SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA ZEWNĘTRZNEGO Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA ZEWNĘTRZNEGO
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Bieżący kontakt z klientem hiszpańskojęzycznym i włoskojęzycznym. Praca w zespole hiszpańsko- i angielskojęzycznym. Kompletowanie, zarządzanie dokumentacją i fakturami klienta.
Data publikacji: 2017-11-23
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Bieżący kontakt z klientem hiszpańskojęzycznym i włoskojęzycznym. Praca w zespole hiszpańsko- i angielskojęzycznym. Kompletowanie, zarządzanie dokumentacją i fakturami klienta.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA ZEWNĘTRZNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: opiekun klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
hiszpański, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
włoski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Minimum rok stażu pracy.Znajomość programu SAP.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: opiekun klienta
Data dodania oferty pracy: 23.11.2017
Oferta pracy ważna do: 07.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 23.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 23.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa maszyn fleksograficznych, przygotowanie materiałów i farb.
MARMA POLSKIE FOLIE SP. Z O.O. - 2016-10-19 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
- Kontrolowanie akcji oraz wydarzeń korporacyjnych - między innymi dywidendy, kupony,- Dbanie o poprawną dokumentację dla Klientów,- Procesowanie i zatwierdzanie transakcji w systemach wewnętrznych- między innymi derywatyw, papierów wartościowych,- Weryfikowanie zgodności dokumentów z obowiązującym prawem oraz wewnętrznymi regulacjami,- Kontrolowanie inwestycji Klientów w systemach oraz sprawdzanie ich zgodności z wymogami. Praca w godz.: 8:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Wrocław (dolnośląskie)
Dostarczanie najwyższej jakości w obsłudze pasażerów Cathay Pacyfic, maksymalizowanie zysków, efektywne używanie narzędzi sprzedażowych, osiąganie celów i monitorowanie własnej pracy.
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Kraków (małopolskie)
j.w.
AMAD Sp. z o.o. - 2015-12-15 - Łomianki (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Warszawa (mazowieckie)
kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa, prowadzenie akt oraz dokumentacji
KONECKE SPÓŁKA Z O.O. - 2017-01-26 - Słubice (lubuskie)
prowadzenie rekrutacji uczestników, współudział w opracowywaniu Indywidualnego Programu Socjalnego dla uczestników,kwalifikowanie uczestników do grup szkoleniowych na podsatwie analizy umiejętności zawodowych, organizowanie zajęć i współudział w opracowaniu harmonogramu harmonogramów reintegracji zawodowej
Centrum Integracji Społecznej w Bytomiu - 2018-03-22 - Bytom (śląskie)
-obsł. klientów,- obsł. komputera,- przeglądanie i rozliczanie należności finansowych, reklamacji.
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Łódź (łódzkie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-27 - Warszawa (mazowieckie)
- analizowanie rynku po kątem oferty organizacji, promocji organizacji- kreowanie dizałań wzmacniających wizerunek organizacji - doradzania z zakresu strtegii wizerunkowej- komunikowanie zewnętrzne oraz wewnętrze w celu zbudowania dobrych relacji- analizowanie skuteczności podejmowanych działań PR w celu utrzymania spójnego wizerunku firmy- zapobieganie kryzysom zagrażającym wizerunkowi organizacji i zarządzanie sytuacją kryzysową
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Żory (śląskie)
kontakt z kilientami z Ukrainy, wysyłka na Ukrainę.
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Tarnów (małopolskie)
- Zadania: opracowywanie umów handlowych pomiędzy spółkami na dostawy i usługi w ramach realizowanych kontraktów, opiniowanie umów oraz udział w negocjacjach, współpraca z Działem Prawnym.- Wynagrodzenie: od 3000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek prawo, administracja. Wymagane 1 rok doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Wymagana znajomość przepisów Kodeksu Pracy, Kodeksu Cywilnego oraz Prawa Budowlanego, dobra znajomość MS Office, pracowitość, umiejętność pracy w grupie, bardzo dobra organizacja pracy. Kontakt telefoniczny (tel.: 665-660-409) w godz.: 8:00-16:00 lub e-mail: rekrutacja (at) famak.com.pl
FAMUR PEMUG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-27 - Katowice (śląskie)
obsługa strony internetowej, portali społecznościowych, marketing, znajomość trendów internetowych
IMPULS Sp. z o.o. - 2016-12-01 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
rozliczanie kosztów energii cieplnej, zbieranie opinii o oferowanych usługach rozliczeniowych, wprowadzanie i aktualizacja danych do programu , wynagrodzenie zasadnicze + premia
Capital Investment Systemy Opomiarowania Sp. z o.o. - 2016-03-15 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Aktywne poszukiwanie innowacji i rozpoznanie inżynieryjne dla nowych technologii. Analiza rynku pod kątem innowacji technologicznych. Audyt wewnętrzny przedsiębiorstw. Opracowywanie merytoryczne opinii o innowacyjności i dokumentacji B+R. Odpowiedzialność za terminowość i finalny kształt opinii o innowacyjności i dokumentacji B+R. Udział w budowaniu pomysłu na inwestycję (generowanie rozwiązań i podejmowanie działań zmierzających do spełnienia wymogów legislacji krajowej i unijnej). Wspieranie realizacji technologicznych projektów inwestycyjnych. Ścisła współpraca z innymi działami firmy w ramach prowadzonych projektów. Współpraca z lokalnymi uczelniami i jednostkami B+R.
