyjnych,sporządzanie sprawozdawczości z realizacji programów i projektów,promocja programów i projektów,opracowywanie analiz statystycznych w zakresie bezrobocia i charakterystyki lokalnego rynku pracy na potrzeby realizowanych programów i projektów,Współpraca w zakresie realizowanych programów i projektów z: - pozostałymi komórkami organizacyjnymi Urzędu, - Instytucją Pośredniczącą, Wojewódzkim Urzędem Pracy, - partnerami lokalnego rynku pracy.
POWIATOWY URZĄD PRACY w Opolu Lubelskim - 2016-12-06 - Poniatowa (lubelskie)
- prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych;- udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno prawnego przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych;- sporządzanie umów o zamówienia publiczne;- udział w pracach komisji przetargowej;- prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zamówienia, pisma wynikające z procedur odwoławczych itp.);- ocena formalno prawna składanych ofert (weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji przetargowej sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne);- koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów;- rejestrowanie postępowań i archiwizowanie właściwej dokumentacji.
Zespół Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej - 2018-08-23 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
- Obsługa klienta w biurze, obsługa telefoniczna i mailowa, obsługa prac biurowych, udział w szkoleniach. Pełny opis działalności firmy na stronie www.hanga.pl- Wynagrodzenie: 2000 zł brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa o pracę na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 9:00-17:00. Wykształcenie średnie lub wyższe. Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane. Kontakt wyłącznie e-mail: biuro.makro (at) hanga.pl
HANGA UBEZPIECZENIA ANETA FILIPCZAK - 2017-10-05 - Katowice (śląskie)
Nawiązywanie kontaku z klientami, pozyskiwanie nowych klientów. Prowadzenie analizy i dokumentacji sprzedaży.
HANDLEO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-10 - Zamość (lubelskie)
Przygotowywanie dokumentów transportowych dla kierowców. Kontakt i współpraca z przewoźnikami. Dokonywanie awizacji w miejscach rozładunku. Przygotowywanie dokumentacji wysyłkowej dla Klienta (wz. etc) przygotowywanie zestawiań dotyczących kosztów transportu. Negocjowanie cen transportu. Wyjaśnianie rozbieżności pomiędzy dokumentami a dostawą do Klienta. Praca w godz. 7-15, 8-16; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 9-14
Profil Krystyna i Paweł Kosowicz S. J. - 2016-07-21 - Słupsk (pomorskie)
Realizacja projektów rekrutacyjnych - rekrutacja stała,Poszukiwania kandydatów zgodnie z opisem stanowiska i instrukcjamiPełne angażowanie się w rozwój firmy oraz kolegów i koleżanek w zespole – działamy wspólnie i wzajemnie się wspieramy.Udział w administracji projektem rekrutacyjnym (praca z bazą CV i dokumentacją; ewidencja). Budowanie bazy kandydatów oraz rozwijanie relacji ze środowiskiem biznesowym.
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Wrocław (dolnośląskie)
3.Podstawowe obowiązki:1)pełnienie funkcji zastępcy Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych;2)zapewnienie ochrony fizycznej informacji niejawnych, w tym stosowanie środków ochrony fizycznej w Zarządzie;3)prowadzenie szkoleń podstawowych i uzupełniających w zakresie ochrony informacji niejawnych;4)opracowanie oceny stanu ochrony informacji niejawnych w Zarządzie;5)prowadzenie postępowań wyjaśniających okoliczności naruszenia przepisów o ochronie informacji niejawnych;6)realizowanie zadań związanych z ochroną informacji niejawnych podczas wykonywania umów lub zadań przez przedsiębiorców:- prowadzenie wykazu umów i zadań związanych z dostępem do informacji niejawnych realizowanych przez przedsiębiorców na rzecz Zarządu,-udział w opracowywaniu umów i instrukcji bezpieczeństwa przemysłowegodotyczących zlecania przedsiębiorcy wykonania umów lub zadańzwiązanych z dostępem do informacji niejawnych,7) opiniowanie minimalnych wojskowych wymagań organizacyjno-użytkowych w zakresie bezpieczeństwa fizycznego pomieszczeń przeznaczonych do przetwarzania informacji niejawnych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-01-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż surowców, obsługa komputera, kontakt z klientami
NAPRZÓD Sp. z o.o. - 2016-01-28 - Rydułtowy (śląskie)
OFERTA PRACY Z PROGRAMU ZATRUDNIENIE OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA. Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z BHP itp, analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, analizowanie wyników sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, utrzymywanie kontaktów z partnerami zagranicznymi, reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych, sporządzanie dokumentacji. Wymagania: wykształcenie wyższe, biegła znajomośc j. angielskiego, prawo jazdy kat. B.
MARZENA RZEPIŃSKA, F.H. 'AS BHP' - 2016-09-15 - Gdynia (pomorskie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Jabłonowo (mazowieckie)
sprzedaż towaru,obsługa klienta,wykładanie towaru,obsługa kasy fiskalnej,zamawianie towaru
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
Montaż instalacji sanitarnych, grzewczych, gazowych, przemysłowych wewnętrznych i zewnętrznych na dużych i małych budowach na terenie Wałbrzycha i Dolnego Śląska.
Primez Sp. z o.o. - 2016-04-05 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Wykształcenie wyższe: kierunek psychologia, prawo lub pokrewne, min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w dziale personalnym. Znajomość obsługi programów kadrowo-płacowych (TETA) lub inne. Znajomość obsługi pakietu MS Office.Zaawansowana znajomość języka angielskiego
SGL Carbon Polska S.A. - 2017-02-03 - Racibórz (śląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Marki (mazowieckie)
Obsługa urządzeń pakujących.Obsługa szczotkarek, wtryskarek, maszyn do produkcji mopów sznurkowych.Pakowanie ręczne.Praca w dni wolne
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Łódź (łódzkie)
- analizowanie rynku po kątem oferty organizacji, promocji organizacji- kreowanie działań wzmacniających wizerunek organizacji - doradzania z zakresu strategii wizerunkowej- komunikowanie zewnętrzne oraz wewnętrze w celu zbudowania dobrych relacji- analizowanie skuteczności podejmowanych działań PR w celu utrzymania spójnego wizerunku firmy- zapobieganie kryzysom zagrażającym wizerunkowi organizacji i zarządzanie sytuacją kryzysową
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Żory (śląskie)
wyksz. min. średnie, doświadczenie na ww stanowisku, prawo jazdy kat. B
P.P.H.U. MEBLE Woźniak Plus - 2015-11-24 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Obsługa klientów zagranicznych, koordynowanie sprzedaży i prowdzenie korespondencji z klientami, negocjowanie warunków handlowych.
RUKE Zbigniew Rus - 2016-06-01 - Puławy (lubelskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-04 - Warszawa (mazowieckie)