SMB Consulting - 2017-07-03 - Lublin (lubelskie)
Zamawiane surowców na produkcję
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe FLEISCH MANNSCHAFT Polska Sp. z o.o. - 2017-12-05 - Świdwin (zachodniopomorskie)
Wymagania: wykształcenie średnie techniczne - technik mechanik, komunikatywna znajomość języka angielskiego, uprawnienia na wózki widłowe. Charakterystyka pracy: przyjmowanie maszyn, części maszyn do magazynu; przygotowanie techniczne, dokumentowe maszyn na potrzeby klienta, dostawcy, działu; prowadzenie dokumentacji, rozliczanie wysyłek maszyn i podzespołów, koordynowanie działań związanych z tworzeniem uruchomień, planów pokazów. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: cv na adres rekrutacja (at) promar.pl
PROMAR SP. Z O.O. - 2017-08-17 - Czerwionka-Leszczyny (śląskie)
zjamowanie się kadrami i płacami, korespondencja z ZUS, PIP oraz innymi instytucjami w zakresie kadrowo- płacowym
BWE-POLSKA sp. z o.o. - 2016-04-22 - Świdnica (dolnośląskie)
tworzenie i sprzedaż ofert, reklama, kreowanie pomysłów na imprezy okolicznościowe w renomowanej restauracji.Pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Gdańsk (pomorskie)
Analizowanie i monitorowanie rynku kooperatorów oraz kontakty z kooperatorami. Poszukiwanie nowych kooperatorów, przygotowywanie zapytań ofertowych. Sporządzanie zamówień na podstawie wynegocjowanych cen. Rozliczanie transakcji zakupu.
KOPEX FOUNDRY Sp. z o.o. - 2016-10-27 - Stalowa Wola (podkarpackie)
pOMOC W KUCHNI
"WICHROWE WZGÓRZE" MARIA DOROTA CZUBASZEK - 2016-03-16 - Grzebienisko (wielkopolskie)
Sporządzanie list płac i deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS, sporządzanie dokumentacji związanej z przebiegiemstosunku pracy, sporządzanie deklaracji podatkowych zwiazanych ze stosunkiem pracy, sporządzanie deklaracji PEFRON, kontrolowanie terminów szkoleń okresowych oraz badań lekarskich
Mycela S.A Nowa Wiśniewka - 2016-01-25 - Nowa Wiśniewka (wielkopolskie)
fakturowanie, ustalanie dostaw i sprzedazy, prowadzenie dokumentacji handlowej
AGRO-PLON Elżbieta Woycicka - 2017-06-06 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Bieżące zadania:•Zapewnienie kompleksowej i terminowej realizacji zamówień•Budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez działania sprzedażowe i posprzedażowe•Przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji•Telefoniczna i mailowa obsługa klientów•Współpraca z działem handlowym w zakresie aktywnej sprzedaży ofert specjalnych i promocji•Efektywna współpraca z innymi działami firm; Godz. pracy 8-16. Okres próbny 3 miesiące.
"CURVER POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" - 2018-06-13 - Słupsk (pomorskie)
pozyskiwanie kontrahentów na rynkach wschodnich, bieżąca obsługa obecnej bazy dostawców odbiorców
Edmund Idkowiak "IDMAR"Zakład Produkcyjno-Usługowy Sp. z o.o. - 2017-08-22 - Krosno (wielkopolskie)
Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy ogłasza nabór na stanowisko:Specjalista ds. logistyki i zamówień publicznych Forma zatrudnienia: umowa o pracę w wymiarze 1,0 etatu Miejsce zatrudnienia: Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy Gdańsk, ul.Uphagena 27 Wymagania wobec kandydatów:- wykształcenie wyższe i co najmniej 2-letni staż pracy albo wykształcenie średnie i co najmniej 3-letni staż pracy,- wysoka motywacja do pracy i zaangażowanie w powierzone zadania,- znajomość zagadnień z zakresu gospodarki nieruchomościami i gospodarki samochodowej,- doświadczenie w realizacji zamówień publicznych oraz znajomość przepisów prawa w tym zakresie, - samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy,- umiejętność pracy pod presją czasu,- niezbędne czynne prawo jazdy kategorii B; Główne obowiązki:- prowadzenie gospodarki nieruchomościami i gospodarki samochodowej,- realizacja zamówień publicznych, - sporządzanie analiz, dokumentów planistycznych i sprawozdawczych,- ścisła współpraca z pozostałymi zespołami w biurze Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP oraz z jednostkami terenowymi; Oferujemy:- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,- ciekawą i rozwijającą pracę; Wymagane dokumenty:- CV,- list motywacyjny,- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje oraz przebieg pracy zawodowej; Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:Dokumenty w zamkniętych kopertach należy składać do dnia 15.05.2017r. w biurze Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy ul. Uphagena 27, 80-237 Gdańsk w godzinach 7:45-15:45 albo za pośrednictwem poczty tradycyjnej na wskazany wyżej adres.Na kopertach należy umieścić adnotację: Rekrutacja specjalista ds. logistyki i zamówień publicznych. Proces rekrutacji na wskazane stanowisko będzie etapowy. W pierwszym etapie odbędzie się weryfikacja nadesłanych dokumentów pod względem formalnym, dokumenty zawierające braki formalne zostaną odrzucone, a osoby, które przejdą pozytywnie wstępną weryfikację zostaną zaproszone na test sprawdzający ich wiedzę oraz rozmowę kwalifikacyjną.W kolejnym etapie z kandydatami, którzy uzyskali najwyższe wyniki w teście oraz najlepiej zaprezentowali się podczas rozmowy przeprowadzona zostanie ostateczna rozmowa kwalifikacyjna z udziałem Wojewódzkiego Komendanta OHP oraz komisji doradczej. Złożonych dokumentów nie zwracamy. Prosimy o dopisanie w aplikacji następującej klauzuli:Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r. poz. 118, z póżn. zm.2) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i selekcji na stanowisko specjalisty ds. logistyki i zamówień publicznych przez Pomorską Wojewódzką Komendę Ochotniczych Hufców Pracy. Administratorem Państwa danych osobowych jest Wojewódzki Komendant Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy ul. Uphagena 27. Państwa dane osobowe zbierane są na potrzeby rekrutacji na stanowisko specjalista ds. logistyki i zamówień publicznych. Zebrane dane mogą być udostępniane wyłącznie podmiotom wskazanym w przepisach prawa. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania na warunkach określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne i niezbędne dla potrzeb rekrutacji.Oferty odrzucone zostaną protokolarnie zniszczone po zakończonej rekrutacji.
POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W GDAŃSKU - 2017-05-09 - Tczew (pomorskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Kraków (małopolskie)
obsługa klientów chińskojęzycznych, gromadzenie i przygotowywanie informacji o turystycznych usługach, prezentacja i sprzedaż ofert turystycznych, prowadzenie dokumentacji usług oferowanych, zamówionych, sprzedanych, anulowanych, realizowanych, praca od poniedziałku do piątku w godz. 9-17
POLAND BALTIC TRAVEL Sp. z o.o. - 2016-10-14 - Rybie (mazowieckie)
- praca na stanowisku specjalisty na Stacji Hydrologicznej w Radzyniu;- nadzór i utrzymanie hydrologicznej i meteorologicznej sieci stacji pomiarowych;- praca w terenie i na wodzie w zmiennych warunkach atmosferycznych w ciągu całego roku;- wykonywanie kontroli, remontów, zakładania, przenoszenia oraz likwidacji stacji hydrologicznych i meteorologicznych w obszarze działania SH Radzyń;- kontrole i inspekcje przedmiotowych stacji hydrologicznych i meteorologicznych;- praca w aplikacjach bazodanowych, wykonywanie sprawozdań, protokołów obowiązujących na przedmiotowym stanowisku;- wykonywanie pomiaru natężenia przepływu;- wykonywanie konserwacji przyrządów pomiarowych;- prace geodezyjne: niwelacja techniczna, przekroje poprzeczne, podłużne itp.
Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej- Państwowy Instytut Badawczy - 2017-10-06 - Radzyń (lubuskie)
Sprzątanie hal. pomieszczeń socjalnych, ewentualne mycie okien.
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Mirków (dolnośląskie)